Informacje prasowe

Orange Polska firmą preferowaną przez studentów

22 lipca 2013
Orange Polska firmą preferowaną przez studentów

Co roku, w ramach Programu Twoja Perspektywa, Orange Polska przeprowadza badanie dotyczące oczekiwań studentów na rynku pracy. W tegorocznej edycji, przeprowadzonej w czerwcu, wzięło udział 1020 studentów z ponad 30 polskich uczelni. Wyniki potwierdziły, że Orange Polska, jako potencjalny pracodawca w branży telekomunikacyjnej jest najbardziej atrakcyjną firmą dla studentów.

Z przeprowadzonych badań wynika, że dla większości badanych (82.1 proc.) praktyki i staże to najlepsza forma kontaktu pracodawcy ze studentami. Ponad połowa ankietowanych wysoko ceni warsztaty i spotkania merytoryczne organizowane przez firmy. Studenci wymieniali też dni z pracodawcą, programy ambasadorskie i konkursy, jako ciekawy sposób na zainteresowanie ich specyfiką działalności danego przedsiębiorstwa.

Właśnie naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi program Twoja Perspektywa. Daje możliwość m.in. udziału w warsztatach praktycznych i Dniach Orange na uczelniach oraz realizację własnych projektów pod marką Orange. Najbardziej aktywni studenci mogą zostać Ambasadorami Orange Polska, uczestnicząc w budowaniu i promocji programu oraz marki Orange na własnej uczelni.

- Wyniki badania opinii studentów, przeprowadzonego w ramach programu Twoja Perspektywa potwierdzają, że studenci chcą się jak najwięcej nauczyć, poznać firmę „od środka” i uzyskać możliwość pozostania w firmie na dłużej już po odbytych praktykach. Orange Polska stara się spełnia te oczekiwania - komentuje Michał Lewczuk, kierownik programu Twoja Perspektywa w Orange Polska.

Program Twoja Perspektywa realizowany jest od 2008 roku dla studentów kierunków technicznych lub ekonomicznych wybranych uczelni w Polsce. V edycja rozpoczęła się w kwietniu 2013 i potrwa do końca roku akademickiego 2013/2014. Obejmuje zasięgiem 15 uczelni patronackich w 8 miastach: Gdańsku, Lublinie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. W poprzedniej edycji programu wzięło udział ponad 3000 studentów.  Program Twoja Perspektywa organizowany jest przez Orange Polska we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami oraz Business for Society.

Więcej informacji o V edycji Twojej Perspektywy Orange Polska znajduje się na stronie: www.twojaperspektywa.pl.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.: 22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange Blog Talks – konferencje dla b(v)logosfery

18 lipca 2013
Orange Blog Talks – konferencje dla b(v)logosfery

Orange Polska wraz z agencją Citybell Consulting przygotowały unikalny projekt dotyczący b(v)logosfery. W najbliższą sobotę odbędzie się konferencja Orange Blog Talks social skierowana do b(v)logerów zainteresowanych social media/marketingiem i technologiami.

Wyróżnikiem Orange Blog Talks, na tle innych spotkań i konferencji, jest „branżowe” ukierunkowanie. Spotkania będą poświęcone różnym obszarom blogosfery. Takie podejście pozwoli na pogłębione i merytoryczne dyskusje zwłaszcza, że ambicją OBT jest pomoc w rozwoju polskiej b(v)logosfery. Spotkania będą także okazją do zdobycia praktycznych umiejętności, nawiązywania relacji, kontaktów i współpracy, poprzez udział w warsztatach i  dyskusjach.

- Jako Orange Polska jesteśmy bardzo zaangażowani w świat polskich mediów społecznościach - mówi Tomasz Sulewski, szef Strategii i Koordynacji Social Media w Orange Polska. - Prowadząc wiele działań dostrzegamy, że polska blogosfera z jednej strony rozwija się dynamicznie, ale jednocześnie wielu początkujących blogerów ma problemy jak poradzić sobie z kwestiami prawnymi, budową swojej marki, czy jak reagować na propozycje współpracy? Poprzez Orange Blog Talks chcemy pomóc takim osobom, bo wierzymy, że wiedzą lepiej jest się dzielić, niż ją trzymać „zamkniętą w skrzyni”.

Pierwsze spotkanie, OBT „social”, skierowane jest do osób zafascynowanych mediami społecznościowymi, komunikacją marketingową oraz nowoczesnymi technologiami. W tym roku odbędą się jeszcze konferencje „taste” dla blogerów kulinarnych oraz „look” dla blogerów modowych.

Orange Polska od 2009 r. prowadzi swoje blogi (www.blog.orange.pl), a także angażuje się w wiele akcji marketingowych we współpracy z b(v)logosferą. Ostatnio blogerzy brali m.in. udział w kampanii Orange Free oraz Orange Travel.

Więcej informacji na temat programu wydarzenia na: www.orangeblogtalks.pl

*  *  *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/


Informacje prasowe

Cichy koniec głośnych kar UKE

18 lipca 2013
Cichy koniec głośnych kar UKE

W lipcu 2013 r. została ostatecznie odrzucona przez Sąd Najwyższy jedna z najwyższych kar nałożonych przez regulatora polskiego rynku telekomunikacyjnego (UKE) na operatora (TP) – 100 mln zł. Wcześniej ten sam los spotkał najwyższą w historii karę o astronomicznej wysokości 339 mln zł. Nakładane w świetle kamer i fleszy kary, uznane zostały za całkowicie bezpodstawne przez niezawisłe sądy.

25 września 2006 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej nałożyła na Telekomunikację Polską karę 100 mln zł za „naruszenie obowiązku kształtowania cen usług na podstawie kosztów ich świadczenia oraz na podstawie przejrzystych, obiektywnych

i niedyskryminujących kryteriów”. Chodziło o niewdrożenie w wyznaczonym terminie usługi szerokopasmowego dostępu do internetu Neostrada oddzielonej od abonamentu za linię telefoniczną.

22 lutego 2007 roku, po już po rozdzieleniu Neostrady od usług telefonicznych, Prezes UKE nałożyła na TP kolejną karę, tym razem w wysokości 339 milionów złotych za „niedopełnienie obowiązku dostarczenia do zatwierdzenia cennika usługi Neostrada, jak również za niewypełnienie obowiązku określania cen usług na podstawie kosztów ich świadczenia oraz na podstawie przejrzystych, obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów”.

TP w obu przypadkach odwołała się do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów stojąc na stanowisku, że Prezes UKE nie miała prawa kwestionować cen Neostrady, ponieważ usługa nie podlegała regulacji, a ponadto kryteria ustalania cen były przejrzyste i obiektywne.

Postępowania odwoławcze zawieszono na czas postępowania Komisji Europejskiej przeciwko Polsce przed Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości. Dotyczyło ono prób regulowania przez Prezesa UKE cen usług detalicznych dostępu szerokopasmowego bez uprzedniej analizy rynku. 6 maja 2010 roku Trybunał orzekł, że w tej sprawie polski regulator uchybił zobowiązaniom wynikającym z Dyrektyw Unijnych.

W efekcie SOKiK uchylił obie decyzje UKE nakładające na TP kary, a Sąd Apelacyjny oddalił złożone w tych sprawach apelacje UKE. Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia kasacji, co definitywnie zakończyło procedury odwoławcze.

*  *  *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Scroll to Top