Informacje prasowe

Nowe pakiety telewizyjne TP przez 10 miesięcy za darmo

07 października 2009
Nowe pakiety telewizyjne TP przez 10 miesięcy za darmo

Dzięki nowym pakietom, od 9 października klienci korzystający z usług telewizyjnych drogą satelitarną będą mieć do dyspozycji 80 kanałów. Wszyscy, niezależnie od technologii, mogą skorzystać z rozpoczynającej się właśnie promocji pakietów telewizyjnych z najlepszymi programami sportowymi, rozrywkowymi, edukacyjnymi, informacyjnymi oraz dziecięcymi i oglądać je za darmo nawet przez 10 miesięcy od podpisania umowy.

Teraz wszyscy klienci TP, niezależnie od tego czy odbierają telewizję przez kabel telefoniczny (IPTV), czy przez satelitę mają do dyspozycji jednolitą ofertę - pakiet podstawowy z ponad 30 popularnymi kanałami telewizyjnymi, najbogatszą w Polsce usługę wideo na życzenie (ponad 2000 tytułów) oraz szeroki wybór dodatkowych pakietów telewizyjnych.

- Gdy jesienią 2008 roku uruchamialiśmy telewizję satelitarną zapowiedzieliśmy, że naszym celem jest identyczna oferta programowa w obu technologiach: kablowej i satelitarnej. Dziś, poprzez pakiety telewizyjne, realizujemy tę zapowiedź - powiedział Dominique Lesage, dyrektor Pionu Kontentu TP. - W ofercie satelitarnej startujemy dziś z nowej pozycji. Przestajemy być operatorem wirtualnym i samodzielnie oferujemy naszym klientom bardzo ciekawe pakiety telewizyjne - dodał.

- Dajemy naszym klientom najbogatszą ofertę programową w bardzo atrakcyjnej cenie. Nawet przez 10 miesięcy mogą korzystać z pakietów telewizyjnych za darmo. Dodatkowo mają do dyspozycji największą w Polsce bibliotekę ponad 2000 filmów i programów na VoD. W połączeniu z atrakcyjną ofertą dostępu do internetu i telefonii internetowej daje to jedyną w swoim rodzaju ofertę - uważa Paweł Galej, dyrektor Departamentu Usług Telewizyjnych i VOD TP. - Chciałbym też podkreślić, że wszystkie nasze dekodery są dostosowane do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej - dodaje.

Do pakietu podstawowego z ponad 30 kanałami, można dokupić następujące pakiety telewizyjne:

Pakiet M - ponad 20 programów o różnej tematyce: m.in. filmowe (AXN, Hallmark, Movies 24), informacyjne (TVN24, CNN), sportowe (Eurosport, Sportklub, TVP Sport), dla dzieci (Disney Chanel, Cartoon Network, Jetix Play), muzyczne (MTV) oraz popularno-naukowe (Animal Planet, Discovery Channel).

Pakiet L - zawiera wszystkie programy z pakietu M i ponad 20 dodatkowych, m.in. filmowe (Universal Channel, AXN Crime, Comedy Central, Kino Polska) dla dzieci (Boomerang, KidsCo) muzyczne (MTV2, MTV Dance) oraz popularno-naukowe (Discovery Word, Discovery Science i Nat Geo Wild).

Pakiet HBO - najnowsze hollywoodzkie produkcje, głośne i kontrowersyjne seriale, poruszające dokumenty, koncerty gwiazd muzyki oraz programy rozrywkowe w kanałach HBO, HBO2 i HBO Comedy. TP jest jedynym operatorem, który daje klientom możliwość dokupienia pakietu HBO do oferty podstawowej.

Orange sport - kanał pełen sportowych emocji, można tu obejrzeć wszystkie mecze Ekstraklasy, w każdej kolejce aż 6 na żywo. Ponadto, mecze Remes Pucharu Polski, Ligue 1 (Liga francuska), Liga Sagres (Liga portugalska), NBA, szwedzkiej ligi żużlowej Elitserien (występuje w niej wielu Polaków) i wiele innych wydarzeń sportowych z najwyższej półki.

Promocja obejmuje następujące pakiety. W umowie na 24 miesiące są dostępne przez 10 miesięcy od podpisania umowy za darmo:

umowa 24 miesiące oferta standardowa abonament

pierwsze 10 miesięcy

abonament  kolejne 14 miesiecy średnia miesięczna zmiana %
pakiet M

39,9

0

39,9

23,3

- 42%

pakiet L

59,9

0

59,9

34,9

- 42%

pakiet M + HBO

64,9

0

64,9

37,9

- 42%

 pakiet L + HBO

84,9

0

84,9

49,5

- 42%

Orange Sport

14

0

10

5,8

- 59%

pakiet M + Orange Sport

53,9

0

49,9

29,1

- 46%

pakiet L + Orange Sport

73,9

0

69,9

40,8

- 45%

pakiet M + HBO + Orange Sport

78,9

0

74,9

43,7

- 45%

pakiet L + HBO + Orange Sport

98,9

0

94,9

55,4

- 44%

 

Szczegółowe informacje na www.tp.pl


Informacje prasowe

Prezes Fundacji Orange uhonorowana Bursztynową Różą

05 października 2009
Prezes Fundacji Orange uhonorowana Bursztynową Różą

Pierwsza Dama Maria Kaczyńska przekazała Jadwidze Czartoryskiej, prezesowi Fundacji Orange, Bursztynową Różę – symbol wyróżnienia „Miej serce i patrzaj w serce – przeciw obojętności”.

Inicjatywa wyróżnienia osób angażujących się w działalność społeczną, przyznawanego w imieniu środowisk biznesowych i artystycznych, narodziła się w ubiegłym roku. Pierwszą laureatką wyróżnienia została Maria Kaczyńska w uznaniu za pomoc okazaną tym, których dotknął los. Otrzymała wówczas Bursztynową Różę, którą obecnie przekazała wskazanej przez siebie następczyni. Za rok Jadwiga Czartoryska przekaże różę kolejnej osobie, godnej tego wyróżnienia.

Jadwiga Czartoryska jest prezesem Fundacji Orange, realizującej działania związane z zaangażowaniem społecznym Grupy TP. Fundacja inicjuje i włącza się w ważne działania społecznie, finansuje i współfinansuje programy z dziedziny edukacji, kultury, opieki zdrowotnej i wolontariatu mające na celu pomoc dzieciom i młodzieży.

Do osiągnięć Fundacji należą m.in. programy „Szkoła bez Przemocy” i „Edukacja z Internetem” oraz działania na rzecz dzieci i młodzieży mające na celu przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu: „Dźwięki marzeń” (dla dzieci z wadą słuchu) czy „Telefon do mamy” (dla dzieci przebywających w szpitalach).

Jadwiga Czartoryska dokonania Fundacji Orange podsumowuje krótko: „Staramy się działać na rzecz tych, którzy potrzebują więcej, potrzebują bardziej lub po prostu potrzebują”.


Informacje prasowe

Pierwszy trening Reprezentacji z Majewskim

01 października 2009
Pierwszy trening Reprezentacji z Majewskim

Trener kadry Stefan Majewski, poprowadził w środę trening… Reprezentacji Dziennikarzy Polskich, sponsorowanej przez Orange.

W Hali Piłkarskiej na warszawskim Bemowie pojawili się m.in. Tomasz Zubilewicz, Dariusz Tuzimek, Jakub Kwiatkowski, Robert Błoński i Sergiusz Ryczel. Dziennikarze ambitnie podeszli do treningu i sumiennie wykonywali wszystkie polecenia trenera Majewskiego. Wszyscy trenowali z wielkim zaangażowaniem, co, muszę przyznać, bardzo mi zaimponowało. Kondycja i umiejętności techniczne dziennikarzy stały na niezłym poziomie – powiedział Majewski.

Zadowolenia nie krył także etatowy selekcjoner reprezentacji dziennikarzy Wojciech Jagoda. Trening z selekcjonerem reprezentacji Polski podziałał na moich piłkarzy mobilizująco, co było dziś widać na hali. Z jednej strony była to dla nas świetna zabawa, z drugiej okazja do przyjrzenia się warsztatowi pracy trenera Majewskiego. Jestem przekonany, że piłkarze kadry tak samo dobrze przyjmą nowego trenera, jak my dzisiaj – dodał.

Po treningu role się odwróciły i to dziennikarze doszli do głosu, pytając trenera Majewskiego zarówno o sytuację kadry, prawdopodobne składy na najbliższe mecze z Czechami i Słowacją oraz elementy ustawienia. Selekcjoner cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania, a efekt tych rozmów z pewnością poznamy kupując najbliższe wydania gazet lub oglądając telewizję.

Scroll to Top