Informacje prasowe

Nowość w nju mobile – cyfrowa usługa za 29 zł miesięcznie

14 grudnia 2022

Nowość w nju mobile – cyfrowa usługa za 29 zł miesięcznie

W ofercie nju mobile można już zamówić nowoczesną, cyfrową usługę nju komórkowy. Dostępna jest w aplikacji  i na stronie internetowej. To oferta dla osób, które lubią na co dzień wygodę, prostotę i kontrolę wydatków.

Nowa usługa nju komórkowy za 29 zł miesięcznie to rozmowy z numerami komórkowymi i stacjonarnymi w Polsce oraz w roamingu w Strefie UE bez limitu. Także SMS-y, MMS-y w Polsce i w roamingu w Strefie UE są bez ograniczeń. Użytkownik dostaje 20 GB na start w technologii 5G do wykorzystania w Polsce. Liczba gigabajtów w ofercie nju komórkowy rośnie wraz ze stażem: 40 GB po pół roku, 50 GB po roku i 60 GB po 2 latach. Jeśli klient ma już numer w nju mobile l na abonament lub na kartę, staż w sieci jest zapamiętywany przy przenoszeniu numeru do nju komórkowy. Dodatkowo można jeszcze skorzystać z pakietu 5 GB do wykorzystania w roamingu w Strefie UE.

Nowość nju z aplikacją

Nju komórkowy i nju światłowód to nowoczesne oferty dostępne w aplikacji mobilnej, gdzie samodzielnie można zarządzać usługą w smartfonie. Nie ma faktur ani umowy. Za wszystko płaci się z góry i nie więcej niż wynika z wybranej oferty.

Zarządzenie usługą w aplikacji jest intuicyjne, wygodne i bezpieczne. Tak samo jak zakup oferty. Nie trzeba odwiedzać salonu. Wystarczy wejść na www.nju.pl lub pobrać aplikację nju mobile. Wybrać nowy numer lub przenieść obecny. Konieczne jest jedynie potwierdzenie tożsamości oraz wybór sposobu płatności. Można ją zrobić kartą płatniczą, online lub BLIK-iem.

Zniżka za pakiet dwóch usług

W nju mobile można łączyć usługi i dostać za to zniżki. Jeśli klient korzysta z nju komórkowy i nju światłowód, zapłaci miesięcznie 3 zł mniej.

Zasady działania ofert nju na abonament i nju na kartę pozostają bez zmian. Wszystkie oferty dostępne są na stronie njumobile.pl. Aplikację nju mobile można ściągnąć ze sklepu Apple Store lub Google Play.

Udostępnij: Nowość w nju mobile – cyfrowa usługa za 29 zł miesięcznie

Informacje prasowe

Orange uruchamia bezpieczne strefy, by chronić dzieci i młodzież doświadczające cyberprzemocy w wirtualnym świecie

12 grudnia 2022

Orange uruchamia bezpieczne strefy, by chronić dzieci i młodzież doświadczające cyberprzemocy w wirtualnym świecie

Przemoc i hejt to zagrożenia, z jakimi mogą się zetknąć dzieci i nastolatki w sieci. Teraz, grając w grę online, ofiary lub świadkowie cyberprzemocy uzyskają pomoc bezpośrednio w tym wirtualnym świecie. Bezpieczne strefy wbudowane są w wybrane mapy w grze Fortnite. Dzięki współpracy Orange z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, dostępne są dla młodych graczy nad Wisłą.  

Ponad 20% graczy online doświadczyło cyberprzemocy. Najczęściej dotyka ona dzieci lub nastolatków. To poważny problem społeczny. Orange stworzył bezpieczne strefy w grze online, by użytkownicy czuli się bezpiecznie. Powstały one na platformie, która cieszy się dużą popularnością wśród dzieci i młodzieży na całym świecie: Fortnite. Strefy znajdują się na sześciu mapach stworzonych przez społeczność graczy m.in. na Desert Dune, El Cartel czy El Cartel Primitive. Ma do nich dostęp kilka milionów użytkowników  z całego świata.

Bezpieczne strefy dla graczy online

Bezpieczne strefy edukują i zwiększają świadomość młodych ludzi na temat cyberprzemocy i sposobów reagowania w takich sytuacjach. Prawidłowe odpowiedzi na kilka pytań zadawanych przez przewodnika po strefie, bota – Orange Droida, odblokowują nagrody w grze.  Ważne jest to, że bezpieczne strefy umożliwiają ofiarom cyberprzemocy lub świadkom takich sytuacji znaleźć schronienie i profesjonalną pomoc. Korzystając z przycisku „jump to talk” dzieci mogą przez cały czas gry pozostawać w kontakcie z Orange Droidem i komunikować się z nim w trudnych dla nich sytuacjach związanych z cyberprzemocą. Kiedy osoba schowa się w bezpiecznej strefie Droid zapyta, czy była ofiarą lub świadkiem cyberprzemocy. Zapyta także w jakim kraju mieszka. W polskiej wersji językowej Fortnite młodzi gracze znajdą całodobowy telefon zaufania 116 111  dla dzieci i młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Od 30 lat działa ona na rzecz ochrony dzieci przed przemocą. Kontaktując się z tym numerem, gracze mogą zgłosić przejawy agresji, porozmawiać i uzyskać pomoc. Telefon jest anonimowy i bezpłatny, działa 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Fundacja Orange edukuje o cyberprzemocy od lat

Bardzo ważna w zapobieganiu cyberprzemocy jest profilaktyka. Od 2015 roku Fundacja Orange prowadzi program MegaMisja. Skupia się on edukowaniu dzieci w zakresie komunikacji, netykiety, uczy szacunku do siebie nawzajem oraz starszych. Zajęcia w ramach programu nie są jednorazową aktywnością a systematycznymi działaniami, cyklem. Przygotowuje on najmłodszych do tego, aby byli nie tylko świadomymi użytkownikami nowych mediów, znali zagrożenia, potrafili je rozpoznać i nazwać, ale również mądrze z nich korzystali. „Duży nacisk kładziemy przygotowując nasze działania na współpracy i budowanie relacji między uczniami, to kolejny ważny element zapobiegający konfliktom i ich eskalacji. Do tej pory w programie uczestniczyło ponad 30 000 dzieci”  – mówi Krzysztof Kosiński, koordynator programu MegaMisja, Fundacja Orange

 

Mediateka

Udostępnij: Orange uruchamia bezpieczne strefy, by chronić dzieci i młodzież doświadczające cyberprzemocy w wirtualnym świecie

Informacje prasowe

Pomagamy seniorom dzięki niewykorzystanym GB

2 grudnia 2022

Pomagamy seniorom dzięki niewykorzystanym GB

Orange zaprasza do akcji  przekazywania niewykorzystanych gigabajtów, które pozostają na koncie użytkownika. Dzięki temu operator wspólnie z klientami pomoże wykluczonym cyfrowo seniorom. Do dyspozycji uczestników wybranych uniwersytetów trzeciego wieku trafi 100 tabletów wraz z  darmowym internetem na dwa lata. To już szósta edycja akcji Pomagajmy Gigabajtami. Do tej pory łącznie przekazano prawie milion GB.

Wykluczenie cyfrowe w Polsce ma twarz seniora. W 2021 roku 42% osób w wieku 65-74 lata nie miało żadnych doświadczeń związanych z korzystaniem z internetu, a kolejne 6% deklarowało, że nie korzysta z niego już od ponad roku. Seniorzy stanowią zdecydowaną większość wśród osób, które w ogóle nie korzystały z internetu (58,3%)1. Dodatkowo, 3,74 mln osób w wieku 55-74 lata nigdy nie korzystało z komputera. Stanowią oni 78,1 proc. wszystkich niekorzystających z takich urządzeń2.

Dlatego rusza kolejna edycja akcji Pomagajmy Gigabajtami. Tym razem jej celem jest zakup 100 tabletów oraz bezpłatny dostęp do internetu przez dwa lata. Będą z nich korzystać seniorzy wykluczeni cyfrowo, którzy biorą udział w zajęciach wybranych uniwersytetów trzeciego wieku. Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej pomoże wybrać placówki włączane do programu.

Uniwersytety trzeciego wieku to placówki dydaktyczne dla m.in. emerytów i rencistów, którzy po zakończeniu aktywności zawodowej, korzystając z wolnego czasu chcą nadal się uczyć i zdobywać nowe umiejętności. Celem uniwersytetów jest poprawa jakości życia osób starszych, w tym także walka z wykluczeniem społeczno-cyfrowym.

Orange współpracuje z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej, organizując od 2020 webinary edukacyjne na platformie ABC Senior. Co tydzień trenerzy Orange bezpłatnie przeprowadzają szkolenia z podstaw obsługi smartfona, korzystania z komunikatorów internetowych czy uczą jak robić bezpieczne zakupy.

W 2022 odbyło się do tej pory 28 takich webinarów, w których wzięło udział łącznie ponad  2000 osób.

Jak dołączyć do akcji?

Najprościej wysłać darmowego SMS-a o treści ODDAJEGB pod numer 80885. Można także włączyć  usługę „Pomagajmy Gigabajtami” na swoim indywidualnym koncie klienta na orange.pl, wchodząc w zakładkę „Pakiety i Usługi”, w kategorii „Internet”, lub w aplikacji Mój Orange, wchodząc w zakładkę „Dla Ciebie”, następnie wybierając baner akcji.

Do akcji mogą dołączyć klienci indywidualni korzystający z oferty mobilnej na abonament oraz wybrani klienci biznesowi. Dołączenie do akcji nie spowoduje zmniejszenia miesięcznego pakietu danych. Akcja trwa do 28 lutego 2023 r.

https://www.orange.pl/lp/pomagajmygigabajtami.

Klienci Orange mają wielkie serce

Z roku na rok klienci Orange coraz chętniej dołączają do akcji Pomagajmy GB i podkreślają, że jest ona potrzebna i należy ją kontynuować.  Bardziej także dostrzegają to, że Orange angażuje się społecznie i dba o ekologię.

Do tej pory za pośrednictwem Orange, klienci operatora  pomogli podopiecznym Fundacji Dorastaj z Nami i Towarzystwa Przyjaciół Dzieci oraz dzieciom ze śląskich domów dziecka i rodzinnych domów dziecka. W ten sposób podopieczni zyskali możliwość korzystania z sieci, potrzebną w edukacji, rozwoju zainteresowań czy kontaktu z rówieśnikami. Dzięki przekazanym GB rośnie już 10 000 m2 bioróżnorodnego lasu. W trakcie zdalnej edukacji, w odpowiedzi na pandemiczne wyzwania, wspólnie pomogliśmy tysiącu rodzin z ograniczonym dostępem do sieci, by umożliwić dzieciom równy dostęp do edukacji.

W sumie we wszystkich akcjach wzięło udział ponad 93 tysiące klientów,  którzy przekazali ponad  900 tysięcy niewykorzystanych GB.

 

1GUS 2021.

2 Raport Wykluczenie cyfrowe podczas pandemii, Federacja Konsumentów, styczeń 2021.

Mediateka

Udostępnij: Pomagamy seniorom dzięki niewykorzystanym GB

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej