Informacje prasowe

Orange rozdaje prezenty na święta

9 listopada 2018

Orange rozdaje prezenty na święta
0

Nowa oferta Orange to pomysł na świąteczny prezent dla bliskich. Kupując lub przedłużając dotychczasową umowę na pakiet Orange Love lub abonament komórkowy i dobierając do tego jeden z dostępnych w świątecznej ofercie smartfonów, drugi otrzymamy w prezencie. W ofercie są m.in. : Samsung Galaxy J4+,  Huawei Mate10 lite  i LG K9. Operator zadbał także o klientów biznesowych. W świątecznej ofercie Dla Firm obniżono ceny najpopularniejszych smartfonów biznesowych Samsung Galaxy S8 i Huawei P20 64 GB oraz powiększono pakiet danych do 17 GB.
– Coraz częściej obdarowując swoich bliskich wybieramy prezenty związane z technologią. Nic w tym dziwnego, w końcu smartfon pomaga nam pozostać w kontakcie. To też coraz częściej niezbędne narzędzie prowadzenia firmy. Ponad połowa klientów decyduje się na zakup smartfona u operatora. Aby przekonać do tego kolejnych Polaków, w wakacje uruchomiliśmy nasz internetowy sklep, który umożliwia zakup urządzenia w dowolnym momencie trwania umowy. A z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia postanowiliśmy do wybranych modeli sprezentować naszym klientom indywidualnym drugi telefon, a przedsiębiorcom zaoferować topowe modele w świetnej cenie z powiększonym pakietem danych – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.
Ze świątecznej oferty można skorzystać przy zakupie lub przedłużeniu umowy na dowolny pakiet Orange Love lub Plan Komórkowy Optymalny lub Wzbogacony. Klienci mogą wybierać następujące zestawy:
  • Samsung Galaxy J6 z miesięczną ratą 40 zł przy zakupie lub przedłużeniu umowy na pakiet Orange Love lub Plan Optymalny, a do tego Samsung Galaxy J4 + w prezencie za 1 zł;
  • Huawei Mate 20 lite z miesięczną ratą 56 zł przy zakupie lub przedłużeniu umowy na Plan Wzbogacony, lub 64 zł miesięcznie przy zakupie lub przedłużeniu umowy na Orange Love lub Plan Optymalny, a do tego Huawei Y5 (2018) w prezencie za 1 zł;
  • Huawei Mate 20 lite z miesięczną ratą 60 zł przy zakupie Planu Wzbogaconego, a do tego Huawei Mate 10 lite w prezencie za 1 zł;
  • LG Q7 za 50 zł miesięcznie przy zakupie lub przedłużeniu umowy na pakiet Orange Love lub Plan Optymalny, a do tego LG K9 w prezencie za 1 zł;
  • LG Q7 Fit z miesięczną ratą 75 zł przy zakupie lub przedłużeniu umowy na pakiet Orange Love lub Plan Optymalny, a do tego LG K9 w prezencie za 1 zł.  

Plany Komórkowe: Optymalny i Wzbogacony, oferują internet bez limitu GB, nielimitowane połączenia, SMS i MMS w kraju i w roamingu UE oraz 100 minut na rozmowy międzynarodowe do Europy, USA i Kanady. Dodatkowo klienci, którzy zdecydują się przenieść swój numer do Orange, mogą otrzymać nawet 3 miesiące abonamentu za 0 zł. 

Orange Love wybrało już milion klientów   

Orange Love to pakiet usług w korzystnej cenie, z którego obecnie korzysta już ponad milion klientów. Najbogatszy zestaw Orange Love składa się z szybkiego domowego internetu, także w technologii światłowodowej, abonamentu komórkowego z nielimitowanymi połączeniami do sieci komórkowych i stacjonarnych, telewizji z 103 kanałami, w tym 47 w jakości HD oraz telefonu domowego. Więcej o ofercie Orange Love w komunikacie prasowym „Już milion klientów korzysta z Orange Love”.

Smartfony w atrakcyjnej cenie  i dodatkowe 7 GB dla biznesu

Orange przygotował także świąteczną ofertę dla klientów biznesowych, którzy coraz więcej czynności związanych z działalnością firmy wykonują za pomocą smartfona: dokonują płatności mobilnych, korzystają z dodatkowych aplikacji. Oferta świąteczna jest odpowiedzią na ich potrzeby.

W planie Dla Firm Orange oferuje przedsiębiorcom dwa smartfony: Samsung Galaxy S8 oraz Huawei P20 64 GB dual SIM w obniżonej cenie. W obu przypadkach wysokość miesięcznej raty za telefon w Multipaku XXL wyniesie 23 zł +VAT. To oznacza obniżkę ceny smartfonów nawet do 50 procent. Te dwa modele są najczęściej wybierane przez klientów biznesowych Orange.

To jednak nie koniec prezentów. Do dotychczasowego pakietu 10 GB, Orange dołoży dodatkowe 7 GB danych do wykorzystania w kraju oraz 0,5 GB do wykorzystania w krajach Unii Europejskiej. To obecnie jeden z największych pakietów danych dostępnych na polskim rynku. Wysokość abonamentu wraz z proponowanym smartfonem, w ofercie Dla Firm wyniesie miesięcznie od 73 zł  +VAT.

Dodatkowe informacje dla mediów:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange rozdaje prezenty na święta

Informacje prasowe

Cyfryzacja w dużych polskich firmach ma wspierać sprzedaż. To wnioski z kolejnej edycji badania Orange Insights

29 października 2018

Cyfryzacja w dużych polskich firmach ma wspierać sprzedaż. To wnioski z kolejnej edycji badania Orange Insights
0

Blisko dwie trzecie polskich firm zatrudniających od 100 do 250 pracowników stawia na cyfryzację by rozbudować systemy wspierające sprzedaż. W nieco mniejszym stopniu skupiają się one na cyfrowym wspieraniu działań marketingowych czy też rozwoju platform e-commerce. To najważniejsze wnioski z badania Orange Insights, zrealizowanego na zlecenie Orange Polska.

Choć cyfryzacja jest ważna niezależnie od skali biznesu, to z badania wyraźnie wynika, że duże polskie firmy są dużo bardziej świadome jej znaczenia niż mniejsze przedsiębiorstwa. Dwie trzecie badanych firm traktuje cyfryzację jako jedną z najważniejszych kompetencji w rozwoju biznesu w ich branży. Opiera się ona na czterech filarach – zaangażowaniu klientów w różnych kanałach komunikacji, optymalizacji procesów biznesowych, transformacji produktów i modelu działania, a także wsparciu pracowników w cyfrowym środowisku pracy.

Informatyzacja jest wymagana, lecz to cyfryzacja daje przewagę

Badanie Orange Insight wyraźnie rozgranicza na informatyzację i cyfryzację. Przedsiębiorstwa mniej zinformatyzowane zazwyczaj o wiele rzadziej stają się liderami w swojej dziedzinie, a samo unowocześnianie sprzętu informatycznego nie przekłada się znacząco na sukces biznesowy. Dopiero cyfryzacja, rozumiana jako rozwijanie i integracja systemów informatycznych umożliwiająca analizowanie dostępnych informacji i dalsze ich wykorzystanie przez biznes, przynosi mierzalne efekty.

Ponad 90% przedstawicieli przedsiębiorstw biorących udział w badaniu uważa, że ich firmy prezentują wysoki stopień zinformatyzowania, a 77% wskazuje także na wysoki stopnień cyfryzacji.

Outsorcing usług ICT coraz ważniejszy

86% firm biorących udział w badaniu podkreśliło, że wybór gotowych rozwiązań z rynku zapewnia ich wyższą jakość. Jednocześnie zwrócili oni uwagę, że na rzecz outsorcingu przemawia także niedostateczna liczba własnych programistów, rosnące potrzeby oraz konieczność coraz większej elastyczności. Wyzwania te dotyczą to nie tylko sprzedaży i marketingu lecz także m.in. komunikacji wewnętrznej.

Jednocześnie intensywne korzystanie z nowych technologii budzi szereg obaw, związanych między innymi z bezpieczeństwem. Jest ono traktowane jako kluczowy czynnik pozwalający zachować ciągłość procesów biznesowych. 91% procent respondentów uważa, że w zapewnieniu cyberbezpieczeństwa ważny jest właśnie outsourcing usług IT. Jako swoje największe obawy wskazują między innymi brak stabilnego i niezakłóconego dostępu do internetu oraz cyberataki.

***

W bieżącej edycji badania Orange Insights przeprowadzono łącznie 313 ankiet. W celu uzyskania reprezentatywności danych wyniki zostały przeważone według struktury branż PKD (po przeważeniu wielkość próby wyniosła 313 ankiet). Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI/CAWI.

Po kliknięciu pobierz grafikę w wyższej jakości

 

Udostępnij: Cyfryzacja w dużych polskich firmach ma wspierać sprzedaż. To wnioski z kolejnej edycji badania Orange Insights

Informacje prasowe

Już milion klientów korzysta z Orange Love

25 października 2018

Już milion klientów korzysta z Orange Love
0

Polacy przekonali się do zalet konwergencji i coraz chętniej łączą potrzebne usługi w atrakcyjne cenowo pakiety. W ciągu 19 miesięcy ofertę Orange Love wybrało milion klientów.

Polacy pokochali usługi konwergentne, bo dostali ofertę, która odpowiada na ich potrzeby. Orange Love to superszybki internet, telefonia mobilna i stacjonarna oraz telewizja w atrakcyjnej cenie, bo już za około 100 złotych miesięcznie. Stale rozbudowujemy nasze pakiety. Superszybki internet światłowodowy jest już dostępny w opcji do 1 Gb/s, najważniejsze wydarzenia sportowe i filmowe hity pokazujemy w 4K, a flagowe smartfony można kupić w ramach Love w bardzo atrakcyjnych cenach. Bardzo się cieszę z sukcesu Orange Love, ponad milion klientów w nieco ponad półtora roku potwierdza, że konwergencja to słuszny kierunek – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Jean-François Fallacher o milionie klientów Orange Love – wideo (MP4, 49 MB)

Klienci Orange Love korzystają średnio z ponad 4 usług. Na jednego klienta przypadają już niemal 2 karty SIM, co oznacza, że wielu z nich korzysta z możliwości dokupienia usług mobilnych w korzystnej cenie dla kolejnych członków rodziny. Aż 600 tysięcy klientów ogląda telewizję z Orange TV, a ponad 150 tysięcy ma światłowodowy internet. Z badań wynika, że klienci Orange Love są bardziej skłonni polecać usługi Orange innym, niż klienci usług internetowych i mobilnych sprzedawanych poza pakietem. Są też bardziej zadowoleni z oferty niż ci, którzy kupili tylko internet lub same usługi mobilne.

Orange Love to wygoda i komfort. Wystarczy jedna umowa, by korzystać z wybranego zestawu usług. Klient otrzymuje jedno podsumowanie płatności, na które składają się koszty wszystkich elementów Orange Love oraz ewentualnych dodatkowych zakupów.

W ramach pakietu klienci otrzymują:

  • internet domowy, np. Orange Światłowód o prędkości nawet do 1 Gb/s,
  • telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami w Polsce i Unii Europejskiej i 5 GB internetu (w tym 3,22 GB do wykorzystania w UE);
  • telefon domowy z nielimitowanymi rozmowami krajowymi (na numery stacjonarne) i międzynarodowymi (numery stacjonarne w UE, USA i Kanadzie oraz komórkowe w USA i Kanadzie);
  • telewizję z pakietem ponad 100 kanałów, w tym 47 w jakości HD. Klienci korzystający ze światłowodu od Orange mogą też oglądać programy i transmisje w najwyższej dostępnej w warunkach domowych jakości obrazu, czyli 4K – dzięki temu, że w cenie pakietu dostają dekoder Samsung 4K.

Orange Love składający się z 4 usług jest dostępny już za 99,99 zł miesięcznie. W ofercie jest także pakiet łączący 2 usługi – internet domowy w wybranej technologii i prędkości oraz telefonię mobilną.

Klienci mogą też korzystać z bogatej oferty nowoczesnych smartfonów w atrakcyjnych cenach oraz poszerzyć posiadany pakiet telewizyjny o dodatkowe kanały. Mogą również dokupić dodatkowe abonamenty komórkowe ze smartfonami w dobrej cenie. Za każdy taki abonament co miesiąc zapłacą o 20 zł mniej.

Więcej informacji: www.orange.pl

Wyniki finansowe Orange Polska po III kw. 2018 r.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange

Mediateka

Udostępnij: Już milion klientów korzysta z Orange Love

Informacje prasowe

Orange wprowadza ubezpieczenie turystyczne i porównywarkę ofert dla swoich klientów

9 października 2018

Orange wprowadza ubezpieczenie turystyczne i porównywarkę ofert dla swoich klientów
0

Orange jako pierwszy telekom na polskim rynku zaoferował porównywarkę najlepszych ofert ubezpieczeniowych. W aplikacji mobilnej Mój Orange w  prosty i szybki sposób można porównać, wybrać oraz kupić ubezpieczenie podróżne od największych, polskich ubezpieczycieli.

 

Od dzisiaj klienci Orange Polska mogą porównać i kupić ubezpieczenie korzystając ze smartfonu. Nie potrzeba pobierać żadnej aplikacji. Wystarczy kilka kliknięć i ubezpieczenie jest aktywne, nawet tego samego dnia. W ofercie AXA Assistance oraz Generali –  przygotowanych specjalnie dla Orange Polska – ochrona dla osób przebywających za granicą działa już po czterech godzinach od zakupu.  Ubezpieczenie można kupić w aplikacji mobilnej Mój Orange lub poprzez stronę https://www.orange.pl/view/ubezpieczenia-turystyczne, także  będąc za granicą.

 

Pierwszym produktem, który został zaproponowany w nowej formule jest ubezpieczenie podróżne czołowych towarzystw: Axa Assistance, TU Europa i Generali. Dostępne są trzy warianty ubezpieczeń: ECO z sumą ubezpieczenia od 125 000 zł, PLUS z sumą ubezpieczenia do 600 000 zł oraz VIP, bez limitu górnej sumy ubezpieczenia. Oferta skierowana jest dla wyjeżdżających za granicę na wypoczynek, wyjazdy sportowe, a także do pracy. Przygotowane produkty mają atrakcyjne zakresy ubezpieczeń, między innymi zawierają zdarzenia po alkoholu oraz ochronę na wypadek aktów terrorystycznych. Te najczęściej są wyłączone ze standardowej  ochrony ubezpieczonego.

 

Partnerem technologicznym projektu jest porównywarka ubezpieczeń KioskPolis.pl, która przygotowała prosty i szybki proces zakupu oraz przejrzysty sposób porównania ofert ubezpieczenia.

 

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
E-mail: biuro.prasowe@orange.com 
Twitter: @RzecznikOrange

Udostępnij: Orange wprowadza ubezpieczenie turystyczne i porównywarkę ofert dla swoich klientów

Informacje prasowe

Ile wody płynie w Józefowie? Odpowiedzą liczniki podłączone do mobilnej sieci Orange

3 października 2018

Ile wody płynie w Józefowie? Odpowiedzą liczniki podłączone do mobilnej sieci Orange
0

Orange Polska wspólnie z firmą Pronal rozwija sieć inteligentnych liczników w podwarszawskim Józefowie. Blisko 3 tysiące nadajników m.in. zdalne sprawdzi zużycie wody z dokładnością do godziny i wykryje problemy w działaniu sieci wodociągowej. Docelowo, całe wodociągi mają być „smart”.

Zastosowana technologia ma przede wszystkim za zadanie ograniczenie strat wody, która choć trafia do sieci wodociągowej, nie jest sprzedawana. Pozwala na skrócenie czasu potrzebnego na wykrycie i usunięcie awarii w sieci wodociągowej. Daje także możliwość wyeliminowania nielegalnego poboru wody, na przykład przez ingerencję w pracę wodomierzy. Zautomatyzowany system powiadomień pozwala również na szybką reakcję, wyeliminowanie nieprawidłowości i ogranicza zbędne koszty.

– Rozpoczynając projekt, po pierwsze chcieliśmy mieć wgląd w bieżące zużycie wody i zabezpieczyć klientów przed nadmiernym jej poborem wynikającym np. z awarii w ich domu – tłumaczy Stanisław Zdanowicz, prezes zarządu Hydrosfery Józefów. – Dzięki inteligentnemu systemowi Smart Metering24 możemy o jednej godzinie każdego ostatniego dnia miesiąca jednym kliknięciem myszy pobrać najbardziej aktualne dane o zużyciu wody i na tej podstawie wystawiać faktury dla klientów. Wcześniej było to niemożliwe. Każdy z inkasentów miał bowiem co miesiąc do zebrania dane z 800-900 punktów. Fizycznie nie było możliwości, by zrobić to w ciągu jednego dnia – dodaje.

Grafika ilustracyjna - Inteligentne systemy miernicze - IoT od Orange Polska

­- Inteligentne liczniki to jedno z najbardziej rozpowszechnionych rozwiązań związanych z budową bardziej przyjaznych miast. Podobnie jak zautomatyzowane oświetlenie uliczne, sygnalizacja czy nawet system zarządzania odpadami poprawiają jakość i komfort życia. Z perspektywy spółek komunalnych to przede wszystkim oszczędności i możliwość lepszego zarządzania posiadanymi zasobami. Ich wdrożenie wymaga jednak umiejętności i wiedzy, którą może zapewnić oświadczony partner, taki jak Orange – mówi Sebastian Grabowski, dyrektor IoT i zaawansowanych technologii w Orange Polska.

Sieć 2G wykorzystywana w Józefowie zapewnia możliwość bezpiecznego i szybkiego przesyłania danych. Zastosowane rozwiązanie sprawdza się w trudno dostępnych miejscach, jak np. piwnica czy garaż, gdzie zasięg sieci mobilnej jest ograniczony. W kilku polskich miastach, m.in. Mysłowicach i Warszawie, Orange prowadzi też pilotażowe testy podobnych rozwiązań bazujących na bardziej zaawansowanej technologii CAT-M1. Działa ona w oparciu o sieć 4G LTE, której zasięg obejmuje już ponad 99% Polaków.

Udostępnij: Ile wody płynie w Józefowie? Odpowiedzą liczniki podłączone do mobilnej sieci Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej