Informacje prasowe

Nowy starter Orange Music 7 – nawet 900 minut z wybranym numerem

1 stycznia 2009

Nowy starter Orange Music 7 – nawet 900 minut z wybranym numerem

W ofercie Orange Music pojawił się nowy produkt – Starter Orange Music 7 z atrakcyjnym bonusem. Klienci Orange Music mają możliwość skorzystania z nowej usługi Jeden Jedyny, która pozwala na swobodne rozmowy i SMS-y z wybraną osobą.

Cena startera Orange Music to 7 zł. Na start klient otrzymuje 7 zł, do wykorzystania na połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci. Dodatkowo otrzymuje bonus – nawet 900 darmowych minut i SMS-ów (po 300 minut/SMS-ów przez 3 miesiące na kontakty z wybranym numerem w Orange lub po 300 minut przez 3 miesiące z wybranym numerem stacjonarnym).

Aby aktywować bonus na starterze, wystarczy wysłać SMS pod numer 117 w treści wpisując AKT XXXXXXXXX (gdzie XXXXXXXXX to wybrany numer Orange lub stacjonarny), nie wcześniej niż 24 godziny po aktywacji startera. Koszt SMS-a to 15 gr. By korzystać z darmowych rozmów na starterze, klient musi przez cały czas mieć możliwość wykonywania połączeń.

Więcej informacji na temat nowego Startera Orange Music 7 można znaleźć na stronie internetowej www.orange.pl

 

Udostępnij: Nowy starter Orange Music 7 – nawet 900 minut z wybranym numerem

Informacje prasowe

Ubezpieczenie podróżne przez SMS – nowa usługa Orange i Generali

18 grudnia 2008

Ubezpieczenie podróżne przez SMS – nowa usługa Orange i Generali

PTK Centertel i Generali wprowadzają nową ofertę ubezpieczeń wyjazdów zagranicznych dla klientów abonamentowych sieci Orange. Aby z niej skorzystać wystarczy wysłać SMS pod numer 7115. Opłata za każdy dzień ubezpieczenia wynosi 5 zł i jest dopisywana do rachunku telefonicznego klienta.

Ubezpieczenie podróżne przez SMS to kolejna, po Pakiecie Podróżnika, wspólna usługa PTK Centertel i Generali, dzięki której łatwo i szybko można ubezpieczyć siebie oraz innych uczestników wyjazdu zagranicznego. Jest adresowana do klientów abonamentowych Orange, którzy często podróżują i organizują wyjazdy zagraniczne we własnym zakresie. Korzystając z niej klienci wykupują ubezpieczenie turystyczne obowiązujące poza granicami Polski – we wszystkich krajach świata. Otrzymują także dostęp do wielu przydatnych informacji o kraju, do którego się wybierają.

Ubezpieczenie pokrywa koszty leczenia i usług świadczonych w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub nagłym zachorowaniem ubezpieczonego za granicą, koszty powrotu do kraju a jeśli to konieczne, transportu do placówki medycznej. Obejmuje także następstwa nieszczęśliwych wypadków, w tym związane z amatorską jazdą na nartach lub snowboardzie.

Z jednego numeru telefonu można wykupić ubezpieczenie nawet dla pięciu osób a maksymalny okres ochrony wynosi 30 dni dla każdej z nich. Dzienny koszt ubezpieczenia wynosi 5 zł brutto i jest automatycznie dopisywany do rachunku telefonicznego abonenta. Odpowiedzialność Generali w zakresie kosztów leczenia i pomocy w podróży (usług assistance) wynosi maksymalnie 120 000 zł a w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków maksymalnie 5 000 zł.

Zawarcie polisy odbywa się w dwóch etapach:

  • W pierwszym – należy wysłać SMS pod numer 7115 wpisując w treści (oddzielone spacją): numer PESEL, liczbę dni ubezpieczenia oraz datę, która rozpoczyna okres ochrony.
  • W drugim – po otrzymaniu zwrotnego SMS-a z informacją o cenie ubezpieczenia i dostępem do Szczególnych Warunków Ubezpieczenia – należy wysyłać SMS o treści „ZGODA”, którym akceptuje się warunki umowy.

Koszt SMS-a wysłanego w Polsce wynosi 1,22 zł (cena zawiera podatek VAT), a za granicą (w Eurotaryfie) 2,72 zł z VAT.

 

* * *

Pierwszą wspólną usługą Orange i  Grupy Generali był wprowadzony latem br. Pakiet Podróżnika, w ramach którego klienci sieci Orange mieli możliwość dostępu do informacji turystycznej wraz z ubezpieczeniem podróżnym na 3 lub 5 dni. Generali i PTK Centertel są pionierami w sprzedaży usług ubezpieczeniowych za pomocą SMS-a na polskim rynku.

Więcej informacji o usługach ubezpieczeniowych przez SMS: www.orange.pl

 

Grupa TP

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP
Tel.: 0 22 527 19 39,
Tel. kom. 0 502 12 18 59
Fax: 0 22 527 19 79
E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl

Grupa Generali

Osoba kontaktowa:  Paweł Wróbel, Rzecznik prasowy Grupy Generali
Tel.: 0 22 543 07 01
Tel. kom. 0 510 00 09 20
Fax: 0 22 543 08 94
E-mail: pawel.wrobel@generali.pl

Udostępnij: Ubezpieczenie podróżne przez SMS – nowa usługa Orange i Generali

Informacje prasowe

Wirtualna recepcja już w ofercie Orange

16 grudnia 2008

Wirtualna recepcja już w ofercie Orange

Lekarze prowadzący indywidualne praktyki lekarskie i ich pacjenci mogą już korzystać z Wirtualnej Recepcji. Dzięki niej, przy użyciu internetu bądź telefonu komórkowego pacjenci mogą szybko zarejestrować wizytę wybierając dogodny termin, a lekarze zyskują natychmiastowy dostęp do swojego kalendarza, ograniczając przy tym koszty administracyjne.

Orange pozytywnie zakończył prowadzony od października pilotaż usługi i zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wprowadził ją do komercyjnej oferty. Jako pierwszy operator telekomunikacyjny wprowadziliśmy na rynek serwis internetowy zawierający wygodną aplikację do samodzielnej rejestracji wizyt przez pacjentów.

Wirtualna Recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentom sms’ów z przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku. Sms’y od pacjenta, są natomiast wykorzystywane do potwierdzenia terminu wizyty, co eliminuje ryzyko przypadkowych lub błędnych zapisów. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji udostępniania informacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.

Usługa została przygotowana tak, by jej obsługa była łatwa nawet dla osób posiadających tylko podstawowe umiejętności obsługi komputera i internetu. By z niej korzystać wystarczy komputer z dostępem do Internetu lub telefon komórkowy wyposażony w system Windows Mobile i protokół ActiveSync, a więc m.in. modele Nokii z serii E lub BlackBerry.

Miesięczny koszt korzystania z wirtualnej recepcji to 50 zł netto (61 zł z VAT). W ramach abonamentu, poza samą aplikacją użytkownik otrzymuje skrzynkę o pojemności 1 GB, wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007.

Uruchomienie Wirtualnej Recepcji stanowi element strategii Grupy TP obejmującej opracowanie i wdrożenie szeregu usług e-zdrowie, przeznaczonych dla podmiotów działających na rynku ochrony zdrowia. Pozwolą one, co potwierdzają analizy i ostatni pilotaż, na wydatne zmniejszenie kosztów funkcjonowania placówek zdrowotnych, zwiększenie ich efektywności oraz poprawienie komfortu pacjenta.

Wirtualna recepcja jest dostępna w większości abonamentowych, biznesowych planów taryfowych (nie można jej aktywować na planach typu mix). Można ją uruchomić poprzez Biuro Obsługi Klienta, stronę www.orange.pl/dlafirm lub w salonach Orange. Usługa jest bezterminowa i w każdym momencie może być wyłączona.

Udostępnij: Wirtualna recepcja już w ofercie Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej