Informacje prasowe

Orange Kino Letnie – największe filmowe wydarzenie lata

17 czerwca 2010
Orange Kino Letnie – największe filmowe wydarzenie lata

Od 1 lipca do końca sierpnia Sopot i Zakopane kolejny raz zmienią się w największe w Europie i na dodatek darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe i klasyka kina, będą wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach sopockiego Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączy też kinowy pociąg z jedynymi na świecie wagonami filmowymi.

Dwie wakacyjne stolice Polski ponownie zaoferują wieczorne spotkanie z dobrym kinem. Na widzów czekają nietypowe sale kinowe, gdzie będą oglądać filmy na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Każdego dnia zarówno na Molo, jak i na Krupówkach w projekcji będzie mogło uczestniczyć ponad 1000 osób. Wszystkie seanse rozpoczynać się będą o tej samej godzinie tuż po zachodzie słońca.

Tegoroczny repertuar będzie wyjątkowo bogaty i różnorodny. Na ogromnych, pneumatycznych ekranach (air screen) widzowie zobaczą m.in. „Sherlocka Holmesa", „Kac Vegas" czy polski „Trick", kolejną koprodukcję Telekomunikacji Polskiej. Filmowy „rozkład jazdy" został podzielony na dni tematyczne: „poniedziałki z rodziną", „wtorki z klasyką kina", „Środy z Orange i mega hitem", „roztańczone czwartki", „kino akcji w piątki", „soboty z komedią" oraz „zakochane niedziele". Dzięki temu każdy, niezależnie od upodobań znajdzie coś dla siebie. Wstęp na seanse będzie bezpłatny, co ułatwi dostęp do dobrego kina, polecanego przez Orange.

Miedzy miastami kursować będą 2 składy specjalnego, wakacyjnego pociągu TLK - „Orange Kino Letnie". Ma on w składzie jedyne na świecie wagony filmowe - z mobilnymi salami kinowymi, przygotowane przez PKP Intercity we współpracy z Outdoor Cinema i ORANGE. Codziennie, pociąg ruszać będzie o tej samej godzinie z Gdyni i Zakopanego. Przez całą podróż wyświetlane będą kinowe hity i popularne seriale telewizyjne. Ważny bilet na przejazd będzie jednocześnie biletem wstępu do wagonu filmowego.

Orange Kino Letnie to nie tylko projekcje filmowe. Wszystkich miłośników aktywnego spędzania czasu zapraszamy też na Weekendy Sportów Ekstremalnych z Orange. W dniach 17-18 lipca, 31 lipca-1 sierpnia oraz 14-15 sierpnia odbędą się pokazy i zawody w skimboardingu i kitesurfingu w Sopocie oraz skateboardingu i skatingu w Zakopanem. Zaprezentują się na nich mistrzowie Polski i Europy. Każdy zainteresowany będzie miał też możliwość nauki tych niezwykle efektownych sportów.

W tym roku Orange Kino Letnie dołączyło do społeczności internetowych. Wystartowały profile na Facebooku, Gronie i Naszej-Klasie, ciekawe materiały zamieszczane będą również na YouTube i Vimeo.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema, specjalistę w organizacji projekcji filmowych na otwartym powietrzu i PTK Centertel, operatora sieci Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorzy - Villeroy & Boch, Żywiec Zdrój i Samsung.

Więcej na www.orangekinoletnie.wp.pl.


Informacje prasowe

Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

16 czerwca 2010
Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

Orange został Głównym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez najbliższe cztery lata. Oznacza to, że firma będzie wspierać biało-czerwonych podczas rozgrywek mistrzostw Europy w 2012 roku oraz podczas eliminacji  i finałów mistrzostw świata w Brazylii w 2014 roku. Dziś w Warszawie podpisana została umowa w tej sprawie.

Grupa TP od 8 lat wspiera narodową reprezentację, dzieląc z zawodnikami i kibicami wielkie sportowe emocje. Byliśmy z biało-czerwonymi podczas 113 oficjalnych, międzynarodowych spotkań. W latach 2002-2008 wspieraliśmy reprezentację pod marką TP. W 2009 roku sponsoring przejęła marka Orange.

„Wspieramy naszą reprezentację od wielu lat i chcemy, żeby współpraca między nami trwała dalej. Dlatego podpisujemy umowę aż na kolejne cztery lata. To zagwarantuje naszym piłkarzom możliwość jak najlepszego przygotowania się do mistrzostw Europy, a później do mistrzostw świata" - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej. „Trzeba pamiętać o perspektywie Euro 2012 - czekają nas najpierw emocjonujące dwa lata kibicowania, a następnie sam udział w tym piłkarskim święcie. Jestem dumny, że Orange, jako Główny Sponsor, będzie miał w tym swój udział. Trenerowi i piłkarzom życzymy siły i wytrwałości w przygotowaniach i budowaniu drużyny." - zadeklarował Maciej Witucki.

"Piłka nożna jest w Polsce sportem numer 1, jednak bez wsparcia finansowego nie mogłaby się rozwijać, nie moglibyśmy zrealizować wielu zamierzeń. Mam nadzieję, że dzięki odnowionemu kontraktowi z Orange, który wspiera nas już od wielu lat, w poczuciu dużej stabilności finansowej uda nam się zbudować silny zespół na Euro 2012. Oczekują tego nie tylko sponsorzy, ale przede wszystkim kibice piłkarscy w naszym kraju" - powiedział Grzegorz Lato prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowa umowa podpisana z firmą Sportfive - dysponentem praw marketingowych Polskiego Związku Piłki Nożnejbędzie obowiązywać od lipca 2010 r.

* * *

Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie w Polsce, jak i za granicą. W lutym 2009 r. przejęła w ramach Grupy TP wspieranie piłkarskiej reprezentacji Polski. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. 27 % badanych wskazuje Orange jako sponsora reprezentacji piłkarskiej (znajomość wspomagana). Informacje na temat reprezentacji można znaleźć na oficjalnym portalu internetowym www.bialoczerwoni.com.pl oraz na reprezentacyjnym kanale filmowym na portalu youtube.

.


Informacje prasowe

Kampania TP: Ryś, Wiewiórka i Jeż apelują by korzystać z e-faktury

15 czerwca 2010
Kampania TP: Ryś, Wiewiórka i Jeż apelują by korzystać z e-faktury

Telekomunikacja Polska rozpoczęła kampanię ekologiczną w internecie promującą fakturę elektroniczną. Do rezygnacji z tradycyjnej papierowej faktury - a tym samym chronienia lasów - namawiają ich mieszkańcy: Ryś, Wiewiórka i Jeż.

Faktura w wersji elektronicznej to rozwiązanie przyjazne środowisku, a ponadto wygodne i praktyczne - zawsze dociera na czas i pozwala lepiej zaplanować wydatki. Faktura elektroniczna TP ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Spełnia wszystkie wymogi prawa podatkowego, pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym. Klient otrzymuje ją mailem lub na konto na portalu tp.

Na potrzeby kampanii promującej e-fakturę TP utworzyła profil naturatp na portalu społecznościowym Facebook oraz serwis www.naturatp.pl To tu bohaterowie kampanii - Ryś Puszczyński, Wiewiórka Rudnicka i Jeż Jeremi - w zabawny sposób przekonują, że warto skorzystać z tego rozwiązania. Wszyscy internauci mogą wziąć udział w wyborach eko-ambasadora e-faktury i oddać głos na jednego z tych trzech sympatycznych kandydatów. Przy okazji można również złożyć zamówienie na e-fakturę za pomocą specjalnego elektronicznego formularza (w standardzie EDI, zastępującym zamówienie papierowe).

Wszyscy, którzy aktywują e-fakturę między 15 czerwca a 13 września mogą również wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami - co tydzień do wygrania są rowery, rolki oraz zestawy do Nordic Walking. Wystarczy wysłać SMS o treści „NATURA" na numer 7136 (koszt: 1,00 zł netto/1,22 zł z VAT) i podać swój numer telefonu stacjonarnego wraz z numerem kierunkowym. Następnie w sms-ie zwrotnym otrzymujemy pytanie konkursowe - o wygranej decyduje czas udzielenia poprawnej odpowiedzi. W konkursie można wziąć udział także za pośrednictwem strony www.naturatp.pl

Z badań wynika, że w Polsce wystawia się ok. 4 miliardów faktur rocznie, co pochłania 20 000 ton papieru. A do wyprodukowania tony papieru potrzeba ok. 17 drzew. Wynika z tego, że rocznie tylko na faktury wycinamy w ok. 340 000 drzew, czyli 170 hektarów lasu.

TP wprowadziła możliwość zamiany papierowej faktury na fakturę elektroniczną w 2007 roku.

Więcej informacji można znaleźć na stronach: http://www.naturatp.pl  oraz  http://www.tp.pl/

Scroll to Top