Informacje prasowe

Nowa mobilna CyberTarcza. Większe bezpieczeństwo internetu w smartfonie.

5 lutego 2019

Nowa mobilna CyberTarcza. Większe bezpieczeństwo internetu  w smartfonie.
0

Orange Polska wprowadza nową usługę, która zwiększa bezpieczeństwo korzystania z internetu w smartfonie. Stworzono ją z myślą o niewielkich firmach oraz użytkownikach prywatnych. CyberTarcza pomaga zapobiegać utracie wrażliwych danych, haseł, loginów czy aktywności złośliwego oprogramowania. Na bieżąco informuje o stanie bezpieczeństwa urządzeń objętych ochroną, dodatkowo umożliwia także wprowadzenie indywidualnych blokad na poszczególnych smartfonach. Dzięki temu pracodawca może np. ograniczyć pracownikom korzystanie z określonych serwisów internetowych na służbowych smartfonach i to w konkretnych przedziałach czasowych.

– Smartfony oferują ogromne możliwości, trzeba jednak pamiętać, że tak samo jak komputer podłączony do internetu, smartfon jest narażony na ataki ze strony cyberprzestępców. Nasza nowa usługa pozwala zdecydowanie zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z nich – mówi Mariusz Gaca, wiceprezes Zarządu ds. Rynku Konsumenckiego Orange Polska.

Smartfony stają się podstawowym sposobem korzystania z internetu. Z badań wynika, że 65% polskich firm korzysta z urządzeń mobilnych w prowadzeniu biznesu[1]. Z internetu w smartfonie praktycznie codziennie korzysta zdecydowana większość młodzieży[2]. Smartfonów używamy do robienia zakupów i płatności, korzystamy na nich z komunikatorów, poczty elektronicznej, kontaktujemy się ze znajomymi na portalach społecznościowych. Nierzadko świat prywatny i biznesowy łączymy w jednym urządzeniu. Liczba ataków na urządzenia mobilne rośnie bardzo szybko – CERT Orange Polska w 2018 roku zarejestrował ich o 85 % więcej niż rok wcześniej.

– Prowadząc własny biznes, w smartfonie gromadzimy mnóstwo poufnych danych, także tych dotyczących klientów naszej firmy. Nieuwaga przedsiębiorcy czy pracownika, kliknięcie w niebezpieczny link może narazić na straty nie tylko nas, ale też naszych klientów czy partnerów biznesowych. Dając pracownikowi służbowy smartfon, pamiętajmy o bezpieczeństwie – podkreśla Bożena Leśniewska, wiceprezes Zarządu ds. Rynku Biznesowego Orange Polska.

Zwiększ bezpieczeństwo internetu w smartfonie - dowiedz się więcej o cyberzagrożeniach

Kliknij w infografikę by powiększyć

Mobilna CyberTarcza w Orange – jak to działa?

Aby korzystać z CyberTarczy na smartfonie nie trzeba instalować żadnego oprogramowania czy aplikacji. CyberTarcza działa po stronie sieci Orange Polska i chroni użytkownika blokując wejście na niebezpieczne strony internetowe, a użytkownik natychmiast otrzyma odpowiednie powiadomienie. Dzięki temu broni użytkowników smartfonów przed phishingiem (a w konsekwencji ujawnieniem danych dot. dostępu do kont bankowych, czy danych z kart kredytowych), złośliwym oprogramowaniem malware oraz oprogramowaniem blokującym i szyfrującym urządzenie i żądającym zapłacenia okupu (ransomware).

Ponadto, na portalu CyberTarczy można dostosować ochronę do potrzeb swojej firmy lub rodziny m.in. zdefiniować blokadę konkretnych stron internetowych, czy kategorii stron w określonym czasie np. hazard, treści dla dorosłych, gry sieciowe, portale społecznościowe itp., a także zdefiniować zasady dostępu do internetu w smartfonie w konkretnych godzinach.

CyberTarcza przekazuje także użytkownikowi raport z wyszczególnioną liczbą zablokowanych ataków malware i phishing na smartfony klienta, czy liczbę prób wejścia na zablokowane strony, zdefiniowane w portalu.

Usługa CyberTarcza jest dostępna w postaci pakietu dla 3 urządzeń mobilnych w sieci Orange za 6,49 zł + VAT miesięcznie dla firm lub 7,98 zł z VAT miesięcznie dla klientów indywidualnych. Dołączenie każdego kolejnego urządzenia to koszt 2,99 zł + VAT miesięcznie w przypadku firm, lub 3,68 z VAT miesięcznie dla klientów indywidualnych. Klienci mogą objąć ochroną CyberTarczy maksymalnie 30 urządzeń mobilnych,

Wszyscy klienci mogą przez pierwszy miesiąc korzystać z usługi CyberTarcza bezpłatnie.

******

Orange Polska od lat prowadzi wiele działań zwiększających poziom bezpieczeństwa w sieci. Są wśród nich działania edukacyjne m.in. programy Fundacji Orange dla najmłodszych internautów. Specjalistyczny zespół bezpieczeństwa CERT Orange Polska, monitoruje sieć i reaguje na zagrożenie przez całą dobę. Niespełna 4 lata temu Orange stworzył unikatowe na rynku, autorskie rozwiązanie CyberTarcza, które stopniowo rozszerza o nowe funkcjonalności, dostosowując je do zmieniających się warunków w cyberprzestrzeni. Od 2015 roku CyberTarcza chroni bezpłatnie użytkowników internetu domowego w sieci Orange. Doskonale się sprawdza i co roku zabezpiecza setki tysięcy internautów przed realnym zagrożeniem.

Szczegółowe informacje na www.cybertarcza.orange.pl  i www.orange.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński,
Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange

[1] Raport KPMG w Polsce pt „Bezpieczeństwo technologii mobilnych” 2018 r.

[2] Wstępne wyniki polskiej części EU Kids Online 2018; badania prowadzonego pod kierunkiem prof. Jacka Pyżalskiego z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w partnerstwie z Fundacją Orange. Codziennie lub prawie codziennie z internetu za pomocą smartfona korzysta 9 na 10 badanych.

Mediateka

Udostępnij: Nowa mobilna CyberTarcza. Większe bezpieczeństwo internetu  w smartfonie.

Informacje prasowe

Warto dołączyć do miliona klientów Orange Love i kupić smartfon za pół ceny

10 stycznia 2019

Warto dołączyć do miliona klientów Orange Love i kupić smartfon za pół ceny
0

Już ponad milion klientów przekonało się, że opłaca się łączyć usługi dla całej rodziny
w pakiet Orange Love. Teraz, wybierając go klienci mogą kupić smartfon w atrakcyjnej cenie. Do wyboru są:
Samsung Galaxy A6 dual SIM, Samsung Galaxy A9 dual SIM oraz Huawei P20 Pro dual SIM. Klienci, którzy już mają Orange Love, otrzymają kupon rabatowy na wybrane urządzenia na raty. Tańsze smartfony są także w nowej ofercie dla klientów biznesowych. 

Klienci, którzy teraz kupią lub przedłużą umowę na dowolny pakiet Orange Love na kolejne 24 miesiące, mogą do niego dobrać jeden z trzech modeli smartfonów za cenę o połowę niższą niż w standardowej ofercie, a płatność rozłożyć na korzystne raty.

Do wyboru są:

Wszyscy, którzy już korzystają z pakietu Orange Love, otrzymają kupon rabatowy o wartości 100 zł na wybrane urządzenia na raty przy ich zakupie bez abonamentu, lub 120 zł na zakup urządzeń z Planem Komórkowym Optymalnym lub Wzbogaconym. Kupony można wykorzystać do 31 marca b.r.

Więcej o promocji na stronie www.orange.pl/milion.

W super cenach są także telefony w ofercie dla klientów biznesowych.

Z kolei w Orange Love dla Firm o 50% obniżono cenę:

  • Huawei P20 Pro dual SIM – teraz za 53 zł + VAT miesięcznie
  • Samsung Galaxy A9 dual SIM – teraz za 41 zł + VAT miesięcznie
  • Samsung Galaxy A6 dual SIM – teraz za 20 zł + VAT miesięcznie

Orange Love to pakiet usług dla całej rodziny, w jednej, korzystnej cenie. Co miesiąc nawet 5 tys. osób porównuje na stronie https://www.orange.pl/love/kalkulator swoje dotychczasowe oferty, z pakietem Orange Love. Około  70% z nich widzi dla siebie realne oszczędności przy wyborze Love, a 34% klientów, którzy przeniosą usługi do Orange Love, oszczędza rocznie ponad 500 zł.

Orange Love zawiera szybki domowy internet, np. Orange Światłowód o prędkości nawet do 1 Gb/s, abonament komórkowy z nielimitowanymi połączeniami do sieci komórkowych i stacjonarnych, telewizję z 103 kanałami, w tym 47 HD oraz telefon domowy. Orange Love z 4 usługami jest dostępny już za 99,99 zł z VAT miesięcznie. W ofercie jest także pakiet łączący 2 usługi – internet domowy w wybranej technologii i prędkości oraz abonament komórkowy.

Szczegółowe informacje na www.orange.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange
Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Warto dołączyć do miliona klientów Orange Love i kupić smartfon za pół ceny

Informacje prasowe

Zmiany w roamingu, większe pakiety danych w UE

27 grudnia 2018

Zmiany w roamingu, większe pakiety danych w UE
0

Od 1 stycznia 2019 r. klienci abonamentowi Orange korzystający z roamingu w krajach Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego będą mogli przesyłać mobilnie więcej danych niż dotychczas, np. w ramach pakietu Orange Love miesięczny transfer wzrośnie z 3,22 GB do 4,18 GB. Ponadto niższe będą opłaty za przesyłanie danych po wyczerpaniu pakietu.

Stawka za każdy MB danych po wykorzystaniu pakietu spadnie z 0,03 zł brutto do 0,0234 zł brutto. Dzięki temu cena 1 GB od Nowego Roku będzie niższa o prawie 7 zł.

Taka sama obniżka dotyczy opłat dodatkowych za każdy MB oraz MMS, które mogą zostać doliczone w przypadku naruszania Polityki Uczciwego Korzystania (FUP) z roamingu w UE.

Nowy cennik przewiduje, że niezależnie od opłat dodatkowych, wynikających z zasad FUP, Orange może naliczyć dopłaty na podstawie decyzji Prezesa UKE dotyczącej korzystania z usług w roamingu w UE:

  • 0,05 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego,
  • 0,02 zł za minutę odebranego połączenia głosowego,
  • 0,01 zł za wysłaną wiadomość SMS,
  • 0,00738 zł za wysłaną wiadomość MMS,
  • 0,00738 zł za każdy MB transmisji danych (opłata dodatkowa za 1 GB transmisji danych wynosi 7,56 zł).

Jednak klienci, którzy od 1 stycznia do 18 kwietnia 2019 r. podpiszą z Orange umowę lub aneks do umowy na mobilne usługi abonamentowe z dostępnym roamingiem w UE, nie będą ponosić tych dodatkowych kosztów dzięki promocji „Roaming w UE bez dopłat”. Nowy cennik nie dotyczy klientów, którzy podpisali lub przedłużyli umowy do końca 2018 roku.

Zmiany w cenniku usług roamingowych dla klientów indywidualnych i biznesowych w abonamencie wynikają z wdrożenia przepisów unijnych regulujących stawki hurtowe za transmisję danych w UE.

Kraje Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr (Republika Cypryjska), Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Martynika, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Reunion, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Udostępnij: Zmiany w roamingu, większe pakiety danych w UE

Informacje prasowe

W Orange świąteczne prezenty bez papierowych umów

13 grudnia 2018

W Orange świąteczne prezenty bez papierowych umów
0

W ponad 20 salonach Orange można podpisać umowę, aneks lub złożyć reklamację wyłącznie w formie elektronicznej tzn. na tablecie. To pierwsze takie rozwiązanie wśród krajowych operatorów. Do końca marca będą mogli skorzystać z niego klienci w ponad 200 salonach. 

– Orange jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce wprowadził rozwiązanie, które pozwala podpisać umowę na ekranie tabletu, oszczędzając klientom czas i ułatwiając obsługę. Coraz więcej codziennych spraw, zakupów, chcemy załatwiać zdalnie i wygodnie na komputerze lub za pomocą smartfona. Nasze rozwiązanie to po prostu więcej wygody dla klientów, co jest szczególnie istotne np. w czasie przedświątecznej gorączki zakupów. Przekłada się także na oszczędność papieru, a przez to chroni środowisko naturalne – powiedział Mariusz Gaca wiceprezes zarządu ds. Rynku Konsumenckiego Orange Polska

Wszystkie dokumenty są wyświetlane na ekranie urządzenia, ale klient otrzyma je też mailem w formie elektronicznej. Na jego życzenie umowa może zostać dodatkowo wydrukowana, ale tylko w jednej kopii, dla klienta. Cały proces przebiega bardzo szybko, a podpisany w ten sposób dokument daje klientowi takie same prawa m.in. do rękojmi i reklamacji, jak wersja papierowa.

Tablet w włączonym oprogramowaniem do podpisywania umów

Równocześnie Orange wprowadza możliwość przedłużenia umowy na oferty bez urządzenia za pomocą e-umowy bezpośrednio na stronie orange.pl lub na infolinii. Dzięki temu klient nie będzie musiał czekać na wizytę kuriera by podpisać dokumenty. Zamiast tego otrzyma maila z prośbą o akceptację zapisów umowy, na co będzie miał 48 godzin. Podobnie jak w przypadku każdej innej umowy zawartej zdalnie, e-umowę klient również może rozwiązać w ciągu 14 dni od daty zawarcia.

Więcej o możliwości podpisywania umowy na ekranie tabletu w wywiadzie z Karoliną Gorzewską i Mateuszem Hankusem na blogu Orange

***

Pilotaż usługi, która pozwala na podpisywanie dokumentów na ekranie tabletu rozpoczął się w grudniu 2017 roku, w salonie przy ul. Okrzei 34 oraz w Alejach Jerozolimskich 160 w Warszawie. Pilotaż potwierdził, że nowe rozwiązanie jest dla klientów bardziej przyjazne i w pełni bezpieczne. Z usługi pozwalającej na zawieranie e-umów przez internet mogą także od maja 2018 r. korzystać klienci biznesowi Orange.

Prace związane z rozwojem elektronicznego obiegu dokumentów (paperless) wpisują się w Strategię na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju do roku 2020. Związane są one z rozwojem e-państwa oraz cyfryzacją gospodarki.

Mediateka

Udostępnij: W Orange świąteczne prezenty bez papierowych umów

Informacje prasowe

Klienci Orange Polska mogą korzystać z eSIM

12 grudnia 2018

Klienci Orange Polska mogą korzystać z eSIM
0

Orange Polska wprowadził eSIM czyli elektroniczną wersję karty SIM dla urządzeń mobilnych. Na początek będzie można ją zainstalować na trzech modelach smartfonów i korzystać tak samo, jak z tradycyjnej karty. Operator będzie sukcesywnie rozszerzać listę urządzeń, na których będzie możliwa instalacja eSIM.

Instalacja karty eSIM na telefonie jest prosta – wystarczy zeskanować kod QR otrzymany od Orange. Na jednym smartfonie może jednocześnie znajdować się kilka kart eSIM. Z usługi mogą skorzystać klienci abonamentowi, usług na kartę, a także klienci biznesowi.

– Orange Polska proponuje klientom najnowsze innowacje technologiczne. Cieszę się, że jako pierwszy polski operator możemy zaproponować korzystanie z eSIM, czyli wirtualnej karty SIM. Od dziś to rozwiązanie jest dostępne w wybranych modelach smartfonów, ale przygotowujemy się do wdrożenia eSIM na kolejnych urządzeniach – mówi Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Klienci indywidualni korzystający z abonamentu komórkowego mogą zdecydować się na zakup karty eSIM przy wyborze nowego planu komórkowego, zarówno podczas wizyty w salonie, poprzez infolinię, a także przez internet.  Wymienić swoją tradycyjną kartę na eSIM mogą również użytkownicy ofert prepaid oraz Orange dla Firm. Pierwsze pięć wymian w miesiącu jest bezpłatne, każda kolejna kosztuje 25 zł. Wymiany można dokonać w salonie, poprzez infolinię oraz poprzez serwis Mój Orange na stronie internetowej, a w takiej sytuacji klient otrzyma niezbędny kod QR poprzez e-mail lub zostanie on wyświetlony na ekranie.

Wdrożenie eSIM na smartfonach to pierwszy etap wprowadzania usługi w Orange. W drugim, planowanym na początku 2019 roku, dodana zostanie możliwość korzystania z karty eSIM na smartwatchach, a w przyszłości także na innych urządzeniach mobilnych.

Mediateka

Udostępnij: Klienci Orange Polska mogą korzystać z eSIM

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej