Informacje prasowe

Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2009 – największe filmowe hity na sopockim molo i zakopiańskich Krupówkach

22 czerwca 2009

Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2009 – największe filmowe hity na sopockim molo i zakopiańskich Krupówkach

Od pierwszego dnia lipca do końca sierpnia w dwóch popularnych polskich kurortach – Sopocie i Zakopanem oraz na pokładzie łączącego te miejscowości pociągu będzie można obejrzeć najlepsze filmy ostatnich lat. Orange Kino Letnie startuje codziennie po zachodzie słońca na sopockim molo i zakopiańskim deptaku.  Dwa wakacyjne miasta, położone na przeciwległych krańcach Polski, połączy wieczorne spotkanie z dobrym kinem. Wstęp na projekcje jest bezpłatny.

Letnie miesiące to czas podróży i wypoczynku w gronie rodziny i przyjaciół. Niezależnie, czy urlop kojarzy się nam z plażowaniem i kąpielami w morzu, czy też z górskimi wędrówkami, ciepłe wakacyjne wieczory w tym roku będą pełne filmowej atmosfery. Najdłuższe Molo w Polsce i najbardziej znany zakopiański deptak posłużą za nietypowe sale kinowe – zamiast tradycyjnych welurowych foteli, na widzów czekają plażowe leżaki lub tradycyjne góralskie ławy. Na ogromnych, pneumatycznych ekranach będzie można obejrzeć uznane filmy, jak choćby „Vicky Cristina Barcelona” Woody’ego Allena z przebojową rolą Penelope Cruz,  nagrodzony ośmioma Oskarami „Slumdog – Milioner z ulicy” czy „Coco Chanel” z najlepszą od czasów „Amelii” kreacją Audrey Tautou. Seanse pod gwiazdami to okazja do obejrzenia lekkich, lubianych  filmów, jak na przykład  „Moje wielkie greckie wesele”, „Jagodowa Miłość” czy „To nie tak, jak myślisz kotku”. Każdego dnia zarówno na Molo, jak i na Krupówkach w projekcji będzie mogło uczestniczyć ponad 500 osób.

Sopot i Zakopane od ponad 50 lat są miastami partnerskimi, od dawna łączy je też niegasnąca popularność wśród turystów. W tym roku te polskie kurorty połączy również specjalny filmowy pociąg z mobilną salą kinową, przygotowany przez PKP Intercity. Przez cały czas podróży w Wagonie Filmowym będą pokazywane filmy w ramach Orange Kina Letniego. Wagon Filmowy nie jest objęty rezerwacją miejsc, a bilet na pociąg relacji Bałtyk – Tatry jest równocześnie biletem wstępu do tego niestandardowego kina.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema, specjalistę w organizacji projekcji filmowych na otwartym powietrzu i PTK Centertel, operatora sieci Orange, znanej ze wspierania najważniejszych wydarzeń filmowych w Polsce i wspierania rozwoju kinematografii. Dzięki porozumieniu władz obu miast, we współpracy z sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego, mieszkańcy i turyści mają szansę wziąć udział w zupełnie unikalnym wydarzeniu. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, sponsorzy – Fanta, Villeroy & Boch, Betrand, patroni medialni – TVN, Radio Zet, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, AMS, empik.com oraz Euronet.

Repertuar i dodatkowe informacje na stronie www.orangekinoletnie.wp.pl

Udostępnij: Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2009 – największe filmowe hity na sopockim molo i zakopiańskich Krupówkach

Informacje prasowe

TP liderem zarządzania zasobami ludzkimi 2009

22 czerwca 2009

TP liderem zarządzania zasobami ludzkimi 2009

Telekomunikacja Polska została uhonorowana tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi w X edycji konkursu organizowanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych pod auspicjami Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Złotą statuetkę za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi odebrał w imieniu TP Jacek Kałłaur, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.

 „Ta prestiżowa nagroda stanowi ukoronowanie 4 letniej ciężkiej pracy całego zespołu profesjonalistów i dowód na to, że gdy wiemy, co chcemy osiągnąć i zaangażujemy w to wszelkie siły to nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Na nasz sukces złożyło się wiele czynników, z których decydującymi była wizja tego, co chcemy osiągnąć, wiedza na temat stosowanych na świecie najwyższych standardów zarządzania, a także pasja i profesjonalizm ludzi, którzy te standardy wdrażali.” – powiedział Jacek Kałłaur.

W wyścigu o główną nagrodę Telekomunikacja Polska wyprzedziła m.in. tak znane firmy, jak IBM Polska, Michelin Polska S.A., DHL Express (Poland) S.A., Sygnity S.A.

Wybór laureatów poprzedził audyt organizacyjny przeprowadzony przez niezależnych ekspertów z wiodących polskich ośrodków akademickich, potwierdzony przez Kapitułę złożoną z przedstawicieli świata nauki i biznesu.

Honorowy patronat nad X edycją konkursu objął Waldemar Pawlak, wicepremier i minister gospodarki. W uroczystej gali uczestniczyła m.in. Minister Pracy – Jolanta Fedak. Od początku opiekę nad tą inicjatywą sprawuje prezes Narodowego Banku Polskiego.

Telekomunikacja Polska została także wyróżniona przez Konfederację Pracodawców Polskich oraz Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan za osiągnięcia w budowaniu najwyższych standardów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Udostępnij: TP liderem zarządzania zasobami ludzkimi 2009

Informacje prasowe

Podsumowanie konsultacji Karty Równoważności

15 czerwca 2009

Podsumowanie konsultacji Karty Równoważności

Prace nad Kartą Równoważności będą kontynuowane pod patronatem UKE. 15 czerwca,  podczas spotkania podsumowującego konsultacje rynkowe projektu Karty, operatorzy oraz regulator zgłosili uwagi, które zostaną wzięte pod uwagę w dalszych pracach. TP zaproponowała powołanie wspólnych zespołów roboczych, które do 10 sierpnia dopracują rozwiązania zawarte w Karcie.  Nową wersję dokumentu TP przygotuje do 1 września.

„Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby rozwiązania zawarte w Karcie nie budziły wątpliwości regulatora czy partnerów rynkowych i aby dokument ten był solidną i akceptowalną podstawą współpracy międzyoperatorskiej. Nie lekceważymy opinii krytycznych, pod warunkiem, że są merytoryczne” – powiedział Maciej Rogalski, dyrektor Pionu Współpracy Regulacyjnej Grupy TP.

Karta zawiera propozycje rozwiązań mających na celu zwiększenie przejrzystości w relacjach z operatorami alternatywnymi i wyeliminowanie wszelkich potencjalnych przesłanek dyskryminacji pozacenowej. Karta proponuje m.in. dostępne dla rynku zasady weryfikacji jakości usług hurtowych i detalicznych TP, bariery (tzw. chińskie mury) w przepływie informacji między częścią detaliczną i hurtową TP, system monitoringu i nadzoru zapewniający równe traktowanie klientów innych operatorów (wskaźniki KPI), wdrożenie szkoleń i systemów wynagradzania dla pracowników, które uniemożliwią zachowania dyskryminacyjne, a także zmiany w procedurach obsługi klientów. Karta będzie stanowić podstawę do dalszej pracy zespołów roboczych TP i operatorów alternatywnych. Zostaną zdefiniowane tematy będące przedmiotem prac zespołów. UKE będzie uczestnikiem tych prac.

Wydanie ogromnych środków na podział TP w sytuacji, gdy skutki decyzji regulacyjnych oraz kryzysu gospodarczego wymuszają wręcz na operatorach ograniczenia wydatków i inwestycji, nie jest dobrym sposobem na pobudzenie koniunktury na rynku. Karta rozwiąże zdiagnozowane przez regulatora problemy znacznie taniej i szybciej.

„Możemy zagwarantować, że w rozmowach o ostatecznym kształcie Karty równoważności i o jej wcielaniu w życie regulator i inni operatorzy mają w TP konsekwentnego i wiarygodnego partnera” – zapewnił Maciej Rogalski.

Udostępnij: Podsumowanie konsultacji Karty Równoważności

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej