Informacje prasowe

Nowatorska kampania Orange Open

23 kwietnia 2012

Nowatorska kampania Orange Open

We wszystkich głównych mediach wystartowała dziś nowatorska, ogólnopolska kampania reklamowa oferty Orange Open, czyli kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych. Kampania wykorzystuje niestandardowe formy reklamy w standardowych mediach.

– Kampania wzbogaca standardowe nośniki reklamowe o nowe wymiary i pokazuje jak w niecodzienny sposób można angażować widza przy użyciu głównych mediów zasięgowych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

W telewizji oprócz regularnych spotów zostaną wykorzystane nowe funkcjonalności dostępne w pilotach dekoderów cyfrowych. Abonenci sieci Multimedia wyposażeni w dekodery dwukierunkowe będą mogli w czasie emisji spotu reklamowego naciskając przycisk na pilocie wejść w specjalną interaktywną zakładkę i otrzymać darmowy dzwonek z muzyką ze spotu.

W ogólnopolskim radiu zaplanowany został interaktywny konkurs z nagrodami. Słuchacze będą mogli wygrać nowoczesne smartfony, a nagrody takie jak dzwonki z reklamy TV, będą rozdawane wszystkim za darmo. W kinach wykorzystany będzie format 3D.

W prasie i w outdoorze wykorzystana zostanie Aurasma – technologia rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki temu posiadacze smartfonów czy tabletów wyposażonych w aplikację Aurasma będą mogli wirtualnie ożywić świat statycznej reklamy drukowanej i zobaczyć m.in. obraz w 3D czy film reklamowy. Ponadto na części billboardów zainstalowane będą routery z darmowym WiFi, co dodatkowo uatrakcyjni tę formę reklamy.

Kampania w internecie będzie obejmować bannery na głównych stronach największych portali: wp.pl, onet.pl i gazeta.pl. Na zdobywających coraz większą popularność platformach, np. TVN Player, pojawią się interaktywne spoty reklamowe (preroll). Wykorzystane zostanie także internetowe radio Open FM, wraz informacjami przekazywanymi przez system RDS. Dopełnieniem działań będzie kanał YouTube.

W przygotowaniu kampanii Orange Polska współpracował z domem mediowym MEC, który odpowiadał za zakup mediów oraz agencją Leo Burnett, która przygotowała kreację kampanii.

Udostępnij: Nowatorska kampania Orange Open

Informacje prasowe

Zespół Orange Polska wicemistrzem Global Management Challenge 2011

21 kwietnia 2012

Zespół Orange Polska wicemistrzem Global Management Challenge 2011

Reprezentujący Polskę zespół pracowników Orange Polska zajął drugie miejsce w światowym konkursie Global Management Challenge 2011, którego finał został rozegrany 18 i 19 kwietnia w Kijowie. Do pierwszego miejsca zabrakło zaledwie 0,002 Euro wartości akcji zarządzanego w grze przedsiębiorstwa.

GMC to największa na świecie gra biznesowa. W tym roku stratowało w niej 25 drużyn z Azji, Ameryki i Europy. W polskiej edycji GMC 2011 wystartowało prawie 650 zespołów, łącznie ponad 3500 osób. W tym gronie znalazło się 30 drużyn pracowniczych i studenckich reprezentujących Orange Polska. Do finału dotarło tylko 8 zespołów, w tym aż 3 z Orange Polska.

Pierwszego dnia w półfinale zespół Orange Polska walczył z drużynami Danii, Brazylii, Francji, Estonii i Portugalii. W finale nasza drużyna zmierzyła się z uznawanymi za faworytów zespołami Rosji i Ukrainy, oraz Grecji, Hongkongu, Meksyku, Brazylii i Łotwy. Emocje w finale były niesamowite, Zajęcie II miejsca w tym gronie to ogromny sukces naszej drużyny.

W latach 2007-2011 w rozgrywkach GMC wzięło udział prawie 800 pracowników i studentów reprezentujących Orange Polska. Co roku w tych barwach staje do rywalizacji 15 zespołów pracowniczych i tyle samo studenckich. Udział w GMC wzbudza wśród pracowników Orange Polska tak duże zainteresowanie, że do eliminacji wewnątrz firmy zgłasza się po 80–90 zespołów.

Organizatorem konkursów GMC w Polsce jest firma Bigram, specjalizująca się w dostarczaniu usług i rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Udostępnij: Zespół Orange Polska wicemistrzem Global Management Challenge 2011

Informacje prasowe

Nowości w ofercie internetowej Orange

20 kwietnia 2012

Nowości w ofercie internetowej Orange

Od dziś zwiększają się miesięczne limity transferu danych w najtańszych opcjach oferty radiowego dostępu do internetu (CDMA) dla klientów indywidualnych i firm. Kupujący usługę Orange Freedom Pro lub Internet dla Firm Pro, a także przedłużający umowę, będą mieli do dyspozycji od 5 do 25 GB miesięcznie. Oprócz tego mogą wybrać jeden z nowych modemów lub routerów dostępnych w ofercie Orange lub skorzystać z obniżonych cen na pozostałe urządzenia.

Kupujący lub przedłużający umowę na jedną z usług – Orange Freedom Pro – dla klientów indywidualnych lub Internet dla Firm Pro, z najtańszym abonamentem za 49 zł skorzystają od dziś ze zwiększonych do 5 GB limitów na transmisję danych.

Klienci mają do wyboru także inne opcje usługi, w których miesięczne limity wynoszą 10 i 25 GB, a oprócz tego, w zależności od potrzeb mogą dokupować dodatkowe pakiety na transmisję danych i korzystać z nielimitowanego transferu w usłudze „Szczęśliwe Godziny”.

Nowościami w ofercie są także obniżone ceny modemów i routerów oraz nowe urządzenia:

  • Anydata ADU895A – pierwszy w ofercie modem CDMA typu USB stick, umożliwia transmisję z prędkością do 9,3 Mb/s (CDMA rev. B),
  • Axesstel MV 610 – nowoczesny router obsługujący transmisję danych z prędkością do 9,3 Mb/s (CDMA rev. B), umożliwiający podłączenie kilku komputerów za pomocą portów LAN i wbudowanego modułu bezprzewodowego WiFi.

Więcej informacji i szczegóły oferty na www.orange.pl oraz w salonach Orange.

* * *

W zasięgu sieci radiowego – mobilnego i stacjonarnego dostępu do internetu w technologii CDMA znajduje się ponad 88 procent powierzchni kraju. Dzięki temu w miejscach, w których budowa sieci kablowej jest nieopłacalna a operatorzy komórkowi nie zapewniają możliwości korzystania z szybkiego internetu, użytkownicy oferty Orange mogą bez przeszkód korzystać z dostępu do sieci z przeciętną prędkością do 1 Mb/s. Dzięki możliwości łączenia dostępu CDMA, z innymi technologiami (np. HSPA+ DC do 42 Mb/s), klienci Orange korzystają z największego zasięgu szybkiego internetu mobilnego w Polsce.

* * *

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nowości w ofercie internetowej Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej