Informacje prasowe

Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

5 kwietnia 2012

Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

Orange – oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w atrakcyjnych promocjach, wydarzeniach i konkursach, w których do wygrania będą najnowsze smartfony SonyXperia. Ponadto, na klientów Orange będą czekały atrakcyjne prezenty związane z EURO 2012™. Kupujący smartfony Xperia firmy Sony w ofercie Orange zyskają także szansę wygrania biletów na mecze.

Jednym z głównych elementów partnerstwa Orange i Sony Mobile Communications są m.in. konkursy realizowane w 11 Europejskich krajach, w których obecna jest marka Orange. Będą mogli w nich wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej – nie tylko klienci Orange:

  • Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com) — uczestnicy konkursu będą mogli wziąć w nim udział indywidualnie lub w drużynach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazdy na mecz otwarcia do Warszawy oraz mecz finałowy do Kijowa a także smartfony Xperia S.
  • Orange Golden Goal with Sony Mobile Communications —  W zabawie na profilu Orange w serwisie społecznościowym Facebook kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat piłki nożnej i wygrać pakiety VIP na mecz finałowy, a także produkty Sony PlayStation i smartfony Sony Xperia. Konkurs rozpocznie się w maju.

Klienci Orange będą mogli ponadto skorzystać z nowych promocji związanych z UEFA EURO 2012™. Będą one dostępne w salonach Orange w całej Europie oraz w Internecie i przez telefon. Dzięki współpracy z Sony Mobile Communications będą mieli szanse wygrania kuponów umożliwiających odbiór smartfonów, a także otrzymania specjalnych taryf  i prezentów przy zakupie  smartfonów Xperia.

Dzięki współpracy z naszym partnerem – Sony Mobile Communications – jesteśmy w stanie zaoferować klientom i kibicom z całej Europy jeszcze więcej możliwości wygrania biletów na mecze od Orange, a także atrakcyjnych nagród, takich jak smartfony Xperia S — powiedział Yves Maitre, Senior Vice President Mobile Multimedia and Devices, Orange. – W Orange staramy się wspierać pasje naszych klientów. Dzięki takim partnerskim inicjatywom fani futbolu będą mogli jeszcze ciekawiej przeżyć EURO 2012™i uczestniczyć w nim wraz z przyjaciółmi i rodzinami zarówno w domu, jak i na stadionie.

Pieter Pierle, Vice President, Director Global Account Orange, Sony Mobile Communications, powiedział:Partnerska współpraca z Orange pozwala nam skorzystać z połączenia siły obu  marek, zaprezentować smartfony Xperia szerokiej grupie klientów Orange, a tym samym dotrzeć do kolejnych odbiorców. UEFA EURO 2012 to duża impreza sportowa — postaramy się sprawić, by była jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów naszych firm, dostarczając im wiele wrażeń dzięki możliwości skorzystania ze smartfonów Xperia.

Orange i Sony Mobile Communications współpracują od wielu lat, starając się zaoferować klientom nowe możliwości realizacji ich pasji: od muzyki – dzięki  współpracy z Davidem Guettą nawiązanej w 2011 roku, po sport, poprzez inicjatywy partnerskie takie jak w przypadku EURO 2012™.

Orange ma zaszczyt być sponsorem turnieju UEFA EURO 2012™. Jest to pierwsza ogólnoeuropejska inicjatywa sponsorską Orange. Uczestniczy w niej 11 europejskich krajów, w których marka jest obecna: Polska, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Austria, Luksemburg, Mołdawia, Szwajcaria i Armenia. Ponadto, w Polsce Orange jest także  oficjalnym partnerem technologicznym UEFA EURO 2012™. Orange wraz z UEFA opracowuje oficjalną aplikację mobilną mistrzostw. Klienci Orange korzystający ze smartfonów Xperia będą mogli otrzymać ją  automatycznie.

Firma Sony Mobile Communications wprowadzi na rynek urządzenia Xperia U oraz Xperia P, które dołączyły do flagowego produktu z serii NXT – smartfonu Xperia S. Nowe telefony charakteryzują się wyjątkowym wzornictwem i oferują znakomite funkcje multimedialne w połączeniu z wydajnością, której klienci oczekują od urządzeń firmy Sony.

 

Orange — kontakty z mediami

Wielka Brytania: Jeff Sharpe +44 7887 620 901 jeff.sharpe@orange.com
WWW: www.orange.com/press
Twitter: www.twitter.com/orangegrouppr

Polska: Wojciech Jabczyński  +48 225271939
Wojciech.jabczynski@telekomunikacja.pl
WWW: www.orange.com/press
Twitter: www.twitter.com/presseorange

Informacje o Orange

Grupa France Telecom-Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Zatrudnia łącznie 172 000 pracowników, w tym 105 000 we Francji. W roku 2011 osiągnęła sprzedaż o wartości 45,3 mld EUR. Działa w 35 krajach. Ma 226 mln klientów (dane z 31 grudnia 2011 r.), z czego 147 mln to użytkownicy marki Orange, obejmującej komunikację internetową, telewizję i usługi mobilne, dostępnej w większości krajów, w których działa Grupa. 31 grudnia 2011 r. z urządzeń mobilnych korzystało 167 mln klientów na całym świecie, a z szerokopasmowego Internetu (łącza ADSL i łącza optyczne) — 14 mln. Orange jest jednym z największych europejskich operatorów Internetu mobilnego i szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services — jednym ze światowych liderów w dziedzinie usług telekomunikacyjnych świadczonych firmom międzynarodowym.

Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE.
Więcej informacji (przez Internet i w urządzeniach mobilnych): www.orange.com, www.orange-business.com, www.orange-innovation.tv

Orange oraz nazwy wszystkich innych produktów i usług Orange wymienionych w niniejszym materiale są znakami towarowymi firmy Orange Brand Services Limited, Orange France lub France Telecom.

Informacje o  Sony Mobile Communications

Sony Mobile Communications jest podmiotem zależnym firmy Sony Corporation z siedzibą w Tokio, innowacyjnego międzynarodowego przedsiębiorstwa działającego w branży audio, wideo, gier elektronicznych, komunikacji, urządzeń elektronicznych i produktów informatycznych przeznaczonych zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i do zastosowań specjalistycznych. Dzięki obecności w przemyśle muzycznym, filmowym oraz w branży gier komputerowych i usług internetowych firma Sony zajmuje wyjątkową pozycję na rynku, czołową w branży elektronicznej i rozrywkowej. Smartfony Xperia™ zawierają najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne firmy Sony i pozwalają udostępnić atrakcyjne materiały oraz usługi. Umożliwiają także dostęp do bogatej oferty materiałów rozrywkowych oferowanych przez firmę Sony w Internecie.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem : www.sonymobile.com

„Sony” i „Sony Entertainment Network” są zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Sony Corporation. „Xperia” jest znakiem towarowym firmy Sony Mobile Communications. Wszelkie inne znaki towarowe i zastrzeżone znaki towarowe są własnością odpowiednich podmiotów.

Udostępnij: Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, ogłasza Sony Mobile Communications globalnym partnerem w kategorii telefonów komórkowych

Informacje prasowe

Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival

5 kwietnia 2012

Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival

Po siedmiu latach milczenia szkocko-amerykański zespół Garbage, zapowiedział nową płytę! Ze świeżym materiałem i niesamowitą Shirley Manson na wokalu, przyjadą do Warszawy zagrać na Orange Warsaw Festival!

Nowy materiał pojawi się na rynku 15 maja. Album „Not Your Kind Of People” to piąty studyjny krążek Garbage. V Magazine z przekonaniem zapowiada:  „(…) dziewczyna z rockowych plakatów lat dziewięćdziesiątych ze swoją nową płytą, jest gotowa, by odrestaurować władanie kultowego zespołu Garbage!”.

– Ponowna praca z Garbage była bardzo instynktowna – powiedział gitarzysta  Duke Erikson. To było jak wsiąść na rower… z trzema innymi osobami – dodał.

Garbage w składzie – wokale – Shirley Manson, gitary i instrumenty klawiszowe – Steve Marker, gitary, instrumenty klawiszowe – Duke Erikson, perkusja – Butch Vig tej wiosny rusza w trasę po Stanach i Europie. Zahaczą też o Warszawę!

– Myśl o powrocie w trasę jest jednocześnie przerażająca i podniecająca – przyznała Shirley – ale my zawsze lubiliśmy łączyć przyjemność z bólem.

Zespół powstał w 1995 roku i to właśnie dzięki niemu i jego debiutanckiemu albumowi, na rynku muzycznym zaroiło się od alternatywnych grup z charyzmatycznymi wokalistkami. Przebojowe single „Stupid Girl” i „Only Happy When It Rains” pokryły się platyną w Australii, Wielkiej Brytanii i USA. Zgarnęli nagrodę dla debiutujących artystów na MTV Europe Music Awards w 1996 roku i cieszyli się nominacją do nagrody Grammy. Ich drugi album „Version 2.0” został wydany w 1998 roku i od razu wkroczył na szczyty list przebojów w Wielkiej Brytanii. Był nominowany do dwóch statuetek Grammy w kategoriach Album Roku i Najlepszy Album Rockowy. „Beautiful Garbage” z 2001 roku został określony przez Rolling Stone jednym z dziesięciu albumów 2001 roku. W 2005 Garbage wydał „Bleed Like Me”. Ta płyta zajęła najwyższe, w ich dotychczasowej karierze, miejsce na liście Billboardu. Dotarli do 4 pozycji! W 2007 roku przyszedł czas na podsumowanie z krążkiem „Absolute Garbage”. W sumie grupa sprzedała dotąd ponad dwanaście milionów albumów. Występowali na scenie w ponad trzydziestu pięciu krajach. Polskę koncertowo już odwiedzili. Do dziś ciepło wspominają żubrówkę z sokiem jabłkowym. Szansa na ponowną degustację już na początku czerwca!

Garbage to kolejny po Linking Park i The Prodigy zespół, który zagra na festiwalu. Odbędzie się on na Pepsi Arenie (stadion warszawskiej Legii) w dniach 9 i 10 czerwca.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2012 są już w sprzedaży. Zapraszamy na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl oraz do punktów eBilet i EMPIK.

Bilety na płytę stadionu na poszczególne dni kosztują 89 złotych, a karnet na cały festiwal tylko 159 złotych. Za miejsca siedzące na trybunie trzeba zapłacić odpowiednio 110 złotych za jeden dzień i 199 złotych za karnet na całą imprezę. Wydzielona została także trybuna Premium, na którą bilet na poszczególne dni kosztuje150 złotych, a dwudniowy karnet 270 złotych. Fani muzyki będą też mieli szanse uczestnictwa w festiwalu w iście VIP-owskim stylu. Bilety VIP kosztują odpowiednio: 500 zł na jeden dzień i 900 zł za karnet.

Udostępnij: Garbage kolejną gwiazdą tegorocznego Orange Warsaw Festival

Informacje prasowe

Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

3 kwietnia 2012

Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przeprowadzkowy, zabierają też ze sobą postaci znane z wcześniejszych reklam: Panią Piloto, Laptopo i Telefono, mysz oraz owcę Dolores. W świecie Orange są witani przez minutki i esemski. Spot w wersji 30 i 45 sekundowej jest emitowany w telewizji  (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały AtMedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info) oraz w Internecie.

W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie – advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozum i kampania billboardowa. Towarzyszą jej działania ambientowe, virale głosowe zamieszane na YT, ogłoszenia (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce), oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu z informacją „śmigamy do Orange”.

Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu firmowym Orange-TP, na YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii wprowadzony również został nowy wygląd fanpage’a Serca i Rozumu (przejście na Timeline).

Kreację komunikacji ATLowej przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image, a media zakupił dom mediowy MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej ADV).

Udostępnij: Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej