Informacje prasowe

Orange Polska dba o bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni

22 lutego 2013
Orange Polska dba o bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni

Cyberbezpieczeństwo jest jednym z ważniejszych wyzwań XXI wieku. Dlatego Orange Polska stosuje najnowocześniejsze technologie w zakresie zabezpieczeń internetowych stale je rozwijając i dostosowując do pojawiających się potrzeb. Prowadzi programy edukacyjne uczące, jak bezpiecznie poruszać się w świecie nowych technologii. Wczoraj firma podpisała też umowę rozszerzającą współpracę z firmą McAfee.

Cyberbezpieczeństwo i ochrona infrastruktury teleinformatycznej są niezbędne, aby obywatele i firmy mieli zaufanie do korzystania z Internetu i nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych. Wczoraj  w siedzibie Orange Polska odbyła się debata, w której eksperci wraz z zaproszonymi gośćmi dyskutowali na temat poziomu stosowanych zabezpieczeń w polskim Internecie jak i na świecie. W ramach debaty poruszano także zagadnienia związane z ochroną danych, edukacją społeczeństwa oraz bezpieczeństwem publicznym i prywatnym.

W debacie wzięli udział: dr Krzysztof Liedel z Departamentu Prawa i Bezpieczeństwa Pozamilitarnego BBN, Ramon Peypoch, wiceprezes Business Development w firmie McAfee oraz Tomasz Matuła, dyrektor Infrastruktury IT i Bezpieczeństwa Teleinformatycznego Orange Polska.

- „Orange Polska wykorzystuje i testuje niemal wszystkie dostępne narzędzia zabezpieczające Internet. Współpracujemy z największymi ekspertami w tej dziedzinie na świecie. Chcemy by nasi klienci czuli się  w pełni bezpieczni, korzystając z naszych usług.” - powiedział Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych, który otworzył debatę.

Ponadto, wczoraj (21.02) Orange Polska podpisał nieodpłatną umowę rozszerzającą zakres współpracy z firmą McAfee. Jej celem jest udostępnianie przez McAfee unikalnej wiedzy na temat bezpieczeństwa, wykrywania i ochrony przed atakami hakerów w sieciach komputerowych oraz bieżąca współpraca w zakresie obsługi tzw. incydentów bezpieczeństwa. Największym beneficjentem tej współpracy będzie zespół TP CERT odpowiadający za wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z cyberbezpieczeństwem.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

Nauka języków obcych z Orange – na komputerze lub smartfonie

21 lutego 2013
Nauka języków obcych z Orange – na komputerze lub smartfonie

Orange przygotował dla swoich klientów usług mobilnych kolejną usługę multimedialną – tym razem umożliwiającą naukę języków obcych. Można dzięki niej doskonalić znajomość języków w każdej wolnej chwili i w dowolnym miejscu  - wystarczy mieć przy sobie laptop czy smartfon. Każdy, kto chciałby sprawdzić, jak działa nowa usługa, może przez 30 dni korzystać z niej bezpłatnie.

Nowy serwis kursy123.orange.pl, jest dostępny dla wszystkich klientów, niezależnie od tego,  czy korzystają z oferty abonamentowej, czy na kartę. Umożliwia naukę 5 języków - angielskiego, francuskiego, niemieckiego, włoskiego i hiszpańskiego. Przygotowano też specjalny kurs angielskiego dla dzieci.

Wszystkie kursy są multimedialne, zawierają urozmaicone ćwiczenia m.in. w formie  materiałów wideo i pomagają rozwijać różne umiejętności językowe, takie jak rozumienie ze słuchu, mówienie, znajomość zasad gramatycznych czy prawidłowa wymowa.

Z serwisu można korzystać na komputerze lub smartfonie. Każdy, kto na początek chciałby sprawdzić, jak to działa, może przez miesiąc korzystać bezpłatnie. Dotyczy to każdego kursu z osobna, czyli jeden klient może przez miesiąc przetestować za darmo dowolną liczbę kursów. Po 30 dniach miesięczny koszt usługi wynosi 5,90 zł z VAT. To jedna z najlepszych tego typu ofert na rynku.

Co ważne, klienci korzystający z serwisu za pośrednictwem telefonu komórkowego poprzez strony WAP, nie ponoszą kosztów transmisji danych. Korzystając z dostępu do serwisu za pomocą stron www, klient ponosi koszty transmisji danych zgodne z planem taryfowym.

Kurs angielskiego dla dzieci jest dostępny tylko w wersji www, która w przeciwieństwie do WAP umożliwia pełne wykorzystanie wszystkich jego możliwości multimedialnych i specjalnej szaty graficznej opracowanej dla najmłodszych. Korzystanie z kursu dla dzieci przez telefon wiąże się z opłatą za transmisję danych.

Aby rozpocząć naukę, wystarczy zarejestrować się na portalu www.orange.pl i wysłać bezpłatnego SMS-a na numer 60506. Treść SMS-a zależy od wybranego kursu:

„START A” dla języka angielskiego; „START N” dla języka niemieckiego; „START W” dla języka włoskiego; „START H” dla języka hiszpańskiego; „START F” dla języka francuskiego; „START KIDS” dla języka angielskiego dla dzieci

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

PGE i Orange Polska podpisały umowę o współpracy

18 lutego 2013
PGE i Orange Polska podpisały umowę o współpracy

Orange Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. podpisały umowę o współpracy w zakresie wzajemnego oferowania własnych produktów i usług w swoich sieciach sprzedaży. Firmy rozważają także kooperację w innych obszarach działalności, a w szczególności stworzenie w przyszłości wspólnej unikalnej oferty dla klientów.

- Grupa PGE skutecznie konkuruje na zliberalizowanym rynku energii elektrycznej i pozyskuje nowych klientów. Ewentualny alians w zakresie wspólnej oferty i kanałów sprzedaży z Orange Polska, pozwoli poszerzyć nasz portfel usług i osiągnąć obustronne korzyści - powiedział Krzysztof Kilian, Prezes Zarządu PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

- Plan strategiczny Orange Polska na najbliższe lata zakłada rozwój działalności także na rynkach innych, niż telekomunikacyjny. Umowa z Grupą PGE jest pierwszym dowodem na to, że bardzo poważnie traktujemy ten kierunek rozwoju firmy. Jestem przekonany, że współpraca ta przyniesie wymierne korzyści zarówno obydwu firmom, jak również naszym klientom – powiedział Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Umowa zapoczątkuje dalsze negocjacje obydwu firm, których celem będzie określenie szczegółowych zasad współpracy. Konkretne decyzje w tej sprawie zapadną po zakończeniu działań pilotażowych zaplanowanych na drugi i trzeci kwartał 2013 roku.

Dodatkowe informacje dla mediów:   

Biuro prasowe PGE:

Małgorzata Kozieł

+48 (22) 340 11 21

biuro.prasowe@gkpge.pl

Biuro prasowe Orange Polska:

Wojciech Jabczyński

+ 48 (22) 527 19 39

wojciech.jabczyński@orange.com

Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego pod względem przychodów i generowanego zysku. Dzięki połączeniu własnych zasobów paliwa i wytwarzania energii oraz posiadaniu sieci dystrybucyjnych, PGE gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Działalność GK PGE obejmuje wydobycie węgla brunatnego, wytwarzanie energii elektrycznej i ciepła, obrót hurtowy, dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej. W ramach Grupy Kapitałowej za integrację działalności w ramach poszczególnych segmentów odpowiadają spółki: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., PGE Energia Odnawialna S.A., PGE Energia Jądrowa S.A., PGE Dystrybucja S.A. oraz PGE Obrót S.A. GK PGE jest niekwestionowanym liderem pod względem zainstalowanych mocy i wielkości produkcji. Udział Grupy Kapitałowej PGE w produkcji energii elektrycznej w Polsce wynosi ok. 40 proc., natomiast w rynku dystrybucji energii elektrycznej ok. 26 proc.

Orange Polska jest częścią światowej grupy France Telecom – Orange i największa grupą telekomunikacyjną w Europie Środkowej. Obsługuje blisko 20 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi. Jest dostawcą bogatej oferty multimedialnej obejmującej m. in: telewizję, muzykę, ebooki, audiobooki, inteligentną nawigację i usługi lokalizacyjno informacyjne, a także ubezpieczenia i płatności zbliżeniowe NFC w telefonie.  Marka Orange angażuje się m.in. w działalność charytatywną, edukacyjną i sportową – jest głównym sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej i licznych programów społecznych realizowanych przez Fundację Orange.

Scroll to Top