Informacje prasowe

Orange Polska otrzymał Medal Przyjaciela Integracji

7 listopada 2014

Orange Polska otrzymał Medal Przyjaciela Integracji

Podczas wczorajszej (6 listopada)  jubileuszowej XX Gali Integracji Orange Polska otrzymał Medal Przyjaciela Integracji  za dostrzeganie problemów klientów z niepełnosprawnością oraz skuteczne wdrażanie dla nich produktów i usług przeciwdziałających społecznemu wykluczeniu. Kapituła doceniła wprowadzane rozwiązania technologiczne i programistyczne, dzięki którym osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności mają szansę na skuteczną komunikację.

– To dla nas wielki zaszczyt znaleźć się wśród przyjaciół organizacji, która od ponad 20 lat działa  na rzecz osób z niepełnosprawnościami i zwraca uwagę na fakt, że mimo różnic jesteśmy tacy sami, i że wzajemnie możemy się od siebie wiele nauczyć. Dla nas integracja to także integracja cyfrowa i pokazanie, że każdy niezależnie od wieku, umiejętności czy sprawności może w pełni korzystać ze zdobyczy współczesnego świata i jego technologii. Dziękuję za dostrzeżenie zmian, jakie wprowadziliśmy i wprowadzamy wewnątrz firmy – wobec naszych pracowników z niepełnosprawnościami a także wobec naszych klientów. Dla nas ta nagroda to także zobowiązanie, żeby robić jeszcze więcej – powiedział Jacek Kowalski Członek Zarządu Orange Polska, które w imieniu firmy odebrał nagrodę.

Medal Przyjaciel Integracji przyznawany jest od 1997 r. i wręczany podczas Wielkiej Gali Integracji w Warszawie. Powstał w celu promowania cennych inicjatyw i działań na rzecz środowiska osób z niepełnosprawnością w Polsce. Pozwalają one budować społeczną normalność w różnych obszarach życia, a także wyrównywać życiowe szanse. Medal otrzymują osoby, instytucje i firmy, które wyróżniają się otwartością i wrażliwością oraz działają nie z formalnego obowiązku, ale chęci budowania społecznej integracji.
Wielka Gala Integracji jest organizowana przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz Urząd m.st. Warszawy z okazji Światowego Dnia Osób Niepełnosprawnych. Jest to największe tego typu wydarzenie w Polsce, które przybliża dobre praktyki w działaniach na rzecz osób z niepełnosprawnością. Tegoroczna Gala związana obchodami 20-lecie działalności Integracji i została objęta honorowym Patronatem Prezydenta RP.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska otrzymał Medal Przyjaciela Integracji

Informacje prasowe

Nowe zabezpieczenia wiadomości z e-fakturami – lepsza ochrona przed cyber-przestępcami

7 listopada 2014

Nowe zabezpieczenia wiadomości z e-fakturami – lepsza ochrona przed cyber-przestępcami

Orange Polska wprowadza nowe wzory wiadomości e-mail, w których przesyła klientom faktury elektroniczne, a także inne dokumenty rozliczeniowe, takie jak e-billingi. W nowych e-mailach znajduje się specjalna „strefa bezpieczeństwa”, która pozwala sprawdzić jeszcze przed otwarciem załączników, czy wiadomość rzeczywiście pochodzi od Orange oraz czy podane w niej dane należą do odbiorcy.

Dodatkowe zabezpieczenia mają na celu ochronę klientów Orange Polska przed nasilonymi w ostatnim czasie działaniami cyber-przestępców, rozsyłających wiadomości z fałszywymi fakturami. Otwarcie takiej wiadomości może spowodować utratę wrażliwych danych (w tym haseł do systemów e-bankowości), zawirusowanie komputera, czy też przejęcie kontroli nad komputerem przez cyber-przestępców.

Strefa bezpieczeństwa w mailach od Orange Polska zawiera unikatowe dane klienta, dzięki czemu użytkownik zawsze otrzyma spersonalizowany e-mail i może jeszcze przed otwarciem załączników upewnić się, że przesłane dane są prawidłowe i faktycznie należą do niego. W przypadku usług mobilnych (dotyczy to także usług oferowanych pod marką nju mobile) w „strefie bezpieczeństwa” podany jest indywidualny  numer konta klienta, a w przypadku usług stacjonarnych – ostatnie cyfry numeru ewidencyjnego oraz nazwa firmy, bądź imię i nazwisko klienta.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, czy otrzymany e-mail z e-fakturą pochodzi od Orange, zalecamy pobranie dokumentu bezpośrednio z konta na portalu www.orange.pl. Dostępne są tam również m.in. informacje o kwocie do zapłaty i szczegółowe rozliczenie zrealizowanych usług. Konto na portalu Orange można w kilka chwil założyć na stronie www.orange.pl/rejestracja.

Warto także śledzić aktualne informacje na stronie www.cert.orange.pl – można tu znaleźć m.in. wskazówki jak należy postępować w przypadku otrzymania podejrzanej wiadomości.

O nowych wzorach e-maili z fakturami można przeczytać także na blogu Orange www.blog.orange.pl

**

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nowe zabezpieczenia wiadomości z e-fakturami – lepsza ochrona przed cyber-przestępcami

Informacje prasowe

Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

30 października 2014

Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

Kampania „Boscy w Sieci” oraz festiwal Orange Kino Letnie zostały nagrodzone podczas wczorajszej gali Ludzie Roku „Briefu” 2014. Nagrody przyznawane są przez redakcję osobom i wydarzeniom, które w ciągu ostatnich miesięcy wyróżniły się na polu zawodowym, gospodarczym oraz przysłużyły się rozwojowi regionu czy kraju.

W kategorii „Gwiazdy Reklamy” zwyciężył miniserial „Boscy w sieci” emitowany przez TVP. Orange stworzył w nim kreację promocyjną swoich produktów i usług na zasadach product placementu. Dzięki „Boskim w sieci” w trzynastu krótkich odcinkach zostały zaprezentowane m.in oferta Orange Open, usługi Orange Cloud, Inteligentny Dom czy Telewizja Tu i Tam. Gwiazdami kampanii są bohaterowie serialu rodzinka.pl: Natalia (Małgorzata Kożuchowska), Ludwik (Tomasz Karolak), Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski).

– Format kreatywny Rodzinka.pl różni się od wielu kampanii wykorzystujących wizerunki znanych osób choćby tym, że aktorzy wcielają się tu w swoje serialowe role. Dzięki temu widzowie mogą szybko się z nimi utożsamić. U nas aktorzy nie są sprowadzani do roli akwizytorów. Ich pełne humoru perypetie budzą emocje i pokazują rolę technologii w różnych sytuacjach. Tłumaczymy jak Orange poprawia jakość życia przez pryzmat relacji rodzinnych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Z kolei festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane zwyciężył w kategorii „Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”. Nagrodę odebrali wspólnie Orange Polska, Outdoor Cinema oraz Jacek Karnowski, prezydent Sopotu i Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. To najdłuższy wakacyjny festiwal filmowy w Europie. W tegorocznej, siódmej edycji ponad 100 tysięcy widzów obejrzało filmy w plenerowych kinach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w Wagonie Filmowym podróżującym między dwoma największymi polskimi kurortami.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej