Informacje prasowe

Open’er ’25 – dołącza aż 13 nowych artystów i artystek

11 kwietnia 2025
Open’er ’25 – dołącza aż 13 nowych artystów i artystek

pobierz-PDF

Aż 13 nowych artystów i artystek dołącza do tegorocznej edycji Open'era! Już w lipcu w Gdyni zagrają: Jorja Smith - jeden z najbardziej poruszających soulowych głosów z UK, J Balvin, Peso Pluma, Arca - czyli niezwykle silna reprezentacja Ameryki Południowej, Schoolboy Q - jeden z najbardziej kreatywnych klasyków światowego hip-hopu ostatniej dekady, Bambi - czołowa postać współczesnego polskiego trapu, rapu i popu, Dean Lewis - świetny australijski songwriter z kilkunastoma miliardami globalnych streamów, Wunderhorse - jeden z najbardziej porywających brytyjskich zespołów koncertowych ostatnich lat, Fcukers - międzynarodowa sensacja łącząca house, trip-hop oraz indie rocka., A.G. Cook - transformator współczesnego popu, Neil Frances present Club NF - klubowa odsłona amerykańskiego duetu, Samara Cyn - nowa, wszechstronna amerykańska raperka i wokalistka. Do zobaczenia w Gdyni / Kosakowie, w dniach 2-5 lipca 2025!

JORJA SMITH

Jorja Smith to brytyjska piosenkarka i songwriterka od lat znana z niezwykle poruszającego, soulowego głosu i przejmujących tekstów. Jej debiutancki album „Lost & Found” (2018) otrzymał nominację do prestiżowej Mercury Prize, a wydany w 2023 roku album „Falling or Flying”, trafił do Top 3 sprzedaży w UK, zdobywając nominację do BRIT Award. O tym, że Jorja Smith nieustannie podąża własną drogą, fani wiedzą od początku jej kariery. Bardzo się cieszymy, że wraca na Open’era. Do zobaczenia 2 lipca na Tent Stage!

J BALVIN

J Balvin określany jest jako „najbardziej przełomowy artysta, jakiego latynoska muzyka widziała od lat” (Billboard). Kolumbijczyk już kilkukrotnie przełamywał bariery kulturowe i gatunkowe, stając się jednym z najczęściej streamowanych artystów na świecie oraz zdobywając status współczesnej muzycznej ikony Ameryki Południowej ostatniej dekady. Współpracował z takimi globalnymi supergwiazdami jak Beyoncé, J Lo, Shakira czy Skrillex, a dziś przewodzi pokoleniu gwiazd wynoszących muzykę latynoską na niespotykaną dotąd skalę. W ubiegłym roku ukazał się jego szósty solowy album „Rayo”. A już 3 lipca złapiecie go na Tent Stage!

PESO PLUMA

Peso Pluma, największa współczesna muzyczna gwiazda Meksyku, słynie ze swojego unikalnego stylu i autentycznego podejścia do sztuki. Jego album „GÉNESIS” (2023) pobił rekordy streamingu, przynosząc mu pierwszą nagrodę Grammy, a wydany w 2024 roku „ÉXODO” tylko podniósł poprzeczkę, lądując w pierwszej 5 sprzedaży w USA. Natomiast współpraca z takimi artystami jak Karol G, Kali Uchis, Becky G, DJ Snake czy Anitta przyczyniła się do skokowego wzrostu jego międzynarodowej popularności, czyniąc z Peso Plumy także ikonę kultury. Widzimy się 4 lipca na Orange Main Stage!

SCHOOLBOY Q

Kiedy w 2019 roku „CrasH Talk” (2019) stał się trzecim kolejnym albumem Schoolboya Q, który trafił do pierwszej trójki sprzedaży w USA, wydawało się, że raper może spokojnie odpocząć. Po dekadzie sukcesów, która przyniosła m.in. 5 nominacji do Grammy, złote i platynowe płyty oraz reputację jednego z najbardziej kreatywnych i wpływowych reprezentantów hip-hopu, artysta przyznał jednak, że „nie czuł się sobą”. W efekcie, szósty album „Blue Lips” (2024), zagłębił się w ten dyskomfort, redefiniując pojęcie sukcesu. To efekt emocjonalnej dojrzałości i obraz artysty, który w pełni panuje nad swoim warsztatem i patrzy w przyszłość.

ARCA

Od prawie dekady Arca, czyli Alejandra Ghersi, wymyka się wszelkim gatunkowym definicjom, nieustannie redefiniując się na przecięciu muzyki, mody, technologii i sztuki. Od produkcji dla Björk, FKA twigs czy The Weekend, przez DJ-sety dla Franka Oceana, po projektowanie instrumentów – Arca stworzyła świat, w którym transformacja jest sztuką samą w sobie. Jej nominowany do Grammy album „KiCK I” łączy wiele tożsamości: producentki, divy, filozofki, latynoskiej pieśniarki, niebinarnej transwizjonerki. Z pomocą nowoczesnej technologii Arca stała się przyszłością, do której zaprasza Was już dziś. Do zobaczenia 5 lipca na Tent Stage.

BAMBI

Bambi to bezdyskusyjnie jedna z czołowych postaci współczesnej polskiej sceny muzycznej, która łączy trap, rap i pop, wyróżniając się ogromną autentycznością. Po przełomowym debiutanckim albumie „in real life” (2023), z takimi kawałkami jak „IRL”, „MILLIE WALKY” i „LATAWCE”,  projekt PG$ z Young Leosią był jednym z największych streamingowych hitów ubiegłego roku w Polsce. W lutym ukazał się jej drugi solowy album „TRAP OR DIE”, który błyskawicznie zdominował listy przebojów, osiągając 4 pozycję w globalnym zestawieniu debiutów na Spotify. Teraz czas na Orange Main Stage! Bambi na Open’erze już 4 lipca!

DEAN LEWIS

Dean Lewis to australijski songwriter z kilkunastoma miliardami globalnych streamów. Jego debiutancki album „A Place We Knew” (2019) z przebojem „Be Alright” zwrócił uwagę mediów i fanów na całym świecie, otwierając ścieżkę do współpracy z Martinem Garrixem przy „Used To Love” czy Kygo przy „Never Really Loved Me” i „Lost Without You”. W 2022 roku ukazał się jego drugi album „The Hardest Love”, na który trafił przebój „How Do I Say Goodbye”, a w październiku otrzymaliśmy płytę „The Epilogue”. Dean Lewis na Alter Stage już 4 lipca!

WUNDERHORSE

Wunderhorse zdobyli popularność w tradycyjny sposób — zyskując fanów emocjonującymi koncertami oraz świetnymi tekstami Jacoba Slatera. Debiutancki album „Cub” (2022) pozwolił zespołowi przejść od hałaśliwych piwnic do tras u boku Fontaines D.C., Pixies i Sama Fendera — a wszystko to w ciągu jednego roku. Tym co wyróżnia brytyjską grupę, jest niewątpliwie energia, która czyni ich jednym z najbardziej porywających zespołów koncertowych ostatnich lat. Druga płyta formacji „Midas” ukazała się w 2024 roku. Wunderhorse zapowiada się na nowy, uzależniający muzyczny fenomen. Zobaczcie ich na Alter Stage 2 lipca!

FCUKERS

Nowojorski zespół Fcukers szybko zdobył popularność dzięki elektryzującym koncertom i unikalnemu połączeniu muzyki house lat ’90, trip-hopu i indie rocka. Zespół rozgrzał nowojorską i londyńską scenę nocną, zagrał na całym świecie, od Paryża po Tokio i Sydney. Jeszcze przed wydaniem debiutanckiej EP-ki „Baggy$$” w ubiegłym roku, Fcukers stali się międzynarodową sensacją. Teraz czas na Open’era. Widzimy się 2 lipca na Alter Stage!

A. G. COOK

A. G. Cook przekształca krajobraz współczesnego popu. W ostatnich latach brytyjski artysta, producent i autor piosenek współpracował przy pisaniu i produkcji kawałków dla ikon pokroju Beyoncé, pełniąc jednocześnie rolę producenta wykonawczego albumów „Number 1 Angel”, „Pop 2”, „Charli” i „BRAT” Charli xcx. Jego kariera, pełna dzikich eksperymentów i innowacyjnej produkcji, sprawia, że A. G. Cook nadal pozostaje siłą napędową ewolucji popu. W ubiegłym roku ukazał się jego trzeci album, „Britpop”. Złapcie go na Alter Stage 4 lipca!

NEIL FRANCES PRESENT CLUB NF

CLUB NF to klubowy duch NEIL FRANCES, amerykańskiego projektu Jordana Fellera i Marca Gilfry’ego. Podczas gdy NEIL FRANCES znany jest z electro-indie rocka, CLUB NF w pełni zanurza się w muzyce tanecznej, oferując płynne, otwarte sety inspirowane kulturą rave. Po wydaniu „It's All A Bit Fuzzier” (2024), NEIL FRANCES intensywnie koncertowali, badając dynamikę między publicznością a artystami. Teraz, zainspirowany LCD Soundsystem, Soulwax i The Chemical Brothers, duet przedstawia swoją nową odsłonę, której doświadczycie na Flow Stage już 4 lipca.

ZAHO DE SAGAZAN

Zaho de Sagazan, wschodząca gwiazda francuskiej sceny muzycznej, od czasu debiutanckiego albumu „La Symphonie des éclairs” (2023) zdobywa coraz szersze międzynarodowe uznanie. Jej potężny głos, poetyckie, introspektywne teksty i unikalny styl łączą francuską piosenkę, elektronikę i darkwave. W 2023 roku zdobyła cztery French Music Awards i została uhonorowana Orderem Sztuki i Literatury. Artystka już teraz zapełnia najbardziej popularne kluby w Londynie. A 3 lipca wystąpi po raz pierwszy w Polsce. Sprawdźcie ją koniecznie na Alter Stage!

SAMARA CYN

Samara Cyn to wszechstronna amerykańska raperka i wokalistka, która płynnie łączy elementy hip-hopu, R&B i popu. Jej muzyka wyróżnia się szczerymi tekstami i bardzo charakterystycznym, chropowatym wokalem. W 2024 roku zadebiutowała albumem "The Drive Home”, a w marcu ukazał się jej najnowszy singiel "Pop n Olive". Unikalne połączenie melodyjności i lirycznej głębi uczyniło Samarę jedną najszybciej rosnących nowych artystek. Sprawdźcie ją koniecznie 5 lipca na Flow Stage.

Mediateka


Informacje prasowe

Jak dorośli korzystają z ekranów – wyniki drugiego Ogólnopolskiego Badania Higieny Cyfrowej

02 kwietnia 2025
Jak dorośli korzystają z ekranów – wyniki drugiego Ogólnopolskiego Badania Higieny Cyfrowej

pobierz-PDF

Blisko połowa (48,1%) dorosłych użytkowników i użytkowniczek internetu słyszała zwrot „higiena cyfrowa”, a 51,2% badanych deklaruje, że chciałoby dowiedzieć się o niej więcej. Jednocześnie 54,5% ocenia, że na używaniu urządzeń ekranowych spędza dużo cza­su, a 17,6% wprowadza w związku z tym ograniczenia. To wyniki drugiego badania higieny cyfrowej dorosłych w Polsce, które realizuje Fundacja „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa” i Fundacja Orange. Internauci mogą też wykonać bezpłatny Test Higieny Cyfrowej ICO, wspierający edukację w tym zakresie.

Higiena cyfrowa to chroniące zdrowie zachowania związane z używaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, zwłaszcza urządzeń ekranowych i internetu. Nieumiejętne korzystanie z nich może prowadzić do negatywnych konsekwencji dla zdrowia fizycznego, psychicznego i społecznego.

Ogólnopolskie Badanie Higieny Cyfrowej 2024

W badaniu skoncentrowano się na najważniejszych zachowaniach z czterech obszarów higieny cyfrowej: (1) kontroli w używaniu urządzeń ekranowych, (2) bezpiecznym używaniu internetu, (3) tworzeniu i odbieraniu informacji w internecie oraz (4) innych zalecanych zachowaniach prozdrowotnych związanych z używaniem ekranów, jak dbałość o sen czy bezpieczeństwo w ruchu drogowym.

- Wpływ nowych technologii na zdrowie fizyczne, psychiczne i społeczne ich użytkowników i użytkowniczek jest dzisiaj czymś niekwestionowanym. Dlatego do zdrowego funkcjonowania potrzebujemy nauczyć się chroniących zdrowie zacho­wań – mówi Magdalena Bigaj, prezeska Fundacji „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa”, pomysłodawczyni i współtwórczyni badania. Higiena cyfrowa przywraca poczucie sprawczości, wzmacniając w ten sposób odporność psychiczną, tak bardzo potrzebną w szybko zmieniającym się świecie – dodaje.

Głównym wnioskiem najnowszego raportu jest to, że termin „higiena cyfrowa”, staje się coraz bardziej znany i używany, niemniej zachowania chroniące zdrowie podejmuje nadal mniejszość dorosłych.

Wybrane wyniki mówią o tym, że[1]:

  • 48,1% badanych słyszało o terminie „higiena cyfrowa”, a głównym źródłem informacji na ten temat są media
  • 54,5% deklaruje, że spędza dużo czasu, używając urządzeń ekranowych
  • 17,6% wprowadza ograniczenia, kiedy zauważy, że zbyt dużo czasu spędza przed ekranem

Respondenci i respondentki starają się kontrolować nie tylko czas, ale i sposób korzystania z technologii:

  • 36,6% rezygnuje z gier, oglądania treści lub kont/profili w sieci, które źle na nich wpływają (np. powodują stres, gniew, negatywne myśli na swój temat)
  • 33% weryfikuje ważne dla siebie informacje z internetu, chroniąc się przed nieprawdziwymi
  • 47,4% badanych, kiedy publikuje w internecie zdjęcia innych osób lub informacje na ich temat, prosi ich o zgodę
  • 16,4% badanych, kiedy korzysta z urządzeń ekranowych, ustawia lub trzyma je tak, aby nie pochylać głowy.

Wyniki badania opublikowano w raporcie „Higiena cyfrowa dorosłych użytkowniczek i użytkowników internetu w Polsce” dostępnym na stronie https://fundacja.orange.pl/higienacyfrowa

Higiena cyfrowa dorosłych wpływa na dzieci

 - Higiena cyfrowa jest tematem, który dotyczy nas wszystkich i dobrze przyjrzeć się jej w kontekście osób dorosłych, bo to one modelują zachowania dzieci i młodzieży, także w tym kontekście – mówi Małgorzata Kowalewska, członkini zarządu ds. programowych Fundacji Orange.Ważne, żeby higienę cyfrową rozumieć szczerzej niż  kontrola czasu przed ekranem, ale umiejętność oceny, jak korzystanie z nich wpływa na nasze bezpieczeństwo, zdrowie, samopoczucie i relacje z innymi – dodaje.

Test Higieny Cyfrowej ICO – wsparcie zdrowych nawyków cyfrowych

Test Higieny Cyfrowej ICO po raz drugi towarzyszy badaniom nt. higieny cyfrowej i ma wspierać wszystkie zainteresowane osoby konkretną wiedzą o zdrowych nawykach cyfrowych. Test wraz z praktycznymi poradami jest dostępny bezpłatnie na stronie www.higienacyfrowa.pl. Odpowiedź na pytania dotyczące kontrolowania czasu ekranowego, korzystania z ekranów przed snem czy podczas czynności wymagających skupienia ma wesprzeć autorefleksję, która w konsekwencji może prowadzić do podjęcia działań prozdrowotnych.

_

Badanie przeprowadzono w 2024 roku na reprezentatywnej grupie dorosłych użytkowniczek i użytkowników internetu w Polsce[2], dzięki zastosowanemu podejściu uzyskano grupę badawczą, która odzwierciedla strukturę społeczeństwa i umożliwia generalizację wyników na populację Polski przy zachowaniu wysokiej wiarygodności i jakości danych.

Ogólnopolskie Badanie Higieny Cyfrowej Dorosłych 2024 stanowi element długofalowego projektu badawczo-edukacyjnego zainicjowanego i realizowanego przez Fundację „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa” i Fundację Orange w 2022 r., pod honorowym patronatem Dziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego prof. dr. hab. n. med. Mariusza Gujskiego. Celem tego projektu jest dostarczanie i propagowanie wiedzy o podejmowaniu przez dorosłych w Polsce chroniących zdrowie zachowań związanych z używaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. W zespole badawczym znaleźli się: Magdalena Bigaj, dr hab. n. społ. Magdalena Woynarowska, prof. dr hab. n. med i n. o zdr. Mariusz Panczyk. Współautorem raportu był także dr n. społ. Szymon Wójcik. Recenzentem naukowym prac był prof. UAM dr hab. Jacek Pyżalski.

_

Fundacja Orange  od 2005 roku działa na rzecz rozwoju kompetencji niezbędnych do funkcjonowania w świecie pełnym technologii. W tym czasie w jej projektach edukacyjnych wzięło udział łącznie prawie 650 tys. dzieci, a ponad 93 tys. nauczycieli_ek skorzystało ze szkoleń. Fundacja utworzyła 124 multimedialne świetlice w małych miastach i wsiach, które tylko w 2024 roku dostępne były dla 112 tys. osób. Prowadzi programy edukacyjne dla szkół, przedszkoli i lokalnych społeczności. Jest partnerem wielu działań na rzecz bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Wydaje raporty i publikacje, poradniki i scenariusze zajęć z dziećmi. Więcej na www.fundacja.orange.pl.

Fundacja „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa” wspiera rozwój cyfrowego obywatelstwa, czyli świadomego i odpowiedzialnego korzystania z przestrzeni cyfrowej i jej współtworzenia, prowadząc projekty badawcze i edukacyjne. Swoimi działaniami Instytut obejmuje wszystkie grupy wiekowe, ucząc zasad higieny cyfrowej w szkołach i miejscach pracy. Fundacja kieruje także działania do środowisk profesjonalistów, łącząc ludzi nauki, oświaty oraz twórców nowych technologii w międzysektorowych inicjatywach na rzecz promowania odpowiedzialnej cyfryzacji i społecznej odpowiedzialności branży nowotechnologicznej. www.cyfroweobywatelstwo.pl

Kontakt dla mediów:

Magda Mierzwińska

Fundacja Orange

magda.mierzwinska@orange.com

tel: 512 356 297

Marta Kapica

Fundacja „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa”

m.kapica@cyfroweobywatelstwo.pl

tel: 723 100 2013

[1] Wyniki dla odpowiedzi „zawsze lub prawie zawsze”

[2] Ilościowe badanie przekrojowe metodą CAWI, 1000 osób dorosłych 18- 81 lat, które w dniu badania deklarowały korzystanie z urządzeń ekranowych i internetu.

Mediateka


Informacje prasowe

Rok bez abonamentu za światłowód z pakietem 206 kanałów w Extra TV i 12 miesięcy bez rat za telefon

31 marca 2025
Rok bez abonamentu za światłowód z pakietem 206 kanałów w Extra TV i 12 miesięcy bez rat za telefon

pobierz-PDF

Korzystając z nowej oferty Orange, klienci indywidualni i biznesowi mogą nie płacić abonamentu za internet z telewizją i rat za sprzęt nawet przez 12 miesięcy. W ofercie firmowej czekają także smartokazje z nowymi urządzeniami w supercenach.

Najszybszy światłowód, jeszcze więcej telewizji i nowy pakiet z Netflixem

Orange Światłowód to najszybszy światłowód w Polsce wg rankingu SpeedTest.pl za lata 2023, 2024 i za 2 pierwsze miesiące 2025 roku. Wiosną warto się nim zainteresować i skorzystać z atrakcyjnych rabatów, również w zestawie z rozszerzoną ofertą TV.

Użytkownicy Światłowodu i Internetu mobilnego dla domu otrzymują 47 podstawowych kanałów telewizyjnych w cenie internetu. Do tego mogą dokupić bogaty pakiet - Extra TV, w dowolnym momencie trwania dotychczasowej umowy na internet. Widzowie znajdą tam stacje polskie i zagraniczne, informacyjne, tematyczne, filmowe, muzyczne, dziecięce. Miłośnicy sportu, dzięki kanałom Eleven Sports, zyskają dostęp do transmisji m.in. Bundesligi, La Liga, Serie A, czy Ligue 1, zawodów żużlowych czy wyścigów Formuły 1.

Pakiet Extra TV jest dostępny:

  • w ofertach ze światłowodem: to aż 159 kanałów telewizyjnych. Łącznie z pakietem podstawowych 47 kanałów klienci otrzymują zatem aż 206 kanałów TV.
  • w ofertach z Internetu mobilnym dla domu: to 81 kanałów telewizyjnych. W tej opcji wraz z podstawowym pakietem TV klienci dostają łącznie dostęp do 128 kanałów

Z Extra TV  można skorzystać, podpisując odrębną umowę na 24 miesiące w cenie 35 zł/mies. (po 2 latach opłata wzrasta o 5 zł) lub na czas nieokreślony z opłatą 40 zł/mies.

Kupując Extra TV jednocześnie ze światłowodem lub z pakietem światłowód+abonament komórkowy, klienci zyskują wszystkie te usługi z abonamentem 0 zł przez 12 miesięcy (przy wyborze oferty ze światłowodem do 8 Gb/s) lub przez 6 miesięcy (w przypadku prędkości do 600 Mb/s, do 1 Mb/s lub do 2 Gb/s).

Ponadto, Orange wprowadził nowość - Netflix (plan Podstawowy) przez 3 miesiące w prezencie w pakiecie ze światłowodem, z umową na 24 miesiące. Klienci otrzymują dostęp do najpopularniejszych filmów i seriali. Oferta łączy się z rabatami dla światłowodu (abonament 0 zł przez 6 lub 12 miesięcy, w zależności od opcji prędkości internetu).

Smartfon bez opłat przez rok z Planem L a do tego dwa miesiące abonamentu za 0 zł

W wiosennej ofercie szczególnie opłaca się wybór abonamentu komórkowego w Planie L wraz z dwoma promocjami, które się łączą:

  • 12 rat za 0 zł za smartfon – do wyboru 3 modele:

    • Samsung Galaxy A56 5G 8/256GB,
    • Xiaomi Redmi Note 14 5G 8/256GB,
    • motorola moto g55 5G special edition 12/256 GB

Korzystając z tej oferty, klienci nie płacą rat za telefon przez pierwszy rok, a od 13 do 36 miesiąca wartość raty zależy już od wybranego sprzętu.

  • 2 miesiące abonamentu za 0 zł – brak opłat za abonament przez pierwsze 2 miesiące, a od 3 miesiąca od 95 zł/mies. z rabatami

W Planie L otrzymuje się rozmowy, SMS-y i MMS-y bez ograniczeń w kraju i w roamingu UE oraz internet 5G bez limitów danych i prędkości przez 24 miesiące w kraju.

Oferta dostępna jest dla nowych użytkowników, wybierających Plan L na 24 mies. ze smartfonem w opcji 36 rat. Szczegóły – ceny abonamentów i telefonów są na: www.orange.pl/lp/promocje-abonament-komorkowy. Obecni klienci, przedłużający umowy przy Planie L, mogą liczyć na specjalne promocje im dedykowane. Więcej o nich dowiedzą na stronie i u konsultantów.

Decydując się na nowy telefon warto, w ramach wiosennych porządków, odsprzedać do salonu swój starszy sprzęt i zyskać voucher na nowsze urządzenie.

Rok bez opłat z paczkami usług w Orange dla firm

Firmy, poza wzbogaconą ofertą pakietu kanałów Extra TV, mają do dyspozycji najszybszy internet światłowodowy – do 8 Gb/s przez 12 miesięcy bez opłat – również przy wyborze Internetu Firmowego. W ramach tej oferty mogą również wybrać bezpłatnie usługi dodatkowe – m.in. CyberTarczę czy Wsparcie IT. Ułatwiają one pracę i zwiększają bezpieczeństwo firmy.

Przedsiębiorcy, decydujący się na zakup nowego smartfonu – jednego z 3 określonych modeli  – nie muszą płacić rat za sprzęt przez 12 miesięcy:

  • Samsung Galaxy A56 5G 8/256GB,
  • Xiaomi Redmi Note 14 5G 8/256GB,
  • motorola moto g55 5G special edition 12/256 GB

Kontynuowana jest także akcja Cenowe smartokazje dla firm – z przecenionymi urządzeniami. W pierwszej odsłonie tego sezonu, w atrakcyjnych cenach, dostępne są: Xiaomi Redmi 13C 5G, Samsung Galaxy A36 5G, Motorola edge 50 neo 5G, Samsung Galaxy S24 FE 5G, Samsung Galaxy S25 5G oraz iPhone 16 Pro 5G.

Więcej o ofercie dla klientów biznesowych, szczegóły usług, ceny oraz parametry smartfonów można znaleźć na stronie: www.orange.pl/oferta-dla-firm. Informacje uzyska się także w salonach i na infolinii. Liczba urządzeń w promocji jest ograniczona.

Scroll to Top