Informacje prasowe

Nowe oferty ubezpieczeniowe w Orange

10 września 2013
Nowe oferty ubezpieczeniowe w Orange

Klienci Orange korzystający z ofert abonamentowych mogą ubezpieczyć telefon, tablet i laptop od kradzieży, rabunku, zniszczenia oraz zalania w atrakcyjniejszej ofercie Bezpieczny Smartfon i Bezpieczny Tablet. Ponadto firma wprowadza rozszerzoną ochronę od nieszczęśliwych wypadków „Aktywni na co dzień”.

Nowością w ofercie Orange jest sposób likwidacji szkody. Klient dzwoni na infolinię ubezpieczyciela  i tam jest od razu kierowany do odpowiedniego punktu gdzie sprzęt zostanie naprawiony. Urządzenia może także wysłać pocztą. Oznacza to, że klient nie musi już sam szukać serwisanta i oddawać do niego sprzętu, ani gromadzić rachunków potwierdzających naprawę. To zdecydowanie poprawia wygodę użytkowników Orange. Ubezpieczenie oferowane jest w trzech wariantach od 7,99 zł przez 14,99 zł do 18,99 zł. Oferta została przygotowana we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A.

Ponadto Orange wzbogaca ofertę dla swoich klientów przed nieszczęśliwymi wypadkami. Ubezpieczenie „Aktywni na co dzień” obejmuje trwałe inwalidztwo, śmierć ubezpieczonego oraz dodatkowo oparzenia i złamania na skutek nieszczęśliwego wypadku. Klienci mogą skorzystać z dwóch wariantów ubezpieczenia, które różnią się wysokością sumy ubezpieczenia wypłacanej ubezpieczonemu w przypadku zgłoszenia szkody. Ubezpieczenie oferowane jest w dwóch wariantach: 18,00 zł i 26,00 zł. Oferta została przygotowana we współpracy z Amplico Life Pierwszym Amerykańsko-Polskim Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.

Więcej informacji na stronie www.orange.pl lub pod numerem infolinii ubezpieczeniowej Orange 501 030 030.

*  *  *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Miasteczko Orange – nowa siedziba Orange Polska

09 września 2013
Miasteczko Orange – nowa siedziba Orange Polska

Orange Polska przejął od generalnego wykonawcy inwestycji firmy Bouygues Immobilier Polska Miasteczko Orange i rozpoczął przeprowadzkę. W nowoczesnym zespole budynków biurowych przy Alejach Jerozolimskich 160 w Warszawie będzie pracowało 3350 osób. Od końca września 2013 r. Miasteczko Orange stanie się oficjalnie nową siedzibą firmy.

- Miasteczko Orange jest czymś więcej niż tylko miejscem pracy. Na pewno nie jest kolejnym biurowcem, jakich wiele w Warszawie. To połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ekologicznych z funkcjonalnością. Oszczędna estetyka dodatkowo podkreśla jego użytkowy charakter. Jesteśmy szczęśliwi, że wreszcie możemy się do niego przeprowadzić - mówi Maciej Witucki, prezes Zarządu Orange Polska.

Miasteczko Orange to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, zaprojektowane i wybudowane z myślą o komforcie 3350 pracowników i dbałością o ochronę środowiska. Jest biurowcem klasy A+, zaprojektowanym przez znanego architekta, Stanisława Fiszera. Uwzględnia wymogi energooszczędności, zagospodarowania terenów zielonych, zużycia energii świetlnej, czynników wpływających na zdrowie pracujących tam osób czy rozwiązań ograniczających zużycie wody.

Kompleks składa się z pięciu sześciokondygnacyjnych budynków, które łącznie mają 43 700 tys. m2 powierzchni użytkowej. Podziemny parking mieści 1050 samochodów i 120 rowerów. Pracownicy będą mieli do dyspozycji kantynę na ponad 300 miejsc, sklep spożywczy, kiosk, bankomat, kawiarnię, fitness klub, myjnię samochodową oraz zadrzewiony ogród. Na każdym piętrze znajduje się wiele sal konferencyjnych, nieformalnych miejsc spotkań oraz kuchnie dla pracowników.

Jednym z celów budowy kompleksu było zminimalizowanie wpływu na środowisko oraz osiągnięcie jak największej wydajności obiektu. Oświetlenie elektryczne wewnątrz budynku dostosowuje się do nasilenia światła dziennego. Już na etapie projektowym miasteczko otrzymało certyfikat BREEAM z oceną „Very Good”, który potwierdził spełnienie restrykcyjnych norm ekologicznych i najwyższe europejskie standardy w budownictwie.

W pobliżu Miasteczka Orange znajdują się przystanki linii autobusowych, stacja WKD Aleje Jerozolimskie oraz stacja rowerowa, należąca do systemu warszawskich rowerów publicznych.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

123 tysięcy widzów festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013

06 września 2013
123 tysięcy widzów festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013

Podczas tegorocznych wakacji aż 123 tys. osób obejrzało pokazy filmowe w ramach festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013. W dotychczasowych sześciu edycjach największego kina pod gwiazdami w Polsce uczestniczyło łącznie 600 tys. widzów, którzy obejrzeli ponad 1500 seansów filmowych.

Znakomity repertuar oraz słoneczna pogoda sprawiły, że w tym roku na pokazach wielokrotnie brakowało miejsc siedzących, a stali bywalcy przychodzili z własnymi kocami i leżakami. Na sopockie molo było ponad 70 tys. widzów, przy zakopiańskich Krupówkach 50 tys., a w specjalnym Wagonie Filmowym Orange Kino Letnie, kursującym w weekendy między Sopotem i Zakopanym, pokazy zobaczyło 3 tys. osób.

Przez lipiec i sierpień widzowie głosowali na najlepszy film festiwalu. Tegorocznym zwycięzcą okazała się francuska komedia "Nietykalni", pokazywana w cyklu "Kino pozytywnej energii". To prawdziwa historia niezwykłej przyjaźni sparaliżowanego milionera i opiekującego się nim chłopaka z przedmieścia. „Nietykalni” wyprzedzili "Django" Quentina Tarantino i "Pamiętnik" z Ryanem Goslingiem w roli głównej.

Największym zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszyły się cykle filmowe "Środy z Orange z mega hitem", "Amerykańskie opowieści" oraz "Kino pozytywnej energii". Hitami frekwencji okazały się filmy: "Ted", "Magic Mike", "Django" i "Nietykalni".

W tym roku, po raz pierwszy publiczność mogła na bieżąco sprawdzić repertuar na aplikacji festiwalowej Orange Kino Letnie, dostępnej na smartfony. Stronę internetową www.orangekinoletnie.pl odwiedzono prawie 430 tysięcy razy.

Już po raz trzeci została wręczona nagroda Diamentowy Klaps Filmowy. W tym roku laureatem został Piotr Adamczyk, który podczas uroczystej gali, odebrał statuetkę z rąk ubiegłorocznej zwyciężczyni Anny Przybylskiej. Nagroda przyznawana jest aktorce lub aktorowi za osobowość, która wnosi do filmu pozytywne przesłanie, dostarczające widzom wielu wzruszeń, emocji i dobrej energii.

Festiwalowi Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2013 towarzyszyła, wystawa fotograficzna "Zwierzaki świata" autorstwa Martyny Wojciechowskiej, znanej podróżniczki i redaktor naczelnej magazynu National Geographic Polska. Wielkoformatowe zdjęcia przedstawiały niezwykłych bohaterów, których Martyna spotkała w egzotycznych zakątkach świata. Wystawę obejrzało ponad 700 tys. turystów spacerujących po sopockim Molo i zakopiańskich Krupówkach. Partnerem wystawy był Orange.

*  *  *

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2013 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema, a Sponsorem Tytularnym już po raz szósty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Kąpieliskiem Morskim Sopot, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Chilli Zet, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Stopklatka oraz Trójmiasto.pl. Festiwal wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorami wspierającymi są firmy: Sony Polska, Astrini Design, Villeroy&Boch oraz marka samochodowa MINI.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top