Informacje prasowe

Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2015: plenerowe kina festiwalu już otwarte

2 lipca 2015

Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2015: plenerowe kina festiwalu już otwarte

Pierwsi widzowie obejrzeli plenerowe seanse festiwalu Orange Kino Letnie w Sopocie i Zakopanem w pogodny wieczór 1 lipca. Jako pierwszy pokazany został film „Lucy” ze środowego cyklu „Z Orange i mega hitem”. Podczas otwarcia 8. edycji festiwalu w Zakopanem gości przywitali Leszek Dorula, Burmistrz Miasta Zakopane, oraz Paweł Adamski, Prezes Outdoor Cinema Ent.. 

 

Po uroczystym powitaniu publiczności w Zakopanem odbył się pokaz pierwszego filmu z festiwalowego repertuaru – hitu „Lucy”, ze Scarlett Johansson jako bohaterką posiadającą nadprzyrodzone zdolności. Jednocześnie wystartowało kino na sopockim Molo, a w najbliższą sobotę 4 lipca, odbędzie się tam oficjalne otwarcie festiwalu połączone z piąta, jubileuszową galą wręczenia Diamentowego Klapsa Filmowego. Laureata nagrody przyznawanej aktorowi lub aktorce za wnoszenie pozytywnego przesłania i dobrych emocji do polskiego kina, poznamy już wkrótce.

 

Repertuar festiwalu jak co roku podzielony został na interesujące dni tematyczne, podczas których odbędą się seanse kilkudziesięciu wyselekcjonowanych filmów z całego świata. Festiwalowy tydzień rozpoczynają „Muzyczne poniedziałki” z takimi filmami jak oscarowy „Whiplash” czy „Buena Vista Social Club”. We wtorki organizatorzy zabiorą widzów w „Azjatyckie podróże” z „Cesarzową” i „Smakiem curry”.  Środy to czas na spotkania „Z Orange i mega hitem”, podczas których widzowie obejrzą najgłośniejsze hollywoodzkie produkcje ostatnich lat: „Wilk z Wall Street”, „American Hustle” oraz „Witaj w klubie”. Czwartki upłyną pod znakiem „Made in Poland”, przybliżając publiczności najnowsze polskie filmy, takie jak „Ida”, laureatka tegorocznego Oscara, czy superprodukcja „Miasto 44”. W „Zakochane piątki” na ekranie m.in.: „Magia w blasku księżyca” Woody’ego Allena. Soboty „Po francusku” przeniosą publiczność festiwalu do Francji. W tym dniu pokazany zostanie m.in. „Wielki błękit” oraz „Wakacje Mikołajka”. Niedzielne wieczory zarezerwowane zostały na wyjątkowy cykl „Klasyka polskiego kina”, podczas którego prezentowane będą najważniejsze filmy powstałe w złotym okresie polskiej kinematografii. W kultowych już filmach, takich jak „Nóż w wodzie”, „Pociąg” czy „Niewinni czarodzieje”, obejrzymy legendy polskiego kina w swoich najlepszych rolach. Na ekranie pojawią się między innymi Zbigniew Cybulski, Kalina Jędrusik, Barbara Krafftówna, Gustaw Holoubek i Leon Niemczyk.

 

W tegorocznym programie Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane znalazły się liczne atrakcje. Już od 8 lipca, przez całe wakacje, w odnowionej Ekomarinie w Giżycku odbywać będą się dodatkowe pokazy: w środy z cyklu „Z Orange i mega hitem” oraz czwartki „Made in Poland”.  W każdy czwartek wakacji, od 9 lipca, w cyklu „Z miłości do kina” będzie można obejrzeć odnalezione cudem perły kinematografii dwudziestolecia międzywojennego, a wszystko w ogrodzie zabytkowego Hotelu Art & Spa Zakopane. Natomiast we wszystkie piątki lipca i sierpnia na tarasie Hotelu Mera SPA w Sopocie zagoszczą największe przeboje rodem z Hollywood.

 

Kolejną atrakcją jest specjalna festiwalowa plaża w Sopocie z letnią strefą relaksu i cienia, dedykowaną m.in. wakacyjnej internetowej usłudze Orange oraz marce Huawei. Plaża usytuowana jest przy małym Molo, pomiędzy wejściami nr 19 i 20. Obowiązkowym punktem na mapie festiwalowych atrakcji jest kawiarnia „Koło Molo” przy słynnej fontannie, otwarta od rana do późnych godzin wieczornych, gdzie można napić się kawy z gwiazdami festiwalu filmowego.

 

Repertuar znajdziecie także w darmowej aplikacji Orange Kino Letnie na smartfony.

 

Więcej na www.OrangeKinoLetnie.wp.pl

 

Na festiwal po raz ósmy zaprasza Orange

Partnerzy strategiczni: telewizja TVN i TVN Fabuła. Sponsorzy: Villeroy & Boch, Coca Cola, Huawei. Partnerzy: Le Coq Sportif, Ozoshi, Stasioo.com. Partnerzy lokalni: Stowarzyszenie Turystyczne Sopot, Polskie Koleje Linowe. Partnerzy Hotelowi: Nosalowy Dwór, Mera Spa Hotel. Kino partnerskie: Multikino. Patroni medialni: Portal Wirtualna Polska, RMF FM i RMF Classic, Stopklatka, Euronet, Empik, Uroda Życia, Co Jest Grane, AMS, Party. Kawiarnie festiwalowe: Koło Molo, Herbaciarnia V&B. Organizatorzy: Outdoor Cinema, Urząd Miasta Sopotu, Urząd Miasta Zakopane, Kąpielisko Morskie Sopot, Biuro Promocji Zakopanego oraz Urząd Miasta Giżycko.

Udostępnij: Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2015: plenerowe kina festiwalu już otwarte

Informacje prasowe

Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

26 czerwca 2015

Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

Wczoraj podczas gali Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Marketing internetowy – marketing wirusowy” za kampanię Środy z Orange Filmowe Cybertrailery by Cybermarian. Orange jako jedyna firma została wczoraj uhonorowana aż trzema nagrodami, zdobywając także dwa wyróżnienia, za Dom Boskich oraz event Orange Video Fest by LifeTube.

 

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii.

 

Zachęcamy też do obejrzenia nagrodzonego projektu z Cybermarianem – https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

Udostępnij: Nagroda Golden Arrow dla Orange Polska

Informacje prasowe

Neostrada w Superpromocji za 39,90 zł, a do tego abonament komórkowy za pół ceny

24 czerwca 2015

Neostrada w Superpromocji za 39,90 zł, a do tego abonament komórkowy za pół ceny

Duża obniżka cen Neostrady oraz bardzo korzystne pakiety łączące usługi stacjonarne i mobilne – to najnowsze propozycje Orange dla internautów. Dzięki Superpromocji, szybki domowy internet bez limitu transferu danych o prędkości do 80 Mb/s będzie można kupić już za 39,90 zł miesięcznie. Ponadto, specjalnie dla użytkowników Neostrady lub telefonu domowego przygotowano trzy nowe plany komórkowe z nielimitowanymi usługami, tańsze aż o 30 złotych. Przykładowo, w nielimitowanym planie Super Smart Plan Open obniżka sięga  aż 50%. 

Dotychczas z niższych cen Neostrady mogli korzystać mieszkańcy 76 gmin, w których jesienią 2014 internet został uwolniony z ograniczeń regulacyjnych. Obecnie dzięki  Superpromocji atrakcyjne ceny są dostępne w całym kraju.

W Superpromocji jest  jeden, znacznie niższy abonament dla wszystkich opcji prędkości. Szybki domowy internet o prędkości nawet do 80 Mb/s – bez limitów transferu danych można mieć już za 39,90 zł miesięcznie. Obniżka sięga nawet 32%.

Niższe są także ceny FunPacka, czyli pakietu składającego się z Neostrady, telewizji i telefonu domowego. Można go kupić za 59,90 zł miesięcznie, niezależnie od wybieranej opcji prędkości internetu  – do 10, do 20 lub do 80 Mb/s. To nawet 24% taniej niż wcześniej. Podane ceny obowiązują przy wyborze umowy na 24 miesiące oraz e-faktury.

W przypadku klientów, którzy nie mają telefonu stacjonarnego, do powyżej podanych cen abonamentowych doliczana jest opłata za utrzymanie łącza w wysokości 29,24 zł z VAT.

Oferta będzie dostępna od 25 czerwca – szczegóły będą dostępne na www.orange.pl

Użytkownicy Neostrady (także zawartej w pakietach, np. FunPacku) lub telefonu domowego w Orange zyskują też bardzo korzystną ofertę na telefon komórkowy. Smart Plany Open to trzy atrakcyjne propozycje abonamentowe, odpowiadające na różne potrzeby klientów. Każdy z nich jest aż o 30 zł  tańszy niż w standardowej ofercie.

W Super Smart Planie Open (oferta bez telefonu), klienci otrzymują nielimitowane rozmowy i SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci, bezpieczny i nielimitowany internet w telefonie (po wykorzystaniu pakietu 5GB prędkość internetu jest niższa, ale klient nie ponosi już żadnych opłat za połączenia z siecią), a także pakiet roamingowy: 400 minut na rozmowy i 100 MB na internet w krajach UE. Abonament wynosi tylko 29,99 zł.

Dla klientów, którzy woleliby ofertę ze smartfonem, do wyboru są: Smart Plan Halo Open za 39,98 zł oraz Smart Plan Multi Open za 59,98 zł. W obydwu planach klienci również otrzymują nielimitowane rozmowy i SMSy do wszystkich sieci. Te dwie propozycje różnią się pakietami internetowymi, które są dostosowane do różnych potrzeb klientów dotyczących intensywności korzystania z internetu w telefonie.

Każdy użytkownik Neostrady lub telefonu domowego może kupić dowolną liczbę planów w Promocji Smart Plan Open – dla każdego członka rodziny. Na każdy otrzyma taki sam rabat – czyli 30 złotych miesięcznie, przez cały czas trwania umowy. Decydując się na trzy nowe plany abonamentowe zaoszczędzi na nich aż 90 zł miesięcznie.

Szczegóły Smart Planów Open dla użytkowników Neostrady lub telefonu domowego przedstawia poniższa tabela.

Promocja Smart Planów Open łączy się z rabatem Orange Open. Oznacza to, że dokupując kolejne plany mobilne nie objęte niniejszą promocją (telefon komórkowy lub internet mobilny), klient zyskuje dodatkowy rabat.

Z promocyjnych planów mogą skorzystać nie tylko obecni użytkownicy usług domowych Orange, ale także ci klienci, którzy zadeklarują zakup Neostrady lub telefonu domowego w ciągu  miesiąca. W przypadku użytkowników telefonu domowego, do skorzystania z promocji uprawnia abonament w wysokości przynajmniej 39 zł. Oferta dotyczy zarówno nowych aktywacji, jak i klientów przedłużających umowę na telefon komórkowy czy przenoszących numer do Orange.

Szczegóły na www.orange.pl

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Neostrada w Superpromocji za 39,90 zł, a do tego abonament komórkowy za pół ceny

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej