Informacje prasowe

Orange Kino Letnie teraz również w Warszawie na Orange Stacji Balon

06 lipca 2012
Orange Kino Letnie teraz również w Warszawie na Orange Stacji Balon

Od dzisiaj w każdy wakacyjny weekend tuż obok Orange Stacji Balon odbywać się będą bezpłatne projekcje filmowe w ramach pokazów Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2012.

W wyjątkowym miejscu na praskim brzegu Wisły na Orange Stacji Balon, gościć będzie największy wakacyjny festiwal filmowy pod gwiazdami - Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2012. Przez całe wakacje w każdy piątek, sobotę i niedzielę, o godzinie 22.00 a w sierpniu o 21.30, wyświetlane będą filmy z weekendowego repertuaru festiwalowego.

W piątki w cyklu "Francuski czar", będzie można przypomnieć sobie m.in. komedie "Jeszcze dalej niż północ", "Dwa dni w Paryżu" i niezapomnianą "Amelię". W soboty, w cyklu "Oscary, oscary" zostaną pokazane irańskie "Rozstanie", "O Północy w Paryżu" Woody'ego Allena, obsypany złotymi statuetkami brytyjski "Jak zostać królem" czy "Debiutanci" z Ewanem McGregorem. A w niedziele "Rock'n'rollowe historie" czyli fabularne i dokumentalne filmy o gwiazdach muzyki: "Rolling Stone w blasku świateł " niezwykły zapis koncertu w reżyserii Martina Scorsese czy"Last days" opowieść inspirowana ostatnimi dniami życia Kurta Cobaina.

Szczegółowy repertuar pokazów filmowych w Orange Stacja Balon na stronie festiwalowej www.OrangeKinoLtenie.wp.pl 

***

Orange Stacja Balon – znajduje się przy zjeździe z mostu Świętokrzyskiego, tuż obok Stadionu Narodowego - to niezwykłe miejsce, z licznymi atrakcjami, a największą z nich jest lot balonem wypełnionym helem. Z wysokości 120 metrów można podziwiać przepiękną panoramę Warszawy, a lot jest niepowtarzalnym przeżyciem, wywołującym poczucie lekkości, wolności i radości.

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2012 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema – specjalista w organizacji projekcji filmowych na otwartych przestrzeniach. Sponsorem Tytularnym już po raz piąty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Wakacyjny audiobook za doładowanie w Orange na kartę

05 lipca 2012
Wakacyjny audiobook za doładowanie w Orange na kartę

Od dziś klienci Orange korzystający z telefonów na kartę i w ofercie mix mogą wziąć udział promocji, w której za każde doładowanie o wartości za 25 zł, dostaną kod uprawniający do pobrania audiobooka z serwisu www.audioteka.orange.pl

W promocji doładowań „Lato” dostępnych jest pięć audiobooków, które w zamian za doładowanie można pobierać bezpłatnie i korzystać z nich bez ograniczeń czasowych.

Do wyboru są:

  • „Porywacz cieni. Żeglarze czasu” - Stefana Gemmela,
  • „Calineczka i inne bajki” - Magdaleny Kuczyńskiej,
  • „Pan Lodowego Ogrodu” Tom 1 -  Jarosława Grzędowicza,
  • „Księżniczka z lodu” - Camilli Läckberg,
  • „Dom nad rozlewiskiem” - Małgorzaty Kalicińskiej.

Aby je dostać wystarczy jednorazowo zgłosić swój udział w promocji, wysyłając SMS o treści LATO, pod bezpłatny numer 815. Po dokonaniu zgłoszenia należy doładować konto telefonu z którego je wysłano, kwotą 25 zł. Za każde doładowanie o tej wartości, klient otrzyma SMS-em kod uprawniający do pobrania jednego z promocyjnych audiobooków. Kod zostanie przesłany w ciągu 24 godzin od doładowania i zachowuje ważność do 15 września 2012 r.

Z promocji można korzystać wielokrotnie, co oznacza, że każdy klient biorący udział w promocji może otrzymać komplet objętych nią audiobooków.

Szczegółowy regulamin promocji znajduje się na www.orange.pl

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Stuprocentowa dostępność wszystkich usług na UEFA EURO 2012™– niezapomniane piłkarskie emocje dla 1,4 mld fanów na całym świecie

02 lipca 2012
Stuprocentowa dostępność wszystkich usług na UEFA EURO 2012™– niezapomniane piłkarskie emocje dla 1,4 mld fanów na całym świecie

Ponad 1000 dziennikarzy na każdym meczu, transmisje na żywo do ponad 200 krajów, 4 mld MB wysłanych danych, transmisja o prędkości 130 Gb/s miedzy granicami Polski i Ukrainy oraz do Międzynarodowego Centrum Nadawczego (IBC), 6000 km sieci ROADM - Orange wywiązał się z roli partnera technologicznego UEFA EURO 2012™ w Polsce dostarczając rozwiązania najwyższej klasy.

Zgodnie z umową z UEFA, Orange odgrywał kluczową rolę w planowaniu, dostarczaniu i monitorowaniu sieci, za pośrednictwem której sygnał transmisyjny meczów był przesyłany do IBC, a stamtąd - poprzez oficjalnych nadawców turnieju - do widzów na całym świecie.

- Mistrzostwa EURO 2012 były dla nas sprawdzianem kompetencji technologicznych, w tej chwili już z pełną odpowiedzialnością możemy powiedzieć, że wypełniliśmy nasze zobowiązania bez zarzutu. Spełniliśmy wszystkie wymagania UEFA dostarczając rozwiązania technologiczne wspierające dystrybucję sygnału telewizyjnego do milionów widzów na całym świecie bez żadnych zakłóceń oraz umożliwiające dziennikarzom na polskich stadionach błyskawiczne wysyłanie swoich relacji. Orange jest jedynym telekomem w Polsce posiadającym tak szerokie kompetencje w dziedzinie zintegrowanych usług ICT i zarządzania tego rodzaju rozwiązaniami - powiedział Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

- UEFA jest profesjonalną firmą, od lat organizującą mistrzostwa UEFA EURO. Orange  jest profesjonalną firmą oferującą usługi ICT. Tylko dzięki połączeniu tych kompetencji zdołaliśmy uzyskać tak wspaniale efekty jakich doświadczyliśmy podczas UEFA EURO 2012. Bardzo pozytywnie oceniamy rolę Orange, kluczowego partnera Mistrzostw – powiedział Martin Kallen, dyrektor turnieju UEFA EURO 2012.

- Wybraliśmy Orange ze względu na infrastrukturę, którą dysponuje oraz międzynarodowe doświadczenie i możliwości tej firmy. Orange sprawdził się jako niezawodny partner, oferujący najwyższej klasy technologiczne kompetencje oraz zaangażowany i zmotywowany zespół. Dzięki najszybszej sieci transmisji danych, dostarczonej przez Orange, mogliśmy przesłać sygnał telewizyjny z polskich stadionów do nadawców w Międzynarodowym Centrum Nadawczym w Warszawie. Za ich pośrednictwem transmisje na żywo dotarły do milionów fanów na całym świecie - powiedział Daniel Marion, szef ICT, UEFA.

UEFA wspólnie z Orange opracowali oficjalną aplikację mobilną, którą w krajach, w których obecny jest Orange, pobrało ponad 2 mln użytkowników. Znalazła się ona na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych sportowych aplikacji w sklepach iTunes i Google Play w czterech europejskich krajach. W miastach – gospodarzach EURO 2012 w Polsce około 400 „Digital Coach-ów” Orange wspierało kibiców pomagając im w  pobraniu na telefon

i korzystaniu z oficjalnej aplikacji mobilnej.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top