Informacje prasowe

Orange Kino Letnie SOPOT – ZAKOPANE 2013 bije rekordy popularności

09 sierpnia 2013
Orange Kino Letnie SOPOT – ZAKOPANE 2013 bije rekordy popularności

Recepta na sukces, to znakomity repertuar oraz wspaniała pogoda. Od początku wakacji każdego wieczoru, sopockie Molo i zakopiańskie Krupówki, gromadząc tysiące widzów, zamieniają się w wielkie kina pod gwiazdami. W kinach letnich w Sopocie i w Zakopanem oraz w Wagonie Filmowym przez cały lipiec filmy festiwalowe obejrzało ponad 60 tys. widzów.

Festiwal Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2013, to nie tylko projekcje plenerowe, ale także mobilne kino – weekendowy Wagon Filmowy Orange Kino Letnie dołączony do kultowego pociągu Monciak - Krupówki PKP Intercity, który kursuje przez całe wakacje pomiędzy oboma miastami. Pociąg z Wagonem Filmowym przejechał między Sopotem a Zakopanem już 8 razy, a filmy obejrzało w nim ponad półtora tysiąca podróżnych. Tradycją festiwalową, zarówno w Sopocie jak i w Zakopanem, stały się pokazy, podczas których brakuje wolnych miejsc na leżakach. Widzowie przychodzą nawet półtorej godziny przed seansem również ze swoimi kocami, które rozkładają na deskach molo i trawniku Górnej Równi Krupowej. To się nazywa magia kina!

Największym zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszą się w tym roku cykle filmowe "Środy z Orange i mega hitem", "Amerykańskie opowieści" oraz "Kino pozytywnej energii" a największą widownię zgromadziły tytuły: "Ted", „Magic Mike", "Django" i "Nietykalni". Rekord frekwencyjny padł 6 lipca podczas projekcji filmu "Wielki Gatsby", która uświetniła uroczystą galę wręczenia nagrody  festiwalowej Diamentowy Klaps Filmowy – około 2300 widzów w Sopocie i 1100 widzów w Zakopanem. Gościem specjalnym gali sopockiej był laureat nagrody Piotr Adamczyk, którego ogromna popularność przyciągnęła na sopockie molo  rzesze fanów aktora.

Cały czas trwa Plebiscyt Publiczności na najlepszy film festiwalu. Na stronie www.OrangeKinoLetnie.wp.pl można głosować i wygrywać atrakcyjne nagrody: najnowszy Sony Xperia™ Tablet Z i smartfon Sony Xperia™ Black oraz nowoczesną ławkę plenerową Astrini Design, podpisaną przez gwiazdy festiwalu Orange Kino Letnie: Annę Przybylską, Katarzynę Figurę, Piotra Adamczyka i Borysa Szyca. Poza tym uczestnicy festiwalu mogą korzystać z aplikacji festiwalowej Orange Kino Letnie, dostępnej na smarfony, w sopockiej kawiarni festiwalowej Let’s Art Cafe skosztować potraw przygotowanych przez  utytułowanego kucharza, Andrzeja Polana a w Zakopanem zrobić sobie zdjęcie w specjalnej fotobudce festiwalu i podzielić się nim ze znajomymi, wysyłając mailem lub wrzucając na facebook. Tak w Sopocie, jak i w Zakopanem, w multimedialnych Punktach Informacyjnych można przetestować najnowsze smartfony Sony Mobile Polska. W Sopocie, w lipcu, ponad pół miliona turystów obejrzało wystawę fotograficzną Martyny Wojciechowskiej "Zwierzaki świata".

Honorowy patronat nad 6. edycją festiwalu Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2013 oraz nad wystawą "Zwierzaki świata" objęli Prezydent Miasta Sopotu Jacek Karnowski oraz Burmistrz Miasta Zakopane Janusz Majcher.

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2013 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema, a Sponsorem Tytularnym już po raz szósty jest Orange. Festiwal Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane prezentuje bogaty i różnorodny repertuar kinowy. Na ogromnych, pneumatycznych ekranach Airscreen® widzowie mogą  zobaczyć największe kinowe hity ostatnich miesięcy.

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange zwiększa zasięg szybkiego internetu mobilnego

05 sierpnia 2013
Orange zwiększa zasięg szybkiego internetu mobilnego

Orange rozpoczął świadczenie usług dostępu do internetu w pasmie UMTS900. Już teraz są one dostępne na obszarze blisko 1/5 powierzchni kraju, a wkrótce zostaną uruchomione kolejnych regionach. Dzięki temu znacznie zwiększy się zasięg szybkiego mobilnego internetu Orange. Docelowo obejmie on 98,9 proc. Polaków, umożliwiając im dostęp do sieci z prędkością do 42 Mb/s w miastach i do 21 Mb/s na pozostałych terenach.

Wykorzystanie pasma UMTS 900 dla usług mobilnej transmisji danych HSPA+ (do 21 Mb/s) pozwala zwiększyć zasięg i dostępność szybkiego mobilnego internetu na terenach słabo zurbanizowanych oraz wiejskich. Jest istotnym uzupełnieniem zasięgu usług internetowych Orange – HSPA+ DC (do 42 Mb/s), świadczonych w pasmie UMTS2100.

Dzięki połączeniu możliwości korzystania z transmisji danych w obu technologiach, po zakończeniu prac technicznych, zaplanowanym na III kw. 2014 r., w zasięgu szybkiego mobilnego internetu Orange znajdzie się 98,9 proc. populacji kraju. Oznacza to, że klienci Orange będą mogli łączyć się z siecią i korzystać z szerokopasmowego dostępu do internetu praktycznie w każdym, zamieszkałym miejscu Polski.

Z nowych możliwości dostępu do szybkiego mobilnego internetu Orange mogą już korzystać klienci w okolicach: Białegostoku, Elbląga, Ełku, Gorzowa, Krosna, Nowego Sącza, Olsztyna, Przemyśla, Rzeszowa, Szczecina, Tarnobrzega, Tarnowa i Zielonej Góry.

Orientacyjny obszar, na którym uruchomiono usługi UMTS900 prezentuje poniższa mapka:

Korzystanie z usług w technologii UMTS900 nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami i jest możliwe za pomocą większości nowoczesnych telefonów, smartfonów, tabletów i komputerów z modemami GSM.

***

Uruchomienie usług UMTS900 jest elementem ogólnopolskiego programu rozbudowy i modernizacji sieci Orange, którego celem jest stworzenie jednej z najnowocześniejszych sieci telekomunikacyjnych w Europie. Proces jest rozłożony na 2 lata i potrwa do 2014 r., obejmując obszar całego kraju. Projekt jest realizowany etapami, w tak zwanych klastrach, czyli obszarach, na których znajduje się 20-30 nadajników komórkowych – stacji bazowych. Klaster obejmuje zwykle duży fragment lub cały obszar miasta albo powiatu.

Prace techniczne trwają od maja 2012 r., i przekroczyły już półmetek. Zakończono między innymi modernizację i budowę ponad 5000 stacji bazowych głównie na obszarach wschodniej i zachodniej części kraju. Dzięki uruchomieniu nowych stacji, ich liczba na terenach już zmodernizowanych zwiększyła się o ponad 57%, a możliwości techniczne sieci znacznie wzrosły.

Obecnie prace modernizacyjne prowadzone są w największych miastach Polski - Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu a wkrótce rozpoczną się na Śląsku.

Stacje bazowe działające w sieci Orange zostały wcześniej lub są w trakcie prowadzonych prac wyposażane w sprzęt najnowszej generacji, pozwalający świadczyć usługi o znacznie wyższej jakości. Są także przyłączane do nowoczesnej sieci transmisji danych o dużej przepustowości. Umożliwia to uruchomienie nowych usług, w technologiach, które wcześniej nie były dostępne na tak dużą skalę.

Ważnym efektem realizowanego projektu będzie znaczne zwiększenie liczby stacji bazowych obsługujących klientów sieci Orange – ogółem ich liczba wzrośnie o ponad 50 procent, do 10 tysięcy. Dzięki temu w zasięgu usług 3G (technologia UMTS) znajdzie się blisko 99% Polaków. Zwiększenie liczby nadajników i uruchomienie nowych technologii pozwoli na znaczny wzrost jakości usług oraz dostępności szybkiego mobilnego internetu (do 42 Mb/s i do 21 Mb/s), praktycznie w każdym zamieszkanym miejscu Polski. Stacje bazowe Orange będą też gotowe do uruchomienia szybkiej mobilnej transmisji danych w technologii LTE.

Więcej informacji o rozbudowie i modernizacji sieci Orange można znaleźć na www.orange.pl/lepszyzasieg

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

Tel: +48 22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

Rekordowe 2 miliony fanów Serca i Rozumu na Facebooku

01 sierpnia 2013
Rekordowe 2 miliony fanów Serca i Rozumu na Facebooku

Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku. Spoty reklamowe z ich udziałem zamieszczone na oficjalnym fanpage’u zanotowały już ponad 40 miliony odsłon.

Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. W kwietniu 2012 profil Serca i Rozumu lubiło już milion osób, a w styczniu tego roku, mając na koncie 1,6 mln fanów stał się on najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Dziś, z okazji kolejnego rekordu - 2 milionów fanów - Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu stronę 2000000.pl z wieloma niespodziankami oraz spersonalizowanymi podziękowaniami.

- Tempo, z jakim Serce i Rozum zdobywają kolejnych fanów jest imponujące, ale dla  nas przede wszystkim liczy się, jakość relacji, które dzięki temu rozwijamy. Nasi bohaterowie są na Facebooku już prawie 3 lata i stale przyciągają uwagę. Cieszymy się z tego wyniku, bo jest on dowodem, że działania, które prowadzimy na Facebooku bawią i angażują jednocześnie wzmacniając więź naszych klientów z marką Orange – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Prócz profilu na Facebooku, Serce i Rozum mają też własny kanał na youtubie – zamieszczone tu spoty odnotowały już ponad 21 mln wyświetleń.

Serce i Rozum „zagrali” w ciągu ostatnich trzech lat w 50 spotach telewizyjnych i 59 radiowych. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły i na Effie Awards zdobywając Grand Prix.

Autorami postaci oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis. Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky.

PlayWyłącz głos

Scroll to Top