Informacje prasowe

Orange Polska koproducentem „AmbaSSady” Machulskiego

18 października 2013
Orange Polska koproducentem „AmbaSSady” Machulskiego

Dziś na ekrany kin wchodzi najnowszy film Juliusza Machulskiego „AmbaSSada”. Koproducentem wybuchowej mieszanki różnych gatunków filmowych - historii miłosnej, filmu wojennego, science fiction i komedii pomyłek – jest Orange Polska.

Akcja filmu dzieje się na przełomie sierpnia i września 2012 roku. Młode małżeństwo Melania i Przemek przyjeżdża do Warszawy, aby zająć się luksusowym apartamentem stryja. Mieszkanie położone jest w centrum miasta, w miejscu gdzie przed wojną znajdowała się ambasada III Rzeszy. Młodzi bohaterowie nie podejrzewają, że przysługa oddana stryjowi zmieni się w największą przygodę ich życia i zmieni losy Warszawy, Polski a nawet… całego świata!

Juliusz Machulski od dawna chciał stworzyć film o Warszawie poruszający ważne wydarzenia historyczne zagadnienia z przymrużeniem oka. Temat znalazł oglądając kamienicę przy ul. Pięknej 15. Właśnie w tym miejscu przed II wojną światową mieściła się ambasada III Rzeszy, przypadkowo zbombardowana przez Luftwaffe w czasie nalotów na Warszawę we wrześniu 1939 r. Historia tego miejsca natchnęła go do zastanowienia się, co by było gdyby? W takim ujęciu wszystko jest możliwe i może się zdarzyć. Ograniczeniem może być jedynie wyobraźnia scenarzysty, której nie zabrakło.

Film ma wyjątkową obsadę. W roli Hitlera możemy podziwiać rewelacyjnego Roberta Więckiewicza, w młode małżeństwo Melanię i Przemka wcielili się Magda Grąziowska i Bartosz Porczyk. Joachima von Ribbentropa gra Adam „Nergal” Darski. Wokalista grupy „Behemoth” z debiutem filmowym poradził sobie bardzo dobrze.

Warto wspomnieć o świetnych rolach drugoplanowych Jana Englerta (stryj Oskar), Aleksandry Domańskiej (Ingeborg) i Anny Romantowskiej (właścicielka wydawnictwa).

Orange Polska konsekwentnie angażuje się w koprodukcję filmową. W ostatnich 5 latach firma zainwestowała w 33 produkcje. Do tej pory obejrzało je w kinach ponad 10 mln widzów. Na premierę czeka kolejne 9 filmów. Dodatkowo klienci Orange Polska przez kilka miesięcy po premierach kinowych mogą oglądać koprodukcje w usłudze „Wideo na życzenie”.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

14 października 2013
Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

Kampania Serce i Rozum została doceniona w polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Long term marketing excellence”. To wyróżnienie za niekwestionowany sukces reklamowych bohaterów oraz spójność i skuteczność marketingową. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencje Publicis i Lemon Sky oraz dom mediowy MEC.

Serce i Rozum to niezwykli bohaterowie kampanii promujących usługi Orange Polska. W ciągu ostatnich trzech lat „zagrali” w ponad 50 spotach telewizyjnych i 60 radiowych. Na swoim profilu na Facebooku zgromadzili 2,1 mln fanów. Spoty reklamowe z Sercem i Rozumem wyświetlono ponad 42 mln razy na YouTube. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły oraz Grand Prix Effie Awards i Złote Effie w kategorii telekomunikacja.

- Cieszę się, że jury konkursu doceniło efekt naszych wieloletnich działań. Nagroda, którą otrzymaliśmy dowodzi, że dobry pomysł i konsekwencja w budowaniu przekazu marketingowego procentuje. Serce i Rozum są popularni i lubiani. W prosty sposób tłumaczą nasze usługi. Uważam, że taki właśnie przekaz do klientów jest w obecnych czasach najefektywniejszy - powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz czternasty.

Więcej informacji o konkursie na stronie: www.effie.pl

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Bezpieczna przeglądarka internetowa dla dzieci

10 października 2013
Bezpieczna przeglądarka internetowa dla dzieci

Co szóste dziecko w wieku od 10 do 15 lat przegląda w Internecie zabronione przez rodziców strony: 75 % trafiło na nie przypadkiem, w 22% sytuacji były to treści pornograficzne. To wyniki badań zrealizowanych przez TNS Polska na zlecenie Orange Polska, przy współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje. W odpowiedzi na te zagrożenia powstała bezpłatna przeglądarka internetowa BeSt (Bezpieczne Strony), chroniąca dzieci przed dostępem do niebezpiecznych dla nich treści. Opracowały ją wspólnie Orange Polska i Fundacja Dzieci Niczyje.

Aż 93% z 1000 rodziców uczestniczących w badaniu uważa, że to na nich spoczywa odpowiedzialność za bezpieczeństwo korzystania z Internetu przez dzieci. Najbardziej obawiają się kontaktów najmłodszych z niebezpiecznymi treściami, tym bardziej, że dziś z internetu korzystają coraz młodsze dzieci. Aż 47% z 500 dzieci, które wzięły udział w badaniu, rozpoczęło korzystanie z Internetu w wieku od 7 do 9 lat, podczas gdy w 2008 roku pierwsze kontakty z Internetem miały 10 - 12 latki.

Najczęstszym sposobem rodziców na minimalizację zagrożeń związanych z dostępem do sieci jest rozmowa, wspólne korzystanie z Internetu oraz przeglądanie historii odwiedzanych stron. Badania jednak pokazują, że to nie wystarcza. Dlatego zespół CERT Orange Polska, którego zadaniem jest reagowanie na przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego, we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje opracowali bezpłatną przeglądarkę internetowę BeSt.

„Przeglądarka BeSt to jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce. Dzięki współpracy pedagogów, psychologów dziecięcych, programistów i specjalistów ds. bezpieczeństwa, udało się nam przygotować oprogramowanie, dzięki któremu dzieci już od 3 roku życia mogą być bezpieczne korzystając z Internetu. Najważniejszą funkcją, którą posiada BeSt jest blokada przejścia na strony spoza katalogu serwisów certyfikowanych przez specjalistów z Fundacji” – mówi Marcin Sołodki, pomysłodawca programu z Fundacji Dzieci Niczyje.

Orange Polska aktywnie angażuje się w działania zwiększające bezpieczeństwo dzieci w Internecie i przygotowujące do świadomego korzystania z nowych mediów. Od 8 lat współpracuje z Fundacją Dzieci Niczyje, prowadząc projekty edukacyjne dla młodych ludzi i ich rodziców.

Przeglądarkę BeSt można ściągnąć pod adresem: http://best.fdn.pl/sites/default/files/file/sieciaki/Setup_Best.exe

Więcej o badaniu na stronie: http://www.orange.pl/bezpieczenstwo_dzieci.phtml

Więcej informacji o CERT Orange Polska - http://cert.orange.pl/

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top