Informacje prasowe

Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

16 czerwca 2010
Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

Orange został Głównym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez najbliższe cztery lata. Oznacza to, że firma będzie wspierać biało-czerwonych podczas rozgrywek mistrzostw Europy w 2012 roku oraz podczas eliminacji  i finałów mistrzostw świata w Brazylii w 2014 roku. Dziś w Warszawie podpisana została umowa w tej sprawie.

Grupa TP od 8 lat wspiera narodową reprezentację, dzieląc z zawodnikami i kibicami wielkie sportowe emocje. Byliśmy z biało-czerwonymi podczas 113 oficjalnych, międzynarodowych spotkań. W latach 2002-2008 wspieraliśmy reprezentację pod marką TP. W 2009 roku sponsoring przejęła marka Orange.

„Wspieramy naszą reprezentację od wielu lat i chcemy, żeby współpraca między nami trwała dalej. Dlatego podpisujemy umowę aż na kolejne cztery lata. To zagwarantuje naszym piłkarzom możliwość jak najlepszego przygotowania się do mistrzostw Europy, a później do mistrzostw świata" - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej. „Trzeba pamiętać o perspektywie Euro 2012 - czekają nas najpierw emocjonujące dwa lata kibicowania, a następnie sam udział w tym piłkarskim święcie. Jestem dumny, że Orange, jako Główny Sponsor, będzie miał w tym swój udział. Trenerowi i piłkarzom życzymy siły i wytrwałości w przygotowaniach i budowaniu drużyny." - zadeklarował Maciej Witucki.

"Piłka nożna jest w Polsce sportem numer 1, jednak bez wsparcia finansowego nie mogłaby się rozwijać, nie moglibyśmy zrealizować wielu zamierzeń. Mam nadzieję, że dzięki odnowionemu kontraktowi z Orange, który wspiera nas już od wielu lat, w poczuciu dużej stabilności finansowej uda nam się zbudować silny zespół na Euro 2012. Oczekują tego nie tylko sponsorzy, ale przede wszystkim kibice piłkarscy w naszym kraju" - powiedział Grzegorz Lato prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowa umowa podpisana z firmą Sportfive - dysponentem praw marketingowych Polskiego Związku Piłki Nożnejbędzie obowiązywać od lipca 2010 r.

* * *

Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie w Polsce, jak i za granicą. W lutym 2009 r. przejęła w ramach Grupy TP wspieranie piłkarskiej reprezentacji Polski. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. 27 % badanych wskazuje Orange jako sponsora reprezentacji piłkarskiej (znajomość wspomagana). Informacje na temat reprezentacji można znaleźć na oficjalnym portalu internetowym www.bialoczerwoni.com.pl oraz na reprezentacyjnym kanale filmowym na portalu youtube.

.


Informacje prasowe

Kampania TP: Ryś, Wiewiórka i Jeż apelują by korzystać z e-faktury

15 czerwca 2010
Kampania TP: Ryś, Wiewiórka i Jeż apelują by korzystać z e-faktury

Telekomunikacja Polska rozpoczęła kampanię ekologiczną w internecie promującą fakturę elektroniczną. Do rezygnacji z tradycyjnej papierowej faktury - a tym samym chronienia lasów - namawiają ich mieszkańcy: Ryś, Wiewiórka i Jeż.

Faktura w wersji elektronicznej to rozwiązanie przyjazne środowisku, a ponadto wygodne i praktyczne - zawsze dociera na czas i pozwala lepiej zaplanować wydatki. Faktura elektroniczna TP ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Spełnia wszystkie wymogi prawa podatkowego, pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym. Klient otrzymuje ją mailem lub na konto na portalu tp.

Na potrzeby kampanii promującej e-fakturę TP utworzyła profil naturatp na portalu społecznościowym Facebook oraz serwis www.naturatp.pl To tu bohaterowie kampanii - Ryś Puszczyński, Wiewiórka Rudnicka i Jeż Jeremi - w zabawny sposób przekonują, że warto skorzystać z tego rozwiązania. Wszyscy internauci mogą wziąć udział w wyborach eko-ambasadora e-faktury i oddać głos na jednego z tych trzech sympatycznych kandydatów. Przy okazji można również złożyć zamówienie na e-fakturę za pomocą specjalnego elektronicznego formularza (w standardzie EDI, zastępującym zamówienie papierowe).

Wszyscy, którzy aktywują e-fakturę między 15 czerwca a 13 września mogą również wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami - co tydzień do wygrania są rowery, rolki oraz zestawy do Nordic Walking. Wystarczy wysłać SMS o treści „NATURA" na numer 7136 (koszt: 1,00 zł netto/1,22 zł z VAT) i podać swój numer telefonu stacjonarnego wraz z numerem kierunkowym. Następnie w sms-ie zwrotnym otrzymujemy pytanie konkursowe - o wygranej decyduje czas udzielenia poprawnej odpowiedzi. W konkursie można wziąć udział także za pośrednictwem strony www.naturatp.pl

Z badań wynika, że w Polsce wystawia się ok. 4 miliardów faktur rocznie, co pochłania 20 000 ton papieru. A do wyprodukowania tony papieru potrzeba ok. 17 drzew. Wynika z tego, że rocznie tylko na faktury wycinamy w ok. 340 000 drzew, czyli 170 hektarów lasu.

TP wprowadziła możliwość zamiany papierowej faktury na fakturę elektroniczną w 2007 roku.

Więcej informacji można znaleźć na stronach: http://www.naturatp.pl  oraz  http://www.tp.pl/


Informacje prasowe

Powstanie nowa siedziba Grupy TP

15 czerwca 2010
Powstanie nowa siedziba Grupy TP

Miasteczko - nowa siedziba Grupy TP - powstanie blisko centrum Warszawy, w Alejach Jerozolimskich pod numerem 160. Firma Bouygues Immobilier Polska do końca czerwca złoży wniosek o pozwolenie na budowę.

Telekomunikacja Polska w grudniu ubiegłego roku podpisała umowy z Bouygues Immobilier Polska na budowę oraz wynajem nowej siedziby dla Grupy TP. Budowa ma się zakończyć do 2013 r.

Miasteczko - nowoczesny kompleks budynków tworzących nową siedzibę - będzie efektywny kosztowo i przyjazny środowisku. Pracować w nim będzie około 3300 osób. Ze względów strategicznych niezbędne jest utrzymywanie także innych nieruchomości z infrastrukturą techniczną, w których będą pracowali pozostali pracownicy w Warszawie.  Sprzyjająca integracji koncepcja nowej siedziby znajdzie zastosowanie także w innych lokalizacjach.

W lipcu 2008r. TP sprzedała trzy biurowce w Warszawie przy ul. Twardej 18, Moniuszki 1 oraz Obrzeżnej 7, które obecnie wynajmuje w ramach leasingu zwrotnego.

Równolegle z budową nowej siedziby TP sprzedaje nieruchomości, które nie mają kluczowego znaczenia dla Grupy. W tym celu firma uruchomiła serwis internetowy

www.tp-nieruchomosci.pl, w którym prezentowane są budynki przeznaczone do sprzedaży a także po raz pierwszy uczestniczyła w tym roku w Międzynarodowych Targach Nieruchomości MIPIM w Cannes we Francji.

Scroll to Top