Informacje prasowe

Orange Open z telefonem stacjonarnym – warto łączyć usługi w Orange

16 kwietnia 2013
Orange Open z telefonem stacjonarnym – warto łączyć usługi w Orange

Od 16 kwietnia br. także Klienci telefonii stacjonarnej zyskają możliwość obniżenia swoich rachunków dzięki Orange Open. Korzystając z telefonu stacjonarnego oraz usług mobilnych dostaną co miesiąc nawet 30 zł rabatu.

Orange Open to unikatowa oferta, dzięki której klienci korzystający z różnych usług stacjonarnych i mobilnych mogą co miesiąc otrzymywać rabat. Jego wysokość jest tym wyższa, im więcej usług mobilnych połączą w ramach Orange Open. Aby skorzystać z oferty wystarczy połączyć w pakiet dwa produkty, w tym co najmniej jeden z oferty stacjonarnej i jeden lub dwa z oferty mobilnej.

Oferta obejmuje usługi z abonamentem za minimum 39 zł stacjonarne: Neostrada, Neostrada z TV, Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami, FunPack HD (Neostrada, telewizja, telefon) a od dzisiaj także telefon stacjonarny oraz usługi mobilne: telefonie komórkową oraz Internet mobilny. Połączenie usługi stacjonarnej (telefon lub Internet) z jedną usługą mobilną (telefon lub Internet) to 15 zł oszczędności, a z dwiema (telefon  i Internet), to nawet 30 zł co miesiąc.

Możliwości łączenia ofert oraz wysokość związanych z tym rabatów prezentuje poniższe zestawienie:

Aby skorzystać z rabatów w Orange Open wystarczy zamówić nową usługę stacjonarną lub mobilną Orange albo przedłużyć dotychczasową umowę na jedną z nich.

Dodatkowo Klienci, którzy używają więcej niż jednego telefonu komórkowego czy dostępu do mobilnego Internetu mogą liczyć na dodatkowe rabaty w promocji Orange Open Family. Jeśli do posiadanego telefonu komórkowego dokupią drugi - otrzymają 10 zł rabatu. Kolejne 10 zł można otrzymać w przypadku zakupu trzeciego telefonu.

Podobna zasada obowiązuje przy zakupie Internetu mobilnego Orange Free. Jeśli klient korzysta już z tej usługi i dokupi kolejną lub kolejne dwie, zaoszczędzi co miesiąc odpowiednio 10 lub 20 złotych. Każdy klient może w ten sposób obniżyć rachunki aż o 40 zł miesięcznie.

Rabaty wynikające z promocji Orange Open i Orange Open Family łączą się. Dzięki temu, co miesiąc można zyskać nawet 70 zł zniżki.

Klienci korzystający z Orange Open zyskują ponadto bezpłatny, nielimitowany dostęp do serwisu muzycznego Deezer z ponad 20 milionami utworów muzycznych. Nie ponoszą też żadnych opłat za transmisję danych związaną z pobieraniem muzyki.

Więcej o ofertach na www.orange.pl/open oraz www.orange.pl/openfamily.

 

* * *
 

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

OpenApiHackathon – zbuduj własny biznes

11 kwietnia 2013
OpenApiHackathon – zbuduj własny biznes

Rusza międzynarodowy konkurs OpenApiHackathon. Wszystkim, którzy znają języki programowania i chcą stworzyć własną aplikację czy nowatorską usługę, Orange Polska wspólnie z Urzędem m.st. Warszawy oraz firmą Oracle udostępni nieodpłatnie otwarte środowisko do kreowania usług (Open Middleware 2.0).

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: uczestnictwo w konferencji JavaOne 2013 w San Francisco oraz praktyki dla 3 osób w Orange Polska. Każdy z programistów będzie miał również szansę na założenie spółki z IQ Partners z pulą na start w wysokości 500 000 zł.

By wziąć udział w rywalizacji, należy zarejestrować się na stronie konkursowej - http://www.openmiddleware.pl - wypełniając załączony formularz.  Można tam również znaleźć przygotowane przez organizatorów narzędzia do realizacji pomysłów, na bazie tzw. API (Application Programming Interface). Uczestnicy mogą rozwijać swoje idee i nowatorskie pomysły w oparciu o aplikacje służące m.in. do wysyłki SMS-ów, MMS-ów, USSD, płatności oraz innych, dostępne w Internecie. Zgłoszenia można przesyłać od 11 kwietnia do 5 maja.

„Jesteśmy w tym absolutnymi pionierami - po raz pierwszy w naszym kraju instytucja publiczna, jaką jest samorząd, decyduje się na taki rodzaj współpracy. Warszawa rozwija się coraz szybciej, stając się nowoczesną europejską metropolią. Coraz bardziej nowoczesne są też usługi, które miasto oferuje mieszkańcom. Dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć proces otwierania danych przydatnych z punktu widzenia warszawiaków – na początek tych dotyczących komunikacji miejskiej. Mam nadzieję, że będzie to kolejny impuls do rozwoju innowacyjnych narzędzi, przyjaznych i dostępnych dla wszystkich warszawiaków” – podkreślił Michał Olszewski, zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.

„Do pełnego wykorzystania potencjału tworzonej przez firmę wiedzy potrzebne jest współdziałanie m.in. z developerami” - uważa Krzysztof Kozłowski, dyrektor Orange Labs Polska. Idea ekspozycji API i Open Middleware 2.0 opiera się na koncepcji Chrisa Andersona, znanej pod nazwą „długi ogon” (The Long Tail). Zakłada ona posiadanie bardzo szerokiego asortymentu ukierunkowanych usług. „Dlatego interesuje nas znalezienie dużej ilości niszowych zastosowań opracowanych u Orange Labs Polska Application Programming Interface” – podkreślił Kozłowski.

"Oracle współinicjuje konkurs Open API Hackathon, ponieważ inicjatywa ta doskonale wpisuje się w strategię działania naszej firmy" – zaznaczył Tomasz Tomaszewski, dyrektor w dziale Oracle Communications Global Business Unit i dodał, że operatorzy telekomunikacyjni posiadają ogromne zasoby informacji, z których aktywnie wykorzystują zaledwie niewielką część. Udostępnienie wybranych usług i repozytoriów na zasadzie otwartych API pozwoli niezależnym autorom na wymyślenie tysięcy nowych aplikacji, z ogromnym pożytkiem dla wszystkich użytkowników nowoczesnych mediów. Dodatkowo traktujemy konkurs jako doskonały sposób na zaktywizowanie społeczności deweloperów Java. Na świecie działa ich ponad 9 milionów - możliwość użycia zasobów sieci telekomunikacyjnych będzie dla tych twórców z pewnością bardzo inspirującym wyzwaniem.

"Angażując się przedsięwzięcia takie jak OpenApiHackathon, mamy dość jasno sprecyzowane oczekiwania. Szukamy ciekawych projektów, w które moglibyśmy zainwestować pieniądze, a także wspomóc ich rozwój biznesowy. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 80 inwestycji o łącznej wartości ponad 50 mln złotych. We wszystkich trafiających do nas projektach zwracamy uwagę przede wszystkim na unikalność pomysłu, na zespół zaangażowanych w nie ludzi, a na końcu oczywiście, na szansę osiągnięcia przez nas ponadprzeciętnej stopy zwrotu" – dodał Maciej Hazubski, prezes funduszu IQ Partners.

Informacje o Orange Labs Polska

Orange Labs Polska jest częścią międzynarodowej sieci, w skład której wchodzi 15 jednostek badawczo-rozwojowych i laboratoriów Grupy Orange-FT rozmieszczonych na 4 kontynentach. Zadaniem Orange Labs jest generowanie innowacyjnych rozwiązań i wsparcie rozwoju Grupy. Polskie Orange Labs blisko współpracuje z wieloma uczelniami i jednostkami naukowymi w kraju i za granicą. Wśród partnerów ma m.in. Politechnikę Warszawską, Politechnikę Gdańską, Politechnikę Wrocławską, Politechnikę Łódzką, Akademię Górniczo Hutniczą, Uniwersytety Ekonomiczny i Medyczny w Poznaniu, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polsko-Japońską Wyższą Szkołę Technik Komputerowych.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

Nakręć film z Orange – kolejna szansa dla młodych artystów

10 kwietnia 2013
Nakręć film z Orange – kolejna szansa dla młodych artystów

Rusza konkurs „Nakręć film z Orange”, w którym początkujący filmowcy - amatorzy, będą mieli szansę sprawdzić się na planie produkcji profesjonalnego klipu wideo. Aby ją otrzymać muszą zmierzyć się z zadaniem konkursowym, którym jest nagranie telefonem teledysku do utworu "Youth", zespołu Lilly Hates Roses. Autorzy trzech najlepszych prac wezmą udział w plenerach Film Spring Open i pod okiem specjalistów zrealizują profesjonalne wideoklipy według własnego pomysłu. Organizatorem konkursu jest Orange, we współpracy z Sony Music Polska oraz fundacją Sławomira Idziaka - Film Spring Open.

Aby wziąć udział w konkursie, należy do 30 kwietnia br., przedstawić oryginalny pomysł na własny teledysk, przesyłając prezentujący go previs, czyli „roboczy” klip nakręcony telefonem komórkowym. Materiały konkursowe – filmy do 200 MB należy przesłać korzystając z formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie konkursu – www.orangefilm.pl/konkurs

- Konkurs „nakręć film z Orange” to kolejna okazja by sprawdzić, czy forma previsu, czyli „filmu na brudno” sprawdzi się w polskiej produkcji. Nakręcone komórką wstępne klipy doskonale zaprezentują potencjał pomysłu i jego twórcy, co sprawi że profesjonalne teledyski nakręcone na Film Spring Open mają szansę być naprawdę wyjątkowe - powiedział Sławomir Idziak, Fundacja Film Spring Open.

Spośród przesłanych prac, jury wyłoni 10 najciekawszych, które zostaną opublikowane na portalu orange.pl. W głosowaniu internautów zostaną wybrane trzy najlepsze pomysły, które posłużą do zrealizowania profesjonalnych wideo klipów zespołu Lilly Hates Roses. Nieszablonowe i kreatywne wizje mają szansę stać się jego oficjalnym teledyskiem.

- Sukces ubiegłorocznego konkursu „Nagraj płytę z Orange”, pokazał, że warto szukać nowych, ciekawych twórców oraz tworzyć warunki pozwalające zaprezentować ich barwne pomysły i ogromny potencjał. Dlatego postanowiliśmy przygotować kolejną okazję dla młodych artystów . O jej wyjątkowości świadczy to, że konkursowe pomysły mają szansę stać się profesjonalną produkcją wideo - mówi Monika Modrzejewska, redaktor naczelna orange.pl

Marcin Russek, Sony Music Polska, dodaje - Zespół Lilly Hates Roses poszukuje filmowców, którzy potrafiliby oddać wyjątkowy klimat i energię ich utworów. Czekamy na kreatywne interpretacje utworu „Youth”, które wyjdą poza szablon klasycznego teledysku. Najlepszy z nich ma szansę zostać wybrany przez zespół jako oficjalny wideoklip do tego utworu.

 

Konkurs zostanie przeprowadzony w czterech etapach:

  • I etap –  do 30.04.2013 – zgłoszenia i nadsyłanie previsów konkursowych.
  • II etap – 10.05.2013 – wybór dziesięciu najlepszych teledysków wyłonionych przez jury.
  • III etap – 10-17.05.2013 – publikacja na www.orange.pl  najlepszych teledysków oraz wybór trójki zwycięzców w głosowaniu internetowym.
  • IV – udział laureatów konkursu w warsztatach Fundacji Film Spring Open oraz nagranie trzech profesjonalnych teledysków pod opieką znanych filmowców.

 

Więcej o konkursie oraz regulamin:

www.orangefilm.pl/konkurs

http://blog.orange.pl/korporacyjny/entry/nagraj-swoj-wlasny-teledysk/

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top