Informacje prasowe

Orange Open Family – rachunki niższe nawet o 70 złotych

14 lutego 2013

Orange Open Family – rachunki niższe nawet o 70 złotych

Orange Polska rozszerza możliwości oszczędzania w ramach oferty łączonej Orange Open. W promocji Orange Open Family można dostać rabaty za zakup usług mobilnych tej samej kategorii, np. za drugi telefon komórkowy czy internet mobilny.  Łącząc nową i dotychczasową ofertę Orange Open można obniżyć rachunek nawet o 70 zł miesięcznie.

Podstawowa oferta Orange Open pozwala zaoszczędzić co miesiąc 30 zł – dzięki połączeniu usługi mobilnej (telefon komórkowy lub internet mobilny) i stacjonarnej (szybkim domowym internetem – Neostradą lub Fun Pack-iem czyli usługą internetu oraz  telefonu domowego i telewizji).

Orange Open Family zwiększa możliwości obniżenia comiesięcznych rachunków nawet o 40 zł. Wystarczy do posiadanego telefonu komórkowego dokupić drugi aby otrzymać 10 zł rabatu. Kolejne 10 zł można otrzymać w przypadku zakupu trzeciego telefonu.
Podobna zasada obowiązuje przy zakupie internetu mobilnego Orange Free. Jeśli klient korzysta już z tej usługi i dokupi kolejną lub kolejne dwie, zaoszczędzi co miesiąc odpowiednio 10 lub 20 złotych.

Klienci, którzy korzystają już z dwóch telefonów komórkowych w Orange lub z dwóch usług internetu mobilnego, automatycznie otrzymają rabat przy przedłużeniu umowy na jedną z tych  usług.

Rabaty wynikające z promocji Orange Open i Orange Open Family łączą się. Dzięki temu, co miesiąc można zyskać nawet 70 zł zniżki.

W Orange Open Family można łączyć usługi, z abonamentem o wartości przynajmniej 39 złotych. Rabat nie wymaga aktywacji jest naliczany automatycznie przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy na którąś z usług.

Przypominamy, że klienci korzystający z Orange Open zyskują bezpłatny, nielimitowany dostęp do serwisu muzycznego Deezer z ponad 20 milionami utworów muzycznych. Nie ponoszą też żadnych opłat za transmisję danych związaną z pobieraniem muzyki. Oferta jest dostępna dla klientów, którzy przystąpili do Orange Open po 13 sierpnia 2012 roku.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com
http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Udostępnij: Orange Open Family – rachunki niższe nawet o 70 złotych

Informacje prasowe

Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

13 lutego 2013

Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

Niemal 70% przedsiębiorców, którzy otrzymali od Orange pakiet reklamowy, odczuło pozytywny wpływ kampanii na prowadzoną działalność gospodarczą. Dodatkowo, udział w akcji wzmocnił pozytywny wizerunek firm, co deklarowało 65% z nich. Najważniejszym rezultatem jest poprawa wyników biznesowych przedsiębiorców. Co trzeci zaobserwował wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, niemal tyle samo zanotowało wzrost liczby klientów, co czwarty uczestnik projektu zauważył też wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

– Mogę stwierdzić z całą pewnością, że reklama na bilbordach i w Głosie Wielkopolskim sprawiła, że nasi klienci poczuli się dumni, że pojawiamy się w takich mediach i że dokonali zakupu właśnie w naszej firmie. Sądzę, że reklama bardzo pozytywnie wpłynęła na wizerunek Studio Rolety – powiedziała Katarzyna Osuch z firmy uczestniczącej w projekcie.

Innowacyjne na polskim rynku przedsięwzięcie, realizowane w minionym roku przez Orange, umożliwiło promocję niemal 500 przedsiębiorcom w całej Polsce. Było jednym z wielu działań ułatwiania firmom rozwoju biznesu. Projekt prowadzony był w dwóch odsłonach. Pierwsza akcja reklamowa skierowana była do najbardziej lojalnych klientów Orange, później był konkurs „Reklama dla Firm” do wszystkich przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą. Obie zostały zainicjowane zeszłorocznym rebrandingiem, który zamienił TP na Orange, a ich celem było podkreślenie roli Orange we wsparciu przedsiębiorców w Polsce. Patronat nad konkursem „Reklama dla Firm” objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

* * *

Udział w niestandardowej akcji Orange dla Firm pozytywnie ocenia aż 85% przedsiębiorców. Wśród uczestników projektu klienci Orange stanowili ponad połowę (52%). Jednak, co ciekawe, uczestnicy akcji korzystający na co dzień z usług innych operatorów mają zdecydowanie lepsze zdanie o marce Orange i znacznie chętniej rozważają zmianę dostawcy (56%) niż przedsiębiorcy, którzy nie mieli kontaktu z projektem (14%). Powyższe dane pochodzą z badania przeprowadzonego w listopadzie 2012 roku przez Millward Brown SMG/KRC dla Orange.

Więcej informacji:
www.reklamadlafirm.pl

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

Informacje prasowe

Cztery darmowe audiobooki na przedłużony Weekend z Orange

11 lutego 2013

Cztery darmowe audiobooki na przedłużony Weekend z Orange

W najbliższy Weekend z Orange, który rozpoczyna się tym razem w poniedziałek (11 lutego) i potrwa przez cały tydzień, będzie można po raz kolejny przetestować serwis audioteka.orange.pl. Wszyscy zainteresowani mogą bezpłatnie ściągnąć na swój telefon, tablet lub komputer aż 4 promocyjne audiobooki. Wystarczy pobrać aplikację mobilną albo wysłać bezpłatny SMS o treści „W” pod numer  80200.

Tym razem w ramach Weekendu z Orange do wysłuchania są 4 tytuły, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie: „Bajki Robotów” autorstwa Stanisława Lema, thriller znanego norweskiego pisarza Jo Nesbo „Człowiek Nietoperz”, romans autorstwa Kasi Błeszyńskiej pod tytułem „Miłosne konstelacje”, a także propozycja dla młodszych miłośników książek – „Tarantula, Klops i Herkules” Joanny Olech.

Audiobooki można pobierać bezpłatnie w czasie trwania promocji, czyli od godziny 00:00 dzisiaj (11 lutego 2013), do w poniedziałku 18 lutego, do godziny 23:59. Wysyłając bezpłatnego  SMS-a o treści „W” na numer 80200, klient otrzyma kod uprawniający do pobrania jednego audiobooka. Aby pobrać następny, wystarczy wysłać kolejny SMS. W ramach promocji każdy klient może otrzymać wszystkie 4 audiobooki. Klienci pobierający bezpłatną aplikację mobilną ze strony www.audioteka.orange.pl/aplikacja nie muszą zamawiać kodów SMS-ami, wszystkie cztery tytuły znajdą na swojej półce z audiobookami – po uruchomieniu aplikacji.

Aplikacja mobilna jest dostępna na urządzenia z systemem Android. Pobranie aplikacji audioteka może być płatne zgodnie z planem taryfowym klienta. Pobranie promocyjnych audiobooków za pomocą aplikacji w czasie trwania promocji jest bezpłatne.

Szczegółowe informacje na temat aktualnej promocji Weekendów z Orange  można znaleźć na stronie www.orange.pl

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Cztery darmowe audiobooki na przedłużony Weekend z Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej