Informacje prasowe

Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce

24 czerwca 2009
Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce

Marka Orange jest najaktywniejszym sponsorem w Polsce - według badania „Sponsoring Monitor 2009”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Respondenci wskazywali ją najczęściej jako pierwszą, w spontanicznych odpowiedziach na zapytanie o marki, które ich zdaniem najczęściej angażują się w działania sponsoringowe.

Wyniki badania „Sponsoring Monitor 2009”, to potwierdzenie, że obrana przez nas strategia sponsoringowa jest skuteczna, a jej wykonanie bardzo efektywne. Dzięki niej marka jest trwale kojarzona z interesującymi nas obszarami, świetnie rozpoznawana i zapamiętywana przez odbiorców – mówi dyrektor ds. sponsoringu Grupy TP, Piotr Gołos. Wybierając projekty sponsoringowe zawsze staramy się, aby wspierane przez nas wydarzenia trafiały do jak najszerszej grupy naszych klientów. Chcemy promować markę, zgodnie z jej wartościami, w atmosferze pozytywnych emocji i wspólnej zabawy, docierając do klientów w ich wolnym czasie – dodaje.

Kluczowe obszary zaangażowania Orange w Polsce to sport, muzyka oraz film. Marka od lat związana jest z piłką nożną, była sponsorem polskiej Ekstraklasy a od lutego br sponsoruje Reprezentację Polski. W muzyce stawia na spektakularne koncerty z udziałem gwiazd o światowym formacie, dzięki temu w Polsce gościli: Sting, Seal, Grace Jones, Macy Gray i George Michael. Jest też też sponsorem unikalnej imprezy kulturalnej - Orange Warsaw Festiwal. Zaangażowanie w film to między innymi najnowsze projekty: „Środy z Orange”  oraz plenerowy Orange Kino Letnie.

Pierwsza fala tegorocznej edycji badania „Sponsoring Monitor 2009” została zrealizowana przez ARC Rynek i Opinia metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej próbie N=415 mieszkańców Polski w wieku 15-65 lat.


Informacje prasowe

Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2009 – największe filmowe hity na sopockim molo i zakopiańskich Krupówkach

22 czerwca 2009
Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2009 – największe filmowe hity na sopockim molo i zakopiańskich Krupówkach

Od pierwszego dnia lipca do końca sierpnia w dwóch popularnych polskich kurortach - Sopocie i Zakopanem oraz na pokładzie łączącego te miejscowości pociągu będzie można obejrzeć najlepsze filmy ostatnich lat. Orange Kino Letnie startuje codziennie po zachodzie słońca na sopockim molo i zakopiańskim deptaku.  Dwa wakacyjne miasta, położone na przeciwległych krańcach Polski, połączy wieczorne spotkanie z dobrym kinem. Wstęp na projekcje jest bezpłatny.

Letnie miesiące to czas podróży i wypoczynku w gronie rodziny i przyjaciół. Niezależnie, czy urlop kojarzy się nam z plażowaniem i kąpielami w morzu, czy też z górskimi wędrówkami, ciepłe wakacyjne wieczory w tym roku będą pełne filmowej atmosfery. Najdłuższe Molo w Polsce i najbardziej znany zakopiański deptak posłużą za nietypowe sale kinowe - zamiast tradycyjnych welurowych foteli, na widzów czekają plażowe leżaki lub tradycyjne góralskie ławy. Na ogromnych, pneumatycznych ekranach będzie można obejrzeć uznane filmy, jak choćby „Vicky Cristina Barcelona" Woody'ego Allena z przebojową rolą Penelope Cruz,  nagrodzony ośmioma Oskarami „Slumdog - Milioner z ulicy" czy „Coco Chanel" z najlepszą od czasów „Amelii" kreacją Audrey Tautou. Seanse pod gwiazdami to okazja do obejrzenia lekkich, lubianych  filmów, jak na przykład  „Moje wielkie greckie wesele", „Jagodowa Miłość" czy „To nie tak, jak myślisz kotku". Każdego dnia zarówno na Molo, jak i na Krupówkach w projekcji będzie mogło uczestniczyć ponad 500 osób.

Sopot i Zakopane od ponad 50 lat są miastami partnerskimi, od dawna łączy je też niegasnąca popularność wśród turystów. W tym roku te polskie kurorty połączy również specjalny filmowy pociąg z mobilną salą kinową, przygotowany przez PKP Intercity. Przez cały czas podróży w Wagonie Filmowym będą pokazywane filmy w ramach Orange Kina Letniego. Wagon Filmowy nie jest objęty rezerwacją miejsc, a bilet na pociąg relacji Bałtyk - Tatry jest równocześnie biletem wstępu do tego niestandardowego kina.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema, specjalistę w organizacji projekcji filmowych na otwartym powietrzu i PTK Centertel, operatora sieci Orange, znanej ze wspierania najważniejszych wydarzeń filmowych w Polsce i wspierania rozwoju kinematografii. Dzięki porozumieniu władz obu miast, we współpracy z sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego, mieszkańcy i turyści mają szansę wziąć udział w zupełnie unikalnym wydarzeniu. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, sponsorzy - Fanta, Villeroy & Boch, Betrand, patroni medialni - TVN, Radio Zet, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, AMS, empik.com oraz Euronet.

Repertuar i dodatkowe informacje na stronie www.orangekinoletnie.wp.pl


Informacje prasowe

TP liderem zarządzania zasobami ludzkimi 2009

22 czerwca 2009
TP liderem zarządzania zasobami ludzkimi 2009

Telekomunikacja Polska została uhonorowana tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi w X edycji konkursu organizowanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych pod auspicjami Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Złotą statuetkę za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi odebrał w imieniu TP Jacek Kałłaur, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.

 „Ta prestiżowa nagroda stanowi ukoronowanie 4 letniej ciężkiej pracy całego zespołu profesjonalistów i dowód na to, że gdy wiemy, co chcemy osiągnąć i zaangażujemy w to wszelkie siły to nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Na nasz sukces złożyło się wiele czynników, z których decydującymi była wizja tego, co chcemy osiągnąć, wiedza na temat stosowanych na świecie najwyższych standardów zarządzania, a także pasja i profesjonalizm ludzi, którzy te standardy wdrażali." - powiedział Jacek Kałłaur.

W wyścigu o główną nagrodę Telekomunikacja Polska wyprzedziła m.in. tak znane firmy, jak IBM Polska, Michelin Polska S.A., DHL Express (Poland) S.A., Sygnity S.A.

Wybór laureatów poprzedził audyt organizacyjny przeprowadzony przez niezależnych ekspertów z wiodących polskich ośrodków akademickich, potwierdzony przez Kapitułę złożoną z przedstawicieli świata nauki i biznesu.

Honorowy patronat nad X edycją konkursu objął Waldemar Pawlak, wicepremier i minister gospodarki. W uroczystej gali uczestniczyła m.in. Minister Pracy - Jolanta Fedak. Od początku opiekę nad tą inicjatywą sprawuje prezes Narodowego Banku Polskiego.

Telekomunikacja Polska została także wyróżniona przez Konfederację Pracodawców Polskich oraz Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan za osiągnięcia w budowaniu najwyższych standardów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Scroll to Top