Informacje prasowe

Nowy Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska

11 września 2014
Nowy Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska

Ponad 3 300 bibliotek ma dostęp do bezpłatnego Internetu,156 tys. dzieci zostało przeszkolonych w bezpiecznym korzystaniu z internetu,  ponad 3,5 tys. pracowników uczestniczy w projektach wolontariackich – to tylko niektóre przykłady wpływu społecznego Orange Polska. Właśnie ukazał się „Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2013”.

W syntetyczny sposób pokazuje on, w jaki sposób firma realizuje zobowiązania wobec społeczności. Zawiera informacje na temat strategii społecznej odpowiedzialności firmy, prezentacje konkretnych projektów oraz rezultaty i długofalowe efekty tych działań. Są w nim także wyniki zainicjowanych przez OPL badań na temat kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży oraz ich bezpieczeństwa w sieci.

„Społeczna odpowiedzialność firmy to sposób na budowanie jej wartości na rynku, zdobycie zaufania klientów, pozyskanie wartościowych pracowników i partnerów, kształtowanie dobrych relacji z całym otoczeniem społecznym – uważa Bruno Duthoit Prezes Orange Polska. - Możliwości rozwoju i edukacji, jakie dają nowe technologie, zapewnienie bezpiecznego korzystania z cyfrowego świata, dbałość o czyste środowisko – to wartości, które ważne dla nas, dla naszych klientów, jak również dla całego otoczenia”.

W procesie tworzenia Raportu ważnym drogowskazem były potrzeby oraz oczekiwania zgłaszane przez klientów, pracowników, partnerów biznesowych i społecznych, do jego tworzenia zaproszeni zostali również internauci. W ramach akcji „Piszemy Raport CSR” na platformie blogowej Orange zgłaszali interesujące ich tematy i komentowali poszczególne etapy prac.

Raport został przygotowany wg. międzynarodowych standardów Raportowania Społecznego GRI ( Global Reporting Initative) oraz został poddany weryfikacji zewnętrznego audytora.

Raport dostępny jest pod adresem:

http://www.orange.pl/odpowiedzialny-biznes-raporty-csr.phtml

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Klienci Orange Polecają Telewizję Tu i Tam, rusza kolejna, jesienna edycja

08 września 2014
Klienci Orange Polecają Telewizję Tu i Tam, rusza kolejna, jesienna edycja

Telewizja Tu i Tam została uznana za najciekawszą usługę w letniej edycji Klienci Orange Polecają. Można dzięki niej oglądać telewizję i filmy VOD w dowolnym miejscu – wystarczy mieć przy sobie komputer, tablet czy smartfon. Obecnie staruje kolejne głosowanie, w jesiennej edycji. Tradycyjnie do wyboru są trzy usługi - tym razem są to: Internet Tu i Tam, szybka Neostrada z telewizją oraz HD Voice. Aby wziąć udział, wystarczy wejść na www.klienciorangepolecaja.pl i oddać głos na wybraną usługę. Można też uzasadnić swój wybór i zagrać  o nagrody.

Internet Tu i Tam, umożliwia wygodny dostęp do sieci w dowolnym miejscu. To dlatego, że w jednym, korzystnym pakiecie znajduje się zarówno Neostrada, czyli szybki, stabilny domowy internet bez limitów, jak również internet mobilny Orange Free Net, z odnawialnym co miesiąc pakietem danych.

Druga propozycja na jesień to szybka Neostrada z telewizją, czyli szybki domowy internet wraz z bogatą ofertą telewizyjną, w której każdy z domowników znajdzie coś dla siebie. W zestawie znajduje się też dekoder HD za 0 zł, a w ramach usługi klienci otrzymują możliwość oglądania wybranych programów do 7 dni wstecz, a także dostęp do wideo na życzenie i naziemnej telewizji cyfrowej.

Trzecią propozycją do wyboru jest HD Voice - nowa funkcjonalność dla użytkowników telefonów komórkowych, dostępna dzięki finalizowanej właśnie gruntownej modernizacji sieci mobilnej Orange. Dzięki niej głos rozmówcy słyszany w słuchawce jest najwyższej jakości, ma znacząco bardziej naturalną barwę, a odgłosy pochodzące z otoczenia są o wiele mniej słyszalne.

Aby wziąć udział i podzielić się swoją opinią, wystarczy kliknąć na przycisk „chcę zagłosować” umieszczony pod wybraną usługą na stronie www.klienciorangepolecaja.pl. Klienci, którzy przy okazji głosowania wypełnią krótki formularz i uzasadnią, dlaczego poleciliby właśnie wybraną usługę, mogą zagrać o nagrody. W jesiennej edycji do zdobycia są: tablet FunTab, aparaty fotograficzne i kody uprawniające do korzystania z Telewizji Tu i Tam o wartości 100 zł każdy.

Na głosy i opinie czekamy do 7 listopada. Więcej informacji wraz z regulaminem można znaleźć na: www.klienciorangepolecaja.pl

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Ponad 100 tysięcy widzów 7. edycji festiwalu Orange Kino Letnie

02 września 2014
Ponad 100 tysięcy widzów 7. edycji festiwalu Orange Kino Letnie

Zakończyła się 7. edycja najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego w Europie: Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane. Ponad 100 tysięcy widzów obejrzało filmy w plenerowych kinach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w podróżującym między dwoma największymi polskimi kurortami Wagonie Filmowym.

Tegoroczna edycja festiwalu to 7 filmowych cykli tematycznych w repertuarze kin plenerowych, 7 weekendów w Wagonie Filmowym. Miłośnicy kina mogli obejrzeć 76 tytułów na 176 seansach filmowych. Filmowych emocji Orange Kino Letnie dostarczało codziennie przez 62 dni wakacji.

Repertuar obejmował najnowsze polskie filmy, zwycięskie tytuły oscarowe, filmy francuskie, o tematyce kulinarnej oraz współczesne kino czarno-białe i najciekawsze dokumenty ostatnich lat. W kursującym pomiędzy Sopotem i Zakopanem weekendowym Wagonie Filmowym odbywały się projekcje najsłynniejszych hollywoodzkich produkcji wszechczasów.

Najwięcej widzów zgromadziły środowe pokazy w cyklu „Z Orange i megahitem”. To właśnie wyświetlany w tym cyklu film „Iluzja” w reżyserii Louis’a Leterriera widzowie głosujący w Plebiscycie Publiczności uznali za najlepszy film tegorocznej edycji festiwalu.

Diamentowy Klaps Filmowy, nagroda festiwalu Orange Kino Letnie, przyznawana aktorce lub aktorowi za osobowość, wnoszącą do kina pozytywną energię, w tym roku została przyznana Agnieszce Grochowskiej. Widzowie w Sopocie i w Zakopanem mogli podziwiać aktorkę, w wyświetlanym w czwartkowym cyklu „Made in Poland” filmie „Wałęsa. Człowiek z nadziei”. Opowieść o przełomowych wydarzeniach w polskiej historii powstała w koprodukcji z Orange i była jednym z najbardziej popularnych w kinach filmów 2013 roku.

Na sopockim molo widzowie festiwalu mogli zobaczyć specjalnie wyselekcjonowane fotosy i kadry z filmu „Miasto 44” wraz z komentarzami jego twórców. Ponad 500 000 osób obejrzało w Sopocie plenerową wystawę zdjęć z filmu „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy. Koproducentem filmu jest Orange, a obraz trafi do kin w całej Polsce już 19 września.

Ponad 15 000 osób wysłało zdjęcie z festiwalowej fotobudki, z czego 2 000 udostępniło pozdrowienia z wakacji na Facebook’u. Prawie 4 000 osób skorzystało z bezpłatnej aplikacji festiwalowej na smartfony, dzięki czemu było na bieżąco ze wszystkimi atrakcjami Orange Kino Letnie.

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2014 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema, a Partnerem Głównym już po raz siódmy jest Orange. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity.

Scroll to Top