Orange Polska zaprezentowało nową odsłonę firmowego bloga. Postawiliśmy na nowoczesną szatę graficzną, intuicyjną nawigację, czytelny układ treści i unikalne materiały. Przez dotychczasowe 5 lat istnienia blogów Orange Polska, opublikowaliśmy na nich 3 625 postów, które były komentowane ponad 160 tys. razy. Co miesiąc bloga odwiedza ponad 100 tys. internautów.
Blog jest dla klientów i mediów często pierwszym źródłem informacji o działaniach Orange Polska. To istotny element otwartej na klientów strategii komunikacyjnej firmy. Blog w nowej odsłonie jest nowoczesnym, multimedialnym komunikatorem, w którym użytkownicy znajdują nie tylko newsy, ale także reportaże wideo, autorskie materiały filmowe i transmisje „live”. Dzięki blogowi nasi klienci mogą również uzyskać szybką i fachową pomoc w rozwiązywaniu swoich problemów.
- Nowy blog Orange skupia wszystkie treści w jednym miejscu. Postawiliśmy na nowoczesną szatę graficzną, intuicyjną nawigację, czytelny układ treści i unikalne materiały. Jesteśmy liderem w oferowaniu klientom najnowocześniejszych form komunikacji, dlatego dajemy naszym klientom najlepszy możliwy produkt - przekonuje Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CRS w Orange Polska.
Dotychczasowa Platforma blogowa www.blog.orange.pl działała od grudnia listopada 2009 roku i była jednym z pierwszych w Polsce przykładów tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę. Rok wcześniej, w grudniu 2008 roku wystartował blog rzecznika prasowego. Potem dołączyły niego blogi: korporacyjny, technologiczny, sportowy i tematyczny Orange blog talks.
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
tel.: 22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com