Informacje prasowe

Orange Polska po raz kolejny otrzymał najwyższe certyfikaty Cisco

06 czerwca 2014
Orange Polska po raz kolejny otrzymał najwyższe certyfikaty Cisco

Orange Polska otrzymał ponownie najwyższy status Master w programie certyfikującym firmy Cisco w dziedzinie usług zarządzanych oraz usług w chmurze (CMSP – Cloud and Managed Services Program). Certyfikat przyznano dla trzech usług: IP VPN, IP PABX oraz UCaaS (Unified Communications as a Service).

Prócz statusu Master, w wyniku audytu zrealizowanego na zlecenie Cisco, Orange Polska uzyskał także, po raz kolejny z rzędu, certyfikat GOLD Partnera firmy Cisco. To najwyższy stopień partnerstwa.

„Bycie certyfikowanym partnerem Cisco w usługach zarządzanych oraz re-sellerskich to ogromny prestiż, ale też wymierne korzyści. Współpraca zapewnia naszym klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie usług zarządzanych. Sukces jest tym większy, iż w trakcie certyfikacji nie zgłoszono żadnych zastrzeżeń ani propozycji usprawnień do naszego modelu działania jako partnera Cisco” – powiedział Mariusz Chochołek, Dyrektor Dostarczania Rozwiązań dla Biznesu OPL.

Biznesowy VPN to usługa transmisji danych oparta o współdzieloną sieć szkieletową IP MPLS, która umożliwia tworzenie wirtualnych sieci prywatnych (VPN) łączących wszystkie lokalizacje  w jedną sieć siec korporacyjną (Intranet). Usługa umożliwia przesyłanie danych, głosu oraz wideo pomiędzy użytkownikami sieci VPN z gwarantowanymi parametrami jakościowymi i różnymi priorytetami. Rozwiązanie to umożliwia sprawne działanie różnych aplikacji biznesowych firmy np. aplikacji finansowo-księgowych, ERP, SCM czy CRM.

IP PABX jest usługą dodaną do IP VPN. Oferuje zarządzanie transmisją głosu w sieciach LAN i WAN. W połączeniu z innymi produktami z oferty TP daje możliwość dostępu do sieci PSTN. IP PABX oferuje również zestaw zaawansowanych funkcji usprawniających komunikację w firmie oraz integrację z aplikacjami biurowymi.

UCaaS to pierwsza w Polsce platforma ujednoliconej komunikacji „w chmurze”, która już w kilka miesięcy po jej wprowadzeniu na rynek znalazła swoje zastosowanie w takich firmach i instytucjach, jak Grupa Danone czy Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. To jeden spójny i skalowalny system pozwalający na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, który zapewnia kontrolę kosztów i gwarantujący spójne SLA.

Usługi te są oferowane przez Orange Polska oraz spółkę-córkę Integrated Solutions.

 

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

tel.:    22 527 19 39

e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com


Informacje prasowe

Orange Warsaw Festival 2014 bez barier

04 czerwca 2014
Orange Warsaw Festival 2014 bez barier

Audiodeskrypcja koncertów dla osób niewidomych lub słabowidzących, poradnik dla osób z niepełnosprawnościami oraz program czytający na www.orangewarsawfestival.pl - to wybrane rozwiązania, dzięki którym tegoroczny Orange Warsaw Festival będzie jeszcze bardziej przyjazny 
dla wszystkich fanów muzyki. Ponadto, uczestnicy Orange Warsaw Festival mogą włączyć się w działania proekologiczne lub charytatywne organizowane w Strefie Orange, wspierając działania na rzecz  dzieci przebywających w szpitalach.

„Zależy nam, aby Orange Warsaw Festival wyróżniał się nie tylko poziomem artystycznym najwyższej światowej klasy, lecz także aby był przyjazny i dostępny.  Dlatego wspólnie z Fundacją Polska Bez Barier przeprowadziliśmy audyt stadionu pod kątem osób z niepełnosprawnościami, by mieć pewność, że festiwal będzie prawdziwym miejscem bez barier. Stworzyliśmy także wiele możliwości dla wszystkich, którzy przy okazji wspaniałej zabawy na koncertach chcieliby zrobić coś dobrego dla innych, a także dla środowiska naturalnego. Wystarczy poświęcić kilka minut swojego czasu i zatańczyć w ramach akcji #rytmpomagania, by wesprzeć budowę Edukacyjnych Wysp Orange dla dzieci przebywających w szpitalach lub sprzedając używany telefon komórkowy w namiocie Orange Recykling i dać mu szansę na drugie życie. Jestem przekonany, że również tegoroczny Orange Warsaw Festival odwiedzi mnóstwo ludzi o otwartych sercach i umysłach” - mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Podczas koncertów, w specjalnie przygotowanej Strefie Orange będzie można wziąć udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania, łączącej zabawę ze wsparciem szczytnego celu. Do tańca zagrają DJe znani z warszawskiej sceny klubowej, a za każdą „wytańczoną” minutę Fundacja Orange przekaże 2 złote na budowę w szpitalach kolejnych Edukacyjnych Wysp Orange. To multimedialne stanowiska wyposażone m.in. w aplikacje ćwiczące pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i rozwijające wyobraźnię, które poprzez naukę i zabawę uatrakcyjniają najmłodszym pacjentom pobyt w szpitalu.

Aby umożliwić wszystkim miłośnikom muzyki udział w koncertach i zapewnić im maksymalny komfort, Orange Polska wspólnie z Fundacją Polska Bez Barier przeprowadził audyt Stadionu Narodowego pod kątem udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. Efektem tej współpracy jest poradnik, który zawiera kompleksowe informacje dla osób z niepełnosprawnościami na temat dojazdu na stadion i poruszania się po nim podczas koncertów. Poradnik dostępny jest na www.orangewarsawfestival.pl.

Podczas festiwalu prowadzona będzie audiodeskrypcja dla koncertów na Warsaw Stage, która pozwoli osobom niewidomym i słabowidzącym poczuć w pełni atmosferę Orange Warsaw Festival. Opis tego, co dzieje się na scenie będzie nadawany na kanale radiowym o częstotliwości 95,1 FM. Komentarz audiodeskrypcji na Stadionie Narodowym dostarczy Fundacja Katarynka.

Ponadto, na prośbę Orange Polska, Fundacja Polska Bez Barier szkoli pracowników Stadionu Narodowego w zakresie dbałości o komfort osób z niepełnosprawnościami. Szkolenia mają  umożliwić obsłudze festiwalu odpowiedzialną opiekę nad każdym widzem.

Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami zostały wprowadzone także na stronie www.orangewarsawfestival.pl. Orange wspólnie z Fundacją Widzialni przeprowadził audyt festiwalowej strony, by dostosować ją do potrzeb niewidomych i słabowidzących internautów.  Dzięki programom czytającym będą oni mogli poruszać się po wszystkich treściach za pomocą klawiatury, łatwiej nawigować oraz znajdować treści. Ponadto, każdy odwiedzający stronę znajdzie tu kompletną listę zastosowanych na terenie festiwalu udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami, a także dokładne wskazówki dojazdu na Stadion Narodowy - zarówno komunikacją miejską, jak i własnymi środkami transportu.

Z troski o środowisko naturalne wynika kolejna eko-aktywność Orange polegająca na skupie używanych telefonów komórkowych. Każdy wyrzucony na śmietnik telefon stanowi zagrożenie dla środowiska, a przecież może być powtórnie wykorzystany lub przekazany do przetworzenia. Dlatego zapraszamy gości festiwalowej Strefy Orange do wsparcia naszych proekologicznych działań. W namiocie Orange Recykling będzie można pozbyć się starych, niepotrzebnych już telefonów komórkowych zyskując pieniądze, gwarantowane rabaty na zakup akcesoriów oraz szansę na wygranie nowego smartfona. Pieniądze ze sprzedaży telefonu będzie można zatrzymać dla siebie lub przekazać na cele charytatywne. Można również przekazać stary telefon do bezpłatnej, bezpiecznej dla środowiska utylizacji. Akcja trwa nie tylko podczas Orange Warsaw Festival, ale przez cały rok za pośrednictwem strony www.orangerecykling.pl.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

tel.:    22 527 19 39

e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com


Informacje prasowe

Ponad 800 seansów filmowych w czwartej edycji Kina Orange

27 maja 2014
Ponad 800 seansów filmowych w czwartej edycji Kina Orange

Czwarta edycja Kina Orange zgromadziła aż 60 tysięcy widzów na ponad 800 seansach filmowych.  Największe objazdowe kino w Polsce odwiedziło 75 miejscowości we wszystkich 16 województwach.

W trwającym od października 2013 r. sezonie Kino Orange objęło swoim zasięgiem całą Polskę. Odwiedziło 75 miejscowości, w których nie ma kin, aby zaprezentować ich mieszkańcom nowości i najciekawsze tytuły sezonu. W czwartej edycji Kina Orange wyświetlono 26 tytułów filmowych, z których 11 to filmy polskie. Rekordzistą wyświetleń okazała się produkcja „Kamienie na szaniec”.  Najpopularniejszym filmem zagranicznym został „Noe: Wybrany przez Boga”.

Stałą publikę miały też filmy dla dzieci takie, jak „Smerfy 2”, „Skubani”, „Piłkarzyki rozrabiają” czy „Lego: Przygoda”. Dzięki Kinu Orange około 15 tysięcy dzieci miało szansę zobaczyć film na wielkim ekranie. Wielu najmłodszych po raz pierwszy w życiu obejrzało film w trójwymiarze.

W sezonie 2013/2014 Kino Orange pojawiło się w nowych miejscowościach: Gryfowie Śląskim, Kozienicach, Lubsku, Sławnie, Sędziszowie Małopolskim, Dobrym Mieście, Górowie Iławeckim, Okonku i Zbąszynku. Łącznie od października 2010 roku, kiedy Kino Orange wyruszyło w swoją pierwszą trasę, odwiedziło ponad 170 miejscowości.

W kończącym się właśnie sezonie Kino Orange wprowadziło szereg nowości, jeszcze bardziej uatrakcyjniające filmowe seanse. Aby usprawnić sprzedaż biletów wprowadzono elektroniczny system Ekobilet, dzięki któremu bilet można otrzymać na SMS-em lub e-mailem. Nowością jest tez panoramiczny ekran na siedmiometrowej podstawie oraz multimedialny plakat elektroniczny, na którym równocześnie prezentowane są zwiastuny filmów, plakaty i repertuar kina.

***********************************************************************************************************************

Kino Orange, najlepiej zaprojektowana usługa roku w konkursie Dobry Wzór 2013, to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Wizyty Kina Orange przyczyniają się do otwierania kin stacjonarnych w całej Polsce. Już jesienią tego roku kino powróci na stałe do Lidzbarka Warmińskiego. Kolejne otworzy się też w Kozienicach. Podobne plany dotyczą legendarnego Kina Wiarus w Gorlicach, stałej miejscowości na trasie Kina Orange.

Więcej na: www.kinoorange.pl

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top