Informacje prasowe

Nowości w ofercie telefonii stacjonarnej TP

28 stycznia 2010
Nowości w ofercie telefonii stacjonarnej TP

Od 1 lutego klienci, którzy podpiszą umowę na telefon stacjonarny na czas określony, mogą skorzystać z jednej z 4 nowych ofert promocyjnych. Do wyboru mają: dodatkowe minuty na połączenia komórkowe, telefony w atrakcyjnych cenach, bony na zakupy i możliwość przyłączenia do sieci za symboliczną złotówkę.

Wybierając jeden z planów doMowych, klient może zaoszczędzić nawet 192 zł. Wystarczy, że podpisze umowę na 12 lub 24 miesiące i zamówi pakiet 30 minut na połączenia komórkowe do wszystkich sieci za 1 zł miesięcznie.

Dodatkowo, decydując się na dowolny plan doMowy z umową od 12 do 36 miesięcy, klient może wybrać jeden z pięciu nowoczesnych, bezprzewodowych telefonów stacjonarnych dostępnych już od 1 zł. Ponadto, klient bezpłatnie korzysta przez 3 miesiące z identyfikacji numeru dzwoniącego.

Osoby, które zdecydują się na korzystanie z jednego z planów doMowych przez 2 lub 3 lata mogą również liczyć na prezent - bon na zakupy wartości od 100 do 300 zł. Wartość przyznanego bonu zależy od wybranego planu i czasu, na który zostanie podpisana umowa.

Przez najbliższe 12 miesięcy TP redukuje opłatę za przyłączenie do sieci do 1 zł. Warunkiem jest podpisanie umowy na telefon na 24 miesiące.

***

Do końca marca 2010klienci indywidualni podpisujący umowy na korzystanie z telefonii stacjonarnej mogą otrzymać 50 lub 30 proc. obniżki na abonament we wszystkich planach doMowych. Wystarczy podpisać umowę na 24 lub 12 miesięcy.


Informacje prasowe

Rekordowy rok kina z Orange

28 stycznia 2010
Rekordowy rok kina z Orange

Polskie kina w 2009 roku przeżywały prawdziwe oblężenie. W ciągu 12 miesięcy sprzedano rekordowe 38 milionów biletów. To najlepsza frekwencja od 20 lat. Zarazem był to pierwszy rok akcji „Środy z Orange", z której skorzystało blisko 750 tysięcy osób.

Na sukces frekwencyjny wpłynął bogaty repertuar, w tym roku kinomani mogli zobaczyć ponad 200 nowych filmów. Zestawienie najpopularniejszych produkcji pokazuje, że Polacy kochają animacje - w pierwszej dziesiątce znalazły się 4 kreskówki. Najbardziej kasowy okazał się „Madagaskar 2", który obejrzało ponad 2 miliony widzów. W pierwszej dziesiątce znalazły się również „Epoka Lodowcowa 3", „Odlot" oraz „Potwory kontra Obcy".

Był to również dobry rok dla polskich produkcji. W zestawieniu największych hitów znalazły się 2 polskie filmy: „Kochaj i tańcz" oraz „Popiełuszko". Bardzo dobrze wypadły również 4 filmy koprodukowane przez Grupę TP. Prawie półmilionową widownię zgromadziła komedia „Miłość na wybiegu". Trzy inne: „Generał Nil", „Dzieci Ireny Sendlerowej" oraz „Nigdy nie mów nigdy" obejrzało łącznie ponad milion widzów.

Widzowie Śród z Orange wykazali się nieco innymi preferencjami. Wśród nich wygrywają filmy akcji, na czele z katastroficznym „2012". Na kolejnych miejscach uplasowały się „Anioły i Demony" i jedyna w zestawieniu animacja - „Epoka Lodowcowa 3". Wśród polskich produkcji w top ten znalazły się „Galerianki" oraz „Wojna polsko-ruska". Wysoko uplasował się też „Zmierzch" i kontrowersyjna produkcja Quentina Tarantino „Bękarty Wojny".

W lecie zainteresowanie kinem z sal przeniosło się pod gwiazdy. Dzięki akcji Orange Kino Letnie w wakacyjnych kurortach Sopocie i Zakopanem, w niecodziennej scenerii można było zobaczyć najlepsze filmy ostatnich lat. Pneumatyczne ekrany ustawione na molo i na Krupówkach przyciągały tłumy, pozwalały bowiem cieszyć się dobrym filmem i letnim wieczorem jednocześnie.

Dla kinomanów przygotowana została strona internetowa orangefilm.pl, gdzie można znaleźć informacje ze świata filmu, materiały zza kulis oraz wywiady z gwiazdami. Na Facebooku powstał Klub Filmowy Orange, gdzie można wziąć udział w konkursach wiedzy filmowej, wygrać zaproszenia na pokazy przedpremierowe i gadżety filmowe.


Informacje prasowe

Z Telekomunikacją Polską na Igrzyska do Vancouver i Londynu

27 stycznia 2010
Z Telekomunikacją Polską na Igrzyska do Vancouver i Londynu

Telekomunikacja Polska dołączyła do grona sponsorów Polskiego Ruchu Olimpijskiego. Dziś w warszawskim Centrum Olimpijskim podpisano umowę sponsorską na lata 2010-2012, dzięki której narodowy operator będzie wspierał naszych olimpijczyków w Vancouver i Londynie.  

Na mocy umowy, podpisanej przez prezesa PKOl Piotra Nurowskiego i prezesa TP Macieja Wituckiego, Telekomunikacja Polska została Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Vancouver 2010 oraz Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Londyn 2012.

- Igrzyska olimpijskie to sportowe święto, które zbliża ludzi. Będąc narodowym operatorem telekomunikacyjnym wielokrotnie wspieraliśmy tych, którzy reprezentowali nasz kraj podczas wielkich imprez sportowych - powiedział podczas ceremonii podpisania umowy Prezes TP Maciej Witucki. - Mamy za sobą także olimpijskie doświadczenia. Byliśmy sponsorem olimpijskiej reprezentacji w Salt Lake City i w Atenach. Cieszę się, że podczas najbliższych, zimowych Igrzysk w Vancouver będziemy mogli ponownie wspierać polskich olimpijczyków. Trzymamy za nich mocno kciuki! - dodał Prezes Witucki.

Piotr Nurowski, Prezes PKOl powitał powrót narodowego operatora telekomunikacyjnego do grona sponsorów ruchu olimpijskiego. - Telekomunikacja jest we współczesnym świecie synonimem nowoczesności i bliskości. Dlatego tak bardzo cieszymy się, że TP będzie wspierać polski ruch olimpijski. Podobnie, jak narodowy operator, patrzymy w przyszłość. Dlatego już od tego roku będą rozgrywane Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie, które również będzie sponsorować TP. To impreza dla olimpijczyków jutra, dzisiejszych nastolatków, którzy szkoleni w dobrych warunkach i przez najlepszych trenerów mogą za kilkanaście lat zdobywać dla Polski medale. Jestem przekonany, że przy wsparciu naszych sponsorów, w tym Telekomunikacji Polskiej, uda się zapewnić tym dziewczętom i chłopcom najlepsze warunki do rozwoju ich talentów sportowych.

Podczas konferencji prezes Maciej Witucki na ręce prezesa Piotra Nurowskiego przekazał olimpijczykom specjalną flagę. Znajdą się na niej autografy sportowców, osób związanych z ruchem olimpijskim oraz sponsorów. Flaga pojedzie na Igrzyska do Vancouver a po powrocie zostanie zlicytowana na wspólnej aukcji charytatywnej TP i PKOL.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.