Informacje prasowe

Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

15 kwietnia 2012
Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

16 kwietnia rusza nowa mobilna kampania reklamowa marki Orange w rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality). Zdjęcie w gazecie – za pośrednictwem kamerki smartfona lub tabletu - otworzy przed czytelnikiem film video i link do strony internetowej z dodatkowymi informacjami. To pierwsza tego typu kampania na dużą skalę w Polsce.

Kampania, przygotowana przez dom mediowy MEC, wykorzystuje innowacyjną aplikację Aurasma.

W wybranych tytułach prasowych (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka, Viva, Zwierciadło) pojawią się reklamy informujące o nowych usługach w ofercie Orange. Po najechaniu kamerką smartfona lub tabletu na zdjęcie plakatowe, tzw. marker, na ekranie urządzenia wyświetli się reklamowy film video. Kliknięcie na video przeniesie użytkownika na stronę internetową Orange. Do odtworzenia filmu na smartfonie potrzebna jest bezpłatna aplikacja Aurasma.

To nie koniec nowości marketingowych w świecie cyfrowym. Już wkrótce ruszy kolejna multimedialna kampania Orange, która oprócz Aurasmy, będzie wykorzystywała wiele innych innowacyjnych działań, po raz pierwszy na taką skalę w Polsce. Tym razem nie tylko w prasie, ale już we wszystkich mediach szerokozasięgowych (między innymi na outdoorze, dekoderach cyfrowych czy w kinie).

Aurasma to pierwsza na świecie przeglądarka wizualna. Wykorzystuje ona technologię rzeczywistości rozszerzonej, łączącej świat rzeczywisty z treściami interaktywnymi, takimi jak filmy video czy animacje, zwane „Aurami”. Darmowa aplikacja Aurasma jest kompatybilna z iPhone 3GS, 4, 4S, iPadem 2 oraz wybranymi urządzeniami mobilnymi, działającymi w systemie Android.


Informacje prasowe

Premiera oficjalnej aplikacji mobilnej UEFA EURO 2012™ z Orange

12 kwietnia 2012
Premiera oficjalnej aplikacji mobilnej UEFA EURO 2012™ z Orange

Orange i UEFA uruchomiły oficjalną aplikację mobilną  UEFA EURO 2012™, dostępną na ośmiu platformach mobilnych i w 11 językach. Po raz pierwszy oficjalna aplikacja UEFA EURO umożliwi bezpośrednie dzielenie się emocjami z przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Geolokalizacja oraz rzeczywistość rozszerzona zapewnią łatwe znalezienie najlepszego miejsca do śledzenia rozgrywek czy spotkanie przyjaciół. Dzięki aplikacji kibice we wszystkich krajach, w których działa Orange, będą mogli uczestniczyć w Mistrzostwach jak nigdy dotąd, niezależnie od tego czy będą je śledzić w domu czy na miejscu - w Polsce i na Ukrainie.

Jako oficjalny, globalny partner UEFA EURO 2012™, Orange przybliży kibicom turniej na wiele sposobów, z cyfrową jakością — za pomocą aplikacji mobilnej, konkursów internetowych, a także poprzez wsparcie technologiczne rozwiązania, które UEFA  oferuje oficjalnym nadawcom, transmitującym  rozgrywki UEFA EURO 2012™ na całym świecie.

Bezpłatna aplikacja mobilna UEFA EURO 2012™ to najlepsze źródło informacji na temat tego najważniejszego turnieju piłkarskiego w Europie. Jest dostępna na ośmiu platformach, w tym na iOS, Androidzie, Windows Phone, Blackberry. Za jej pośrednictwem kibice będą otrzymywać aktualności dotyczące turnieju i uczestniczących w nim drużyn, sprawozdania z meczów na żywo, a także wideo wywiady z piłkarzami. Dodatkowo będą mogli uzyskać płatny dostęp do najważniejszych fragmentów meczów, statystyk i spersonalizowanych powiadomień.  Po raz pierwszy w historii rozgrywek kibice będą mogli również dzielić się z bliskimi i znajomymi wiadomościami związanymi z turniejem  w serwisach Facebook i Twitter.

Aplikacja jest już dziś dostępna w największych sklepach z aplikacjami w Hiszpanii, Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Słowacji, Rumunii, Austrii, Luksemburgu, Szwajcarii, Armenii i Mołdawii. Jeszcze przed rozpoczęciem turnieju Orange udostępni jej aktualizację z zaawansowanymi funkcjami takimi jak wyszukiwarka miejsc i znajomych, zestaw kibica oraz odpłatne skróty telewizyjne meczów.

„Naszym celem jest stworzenie cyfrowego środowiska, w którym klienci będą mogli realizować swoje pasje. UEFA EURO 2012™ jest wielkim wydarzeniem piłkarskim, którym tego roku kibice będą się emocjonować najbardziej” — powiedziała Séverine Legrix de la Salle, wiceprezes ds. marki, Orange. „Dzięki niespotykanym dotąd w aplikacjach UEFA EURO funkcjom społecznościowym i geolokalizacyjnym, kibice z całej Europy będą uczestniczyć w rozgrywkach z niezwykłą intensywnością – niezależnie od tego, gdzie będą.”

Aplikacja będzie zawierać także mobilny zestaw kibica z funkcją  „Photo Fun”.  Umożliwi ona m.in. wirtualne pomalowanie swojej twarzy na zdjęciu i podzielenie się nim ze znajomymi. Z kolei geolokalizacja i mapy z funkcjami rozszerzonej rzeczywistości pomogą w łatwym odnalezieniu swoich znajomych i najlepszych miejsc do oglądania meczów UEFA EURO 2012™ — w domu, czy za granicą.

Kibice odwiedzający Polskę i Ukrainę mogą ponadto korzystać z informacji turystycznych dotyczących odwiedzanych miast, stadionów, podróży oraz oficjalnych stref kibica UEFA w Polsce, w których każdy może odwiedzić także specjalne strefy Orange i naładować swój telefon, zagrać w interaktywne gry czy po prostu spotkać się ze znajomymi.

„Połączenie wiedzy piłkarskiej UEFA oraz doświadczenia Orange w komunikacji cyfrowej zaowocowało doskonałą oficjalną mobilną aplikacją UEFA EURO 2012™ dla kibiców, łączącą aktualności dotyczące turnieju, relacje z rozgrywanych meczów oraz funkcje społecznościowe i geolokalizacyjne” — powiedział Alexandre Fourtoy, dyrektor ds. komunikacji, UEFA. „Niezmiernie się cieszymy ze współpracy z Orange, która pozwoliła nam zapewnić kibicom z całej Europy nowe sposoby na przeżywanie swojej pasji piłkarskiej i dzielenie się nią przy okazji najważniejszego turnieju piłki nożnej w Europie”.

Orange jako sponsor UEFA EURO 2012™ pomaga swoim klientom w aktywnym uczestnictwie w tym wydarzeniu poprzez szereg konkursów i promocji organizowanych w różnych krajach Europy, w tym m.in. Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com).

Orange wspiera także organizację UEFA EURO 2012™ jako oficjalny partner technologiczny  w Polsce. Zapewnia wszystkie niezbędne produkty i usługi -  od rozwiązań informatycznych na stadionach aż po sieć i usługi technologiczne będące elementem rozwiązania UEFA, z którego korzystają oficjalni nadawcy transmitujący turniej na cały świat.

Orange ma bogate doświadczenie w opracowywaniu i rozpowszechnianiu aplikacji multimedialnych, w tym aplikacji dotyczących największych imprez sportowych, takich jak Tour de France czy turniej tenisowy im. Rolanda Garrosa. Operator oferuje ponad 80 aplikacji w 15 krajach. Łączna liczba pobrań przekroczyła 25 milionów. 

Funkcje aplikacji mobilnej w podziale na platformy i wersje

 

Platforma Wersja pierwsza — dostępna od dzisiaj Wersja pełna — premiera w maju
Android -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

-       powiadomienia

-       publikowanie w serwisach społecznościowych

-       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

-       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

-       zestaw kibica — tapety, funkcja Photo Fun

-       telewizyjne skróty meczów (materiały płatne)

 

Tablety z systemem Android -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

-       powiadomienia

-       publikowanie w serwisach społecznościowych

-       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

-       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

-       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 

Bada -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

-       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

-       funkcje geolokalizacyjne, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

-       publikowanie w serwisach społecznościowych

Blackberry -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

-       powiadomienia

-       publikowanie w serwisach społecznościowych

-       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

-       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

-       funkcje geolokalizacyjne, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 

 

iPhone -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

-       powiadomienia

-       publikowanie w serwisach społecznościowych

-       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

-       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

-       zestaw kibica — tapety, funkcja Photo Fun

-       telewizyjne skróty meczów (płatne)

 

 

iPad -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wideo wywiady i aktualności

-       powiadomienia

-       publikowanie w serwisach społecznościowych

-       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

-       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

-       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 

Java -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

-       telewizyjne skróty meczów (płatne)

nie dotyczy
Windows Phone -       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

-       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

-       powiadomienia

-       publikowanie w serwisach społecznościowych

-       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

-       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

-       funkcje geolokalizacyjne, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 


Informacje prasowe

Wielki powrót Ms. Lauryn Hill podczas Orange Warsaw Festival 2012

10 kwietnia 2012
Wielki powrót Ms. Lauryn Hill podczas Orange Warsaw Festival 2012

Wyjątkowa, niepowtarzalna, wyczekiwana, kontrowersyjna, wybitna. Takie określenia Ms. Lauryn Hill można mnożyć w nieskończoność. Na jej powrót do Polski gorąco liczyliśmy przez lata. 10 czerwca stanie na scenie Orange Warsaw Festival 2012.

Lauryn to postać ze wszech miar wyjątkowa. Artystycznie równie komercyjna, co niszowa. W poglądach ultraradykalna, a wciąż kochana przez miliony. Wokalistka, autorka, producentka, aktorka. Sławę oraz wielki szacunek publiczności i krytyków zyskała jako członkini The Fugees. Zawrotna sprzedaż ich płyt szybko sprawiła, że stali się drugim największym, po Michaelu Jacksonie, wykonawcą R&B na świecie.

W 1998 zainaugurowała swoją solową karierę wydając niezwykle udany komercyjnie i artystycznie album: „The Miseducation of Lauryn Hill”. Świadczy o tym choćby deszcz nagród (m.in.: rekordowe pięć Grammy - w tym za Album Roku i dla Najlepszego Nowego Artysty). Sypnęło też wybitnymi singlami: „Doo Wop (That Thing)”, „Ex-Factor” i „Everything is Everything”. To jednak było zdecydowanie za mało dla stacji radiowych, które zdecydowały się promować album także innymi utworami: „Lost Ones”, „Nothing Even Matters”, „Can't Take My Eyes Off You” czy „To Zion”.

Po tym wielkim sukcesie Hill usunęła się z życia publicznego. Dopiero po czterech latach wróciła z „MTV Unplugged No. 2.0”, który bywa uznawany za jej najlepszy album w karierze. Bardzo osobisty, w dużej mierze wykonywany solo tylko z towarzyszeniem gitary akustycznej. Wyjątkowe dzieło.

W ostatnich latach Lauryn Hill nagrywała niemal wyłącznie na soundtracki i mixtape’y. Teraz wraca z wielką trasą koncertową, w świetnej formie i zapowiada nowy album.

Już wiemy, że na scenie Orange Warsaw Festiwal 2012 zobaczymy m.in.: w sobotę, 9 czerwca – Linkin Park, Garbage, De La Soul, a w niedzielę, 10 czerwca – The Prodigy i Lauryn Hill. Kolejne gwiazdy wkrótce.

Zapraszamy do zakupu biletów na www.orangewarsawfestival.pl,www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl oraz do punktów eBilet i EMPIK.

Do kupienia pozostały:

płyta bilet na drugi dzień -  89 zł

płyta karnet (2dni) – 159 zł,

trybuny na pierwszy lub drugi dzień -110 złotych

trybuny karnet (2dni) - 199zł

trybuna Premium na drugi dzień -150 zł

bilety VIP na pierwszy lub drugi dzień - 500 zł

karnet VIP (2dni) 900 zł

Osoby kontaktowe:

Wojciech Jabczyński

rzecznik Orange Polska

wojciech.jabczynski@orange.com

tel.: 22 527 19 39

 

Marta Hopfer - TVN

m.hopfer@tvn.pl

tel.: 22 527 19 39

tel.: 516 444 701

Scroll to Top