Informacje prasowe

Nowa oferta Neostrady – jeszcze większe możliwości wyboru

17 października 2014
Nowa oferta Neostrady – jeszcze większe możliwości wyboru

Mieszkańcy 76 gmin, w których decyzją UKE zderegulowano rynek szerokopasmowego internetu, otrzymują kolejną możliwość wyboru oferty internetowej najlepiej dopasowanej do ich potrzeb. Prócz promocji obowiązujących na terenie całego kraju, czyli Internetu Tu i Tam, oferującego w jednym pakiecie Neostradę z internetem mobilnym lub Neostrady z gadżetami do wyboru, mogą teraz skorzystać także z tzw. Geopromocji, czyli niższych cen Neostrady wprowadzonych na zderegulowanych obszarach.

W nowej promocji obowiązującej na terenie 76 zderegulowanych gmin, Orange proponuje jedną, niższą opłatę abonamentową dla wszystkich opcji prędkości Neostrady. Dzięki temu, szybki, stabilny domowy internet bez limitów o prędkości nawet do 80 Mb/s można kupić już za 39,90 zł miesięcznie (-33%). Taka wysokość abonamentu obowiązuje przy umowie na 24 miesiące. Orange Polska obniżył także ceny pakietów usług.  FunPack czyli Neostrada z telewizją i telefonem jest dostępny za 59,90 zł miesięcznie (do - 25%) przy umowie na 24 miesiące, niezależnie od opcji prędkości internetu. Dodatkowo użytkownicy korzystający z abonamentowych usług mobilnych Orange (telefonu komórkowego i/lub internetu mobilnego) mogą przy zakupie Fun_Packa otrzymać w ramach oferty Orange Open zniżkę od 25 zł miesięcznie.

W przypadku klientów, którzy nie mają telefonu stacjonarnego, do powyżej podanych cen abonamentowych zostanie doliczona opłata za utrzymanie łącza 29,24 zł/miesięcznie.

Lista gmin, na terenie których dostępna jest  promocja, znajduje się tutaj, a są to m.in.: Warszawa, Wrocław, Katowice, Lublin, Łódź, Bydgoszcz, Toruń, Płock, Zielona Góra, Lubin, Legnica, Szczecin, Sopot, Gdynia.

Ponadto, klienci mogą skorzystać także z ofert internetowych dostępnych na terenie całego kraju, czyli np. wszyscy, którzy chcą mieć wygodny dostęp do internetu zarówno w domu jak i poza domem, mogą skorzystać z Internetu Tu i Tam, czyli konwergentnego pakietu Neostrady z internetem mobilnym, a po symbolicznej złotówce otrzymać dodatkowo tablet oraz mobilny router. Z kolei klienci, którzy potrzebują oprócz usługi akcesoriów wspierających korzystanie z internetu otrzymują możliwość wyboru jednego z 5 gadżetów również za złotówkę: tablet, drukarkę dysk zewnętrzny, słuchawki lub dla zmotoryzowanych nawigację.

Neostrada to najbardziej popularny dostęp do internetu w Polsce, bez limitów transferu danych, dostępny w 3 opcjach prędkości: do 10 Mb/s, do 20 Mb/s oraz do 80 Mb/s, z którego korzysta ok. 2 mln. klientów. Dzięki sieci hot-spotów na terenie całego kraju klienci mogą być on-line także poza domem, korzystając z Darmowego Orange WiFi. Decydując się na Neostradę z telewizją, klient otrzymuje w ramach abonamentu także dostęp do cyfrowej telewizji z 61 kanałami telewizyjnymi, w tym 7 w jakości HD. Z kolei w ramach FunPacka klienci otrzymują do Neostrady i telewizji także telefon domowy z nielimitowanymi rozmowami na telefony stacjonarne w Polsce, krajach UE, USA i Kanadzie.

******

Decyzja UKE z 8 października 2014 zdjęła z Orange Polska obowiązki regulacyjne w zakresie szerokopasmowego internetu w 76 gminach, na terenie których istnieje skuteczna konkurencja rynkowa. Wcześniej, Orange był zobowiązany do udostępniania konkurentom swoich łączy internetowych na preferencyjnych warunkach, pomimo tego, że na wielu obszarach, m.in. na terenie największych miast, najsilniejszymi graczami na rynku internetowym są operatorzy telewizji kablowych, których nie obejmowały jakiekolwiek regulacje telekomunikacyjne.

******

Klientom, którzy nie mają telefonu stacjonarnego, do powyżej podanych cen zostanie doliczona opłata za utrzymanie łącza 29,24 zł/miesięcznie.


Informacje prasowe

Salony Orange bez barier dla osób z niepełnosprawnościami

10 października 2014
Salony Orange bez barier dla osób z niepełnosprawnościami

W ponad 150 placówkach Orange Polska, w miastach na prawach powiatu, nie ma już żadnych barier utrudniających korzystanie z nich przez klientów z niepełnosprawnościami. Firma dąży to tego, aby wszystkie salony w jak najlepszy sposób spełniały oczekiwania klientów.

Dostosowując salony Orange Polska zrealizowała zalecenia z rozporządzenia Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w sprawie udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami świadczonych przez dostawców usług telefonicznych. Zakłada ono m.in. dostosowanie do specjalnych potrzeb tych klientów obsługi, punktów sprzedaży i strony internetowej.

- Chodzi przede wszystkim o przedsięwzięcia niwelujące bariery społeczne w dostępie do usług telekomunikacyjnych i form nowoczesnej komunikacji. Wśród najbardziej zagrożonych są osoby z niepełnosprawnościami  - uważa  Bożena Leśniewska – Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Orange Polska. Odpowiednie dostosowanie salonów jest jedną z wielu rzeczy, które robimy jako firma i nie wynikają one z rozporządzeń, ale z wsłuchiwania się w potrzeby klientów. Po prostu jest to nasza powinność i staramy się ją wypełniać najlepiej jak potrafimy.

Salony spełniające kryteria zapewniają:

  • swobodny dostęp bez barier architektonicznych;
  • dodatkowo przeszkolonych konsultantów;
  • oznaczone stanowisko z niskim biurkiem;
  • możliwość wydrukowania dokumentów powiększoną czcionką;
  • możliwość złożenia zlecenia na otrzymywanie faktury i dokumentów w pliku tekstowym, powiększoną czcionką lub w alfabecie Braille’a;

Wejście do salonu oznaczone jest odpowiednimi symbolami wskazanymi przez MAC. Również stanowisko dostosowane do obsługi klientów z niepełnosprawnościami jest oznaczone w widoczny sposób.  Lista dostępnych salonów można znaleźć na stronie www.salony-orange.wp.pl

Ponadto w każdym salonie Orange Polska można poprosić o wydrukowanie dokumentów  tj. regulamin, cennik, wzór umowy powiększoną czcionką.  Dodatkowo można zamówić dokumenty w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki oraz w formacie tekstowym na nośniku elektronicznym, które dostarczone zostaną w ciągu 30 dni od daty zamówienia.

Osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać także z odpowiednio przystosowanych publicznych automatów telefonicznych. Lista dostępnych automatów na stronie www.publitel.pl

Orange Polska prowadzi dialog z ekspertami i organizacjami zajmującymi się osobami z problemami słuchu, wzroku czy ruchowymi. W przygotowaniu materiałów informacyjnych i szkoleń dla pracowników współpracuje z Fundacją Integracja.

Nowe technologie i rozwiązania techniczne wprowadzane przez firmę Orange Polska z myślą o osobach z różnymi niepełnosprawnościami wpisują się w zapisy Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych. Dla Integracji - eksperta w zakresie niepełnosprawności - Orange Polska jest wrażliwym społecznie przyjacielem naszego środowiska. Cieszy mnie, że firmy dostrzegają potencjał klientów z niepełnosprawnością, otwierają się na ich potrzeby, poznają ich oczekiwania, uczą się współpracy, właściwej ich obsługi i na co dzień zabiegają jak o wszystkich innych klientów – stwierdził Piotr Pawłowski, prezes Fundacji Integracja.

OPL wspólnie z innym partnerem społecznym - Fundacją Widzialni - pracuje nad ułatwieniem dostępu osobom z niepełnosprawnościami do strony internetowej www.orange.pl

Serwis Orange Polska jest bogaty w innowacyjne funkcjonalności. Prace nad dostosowaniem go do standardu WCAG 2.0 – ogólnoeuropejskiego standardu dostępności, intensywnie trwają od końca 2012 roku. Regularnie są przeprowadzane audyty dostępności i  z każdym audytem dostępność strony internetowej wzrasta. W prace nad serwisem zaangażowani są eksperci ds. dostępności i konsultanci niepełnosprawni. Zespół Orange uczestniczy w szkoleniach i  bieżących konsultacjach z ekspertami, wprowadza zmiany wpływające na dostępność serwisu. Dzięki dużemu zaangażowaniu całego zespołu uważam, że serwis Orange do kwietnia 2016 będzie całkowicie przyjazny wszystkim osobom cyfrowo wykluczonym – powiedział Wojciech Kulesza, Prezes Fundacji Widzialni.

Opis wszystkich udogodnień, które mogą być najbardziej korzystne z punktu widzenia osób z niepełnosprawnościami można znaleźć na stronie www.orange.pl w zakładce „bez barier”.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com


Informacje prasowe

„Bogowie” – niezwykła historia profesora Religi już w kinach!

10 października 2014
„Bogowie” – niezwykła historia profesora Religi już w kinach!

Na jesienny wieczór Orange proponuje swoją najnowszą koprodukcję  - „Bogowie”. To niezwykła opowieść o wizjonerze, który rzucił  wyzwanie władzy i własnym ograniczeniom. Wbrew konserwatywnemu środowisku ówczesnych lekarzy dokonał w latach 80-tych pierwszego w Polsce udanego przeszczepu serca. Tym samym profesor Religa przełamał moralne, kulturowe i religijne tabu dokonując niezwykłego dzieła.

„Bogowie” pokazują człowieka, który poświęcił  życie rodzinne dla zawodowej pasji. Po powrocie 
z Ameryki młody, ambitny kardiochirurg musi zmierzyć się z rutyną, koszmarem zaściankowej mentalności, z bojaźliwym podejściem starszych lekarzy do transplantacji oraz traktowaniem ludzkiego serca jako relikwii.

Film pokazuje początki dyskusji nad definicją śmierci biologicznej człowieka i granicami kompetencji chirurgów. Wraz z ekipą młodych lekarzy, Zbigniew Religa pragnie uczynić 
z prowincjonalnego szpitala w Zabrzu znane na całym świecie centrum kardiochirurgiczne.  Jego zmagania to nie tylko walka o sprzęt i fundusze, ale przede wszystkim starcie ze stereotypami. „Myślę że warto zatopić się w historii pełnej upadków i wzlotów człowieka walczącego o lepszy świat, o cudze życie. W jakiś sposób, może w mniejszym wymiarze, każdy z nas prowadzi swój bunt, swoją walkę. Historia profesora Religi inspiruje do wytrwałości. Wszyscy możemy wygrać, byle tylko się nie poddać.” – powiedział reżyser filmu Łukasz Palkowski.

Podczas ostatniego  festiwalu filmowego w Gdyni film „Bogowie” został uznany przez jury, dziennikarzy oraz publiczność za najlepszy film 2014 r. Nagrodę dla najlepszego aktora otrzymał Tomasz Kot, natomiast Krzysztof Rak odebrał statuetkę za najlepszy scenariusz.

Orange Polska od 8 lat angażuje się w koprodukcje filmowe, jak dotąd swoją premierę miały 32 filmy, które obejrzało ponad 13 mln Polaków. Kolejnych 7 tytułów jest produkowanych. Dwa z nich pojawią się w kinach jeszcze w tym roku.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com

Scroll to Top