Informacje prasowe

Nowa odsłona bloga Orange Polska

10 grudnia 2013
Nowa odsłona bloga Orange Polska

Orange Polska zaprezentowało nową odsłonę firmowego bloga. Postawiliśmy na nowoczesną szatę graficzną, intuicyjną nawigację, czytelny układ treści i unikalne materiały. Przez dotychczasowe 5 lat istnienia blogów Orange Polska, opublikowaliśmy na nich 3 625 postów, które były komentowane ponad 160 tys. razy. Co miesiąc bloga odwiedza ponad 100 tys. internautów.

Blog jest dla klientów i mediów często pierwszym źródłem informacji o działaniach Orange Polska. To istotny element otwartej na klientów strategii komunikacyjnej firmy. Blog w nowej odsłonie jest nowoczesnym, multimedialnym komunikatorem, w którym użytkownicy znajdują nie tylko newsy, ale także reportaże wideo, autorskie materiały filmowe i transmisje „live”. Dzięki blogowi nasi klienci mogą również uzyskać szybką i fachową pomoc w rozwiązywaniu swoich problemów.

- Nowy blog Orange skupia wszystkie treści w jednym miejscu. Postawiliśmy na nowoczesną szatę graficzną, intuicyjną nawigację, czytelny układ treści i unikalne materiały. Jesteśmy liderem w oferowaniu klientom najnowocześniejszych form komunikacji, dlatego dajemy naszym klientom najlepszy możliwy produkt - przekonuje Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CRS w Orange Polska.

Dotychczasowa Platforma blogowa www.blog.orange.pl działała od grudnia listopada 2009 roku i była jednym z pierwszych w Polsce przykładów tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę. Rok wcześniej, w grudniu 2008 roku wystartował blog rzecznika prasowego. Potem dołączyły niego blogi: korporacyjny, technologiczny, sportowy i tematyczny Orange blog talks.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.: 22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Kolejna edycja Orange Warsaw Festival w czerwcu 2014

10 grudnia 2013
Kolejna edycja Orange Warsaw Festival w czerwcu 2014

Orange Warsaw Festival 2014 odbędzie się 13 - 15 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach.

Siódma już edycja Orange Warsaw Festival 2014 rozwija się o drugą scenę i dodatkowy dzień – fani muzyki zyskają dostęp do większej liczby wykonawców oraz możliwość spędzenia czasu w festiwalowej atmosferze w centrum Warszawy.

„Orange Warsaw Festival z roku na rok jest coraz lepszy, ciekawszy i większy. Obiecaliśmy go rozwijać i konsekwentnie dotrzymujemy słowa. Kolejna edycja będzie na pewno niezapomniana. Aż trzy festiwalowe dni, jeszcze więcej koncertów i muzyki. Tak rozumiemy aktywne uczestnictwo w życiu naszych klientów i wspieranie ich pasji” - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Sławomir Nowaczewski, Promotor festiwalu: „Po tegorocznym sukcesie festiwalu, zdecydowaliśmy się na rozszerzenie jego formuły o dodatkowy dzień i dodatkową scenę. Pragniemy, aby Orange Warsaw Festival był prawdziwie miejskim, festiwalowym wydarzeniem - będzie jeszcze więcej muzyki i dobrej zabawy.”

***

Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów - to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.

Więcej informacji na www.orangewarsawfestival.pl oraz na fanpage facebook.com/orangewarsawfestival.pl

Dodatkowych informacji udzielą:

Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu,

+48 791 553 663

piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, Head of Communication Rochstar Events

+48 601 55 11 99, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Złoty Spinacz dla Pracowni Orange

09 grudnia 2013
Złoty Spinacz dla Pracowni Orange

W XI edycji konkursu „Złote Spinacze”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, Pracownie Orange  uznano za najlepszy projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Dzięki Orange Polska, w 50 niewielkich miejscowościach na terenie całego kraju powstały multimedialne pracownie z bezpłatnym dostępem do internetu.  To miejsca, które sprzyjają integracji mieszkańców, zachęcają do współdziałania i angażowania się w życie lokalnej społeczności.

- Cieszymy z tej nagrody, tym bardziej, że w kategorii CSR w finale konkursu rywalizowałyśmy 
z projektami realizowanymi przez inne firmy z branży telekomunikacyjnej, których działania społeczne mają podobne cele m.in. upowszechnianie dostępu do nowoczesnych technologii i przeciwdziałanie  wykluczeniu cyfrowemu - powiedział  Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska. - Jednak największą dla nas nagrodą jest to, że Pracownie Orange żyją. Rodzą się w nich wspaniałe pomysły wyzwalające chęć działania, pomagają mieszkańcom małych miejscowościach inicjować pozytywne zmiany w ich otoczeniu. To najlepszy przykład jak prowadzić biznes odpowiedzialnie budując jednocześnie społeczeństwo informacyjne - dodał.

Pracownie Orange powstały w 2012 roku w miejscowościach poniżej 20 tysięcy mieszkańców, pełniąc rolę centrów informacyjno-kulturalnych, miejsc spotkań i integracji mieszkańców. Lokalizacje, w których je tworzono wskazywali sami mieszkańcy, a dzięki Orange Polska pomieszczenia te zostały wyremontowane, umeblowane i wyposażone m.in. w stanowiska komputerowe z bezpłatnym dostępem do internetu, konsole do gier, czy sprzęt do wyświetlania multimedialnych prezentacji. O dalszym funkcjonowaniu 
i przeznaczeniu Pracowni Orange decydują już sami mieszkańcy, zgodnie z potrzebami lokalnej społeczności.

W dalszym rozwoju pracownie wspiera Fundacja Orange, która przygotowała dla nich program szkoleń 
i warsztatów dostosowanych do potrzeb każdego mieszkańca, zwłaszcza dzieci, osób starszych 
i niepełnosprawnych. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, właśnie w Pracowniach Orange, Fundacja wykorzystała w projekcie społecznym elementy grywalizacji. Za pośrednictwem specjalnego  serwisu www.pracownieorange.pl mieszkańcy mogą zdobywać dla swojej pracowni punkty realizując zadania w realnym świecie, czyli np. organizując dzień seniora, akcję czytania dzieciom, czy nagrywając multimedialne życzenia świąteczne. Zdobyte punkty można wymieniać na nagrody - książki, gry edukacyjne czy sprzęt rtv dla swojej pracowni. Dzięki platformie internetowej pracownie połączyły się w sieć, co umożliwia im współpracę, wymianę  doświadczeń i pomysłów.

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations zgłoszono 250 projektów. Zwycięzców wyłoniono w 16 kategoriach głównych, 10 sektorowych i dwóch specjalnych. Pracownie Orange zwyciężyły w jednej z kategorii głównych – Corporate Social Responsibility.

Nagroda dla Pracowni Orange to już kolejny Złoty Spinacz dla projektu realizowanego przez Orange Polska.  Wcześniej w konkursie nagrodzono m.in. platformę blogową firmy a także Orange Kino Letnie czy ogólnopolski projekt społeczny Telefon do Mamy.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top