Informacje prasowe

Orange najlepszym telekomem w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2015

22 kwietnia 2015
Orange najlepszym telekomem w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2015

W Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2015 Orange Polska zajął 1 miejsce w kategorii telekomunikacja, technologia, media i rozrywka, a  2 w zestawieniu ogólnym. Wyniki ogłoszono podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Spółki oceniane były pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). W tegorocznej odsłonie Rankingu wzięło udział łącznie 71 firm.

Doceniono zaangażowanie OPL w edukowanie dzieci pod kątem bezpiecznego korzystania z internetu, dostosowywanie usług do potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnościami, dbanie o prowadzenie biznesu w zgodzie ze środowiskiem naturalnym i zaangażowanie pracowników w program wolontariacki.

„Wierzymy, że na odpowiedzialnym biznesie korzystają wszyscy - firma, jej klienci, partnerzy i całe otoczenie. Społeczna odpowiedzialność to sposób na budowanie wartości firmy na rynku, zdobycie zaufania klientów, pozyskanie wartościowych pracowników i partnerów biznesowych, kształtowanie dobrych relacji z całym otoczeniem społecznym. Z satysfakcją obserwujemy, jak z roku na rok powiększa się grono firm realizujących strategię CSR.” -  powiedziała Anna Kowalik – Mizgalska kierująca CSR i Sponsoringiem Orange Polska.

Orange Polska jako operator telekomunikacyjny czuje się szczególnie odpowiedzialny za najmłodszych użytkowników sieci. Ma znaczący wpływ na to, jak będą korzystać z internetu. Dba, aby robili to w sposób twórczy i bezpieczny.

Od 2004 roku OPL edukuje dzieci i młodzież oraz ich rodziców i nauczycieli w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu i nowych technologii. Już 30 tys. uczniów w całej Polsce wzięło udział w prowadzonych przez wolontariuszy szkoleniach dotyczących bezpiecznego internetu. Przygotowywane są też materiały edukacyjne dla rodziców i nauczycieli, by mogli rozmawiać z dziećmi o tym jak przeciwdziałać zagrożeniom, jakie może nieść ze sobą internet.

Od wielu lat Orange Polska współpracuje z Fundacją Dzieci Niczyje. W tym czasie powstał serwis www.sieciaki.pl, w którym dzieci znajdują informacje o bezpieczeństwie w sieci. Serwis ma ponad 245 tys. użytkowników. Przygotowany został także specjalny portal dla przedszkolaków www.necio.pl. Poradnik Bezpieczne Media pokazuje jak radzić sobie z niebezpieczeństwami w sieci i gdzie szukać pomocy.

Oprócz edukacji OPL dostarcza dzieciom narzędzia, które chronią je przed szkodliwymi treściami. We współpracy z FDN uruchomiony został telefon interwencyjny 800 100 100 i strona helpline.org.pl, dzięki którym co roku obsługiwanych jest 29 tys. zgłoszeń. Rodzice mają do dyspozycji Bezpieczny Starter, który blokuje dostęp do treści pornograficznych i brutalnych przez telefon komórkowy dziecka. Temu celowi służy również bezpieczna przeglądarka internetowa BeST.

Ranking Odpowiedzialnych Firm przygotowywany jest przez Bolesława Roka z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosława Horodeckiego dla Dziennika Gazety Prawnej, weryfikowany przez PwC. Partnerem merytorycznym zestawienia jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Szóste urodziny akcji Środy z Orange

22 kwietnia 2015
Szóste urodziny akcji Środy z Orange

Klienci Orange wraz z bliskimi i przyjaciółmi już sześć lat mogą oglądać filmowe hity w ramach akcji Środy z Orange, otrzymując drugi bilet do kina w prezencie. Z tej okazji Orange zaprasza dzieci, wychowanków domów dziecka do 29 kin na wyjątkowe urodzinowe seanse. Dodatkowo Orange i Multikino pracują nad wdrożeniem audiodeskrypcji filmów dla osób niewidomych i niedowidzących.

Już 22 kwietnia, z okazji szóstych urodzin Śród z Orange, w 29 kinach sieci Multikino, partnera akcji, odbędą się specjalne pokazy dla podopiecznych z wybranych domów dziecka. Dzieci będą mogły obejrzeć filmy „Piorun i magiczny dom”, „Wielka Szóstka” lub „Niezgodna”. Będzie też na nie czekać kinowy poczęstunek, czyli popcorn i napój.

Środy z Orange towarzyszą Polakom nieprzerwanie od kwietnia 2009 roku, od 2012 roku akcja jest realizowana w kinach sieci Multikino. W tym czasie, w ramach akcji kina odwiedziło ponad 6,5 milionów widzów. Użytkownicy Śród z Orange stanowią 60% środowej widowni w Multikinie, istotnie wpływając na dostęp Polaków do kultury. Z badań zrealizowanych dla Orange wynika, że gdyby nie Środy z Orange, niemal co 10 użytkownik akcji w ogóle przestałby chodzić do kina, a 28% robiłoby to rzadziej.

„Cieszę się, że dzięki Orange środa stała się najczęściej wybieranym dniem roboczym na wyjście do kina. To pokazuje nasz realny wpływ na dostęp Polaków do określonych dóbr kultury, w tym przypadku kina. A ponieważ w Polsce jest około miliona osób z bardzo dużymi dysfunkcjami wzroku lub niewidomych, chcemy dać im narzędzie do audiodeskrypcji, które ułatwi i wzbogaci wrażenia filmowe” . – powiedziała Anna Kowalik – Mizgalska kierująca wydziałem CSR i Sponsoringu Orange Polska.

Współpraca z Multikinem to nie tylko akcja Środy z Orange. Dodatkowo firmy pracują nad wdrożeniem narzędzia do audiodeskrypcji filmów dla osób niewidomych i słabowidzących. Rozwiązanie to zapewni równy dostęp do kina osobom z niepełnosprawnością wzroku, dlatego Orange zachęca producentów filmów, by przygotowywali audiodeskrypcję - werbalny opis treści wizualnych. Do jej odbioru będzie bezpłatna aplikacja mobilna.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange się zmienia: Liczy się to, co ważne dla Ciebie

16 kwietnia 2015
Orange się zmienia: Liczy się to, co ważne dla Ciebie

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Zmienia się także obsługa klientów. Zawsze dostarczać klientom to, co dla nich ważne – to zasada obecna zarówno w komunikacji jak i kulturze organizacyjnej firmy.

- Zmieniamy markę aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe. To przede wszystkim codzienne doświadczenia naszych klientów. Składamy więc obietnicę: „Liczy się to, co jest ważne dla Ciebie”. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów. Będziemy bardziej uważnie ich słuchać i działać tak, by najlepiej odpowiadać na ich potrzeby– powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

– Pozytywne doświadczenia klientów to nasze główne wyzwanie. Dlatego przyspieszamy cyfryzację firmy na wielu poziomach. Klienci odczują ją w postaci nowoczesnych i wygodnych rozwiązań oraz  jeszcze bardziej przyjaznej i efektywnej obsługi – dodał.

Nowa wizualizacja marki

Orange wprowadza nową wizualizację marki. Logotyp Orange, bardzo dobrze rozpoznawalny i budzący pozytywne skojarzenia, pozostaje bez zmian.  Dodano do niego nowy system komunikacji, oparty na potrzebach klientów, na tym, co jest ważne z ich punktu widzenia. W badaniach prowadzonych m.in. w Polsce ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając najlepsze dla nich rozwiązania. Są to m.in. bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie, firma.

Oferty Orange będą odtąd umieszczane w wyrazistych kontekstach, zrozumiałych dla klientów, przedstawiających potrzeby oraz odpowiedź Orange na nie w postaci produktów i usług.

Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takie jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik.

Nowe oferty i nowa jakość w obsłudze klientów

Salony Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą jeszcze lepiej się uzupełniać by zapewnić klientom jednakowe, pozytywne doświadczenia. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez internet  w dowolnym salonie Orange. Na recepcji w salonach Orange będzie można załatwić wiele prostych spraw „od ręki”. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store – interaktywny salon przyszłości.

Klienci którzy korzystają z wielu usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów.

Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, a już wkrótce będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfona. Odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Startują nowe oferty:

Nowe plany taryfowe dla biznesu, to efekt badań preferencji klientów. W nowych taryfach  otrzymują oni pakiety internetu LTE oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju. Prócz tego, do wyboru są plany zapewniające nawet do 1000 minut na rozmowy i 1 GB na internet w roamingu oraz nielimitowane połączenia do krajów UE. Stałym klientom Orange oferuje dodatkowe korzyści przy przedłużaniu umowy. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Pakiety usług dla klientów indywidualnych - Rodzinny, Komfortowy i Wygodny. Każdy zawiera zestaw usług domowych i mobilnych, przydatnych w obszarach, które sami klienci określili jako ważne - Bliscy, Dom i Mobilność. Cena usług w pakiecie jest niższa niż przy zamówieniu pojedynczych ofert, ponieważ każdy pakiet zawiera rabat Orange Open. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Bardziej bezpieczny internet z CyberTarczą. To nowe, bezpłatne rozwiązanie, które zapewni większe bezpieczeństwo w sieci użytkownikom Neostrady. Umożliwia wykrycie większości potencjalnych zagrożeń internetowych, a także samodzielne sprawdzanie stanu bezpieczeństwa urządzeń podłączonych do domowej sieci. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Zobowiązania Orange

Firma przedstawia także Zobowiązania Orange, deklarację pokazującą na konkretnych dowodach jak odpowiadamy na oczekiwania i potrzeby klientów. To efekty pracy nad doskonaleniem doświadczeń klientów w Orange, wykonanej na przestrzeni ostatnich lat. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Zachęcamy do pobrania prezentacji (klikając w obraz poniżej)

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top