Informacje prasowe

Orange laureatem konkursu „Dobroczyńca Roku 2011”

30 maja 2012
Orange laureatem konkursu „Dobroczyńca Roku 2011”

Kapituła jubileuszowej, XV edycji konkursu „Dobroczyńca roku 2011” nagrodziła Orange Polska w kategorii „Program wolontariatu pracowniczego”.  Nagrodę specjalną „Nowe Trendy Społecznego Zaangażowania” odebrała również Fundacja Orange.

Program wolontariatu pracowniczego Orange  „W trosce o innych” został deceniony przez Kapitułę Konkursu  za zaangażowanie pracowników na wszystkich szczeblach kariery oraz za udzielanie im wszechstronnego wsparcia w rozwijaniu działalności społecznej. O ostatecznym zwycięstwie w konkursie zdecydowały głosy internautów.

„Bardzo się cieszę z otrzymanej nagrody. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom, którzy bezinteresownie poświęcają swój prywatny czas, żeby pomagać innym. Udowadniają, że nie warto stać z boku z założonymi rękami. Nagroda ta, to dla nas nie tylko wyróżnienie za to, co do tej pory zrobiliśmy, ale również pozytywny impuls na przyszłość. Wolontariat łączy ludzi, daje poczucie społecznej odpowiedzialności i przynależności oraz ogromną satysfakcję. Dobrze być w takim towarzystwie i wspierać tych, którzy swój czas, doświadczenie, umiejętności i zdolności poświęcają innym” – powiedział Prezes Orange Polska Maciej Witucki.

W program wolontariacki Orange Polska do tej pory zaangażowało się już  ponad 6 tys. osób. Pracownicy uczą dzieci, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie, tworzą w szpitalach „Bajkowe Kąciki”, a także zangażują się w realizację programów społecznych i edukacyjnych Fundacji Orange. Dzięki firmie zyskują też możliwość realizacji własnych projektów wolontariackich na rzecz lokalnych społeczności.

Akademia Rozwoju Filantropii przyznała również nagrodę specjalną: „Nowe Trendy Społecznego Zaangażowania”. Otrzymała ją Fundacja Orange za współpracę przy organizacji wolontariatu pracowniczego i e-wolontariatu, przy jednoczesnym wykorzystaniu nowych technologii dla wspólnego dobra.

To już kolejne nagrody „Dobroczyńcy Roku”. Wcześniej Orange Polska została nagrodzona  między innymi za współpracę z Fundacją Synapsis oraz startegiczny program społecznego zaangażowania firmy.

Ogólnopolski konkurs o tytuł "Dobroczyńca Roku” organizowany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce od 1997 roku - to największy i najdłużej działający w Polsce konkurs nagradzający społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw.

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl


Informacje prasowe

Orange Polska ostrzega swoich klientów przed nadużyciami nieuczciwych operatorów

29 maja 2012
Orange Polska ostrzega swoich klientów przed nadużyciami nieuczciwych operatorów

W trosce o klientów, którzy padają ofiarą nieuczciwych praktyk handlowców niektórych operatorów, Orange Polska rozpoczyna kampanię informacyjną. Klienci dowiedzą się jak postępować w przypadku próby oszustwa i gdzie uzyskać pomoc. Do ich dyspozycji jest już bezpłatna infolinia 800 500 005.

- Oszuści dotychczas podszywali się pod naszych handlowców lub informowali klientów, że UKE zlikwidował TP. Po zmianie marki TP na Orange, twierdzą, że Telekomunikacja Polska przestała istnieć i teraz oni przejmują wszystkich jej klientów. To oczywiście nieprawda i celowe działanie na szkodę klientów. W związku z rozszerzeniem marki Orange na usługi stacjonarne TP nie trzeba podpisywać żadnych nowych umów – powiedział Maciej Witucki, Prezes Orange Polska.

Praktyki oszustów dotykają najczęściej osoby starsze. Wykorzystując ich łatwowierność podsuwają do podpisu rezygnację z usług TP oraz nową umowę. Często nie pozostawiają żadnego potwierdzenia podpisanych dokumentów. Zdarza się, ze po fakcie klient nie ma pojęcia z kim naprawdę podpisał umowę.

Dla klientów, którzy padli ofiarą oszustów bądź chcą się dowiedzieć o zasadach zmiany operatora, Telekomunikacja Polska uruchomiła bezpłatną infolinię 800 500 005 (czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, w sobotę 8-16). Każdy klient może zgłosić nadużycie i pisemnie upoważnić TP do reprezentowania go przy wyjaśnianiu konkretnych spraw z operatorami. Bez takiego upoważnienia Telekomunikacja Polska nie może podjąć żadnych kroków w imieniu klienta.  TP składa również zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury.

Skala zjawiska jest znacząca. Pracownicy infolinii otrzymują tygodniowo setki telefonów z różnymi pytaniami i wątpliwościami na temat podszywania się innych operatorów pod sprzedawców TP. Większość klientów poprzestaje na rozmowie i wyjaśnieniach konsultanta. Jednak rośnie liczba klientów, którzy decydują się upoważnić TP do podjęcia kroków wyjaśniających u innych operatorów, jak również do podjęcia w ich imieniu kroków prawnych. Część z poszkodowanych kierujemy do rzeczników konsumentów, delegatur UKE czy UOKiK.

Każdy klient zawierający umowę poza siedzibą firmy ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni bez podania przyczyny i bez żadnych konsekwencji. Musi jednak posiadać dokument umowy sprzedaży i może to zrobić wyłącznie u operatora,

z którym podpisał umowę, nie w Telekomunikacji Polskiej. Sprawę można załatwić także pisemnie, wysyłając listem poleconym oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Do TP wpływają także wystąpienia bezpośrednio z ww. urzędów i instytucji, które proszą o pomoc w wyjaśnieniu sprawy.

Należy pamiętać aby zawsze czytać umowę, sprawdzić dokładnie nazwę firmy, która widnieje na umowie. Powinniśmy bezwzględnie żądać jednego egzemplarza umowy i pamiętać, że na każdej umowie znajduję się nazwa i logo Orange.

Dziś rozpoczyna się kampania informacyjna. Obejmuje ona media lokalne i ogólnopolskie. W informacjach, które pojawią się w 117 regionalnych oraz 9 ogólnopolskich tytułach prasowych, Orange Polska ostrzega oraz daje wskazówki jak się chronić przed nieuczciwymi praktykami.

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl


Informacje prasowe

Groove Armada, Fisz Emade Tworzywo i Kamp! – znamy już wszystkie gwiazdy tegorocznego Orange Warsaw Festival 2012

28 maja 2012
Groove Armada, Fisz Emade Tworzywo i Kamp! – znamy już wszystkie gwiazdy tegorocznego Orange Warsaw Festival 2012

Solidna dawka elektroniki i hip-hopu na zamknięcie lineupu tegorocznego Orange Warsaw Festival. Do już ogłoszonych artystów dołącza brytyjski duet elektroniczny Groove Armada, giganci polskiego hip-hopu Fisz Emade Tworzywo i nadzieja rodzimej elektroniki trio Kamp!

Twórczość Groove Armady to sprawne połączenie elektroniki, house’u, hip-hopu i chill outu. Zespół został założony w Cambridge w połowie lat dziewięćdziesiątych przez Andy'ego Cato i Toma Findlaya. Grupa nagrała sześć albumów studyjnych. Znalazły się na nich takie utwory jak „I See You Baby” (spopularyzowany przez remiks Fatboy Slima), „Superstylin”, „But I Feel Good” czy „My Friend”. Zespół chętnie wraca do Polski, a na scenie wypada fenomenalnie. Groove Armada ze swoim DJ setem rozgrzeje widzów Orange Warsaw Festival w niedzielę - 10 czerwca.

Do niedzielnego składu dołączy również cenione trio elektroniczne – Kamp! Powstali w 2008 r. w Łodzi. Jako jeden z nielicznych polskich zespołów jest w stanie, bez debiutanckiego albumu na koncie, wypełniać kluby i gromadzić kilkusetosobową publiczność pod scenami festiwalowymi. W styczniu 2011 roku pojawili się w roli supportu podczas polskiej trasy koncertowej zespołu Hurts. Kolejne występy odbyły się już w Londynie, USA czy Moskwie, gdzie spotkali się ze świetnym przyjęciem. Jeszcze w tym roku nastąpi premiera wyczekiwanej debiutanckiej płyty, która powstaje w łódzkim studiu tego trio.

Sobotni lineup zamknie nad wyraz twórczy tandem Fisz Emade Tworzywo. Bartek i Piotr Waglewscy, prywatnie bracia, a zawodowo duet producent vs. wokalista. Od 2001 roku wydali dziewięć płyt utrzymanych w stylistyce hiphopowej lub około hiphopowo-eklektycznej. Fisz Emade Tworzywo jako pierwsi na takim poziomie wprowadzili w polskim hip-hopie miękkie brzmienia i miękkie teksty nawiązując swego czasu do klimatów Native Tongues. Od tamtego momentu do dzisiaj bracia stale eksperymentują starają się jednak by wszystkie ich wynalazki łączył jeden składnik - wysoka jakość i zaangażowanie. Na polskiej scenie muzycznej są niewątpliwie symbolem artystycznego wysublimowania i nieustannych poszukiwań. Na scenie Orange Warsaw Festival 2012 staną w sobotę, 9 czerwca.

Program tegorocznego Orange WarsawFestival:

Sobota (9 czerwca):

Fisz Emade Tworzywo

De La Soul

Garbage

Linkin Park

Niedziela (10 czerwca):

Zwycięzcy WOW! Music Awards

Kamp!

Ms. Lauryn Hill

The Prodigy

Groove Armada (DJ Set)

Są jeszcze dostępne bilety! Zapraszamy do zakupu na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl oraz do punktów eBilet i EMPIK.

Do kupienia pozostały:

płyta bilet na drugi dzień - 89 zł

trybuny na drugi dzień -110 złotych

trybuny karnet (2dni) - 199zł

trybuna Premium na drugi dzień -150 zł

bilety VIP na pierwszy i na drugi dzień - 500 zł

karnet VIP (2dni) 900 zł

Scroll to Top