Informacje prasowe

Nowości w pakietach Orange Love: więcej internetu i telewizji w zasięgu ręki

26 lipca 2021
Nowości w pakietach Orange Love: więcej internetu i telewizji w zasięgu ręki

Od poniedziałku, 26 lipca, klienci Orange Polska będą mogli korzystać z większych paczek gigabajtów, a także kolejnych kanałów telewizyjnych w ramach pakietów Orange Love.

 Telewizja na miarę potrzeb

Dzięki inwestycjom w sieć, Orange może zapewnić klientom internet i rozrywkę najwyższej jakości. Rosnący zasięg superszybkiego światłowodu od Orange pozwala na zaproponowanie telewizji w technologii kablowej IPTV coraz szerszej rzeszy odbiorców.

Klienci, którzy zdecydują się na ofertę Love Standard z telewizją, będą mogli korzystać ze 120 kanałów w tym 79 HD, wśród nich nowości w pakiecie: Polsat Sport HD, Polsat Sport News HD, Polsat Seriale HD oraz Superstacja HD. Użytkownicy, wybierający Love Extra, będą mogli korzystać z HBO i HBO GO w cenie pakietu. Do dyspozycji otrzymają 183 kanały (pakiet Optymalny, Komfortowy, Multi+). Natomiast w Love Premium widzowie będą mogli oglądać ulubione programy na prawie 200 kanałach (Optymalny, Komfortowy, Multi+, CANAL + Prestige, HBO i HBO GO). Dodatkowo, mobilny dostęp do telewizyjnej rozrywki od Orange w aplikacji Orange TV Go będzie bezpłatny dla wszystkich posiadaczy pakietów z usługą telewizyjną w dostępie kablowym.

Nowe pakiety Love to też odmieniona propozycja telewizji w technologii satelitarnej. Klienci, decydujący się na jej zakup, będą mogli korzystać z dekodera 4K ULTRABOX + lub TVBOX + od CANAL + oraz licznych funkcjonalności (m.in. możliwości nagrywania lub cofania filmów). Usługa będzie dostępna w opcji Love Standard, w cenie 109,99 zł. Ta propozycja zawiera  pakiet Optimum + od CANAL +, czyli 132 kanały, w tym dwa w najwyższej jakości 4K (w ofercie z dekoderem 4K), pełne różnorodnych treści, oraz dostęp do platformy CANAL + online. Umożliwi ona oglądanie ulubionych programów i treści VOD na dowolnym urządzeniu. A do tego – internet stacjonarny i aż 30 GB w komórce miesięcznie.

Więcej internetu na lato i lata

 W każdym z pakietów oferty Orange Love, które ewoluują, by jeszcze bardziej odpowiadać na potrzeby klientów oraz rynku, tzn. będzie jeszcze lepszy dostęp do najszybszej obecnie sieci #hello 5G, a także wzrośnie ilość gigabajtów. W niektórych będą one nawet potrojone!

I tak zwiększy się:

  • w Orange Love Mini (za 89,99 zł za miesiąc) – z 10 GB na 15 GB,
  • w Standard (w cenie 109, 99 zł za miesiąc) – z 10 GB na 30 GB (tu zwiększy się też dotychczasowa prędkość - do 1 Mb/s po wykorzystaniu środków),
  • w Extra (w cenie 159,99 zł za miesiąc) – z 20 GB na 50 GB,
  • w Premium (za 209,99 zł za miesiąc) – z 40 GB na 80 GB.

Do każdego z pakietów Love (również w opcji z 5G, co jest nowością) będzie też możliwość dokupienia dodatkowych GB, tzw. cyklicznych VAS-ów. Można wybrać 10 gigabajtów za 10 złotych i 30 gigabajtów za 20 złotych. Chcąc z tego skorzystać, nie są wymagane dodatkowe umowy.

Jakie jeszcze korzyści płyną z pakietów Orange Love? Wiele usług w jednym miejscu (telewizja, internet, telefon) i na jednej fakturze. Wszystko można wygodnie oraz szybko opłacać i na bieżąco monitorować swoje konto w aplikacji Mój Orange.

Użytkownicy Mój Orange (zarówno w wersji mobile, jak i online), którzy od 26 lipca będą podpisywać swoje umowy i aneksy do pakietów Orange Love, otrzymają bonus w postaci rabatu na e-faktury. Opłacając swój: abonament komórkowy, pakiet Love, internet domowy czy mobilny – co miesiąc będą zmniejszać regularne koszty o ok. 5 złotych. Aby otrzymać zniżkę wystarczy zaakceptować zgodę na przesyłanie e-faktur, a także minimum raz w miesiącu logować się na konto w Mój Orange. W ten sposób użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze, ułatwiając sobie funkcjonowanie, ale i dbają o środowisko – unikając drukowania faktur, zbędnego zużycia energii czy papieru. Akcja ta dotyczy również klientów biznesowych.

 Szczegóły każdej z powyższych ofert znajdują się na stronie. Pomocnych informacji udzielą również konsultanci w salonach czy na infolinii.

Mediateka


Informacje prasowe

AKTUALIZACJA: Open’er Park Powered by Orange: Silent Disco, konkursy i Music Pass za 0 zł na rok

07 lipca 2021
AKTUALIZACJA: Open’er Park Powered by Orange: Silent Disco, konkursy i Music Pass za 0 zł na rok

Open’er Park Powered by Orange to nie tylko muzyka, której po długiej przerwie będziemy mogli na żywo posłuchać między 15 lipca a 22 sierpnia w Parku Kolibki w Gdyni. Orange przygotował dla swoich klientów towarzyszące imprezie atrakcje, m.in. muzyczną ofertę oraz konkursy z możliwością wygrania biletów na koncerty.

Najważniejsze wydarzenie muzyczne tego lata, Open’er Park Powered by Orange, zbliża się wielkimi krokami. Na kilka tygodni Park Kolibki w Gdyni zmieni się w wyjątkową przestrzeń wypełnioną muzyką. Wśród ogłoszonych już artystów są m.in Måneskin, Dawid Podsiadło, Quebonafide, Artur Rojek, Brodka, Zalewski, Mery Spolsky, Margaret, OIO/Schafter i wielu innych. Jak zwykle organizator festiwalu oraz Orange, sponsor główny wydarzenia, przygotowali wiele dodatkowych atrakcji.

Potrójne Silent Disco

Fani muzyki będą mogli pobawić się na Silent Disco Powered by Orange w rytmie najlepszej muzyki granej na trzech kanałach muzycznych. W namiotach z efektami wizualnymi zaproszeni DJ’e zaserwują prawdziwy miszmasz stylów, gatunków i technik. Po koncertach, a także w każdą środę do godziny 1.00 w nocy muzyka poleci w trzech indywidualnych kanałach – Orange Love, #hello5G i Orange Flex.

Szafki depozytowe z możliwością ładowania urządzeń mobilnych

Dla uczestników Open’er Park Powered by Orange, pomarańczowy operator zapewni szafki depozytowe z możliwością ładowania urządzeń mobilnych. Będą one zlokalizowane w dwóch kontenerach, w strefie parkowej przed wejściem do strefy koncertowej. Każda szafka będzie zabezpieczona personalizowanym kodem, który pozwoli na bezpieczne przechowanie pozostawionych rzeczy.

AKTUALIZACJA: Oferta na start i na koniec Open’er Park Powered by Orange

Tego lata muzyka jest najważniejsza. Dlatego z okazji Open’er Park Powered by Orange, operator przygotował w aplikacji Mój Orange niespodziankę dla klientów indywidualnych. Od 14 do 20 lipca w ramach akcji Środy z Mój Orange, będą oni mogli odebrać prezent w postaci usługi Video Pass. Dzięki temu skorzystają z nielimitowanego transferu danych w najlepszych serwisach video przez 6 mies. za 0 zł. Tydzień później między 21 a 27 lipca a potem między 11 a 17 sierpnia w ramach prezentu także w aplikacji Mój Orange, będzie dostępny Music Pass przez 12 miesięcy za darmo. To oznacza, że każdy kto odbierze niespodziankę w podanych terminach będzie mógł cieszyć się muzyką m.in. Open’erowych artystów bez zużywania pakietu danych z abonamentu. Wszyscy użytkownicy Orange Flex również będą mogli cieszyć się z promocji na Music Pass za 0 zł przez 365 dni. Wystarczy, że wejdą do Klubu Flex i aktywują kod promocyjny w terminie od 14 lipca do 22 sierpnia.

Konkursy z nagrodami – bilety na koncerty

Orange przygotował również konkursy, w których będzie można wygrać 30 podwójnych biletów na wybrane trzy koncerty podczas Open’er Park Powered by Orange. Konkurs odbędzie się na facebookowym profilu Orange Polska w trzech odsłonach. Osoby, które udzielą najciekawszej odpowiedzi na zadane pytania, będą miały szansę wygrać jeden z:

  • 10 podwójnych biletów na koncert Dawida Podsiadło (24 lipca),
  • 10 podwójnych biletów na koncerty Rosalie, Rasmentalism i Sokoła (7 sierpnia),
  • 10 podwójnych biletów na koncerty Deas i Amelie Lens (21 sierpnia).

Konkurs na bilety na koncert Dawida Podsiadło startuje dzisiaj, 7 lipca i potrwa do 13 lipca

a wyniki będą ogłoszone 16 lipca. Odpowiednio konkurs na bilety na koncert Sokoła trwa od 22 do 28 lipca. Wyniki zostaną ogłoszone do 2 sierpnia. Bilety na Amelie Lens można zdobyć od 4 do 10 sierpnia. Kto je zdobędzie dowie się do 13 sierpnia.

Więcej informacji o konkursie na profilu Orange w serwisie Facebook.

Open’er Park Powered by Orange odbędzie się od 15 lipca do 22 sierpnia 2021 r. w Gdyni na terenie Parku Kolibki. W gronie dotychczas ogłoszonych artystów znaleźli się: Brodka (15 lipca), The Dumplings (16 lipca), Quebonafide (17-18 lipca), Daria Zawiałow (22 lipca), Dawid Podsiadło (23-25 lipca), OIO/Schafter (29 lipca), Artur Rojek (30 lipca), Organek (31 lipca), Molesta Ewenement (1 sierpnia), Paulina Przybysz (22.07), Kasia Lins (30.07), Sorry Boys (31.07), Baasch (31.07), Kwiat Jabłoni i Linia Nocna (05.08), Natalia Przybysz, Maria Peszek i Mery Spolsky (6.08), Sokół i Rasmentalism oraz  (07.08) (07.08), Pezet (08.08), Tymek (12.08), Margaret (12.08) Rysy (13.08), KAMP! (13.08), A_Gim (13.08), Zalewski i Muchy (15.08).), (15.08), Måneskin (19.08), Amelie Lens (21.08), Deas (21.08).

Więcej szczegółów na stronie.

Mediateka


Informacje prasowe

Orange Polska przekazał do spółki Światłowód Inwestycje łącza światłowodowe obejmujące swoim zasięgiem ok. 672 tysiące gospodarstw domowych

02 lipca 2021
Orange Polska przekazał do spółki Światłowód Inwestycje łącza światłowodowe obejmujące swoim zasięgiem ok. 672 tysiące gospodarstw domowych

Światłowód Inwestycje planuje w ciągu pięciu lat, do 2025 r., budowę kolejnych łączy światłowodowych dla ok. 1,7 mln gospodarstw domowych, które do tej pory nie miały dostępu do ultraszybkiego internetu. Łącznie spółka będzie zarządzać hurtowym dostępem do sieci obejmującej blisko 2,4 mln gospodarstw domowych w kraju.

- Zgodnie z założeniami Światłowód Inwestycje rozpoczyna działalność operacyjną. Spółka tym samym staje się nowym graczem na rynku, oferującym otwarty dostęp do własnej sieci światłowodowej - mówi Maciej Nowohoński, Członek Zarządu Orange Polska ds. Rynku Hurtowego.

Spółką od 21 czerwca zarządza Magdalena Russyan pełniąca funkcję jej Członka Zarządu ds. Operacyjnych.

- Dzięki podpisanej w kwietniu umowie między Orange Polska i holenderskim funduszem APG będziemy w stanie skutecznie i bez udziału środków publicznych finansować dalszą rozbudowę sieci optycznej – mówi Magdalena Russyan.

Wraz z 672 tys. łączy Światłowód Inwestycje otrzymuje hurtowy dostęp do ponad 170 tys. klientów, którzy już dziś korzystają z usług za pomocą tej sieci. Na sieci posiadanej przez Światłowód Inwestycje spółka będzie świadczyć usługi dostępu hurtowego w modelu otwartym. Oznacza to, że dostęp do niej i możliwość dostarczania usług dla użytkowników końcowych będą mieć na równych zasadach wszyscy obecni na rynku polskim operatorzy detaliczni. Nie wpłynie to w żaden sposób na jakość usług świadczonych obecnie abonentom ani nie spowoduje konieczności jakichkolwiek zmian w umowach zawartych przez nich z operatorami.

- Rozbudowa sieci światłowodowej i dotarcie z nią do klientów na terenie całego kraju to sprawa niezwykle istotna dla rozwoju gospodarki i społeczeństwa cyfrowego. Przedsięwzięcie to pozwoli dotrzeć z nowoczesnymi usługami cyfrowymi do tych Polaków, dla których do tej pory były one niedostępne. Model finansowy, w jakim funkcjonuje Światłowód Inwestycje, daje możliwość, by takie działania skutecznie realizować – dodaje Magdalena Russyan.

Źródłem finansowania inwestycji spółki będzie głównie kredyt bankowy w kwocie ponad trzech miliardów złotych.

Na zlecenie Światłowód Inwestycje zarządzaniem budową i utrzymaniem sieci oraz dzierżawą elementów sieciowych, a także innymi usługami wsparcia zajmą się wyspecjalizowane w tej dziedzinie jednostki operacyjne Orange Polska.

- Pierwsze zlecenia na budowę łączy przekazaliśmy już do firm wykonawczych. W kolejnych miesiącach planujemy sukcesywnie zwiększać ich liczbę, tak żeby na jesieni osiągnąć już pełną dynamikę działania – mówi Magdalena Russyan.

- Orange w ostatnich latach intensywnie inwestował w rozwój swojej sieci światłowodowej, obejmując zasięgiem ponad 5 mln gospodarstw domowych w całym kraju. W kolejnych latach chcemy dalej docierać do kolejnych klientów, częściej niż dotychczas korzystając z umów z infrastrukturalnymi partnerami, takimi jak właśnie Światłowód Inwestycje – dodaje Maciej Nowohoński.

Zgodnie z podpisaną w kwietniu umową, za 50% udziałów w spółce joint venture Światłowód Inwestycje fundusz APG ma  zapłacić 1 374 mln zł. Pierwsza transza w wysokości 887 mln ma wpłynąć na konta Orange Polska jeszcze w trzecim kwartale tego roku, a pozostałe 487 mln zł zostanie rozliczone w latach 2022-2026 adekwatnie do harmonogramu realizowanych inwestycji. APG i Orange Polska będą współkontrolować spółkę posiadając po 50% udziałów po finalizacji transakcji.

Mediateka

Scroll to Top