Informacje prasowe

Orange Fab: trzy projekty w finale

12 maja 2014

Orange Fab: trzy projekty w finale

Aplikacja bezpieczeństwa usług w chmurze SESAME+, system rezerwacji elektronicznej Wizyta.pl oraz kreator e-biuletynów PublishSoSimply – to projekty, które zakwalifikowały się do etapu finałowego pierwszej polskiej edycji  programu Orange Fab. Teraz czeka je 12 tygodni akceleracji, czyli dopracowywania finalnej wersji produktu i jego modelu biznesowego.

PlayWyłącz głos

Do udziału w programie Orange Fab zgłoszono 107 usług i rozwiązań. Dominowały projekty usług cloud computing, e-commerce, oraz cyfrowego kontentu. Wszystkie zgłoszenia zostały dokładnie przeanalizowane. 50 ekspertów przyglądało się im pod kątem możliwości dalszego rozwijania i zgodności z charakterem działalności Orange. Do półfinału zakwalifikowało się 11 rozwiązań. Z ich twórcami spotkaliśmy się podczas dwudniowych przesłuchań. Na podstawie ich prezentacji i dyskusji komisja kwalifikująca wyłoniła trzech finalistów.

-Duże firmy, aby skutecznie konkurować na rynku muszą być innowacyjne, a często nowatorskie, niekonwencjonalne pomysły powstają w małych firmach lub małych grupach inicjatywnych, czyli start-upach. Żeby wejść z nimi na rynek potrzebne jest im wsparcie technologiczne, logistycznie i oczywiście finansowe. Szansą dla nich są takie programy jak Orange Fab. Z kolei naszym celem jest pozyskanie nowych produktów i usług, Jesteśmy zainteresowani wdrażaniem rozwiązań spójnych ze strategią Orange, pozwalających na rozszerzenie oferty. Współpraca z finalistami Orange Fab może pójść w kilku kierunkach. Może to być wspólna oferta produktowa z Orange lub Partnerem Orange, zakup licencji na wyłączność lub inwestycja Orange w firmę pomysłodawcy. W efekcie zarówno firmy biorące udział w programie, jak też Orange Polska i jego klienci będą odnosili korzyści –”powiedział Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. Operacyjnych”

SESAME+ (S+), aplikację zapewniająca bezpieczeństwo usług świadczonych w chmurze, stworzyła firma GETYID Software & Service. Ma ona zastosowanie wszędzie tam, gdzie przechwycenie loginu i hasła grozi nieautoryzowanym dostępem do wrażliwych informacji. Jest przeznaczona dla operatorów komórkowych, współpracuje z każdym telefonem komórkowym bez uprzedniego przygotowania.

Aplikacja Wizyta.pl, opracowana przez firmę o tej samej nazwie, to wyjątkowo prosty w obsłudze i funkcjonalny internetowy system pozwalający na umawianie wizyt w firmie. Idealny do segmentu SOHO (np. salony fryzjerskie i kosmetyczne, gabinety lekarskie, rezerwacja obiektów sportowych). Program ma wgląd w terminarze wszystkich pracowników, pozwala błyskawicznie znaleźć pierwszy wolny termin, przypomina o wizycie sms-em i mailowo a jednocześnie umożliwia zmianę terminu w ten sam sposób.

PublishSoSimply, autorstwa firmy CREW4WEB, to kreator e-magazynów, do którego wystarczy wkleić tekst, zdjęcia lub grafiki. Układ treści tworzy się sam, dzięki odpowiednim szablonom. Magazyny można czytać m.in. na iPadzie, co stosunkowo niedawno było prawie nieosiągalne dla małych firm. W świecie,   w którym kontent jest tworzony lawinowo, małe firmy mogą skoncentrować się na jego selekcji i przekazywaniu swoim klientom i partnerom biznesowych najważniejszych informacji.
Projekty te zostaną zaprezentowane w Paryżu podczas międzynarodowego Demo Day. Będzie tam można zobaczyć również rozwiązania finalistów Orange Fab z Francji, USA, Japonii. Startupy będą prezentować swoje projekty dla top managementu Grupy Orange, firm inwestujących w VC, przedstawicieli wielu dziedzin biznesu.

Orange Fab to program wspomagający rozwój małych, innowacyjnych firm, tzw. start-up’ów. Uczestnicy mają szansę stworzyć wspólną ofertę produktową z Orange, zdobyć inwestora oraz wsparcie finansowe. Umożliwia on start-up’om skupienie się na rozwoju, wdrażaniu usług oraz tworzeniu produktów doskonalących obecne rozwiązania telekomunikacyjne. Orange oferuje własne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej oraz doświadczenie mentorów wywodzących się z lokalnych ekosystemów technologicznych. W ramach programu firmy uzyskają dostęp do zasobów technicznych i marketingowych Orange Polska, kanałów komunikacji  (w tym mediów społecznościowych), kanałów dystrybucji Orange. Mogą otrzymać także dofinansowanie w wysokości do 40 tys. zł.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Fab: trzy projekty w finale

Informacje prasowe

Nowi szefowie relacji inwestorskich oraz kontrolingu w Orange Polska

28 kwietnia 2014

Nowi szefowie relacji inwestorskich oraz kontrolingu w Orange Polska

Nowym dyrektorem relacji inwestorskich w Orange Polska został Leszek Iwaszko. Jacek Kunicki, dotychczas odpowiedzialny za IR, został powołany na stanowisko dyrektora kontrolingu OPL.

Leszek Iwaszko ma 42 lata. Ma bogate doświadczenie zawodowe w obszarze relacji z inwestorami jak i znajomości rynku telekomunikacyjnego. Poprzednio pracował dla Societe Generale na stanowisku Głównego Analityka Rynku Akcji. W jego portfolio znalazły się polskie firmy z sektora telekomunikacyjnego, mediów, przemysłu wydobywczego oraz energetyki. Wcześniej związany z KBC Securities, gdzie zajmował się m.in. rynkiem telekomów w Europie Środkowej i Wschodniej. Posiada tytuł CFA (Chartered Financial Analyst).

Jacek Kunicki ma 34 lata. Dyrektor relacji inwestorskich Orange Polska od 2010 roku. Karierę w Orange Polska rozpoczynał 10 lat temu, na stanowisku dyrektora kontrolingu dla obszaru B2B. Od 2007 był dyrektorem centralnego kontrolingu finansowego, będąc jednocześnie jednym z kluczowych członków zespołu wdrażającego w 2009 roku program oszczędnościowy w Grupie. Wcześniej związany z Energis Polska, gdzie był menedżerem ds. rachunkowości zarządczej. Posiada tytuł MBA wydany przez Oxford Brookes University.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nowi szefowie relacji inwestorskich oraz kontrolingu w Orange Polska

Informacje prasowe

LOT oficjalnym przewoźnikiem Orange Warsaw Festival 2014!

28 kwietnia 2014

LOT oficjalnym przewoźnikiem Orange Warsaw Festival 2014!

Orange Warsaw Festival, jako jedyny festiwal w Polsce ma oficjalnego przewoźnika.
Każdy fan muzyki, nawet z drugiego krańca Europy może dostać się na Orange Warsaw Festival 2014 taniej samolotem. Ruszyła specjalna promocja Polskich Linii Lotniczych LOT. Właściciel biletu na festiwal, zyskuje 15% zniżki od wartości taryfy na dowolny rejs w ramach siatki połączeń LOT-u.  Promocja przygotowana jest z myślą o tych, którzy chcą wygodnie dotrzeć na festiwal z innych miast Polski, czy z zagranicy.

Promocja jest odpowiedzią na zainteresowanie Europejczyków tegoroczną edycją OWF. Obowiązuje ona na przeloty Polskimi Liniami Lotniczymi LOT w terminie 12-16 czerwca 2014 i dotyczy każdego biletu zakupionego na festiwal, także tych, które zostały zakupione przed uruchomieniem promocji LOT. Dodatkowym bonusem jest fakt, że bilet na przelot ze zniżką możesz kupić dla wybranej przez siebie osoby. Kierunek lotu w wyznaczonych dniach jest dowolny. Promocyjny bilet na przelot możesz kupić już dziś! Szczegóły na www.lottravel.com
Bilety na Orange Warsaw Festival 2014 dostępne na: www.orangewarsawfestival.pl, www.eventim.pl oraz w sieci autoryzowanych punktów Eventim.

Bilety jednodniowe w cenie od 199zł.
Pakiet dwudniowy (dostępny tylko on-line, dni do wyboru) w cenie od 339zł.
Karnet trzydniowy w cenie od 519zł.

Orange Polska przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę 15% rabatu na zakup biletów festiwalowych – promocja została wydłużona do 15 czerwca 2014.

***
Siódma edycja festiwalu odbędzie się w dniach 13-15 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach Orange Stage i Warsaw Stage.

Dotychczas ogłoszeni artyści OWF 2014:

13 czerwca:
ORANGE STAGE: KINGS OF LEON, QUEENS OF THE STONE AGE, PIXIES, FRENCH FILMS
WARSAW STAGE: SNOOP DOGG AKA SNOOP LION, LILY ALLEN, MARTIN GARRIX, THE PRETTY RECKLESS, SKA-P, JAMAL

14 czerwca:
ORANGE STAGE: FLORENCE AND THE MACHINE, THE KOOKS, THE WOMBATS, BOMBAY BICYCLE CLUB
WARSAW STAGE: THE PRODIGY, HURTS, RITA ORA, CHASE&STATUS DJ SET&RAGE, ELLA EYRE, SKUBAS

15 czerwca:
ORANGE STAGE: OUTKAST, DAVID GUETTA, KASABIAN, TIMBALAND, MILES KANE
WARSAW STAGE: LIMP BIZKIT, BRING ME THE HORIZON, I AM GIANT, CHEMIA

***
Więcej informacji na oficjalnych stronach festiwalu: facebook.com/orangewarsawfestival oraz www.orangewarsawfestival.pl, gdzie dodatkowo w zakładce „MEDIA” znajdują się wszystkie aktualne informacje dla prasy, w tym zdjęcia oraz niezbędne linki dotyczące artystów festiwalu.
Dodatkowych informacji udzielą:
Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu, tel.: 791 553 663, piotr.metz@rochstar-events.com
Monika Nowaczewska, monika.nowaczewska@rochstar-events.com
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, tel: 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com

***
Orange już po raz siódmy jest sponsorem tytularnym festiwalu. Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów – to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.

Udostępnij: LOT oficjalnym przewoźnikiem Orange Warsaw Festival 2014!

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej