Informacje prasowe

Orange Polska otrzymał Medal Przyjaciela Integracji

07 listopada 2014
Orange Polska otrzymał Medal Przyjaciela Integracji

Podczas wczorajszej (6 listopada)  jubileuszowej XX Gali Integracji Orange Polska otrzymał Medal Przyjaciela Integracji  za dostrzeganie problemów klientów z niepełnosprawnością oraz skuteczne wdrażanie dla nich produktów i usług przeciwdziałających społecznemu wykluczeniu. Kapituła doceniła wprowadzane rozwiązania technologiczne i programistyczne, dzięki którym osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności mają szansę na skuteczną komunikację.

- To dla nas wielki zaszczyt znaleźć się wśród przyjaciół organizacji, która od ponad 20 lat działa  na rzecz osób z niepełnosprawnościami i zwraca uwagę na fakt, że mimo różnic jesteśmy tacy sami, i że wzajemnie możemy się od siebie wiele nauczyć. Dla nas integracja to także integracja cyfrowa i pokazanie, że każdy niezależnie od wieku, umiejętności czy sprawności może w pełni korzystać ze zdobyczy współczesnego świata i jego technologii. Dziękuję za dostrzeżenie zmian, jakie wprowadziliśmy i wprowadzamy wewnątrz firmy – wobec naszych pracowników z niepełnosprawnościami a także wobec naszych klientów. Dla nas ta nagroda to także zobowiązanie, żeby robić jeszcze więcej – powiedział Jacek Kowalski Członek Zarządu Orange Polska, które w imieniu firmy odebrał nagrodę.

Medal Przyjaciel Integracji przyznawany jest od 1997 r. i wręczany podczas Wielkiej Gali Integracji w Warszawie. Powstał w celu promowania cennych inicjatyw i działań na rzecz środowiska osób z niepełnosprawnością w Polsce. Pozwalają one budować społeczną normalność w różnych obszarach życia, a także wyrównywać życiowe szanse. Medal otrzymują osoby, instytucje i firmy, które wyróżniają się otwartością i wrażliwością oraz działają nie z formalnego obowiązku, ale chęci budowania społecznej integracji.

Wielka Gala Integracji jest organizowana przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz Urząd m.st. Warszawy z okazji Światowego Dnia Osób Niepełnosprawnych. Jest to największe tego typu wydarzenie w Polsce, które przybliża dobre praktyki w działaniach na rzecz osób z niepełnosprawnością. Tegoroczna Gala związana obchodami 20-lecie działalności Integracji i została objęta honorowym Patronatem Prezydenta RP.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nowe zabezpieczenia wiadomości z e-fakturami – lepsza ochrona przed cyber-przestępcami

07 listopada 2014
Nowe zabezpieczenia wiadomości z e-fakturami – lepsza ochrona przed cyber-przestępcami

Orange Polska wprowadza nowe wzory wiadomości e-mail, w których przesyła klientom faktury elektroniczne, a także inne dokumenty rozliczeniowe, takie jak e-billingi. W nowych e-mailach znajduje się specjalna „strefa bezpieczeństwa”, która pozwala sprawdzić jeszcze przed otwarciem załączników, czy wiadomość rzeczywiście pochodzi od Orange oraz czy podane w niej dane należą do odbiorcy.

Dodatkowe zabezpieczenia mają na celu ochronę klientów Orange Polska przed nasilonymi w ostatnim czasie działaniami cyber-przestępców, rozsyłających wiadomości z fałszywymi fakturami. Otwarcie takiej wiadomości może spowodować utratę wrażliwych danych (w tym haseł do systemów e-bankowości), zawirusowanie komputera, czy też przejęcie kontroli nad komputerem przez cyber-przestępców.

Strefa bezpieczeństwa w mailach od Orange Polska zawiera unikatowe dane klienta, dzięki czemu użytkownik zawsze otrzyma spersonalizowany e-mail i może jeszcze przed otwarciem załączników upewnić się, że przesłane dane są prawidłowe i faktycznie należą do niego. W przypadku usług mobilnych (dotyczy to także usług oferowanych pod marką nju mobile) w „strefie bezpieczeństwa” podany jest indywidualny  numer konta klienta, a w przypadku usług stacjonarnych - ostatnie cyfry numeru ewidencyjnego oraz nazwa firmy, bądź imię i nazwisko klienta.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, czy otrzymany e-mail z e-fakturą pochodzi od Orange, zalecamy pobranie dokumentu bezpośrednio z konta na portalu www.orange.pl. Dostępne są tam również m.in. informacje o kwocie do zapłaty i szczegółowe rozliczenie zrealizowanych usług. Konto na portalu Orange można w kilka chwil założyć na stronie www.orange.pl/rejestracja.

Warto także śledzić aktualne informacje na stronie www.cert.orange.pl – można tu znaleźć m.in. wskazówki jak należy postępować w przypadku otrzymania podejrzanej wiadomości.

O nowych wzorach e-maili z fakturami można przeczytać także na blogu Orange www.blog.orange.pl

**

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

30 października 2014
Nagroda magazynu Brief dla „Boskich w sieci” i Orange Kino Letnie

Kampania „Boscy w Sieci” oraz festiwal Orange Kino Letnie zostały nagrodzone podczas wczorajszej gali Ludzie Roku „Briefu” 2014. Nagrody przyznawane są przez redakcję osobom i wydarzeniom, które w ciągu ostatnich miesięcy wyróżniły się na polu zawodowym, gospodarczym oraz przysłużyły się rozwojowi regionu czy kraju.

W kategorii „Gwiazdy Reklamy” zwyciężył miniserial „Boscy w sieci” emitowany przez TVP. Orange stworzył w nim kreację promocyjną swoich produktów i usług na zasadach product placementu. Dzięki „Boskim w sieci” w trzynastu krótkich odcinkach zostały zaprezentowane m.in oferta Orange Open, usługi Orange Cloud, Inteligentny Dom czy Telewizja Tu i Tam. Gwiazdami kampanii są bohaterowie serialu rodzinka.pl: Natalia (Małgorzata Kożuchowska), Ludwik (Tomasz Karolak), Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski).

- Format kreatywny Rodzinka.pl różni się od wielu kampanii wykorzystujących wizerunki znanych osób choćby tym, że aktorzy wcielają się tu w swoje serialowe role. Dzięki temu widzowie mogą szybko się z nimi utożsamić. U nas aktorzy nie są sprowadzani do roli akwizytorów. Ich pełne humoru perypetie budzą emocje i pokazują rolę technologii w różnych sytuacjach. Tłumaczymy jak Orange poprawia jakość życia przez pryzmat relacji rodzinnych - powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Z kolei festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane zwyciężył w kategorii „Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”. Nagrodę odebrali wspólnie Orange Polska, Outdoor Cinema oraz Jacek Karnowski, prezydent Sopotu i Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. To najdłuższy wakacyjny festiwal filmowy w Europie. W tegorocznej, siódmej edycji ponad 100 tysięcy widzów obejrzało filmy w plenerowych kinach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w Wagonie Filmowym podróżującym między dwoma największymi polskimi kurortami.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top