Informacje prasowe

Nowa oferta Orange – większe bezpieczeństwo firmowej sieci

17 grudnia 2014

Nowa oferta Orange – większe bezpieczeństwo firmowej sieci

Orange Polska przygotował nową propozycję dla firm, które chcą zabezpieczyć swoją sieć przed cyberatakami, a także skutecznie chronić firmowe dane oraz dane swoich klientów. Ochronę sieci LAN zapewni urządzenie firmy Fortinet, udostępniane klientom w modelu abonamentowym, znacznie korzystniejszym niż jego samodzielny zakup.

Z roku na rok wzrasta liczba zagrożeń sieciowych. Cyberprzestępcy opracowują coraz nowsze i bardziej wymyślne techniki mające na celu kompromitację strategicznych danych firmowych. Nierzadko słabym ogniwem w łańcuchu bezpieczeństwa sieci jest pracownik, mogący nieświadomie posłużyć za źródło poufnych informacji. Aby zminimalizować ryzyko utraty reputacji, warto zabezpieczać sieć stosując profesjonalne produkty.

Nowe rozwiązanie w ofercie Orange Polska jest przeznaczone dla użytkowników usług internetowych dla firm  – Internetu DSL i Biznes Pakietu. W ramach usługi Bezpieczna Sieć z UTM, otrzymają oni wielofunkcyjne urządzenie Fortinet FortiGate/FortiWiFi-60D, które w standardowej konfiguracji, dostępnej w ramach abonamentu, zapewnia m.in.:

  • ochronę przed włamaniami do sieci (IPS/IDS)
  • antywirus
  • firewall
  • antyspam (kontrola poczty przychodzącej)
  • filtrację stron WWW (blokowanie niebezpiecznych stron)

Klient nie ponosi opłaty instalacyjnej, a miesięczna opłata abonamentowa wynosi 49,90 zł + VAT przy umowie na 24 miesiące. W przypadku umowy bezterminowej jest to  79,90 zł + VAT.

Istnieje także możliwość konfiguracji na życzenie z aż 21 wariantami, m.in.:

  • ochrony przed wyciekiem poufnych informacji
  • konfiguracji modemu 3G/4G jako łącza zapasowego
  • zaawansowanej konfiguracji sieci bezprzewodowej Wi-Fi
  • priorytetyzacji i zarządzania ruchem dla usług aplikacji

Jednorazowy koszt takiej konfiguracji wynosi 100 zł + VAT.

Nad bezpieczeństwem sieci przez całą dobę czuwa zespół inżynierów FortiGuard Labs, który na bieżąco aktualizuje bazę wirusów, złośliwego oprogramowania, szczepionek, sygnatur IPS, etc. Orange dodatkowo zapewnia wsparcie np. przy konfiguracji opcji dodatkowych.

Nowe rozwiązanie jest polecane zwłaszcza firmom z sektora służby zdrowia, bankowości, administracji publicznej, usług i handlu, które muszą szczególnie dbać nie tylko o bezpieczeństwo swoich danych wrażliwych, ale również o dane swoich klientów.

Informacja o firmie FORTINET

Fortinet (NASDAQ: FTNT) zabezpiecza sieci, użytkowników i dane przed dynamicznie powstającymi i zmieniającymi się zagrożeniami. Jako światowy lider w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa sieciowego, Fortinet umożliwia zarówno prywatnym przedsiębiorstwom, jak i jednostkom administracji publicznej konsolidację i integrację autonomicznych technologii bez uszczerbku na ich wydajności. W przeciwieństwie do kosztownych, nieelastycznych i mało wydajnych rozwiązań alternatywnych, narzędzia Fortinet umożliwiają klientom czerpanie korzyści z wykorzystywania nowych technologii i możliwości biznesowych przy jednoczesnej ochronie kluczowych danych i treści.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nowa oferta Orange – większe bezpieczeństwo firmowej sieci

Informacje prasowe

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

11 grudnia 2014

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

„Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” zdobył główną nagrodę w  8. edycji konkursu „Raporty Społeczne”. Doceniono go  za wyjątkową klarowność prezentacji misji społecznej firmy oraz  wzorcową formę przedstawienia działalności CSR przez Orange Polska.  Podkreślono także zaangażowanie interesariuszy w proces przygotowania raportu.

W konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji jury główne, dziennikarskie, internauci oraz Ministerstwo Gospodarki wybierali najlepsze raporty spośród zgłoszonych 31 publikacji. Głównymi kryteriami oceny i wyboru raportów są kompletność, wiarygodność i komunikacja. „Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” najlepiej spełniał te kryteria.

Publikacja Orange Polska została przygotowana wg międzynarodowych standardów raportowania GRI (Global Reporting Initiative) i poddana weryfikacji zewnętrznego audytora.
Nowością w tegorocznym Raporcie był udział internautów, którzy w ramach dyskusji na blogu korporacyjnym (www.blog.orange.pl) decydowali o wyborze treści i formy. Projekt graficzny nagrodzonego raportu przygotowała Agencja Reklamowa ArtGroup

Oprócz Orange w tegorocznej edycji konkursu nagrody otrzymały również firmy  – Lubelski Węgiel Bogdanka S.A, Energa SA oraz  Tauron Polska Energia SA.

Organizatorami konkursu są  Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku.

Patronami konkursu są Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

Informacje prasowe

Płatności zbliżeniowe telefonem NFC w Orange z kartą płatniczą Visa do konta ING Banku Śląskiego

2 grudnia 2014

Płatności zbliżeniowe telefonem NFC w Orange z kartą płatniczą Visa do konta ING Banku Śląskiego

Klienci Orange mogą od dziś korzystać z wygodnych i bezpiecznych płatności zbliżeniowych telefonem, używając karty płatniczej Visa do konta ING Banku Śląskiego. To kolejna karta dostępna w ramach usługi i aplikacji NFC Pass, która pozwala płacić smartfonem NFC w Orange w sklepach oraz w punktach handlowo-usługowych. Karta do konta ING Banku Śląskiego jest jednocześnie pierwszą kartą płatniczą NFC w systemie Visa, wydaną we współpracy z polskimi operatorami komórkowymi.

Usługa i aplikacja NFC Pass w Orange umożliwia instalowanie w jednym telefonie NFC, z kartą SIM NFC, debetowych i kredytowych kart płatniczych różnych banków, a w przyszłości innych dostawców usług – kart miejskich, kart dostępu itp.

Oferta usługi NFC Pass w Orange jest adresowana do wszystkich klientów – indywidualnych oraz firmowych, korzystających z usług mobilnych na abonament oraz na kartę. Aby z niej skorzystać, wystarczy podpisując lub przedłużając swoją umowę na telefon komórkowy wybrać aparat telefoniczny zgodny z usługą NFC Pass oraz kartę SIM NFC, na której możliwe jest zainstalowanie karty płatniczej banku. Od teraz dotyczy to również karty ING Visa NFC, która może być wydana do konta w ING Banku Śląskim.

Aplikacja NFC Pass jest już dostępna dla ponad dwudziestu modeli smartfonów NFC z systemem Android. W przyszłym roku planowane jest uruchomienie usługi NFC Pass na urządzeniach z systemem Windows Phone 8.1.

„Orange systematycznie poszerza portfolio kart NFC dostępnych w aplikacji NFC Pass, aby jak największe grono Klientów mogło cieszyć się z wygody płatności zbliżeniowych telefonem kartą połączoną z rachunkiem bieżącym.” – mówi Dariusz Boduch, Dyrektor Marketingu Ofert Multimedialnych w Orange Polska SA – „Na uwagę zasługuje wygoda i pewność korzystania w sklepie z płatności zbliżeniowych telefonem w Orange z kartą banku, które nie wymagają  odblokowania ekranu, uruchomienia aplikacji ani nawet połączenia z internetem.”

„Gratulujemy ING Bankowi Śląskiemu oraz sieci Orange wdrożenia mobilnych płatności zbliżeniowych Visa i cieszymy się, że usługa debiutuje na polskim rynku. Uważamy, że takie płatności są przyszłością w zakresie płacenia za zakupy w punktach sprzedaży, czego potwierdzeniem jest niezwykle szybki rozwój płatności zbliżeniowych w Polsce, w których jesteśmy europejskim liderem” – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

Przy płatnościach kartą ING Visa NFC transakcja wykonywana jest przy użyciu technologii zbliżeniowej Visa, która gwarantuje tak samo wysoki poziom bezpieczeństwa, jak przy płatnościach tradycyjną kartą. Realizacja transakcji nie wymaga otwierania aplikacji i posiadania połączenia z internetem. Płatności do kwoty 50 zł odbywają się bez konieczności wpisywania kodu PIN w terminalu płatniczym.

Transakcje zbliżeniowe telefonem komórkowym można realizować we wszystkich terminalach płatniczych akceptujących płatności zbliżeniowe w całej Polsce, których liczba przekracza już 280 tysięcy (ponad 70% wszystkich terminali zainstalowanych w kraju).
O ING BANK ŚLĄSKI:
ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Bank świadczy pełen zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych. ING oferuje wielokanałowy dostęp do kont osobistych i firmowych oraz posiada ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą spółki świadczące usługi leasingowe, faktoringowe, bankowości inwestycyjnej oraz maklerskie.
Grupa ING jest wywodzącą się z Holandii, globalną instytucją finansową świadczącą usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami dla klientów detalicznych i korporacyjnych.

O Orange:
Orange jest światowym liderem w oferowaniu klientom mobilnych usług NFC i tworzeniu wspólnych standardów na tym rynku. Polska była trzecim, po Francji (2010) i Wielkiej Brytanii (2011), krajem w którym Orange zaoferował komercyjne usługi płatności zbliżeniowych NFC w telefonie. Miało to miejsce w październiku 2012 roku.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Płatności zbliżeniowe telefonem NFC w Orange z kartą płatniczą Visa do konta ING Banku Śląskiego

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej