Orange Polska otrzymał ponownie najwyższy status Master w programie certyfikującym firmy Cisco w dziedzinie usług zarządzanych oraz usług w chmurze (CMSP – Cloud and Managed Services Program). Certyfikat przyznano dla trzech usług: IP VPN, IP PABX oraz UCaaS (Unified Communications as a Service).
Prócz statusu Master, w wyniku audytu zrealizowanego na zlecenie Cisco, Orange Polska uzyskał także, po raz kolejny z rzędu, certyfikat GOLD Partnera firmy Cisco. To najwyższy stopień partnerstwa.
„Bycie certyfikowanym partnerem Cisco w usługach zarządzanych oraz re-sellerskich to ogromny prestiż, ale też wymierne korzyści. Współpraca zapewnia naszym klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie usług zarządzanych. Sukces jest tym większy, iż w trakcie certyfikacji nie zgłoszono żadnych zastrzeżeń ani propozycji usprawnień do naszego modelu działania jako partnera Cisco” – powiedział Mariusz Chochołek, Dyrektor Dostarczania Rozwiązań dla Biznesu OPL.
Biznesowy VPN to usługa transmisji danych oparta o współdzieloną sieć szkieletową IP MPLS, która umożliwia tworzenie wirtualnych sieci prywatnych (VPN) łączących wszystkie lokalizacje w jedną sieć siec korporacyjną (Intranet). Usługa umożliwia przesyłanie danych, głosu oraz wideo pomiędzy użytkownikami sieci VPN z gwarantowanymi parametrami jakościowymi i różnymi priorytetami. Rozwiązanie to umożliwia sprawne działanie różnych aplikacji biznesowych firmy np. aplikacji finansowo-księgowych, ERP, SCM czy CRM.
IP PABX jest usługą dodaną do IP VPN. Oferuje zarządzanie transmisją głosu w sieciach LAN i WAN. W połączeniu z innymi produktami z oferty TP daje możliwość dostępu do sieci PSTN. IP PABX oferuje również zestaw zaawansowanych funkcji usprawniających komunikację w firmie oraz integrację z aplikacjami biurowymi.
UCaaS to pierwsza w Polsce platforma ujednoliconej komunikacji „w chmurze”, która już w kilka miesięcy po jej wprowadzeniu na rynek znalazła swoje zastosowanie w takich firmach i instytucjach, jak Grupa Danone czy Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. To jeden spójny i skalowalny system pozwalający na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, który zapewnia kontrolę kosztów i gwarantujący spójne SLA.
Usługi te są oferowane przez Orange Polska oraz spółkę-córkę Integrated Solutions.
Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
tel.: 22 527 19 39
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com