Informacje prasowe

Nowy standard abonamentu w Orange dla Firm

23 stycznia 2014

Nowy standard abonamentu w Orange dla Firm

Od dzisiaj Orange wprowadza nowy standard abonamentu w ofertach dla firm. We wszystkich nowych taryfach, klienci mogą stworzyć własny zestaw abonamentowy mając do wyboru 4 elastyczne plany taryfowe – Orange Biz, a dodatkowo 7 MultiPaków, czyli gotowych zestawów przydatnych usług i rabatów, m.in. na zakup aplikacji, usług w Chmurze dla Firm oraz nowoczesnych smartfonów. Dzięki temu mogą oszczędzać na kosztach, precyzyjniej dobierając zestawy usług – lepiej dopasowując je do potrzeb swojej firmy i różnych grup jej pracowników. Łącząc zamówione usługi w Orange Open dla Firm, dodatkowo obniżą rachunki nawet o kilkaset złotych rocznie.

Nowa oferta Orange dla Klientów Biznesowych składa się z 4 podstawowych planów taryfowych – Orange Biz, zawierających m.in nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich sieci w Polsce, nielimitowane połączenia do Unii Europejskiej, a także nielimitowane – bezpłatne odbieranie połączeń oraz specjalne, niższe stawki na połączenia realizowane w roamingu na terenie UE.

Ważniejsze składniki cenowe (netto) oferty Orange Biz ( z terminalem ), dla klientów przenoszących numer do Orange dla Firm i przedłużających umowę:

Każdy plan taryfowy posiada w standardzie usługę Bezpieczny Internet w Telefonie, dzięki której klienci mają nielimitowany dostęp do Internetu ale rachunki za jego używanie nigdy nie przekroczą 20 zł + VAT.

Do każdego z planów taryfowych klienci mogą dobrać jeden z 7 atrakcyjnych MultiPaków – abonamentowych zestawów usług o różnej zwartości i cenie. Dzięki ich połączeniu z usługami podstawowymi klienci mogą stworzyć unikatowy zestaw abonamentowy, dzięki czemu  zyskują precyzyjnie dobrane do własnych potrzeb usługi wspierające prowadzenie biznesu i komunikację w firmie. Zyskają też rabaty obniżające cenę zakupu wybranego smartfona, a także usług i aplikacji biznesowych dostępnych w Chmurze dla Firm.

Do dyspozycji klientów są (ceny netto):

Nowe plany taryfowe są dostępne także w opcjach dla klientów preferujących oferty bez telefonu. Korzystając z nich otrzymają rabat na abonament, który obowiązuje przez cały czas trwania umowy, tj. 12 lub 24 m-ce. Wybierający oferty Orange dla Firm mogą także łączyć swoje usługi w ramach oferty Orange Open dla Firm i oszczędzać w ten sposób od 12 do 36 zł (+ VAT) miesięcznie.

Innowacyjne podejście do usług w abonamencie to odpowiedź Orange dla Firm na oczekiwana klientów, którzy poszukują nie tylko dobrej oferty dostępnych w standardzie usług mobilnych, ale także korzystnych cenowo, wygodnych i dobrze dopasowanych rozwiązań ułatwiających realizację codziennych zadań związanych z prowadzeniem biznesu.

Więcej informacji o nowych planach Orange Biz: www.orange.pl/dlafirm

Prezentacja oferty Orange Biz

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nowy standard abonamentu w Orange dla Firm

Informacje prasowe

SNOOP DOGG AKA SNOOP LION kolejnym wykonawcą Orange Warsaw Festival 2014

22 stycznia 2014

SNOOP DOGG AKA SNOOP LION kolejnym wykonawcą Orange Warsaw Festival 2014

Ikona hip-hopu i niezwykle barwna postać – SNOOP DOGG AKA SNOOP LION – zawita do Polski, aby wystąpić podczas Orange Warsaw Festival 2014. Artysta zagra 13 czerwca, pierwszego dnia festiwalu. SNOOP DOGG AKA SNOOP LION otwiera listę wykonawców drugiej sceny festiwalowej – Warsaw Stage.

SNOOP DOGG AKA SNOOP LION to znany na międzynarodowej scenie amerykański artysta i ikona rozrywki. Snoop nie raz udowodnił, że ciągle pozostaje w czołówce artystów kreujących nowe trendy w popkulturze. W ostatnim czasie, największy rozgłos zyskał dzięki swojemu nowemu projektowi – „Reincarnated”, pod którym podpisuje się już swoim nowym pseudonimem – Snoop Lion. Jest to projekt, który łączy zarówno album studyjny, jak i pełnometrażowy film z podróży artysty na Jamajkę oraz ilustrowany album, a także Mind Gardens – inicjatywę non-profit mającą na celu pomoc w wyżywieniu najbiedniejszych mieszkańców Jamajki. Album „Reincarnated” miał swoją premierę 23 kwietnia 2013 roku, w tym samym czasie kiedy do kin trafił film o tym samym tytule.

Piotr Metz – Rzecznik Festivalu – o postaci SNOOP DOGG AKA SNOOP LION: „Najbarwniejsza i jedna z najbardziej kreatywnych i niepokornych postaci współczesnego hip-hopu. Podopieczny Dr. Dre – jednego z najważniejszych mentorów tej muzyki. Sprzedał na całym świecie ponad 30 milionów płyt, więcej niż niejedna supergwiazda rocka czy muzyki pop. Aktor, konferansjer, działacz polityczny. Wciąż na bakier z prawem, fan marihuany z prawnym pozwoleniem na jej używanie ostatnio jako Snoop Lion przeszedł na rastafarianizm uważając się za nowe wcielenie Boba Marleya. Do Polski przywiezie m.in. nagrania z ostatniego, jak twierdzi, albumu hiphopowego  w karierze.”

Siódma edycja festiwalu odbędzie się w dniach 13-15 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach Dotychczas ogłoszeni artyści OWF 2014: KINGS OF LEON – 13 czerwca, QUEENS OF THE STONE AGE – 13 czerwca, FLORENCE AND THE MACHINE – 14 czerwca, DAVID GUETTA – 15 czerwca, KASABIAN – 15 czerwca. Kolejni artyści ogłaszani będą już wkrótce.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2014 dostępne są już w sprzedaży na stronach www.orangewarsawfestival.pl, www.eventim.pl oraz w sieci autoryzowanych punktów Eventim. Orange Polska przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę 15 proc. rabatu na zakup biletów festiwalowych.
Więcej informacji na oficjalnych stronach festiwalu: facebook.com/orangewarsawfestival oraz www.orangewarsawfestival.pl, gdzie dodatkowo w zakładce „MEDIA” znajdują się wszystkie aktualne informacje dla prasy, w tym zdjęcia oraz niezbędne linki dotyczące artystów festiwalu.

Dodatkowych informacji udzielą:
Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu, piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, tel: 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com
***

Orange już po raz siódmy jest sponsorem tytularnym festiwalu. Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów – to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.

Udostępnij: SNOOP DOGG AKA SNOOP LION kolejnym wykonawcą Orange Warsaw Festival 2014

Informacje prasowe

Zniżki na Orange Warsaw Festival 2014 dla klientów Orange

20 stycznia 2014

Zniżki na Orange Warsaw Festival 2014 dla klientów Orange

Orange Polska przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę 15 proc. rabatu na zakup biletów festiwalowych. W zależności od karnetu zaoszczędzić można od 77,85 do 194,85 zł. Pula promocyjnych biletów jest ograniczona, dlatego warto się śpieszyć.  Sprzedaż rusza dzisiaj o godz. 10.00.

Fani muzyki Kings of Leon, Queens of the Stone Age czy Florence and the Machine, którzy są klientami Orange Polska, aby taniej kupić wejściówki na Orange Warsaw Festival powinni zdobyć kod rabatowy. Można go uzyskać na kilka sposobów: wysyłając SMS o treści OWF pod numer 693, logując się na owf2014.orangemusic.pl oraz dzwoniąc na infolinię *200 lub 801 200 222. Następnie otrzymany kod należy wpisać w odpowiednie pole przy zakupie biletu on-line na www.eventim.pl lub www.orangewarsawfestival.pl albo pokazać kasjerowi w stacjonarnych punktach sprzedaży Eventim. Promocja nie obejmuje biletów i karnetów VIP.

„Tegoroczny festiwal jest wyjątkowo atrakcyjny. Staramy się przy tym nie tylko dać naszym klientom rozrywkę na światowym poziomie, ale także szczególnie o nich zadbać przygotowując specjalne oferty. Zniżka, którą zapewniamy pozwoli fanom muzyki zaoszczędzić sporo pieniędzy i przeznaczyć je choćby na dojazd do Warszawy czy płyty ulubionych artystów” – powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Sprzedaż biletów na Orange Warsaw Festival 2014 rusza dzisiaj o godz. 10:00 na stronach www.orangewarsawfestival.pl, www.eventim.pl oraz w sieci autoryzowanych punktów sprzedaży Eventim.

Siódma edycja festiwalu odbędzie się w dniach 13-15 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach. Dotychczas ogłoszeni artyści to: KINGS OF LEON – 13 czerwca, QUEENS OF THE STONE AGE – 13 czerwca, FLORENCE AND THE MACHINE – 14 czerwca, DAVID GUETTA – 15 czerwca, KASABIAN – 15 czerwca.

Orange już po raz siódmy jest sponsorem tytularnym festiwalu. Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów – to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie najważniejszych muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.

Więcej informacji na oficjalnych stronach festiwalu: facebook.com/orangewarsawfestival.pl oraz www.orangewarsawfestival.pl, gdzie dodatkowo w zakładce „MEDIA” znajdują się wszystkie aktualne informacje dla prasy, w tym zdjęcia oraz niezbędne linki dotyczące artystów festiwalu.

***

Dodatkowych informacji udzielą:
Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu, tel.: 791 553 663, piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, tel.: 601 55 11 99, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, tel. 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Zniżki na Orange Warsaw Festival 2014 dla klientów Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej