Informacje prasowe

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

16 kwietnia 2012

Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Witamy w Orange! Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych. To także nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletów na UEFA EURO2012™.

Nowa marka pokazuje naszą gotowość na nowe wyzwania. Wielokrotnie podkreślałem, że naszym celem jest stworzenie unikatowej oferty dla klientów pod jedną marką Orange. Żyjemy w czasach cyfrowej rewolucji i wszystko, co tak długo wydawało się niemożliwe stało się faktem. Kluczem do tych zmian jest konwergencja i jestem dumny, że Orange jako pierwszy oferuje dziś klientom usługę w kategorii Open. Usługa Orange Open to rozmowy stacjonarne i komórkowe, ultraszybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. A do tego telewizja i rozrywka na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce – mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Poza dostępem do konwergentnej oferty Orange Open już wkrótce zaproponujemy każdemu klientowi oglądanie tych samych programów telewizyjnych i filmów w telewizorze, na komputerze, tablecie i telefonie. Przygotowaliśmy też specjalne promocje, np. 1000 minut na powitanie w Orange, nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD oraz dostęp do atrakcji zarezerwowanych do tej pory dla klientów usług mobilnych, takich jak loteria biletów na UEFA EURO 2012™, Środy z Orange i Orange Warsaw Festival.

Nasi klienci w jednym salonie załatwią zarówno sprawy dotyczące usług mobilnych jak i stacjonarnych, niezależnie od tego czy należą do TP czy PTK Centertel. Pod marką Orange będziemy oferować też wszystkie nasze dotychczasowe usługi.

Nasze propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Na preferencyjnych warunkach dostarczamy internet do ponad 10 tys. szkół. Aktywnie uczestniczymy w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne oferując bezpłatny internet dla ponad 3,5 tys. placówek.

Teraz dołącza kolejny projekt, 50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pracownie Orange uzyskały patronat Magdaleny Gaj, prezes UKE.

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług na polskim rynku. Powiększamy wielką, międzynarodową rodzinę Orange, z której usług na 5 kontynentach korzysta 226 mln klientów. Orange jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku została uznana za 36 markę w globalnym rankingu Millward Brown BrandZ, a jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD. To marka godna zaufania, przyjazna i nowoczesna.

Pobierz prezentację TP zmienia się w Orange

Udostępnij: Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Informacje prasowe

Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

15 kwietnia 2012

Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

16 kwietnia rusza nowa mobilna kampania reklamowa marki Orange w rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality). Zdjęcie w gazecie – za pośrednictwem kamerki smartfona lub tabletu – otworzy przed czytelnikiem film video i link do strony internetowej z dodatkowymi informacjami. To pierwsza tego typu kampania na dużą skalę w Polsce.

Kampania, przygotowana przez dom mediowy MEC, wykorzystuje innowacyjną aplikację Aurasma.

W wybranych tytułach prasowych (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka, Viva, Zwierciadło) pojawią się reklamy informujące o nowych usługach w ofercie Orange. Po najechaniu kamerką smartfona lub tabletu na zdjęcie plakatowe, tzw. marker, na ekranie urządzenia wyświetli się reklamowy film video. Kliknięcie na video przeniesie użytkownika na stronę internetową Orange. Do odtworzenia filmu na smartfonie potrzebna jest bezpłatna aplikacja Aurasma.

To nie koniec nowości marketingowych w świecie cyfrowym. Już wkrótce ruszy kolejna multimedialna kampania Orange, która oprócz Aurasmy, będzie wykorzystywała wiele innych innowacyjnych działań, po raz pierwszy na taką skalę w Polsce. Tym razem nie tylko w prasie, ale już we wszystkich mediach szerokozasięgowych (między innymi na outdoorze, dekoderach cyfrowych czy w kinie).

Aurasma to pierwsza na świecie przeglądarka wizualna. Wykorzystuje ona technologię rzeczywistości rozszerzonej, łączącej świat rzeczywisty z treściami interaktywnymi, takimi jak filmy video czy animacje, zwane „Aurami”. Darmowa aplikacja Aurasma jest kompatybilna z iPhone 3GS, 4, 4S, iPadem 2 oraz wybranymi urządzeniami mobilnymi, działającymi w systemie Android.

Udostępnij: Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej

Informacje prasowe

Premiera oficjalnej aplikacji mobilnej UEFA EURO 2012™ z Orange

12 kwietnia 2012

Premiera oficjalnej aplikacji mobilnej UEFA EURO 2012™ z Orange

Orange i UEFA uruchomiły oficjalną aplikację mobilną  UEFA EURO 2012™, dostępną na ośmiu platformach mobilnych i w 11 językach. Po raz pierwszy oficjalna aplikacja UEFA EURO umożliwi bezpośrednie dzielenie się emocjami z przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Geolokalizacja oraz rzeczywistość rozszerzona zapewnią łatwe znalezienie najlepszego miejsca do śledzenia rozgrywek czy spotkanie przyjaciół. Dzięki aplikacji kibice we wszystkich krajach, w których działa Orange, będą mogli uczestniczyć w Mistrzostwach jak nigdy dotąd, niezależnie od tego czy będą je śledzić w domu czy na miejscu – w Polsce i na Ukrainie.

Jako oficjalny, globalny partner UEFA EURO 2012™, Orange przybliży kibicom turniej na wiele sposobów, z cyfrową jakością — za pomocą aplikacji mobilnej, konkursów internetowych, a także poprzez wsparcie technologiczne rozwiązania, które UEFA  oferuje oficjalnym nadawcom, transmitującym  rozgrywki UEFA EURO 2012™ na całym świecie.

Bezpłatna aplikacja mobilna UEFA EURO 2012™ to najlepsze źródło informacji na temat tego najważniejszego turnieju piłkarskiego w Europie. Jest dostępna na ośmiu platformach, w tym na iOS, Androidzie, Windows Phone, Blackberry. Za jej pośrednictwem kibice będą otrzymywać aktualności dotyczące turnieju i uczestniczących w nim drużyn, sprawozdania z meczów na żywo, a także wideo wywiady z piłkarzami. Dodatkowo będą mogli uzyskać płatny dostęp do najważniejszych fragmentów meczów, statystyk i spersonalizowanych powiadomień.  Po raz pierwszy w historii rozgrywek kibice będą mogli również dzielić się z bliskimi i znajomymi wiadomościami związanymi z turniejem  w serwisach Facebook i Twitter.

Aplikacja jest już dziś dostępna w największych sklepach z aplikacjami w Hiszpanii, Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Słowacji, Rumunii, Austrii, Luksemburgu, Szwajcarii, Armenii i Mołdawii. Jeszcze przed rozpoczęciem turnieju Orange udostępni jej aktualizację z zaawansowanymi funkcjami takimi jak wyszukiwarka miejsc i znajomych, zestaw kibica oraz odpłatne skróty telewizyjne meczów.

„Naszym celem jest stworzenie cyfrowego środowiska, w którym klienci będą mogli realizować swoje pasje. UEFA EURO 2012™ jest wielkim wydarzeniem piłkarskim, którym tego roku kibice będą się emocjonować najbardziej” — powiedziała Séverine Legrix de la Salle, wiceprezes ds. marki, Orange. „Dzięki niespotykanym dotąd w aplikacjach UEFA EURO funkcjom społecznościowym i geolokalizacyjnym, kibice z całej Europy będą uczestniczyć w rozgrywkach z niezwykłą intensywnością – niezależnie od tego, gdzie będą.”

Aplikacja będzie zawierać także mobilny zestaw kibica z funkcją  „Photo Fun”.  Umożliwi ona m.in. wirtualne pomalowanie swojej twarzy na zdjęciu i podzielenie się nim ze znajomymi. Z kolei geolokalizacja i mapy z funkcjami rozszerzonej rzeczywistości pomogą w łatwym odnalezieniu swoich znajomych i najlepszych miejsc do oglądania meczów UEFA EURO 2012™ — w domu, czy za granicą.

Kibice odwiedzający Polskę i Ukrainę mogą ponadto korzystać z informacji turystycznych dotyczących odwiedzanych miast, stadionów, podróży oraz oficjalnych stref kibica UEFA w Polsce, w których każdy może odwiedzić także specjalne strefy Orange i naładować swój telefon, zagrać w interaktywne gry czy po prostu spotkać się ze znajomymi.

„Połączenie wiedzy piłkarskiej UEFA oraz doświadczenia Orange w komunikacji cyfrowej zaowocowało doskonałą oficjalną mobilną aplikacją UEFA EURO 2012™ dla kibiców, łączącą aktualności dotyczące turnieju, relacje z rozgrywanych meczów oraz funkcje społecznościowe i geolokalizacyjne” — powiedział Alexandre Fourtoy, dyrektor ds. komunikacji, UEFA. „Niezmiernie się cieszymy ze współpracy z Orange, która pozwoliła nam zapewnić kibicom z całej Europy nowe sposoby na przeżywanie swojej pasji piłkarskiej i dzielenie się nią przy okazji najważniejszego turnieju piłki nożnej w Europie”.

Orange jako sponsor UEFA EURO 2012™ pomaga swoim klientom w aktywnym uczestnictwie w tym wydarzeniu poprzez szereg konkursów i promocji organizowanych w różnych krajach Europy, w tym m.in. Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com).

Orange wspiera także organizację UEFA EURO 2012™ jako oficjalny partner technologiczny  w Polsce. Zapewnia wszystkie niezbędne produkty i usługi –  od rozwiązań informatycznych na stadionach aż po sieć i usługi technologiczne będące elementem rozwiązania UEFA, z którego korzystają oficjalni nadawcy transmitujący turniej na cały świat.

Orange ma bogate doświadczenie w opracowywaniu i rozpowszechnianiu aplikacji multimedialnych, w tym aplikacji dotyczących największych imprez sportowych, takich jak Tour de France czy turniej tenisowy im. Rolanda Garrosa. Operator oferuje ponad 80 aplikacji w 15 krajach. Łączna liczba pobrań przekroczyła 25 milionów. 

Funkcje aplikacji mobilnej w podziale na platformy i wersje

 

Platforma Wersja pierwsza — dostępna od dzisiaj Wersja pełna — premiera w maju
Android –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

–       powiadomienia

–       publikowanie w serwisach społecznościowych

–       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

–       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

–       zestaw kibica — tapety, funkcja Photo Fun

–       telewizyjne skróty meczów (materiały płatne)

 

Tablety z systemem Android –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

–       powiadomienia

–       publikowanie w serwisach społecznościowych

–       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

–       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

–       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 

Bada –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

–       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

–       funkcje geolokalizacyjne, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

–       publikowanie w serwisach społecznościowych

Blackberry –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

–       powiadomienia

–       publikowanie w serwisach społecznościowych

–       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

–       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

–       funkcje geolokalizacyjne, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 

 

iPhone –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

–       powiadomienia

–       publikowanie w serwisach społecznościowych

–       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

–       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

–       zestaw kibica — tapety, funkcja Photo Fun

–       telewizyjne skróty meczów (płatne)

 

 

iPad –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wideo wywiady i aktualności

–       powiadomienia

–       publikowanie w serwisach społecznościowych

–       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

–       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

–       funkcje geolokalizacyjne i rozszerzonej rzeczywistości, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 

Java –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

–       telewizyjne skróty meczów (płatne)

nie dotyczy
Windows Phone –       aktualności, kalendarz, rankingi, profile zespołów i piłkarzy, statystyki

–       bezpłatne wywiady i aktualności (wideo)

–       powiadomienia

–       publikowanie w serwisach społecznościowych

–       pakiet kibica — tapety, funkcja Photo Fun

–       informacje turystyczne dotyczące Polski i Ukrainy

–       funkcje geolokalizacyjne, w tym istotne punkty (POI) oraz wyszukiwarka znajomych i miejsc

 

Udostępnij: Premiera oficjalnej aplikacji mobilnej UEFA EURO 2012™ z Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej