Informacje prasowe

Orange Polska po raz siódmy w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych

18 grudnia 2013
Orange Polska po raz siódmy w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych

Orange Polska już po raz siódmy znalazła się w prestiżowym gronie spółek o najwyższych standardach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Indeks RESPECT, którego celem jest popularyzowanie strategicznego myślenia o społecznym zaangażowaniu firm, publikowany jest raz w roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

W siódmej edycji Indeksu znalazły się dwadzieścia trzy spółki, które wdrażają zasady CSR. By się w nim znaleźć, nie wystarczy fakt  prowadzenia przez spółkę akcji społecznych, czy działań filantropijnych. Uczestnicy Indeksu muszą wykazać, że zasady CSR realizują zarówno na poziomie budowania strategii biznesowej, jak i w codziennej praktyce.

Orange Polska znalazła się w Indeksie za efektywne zarządzanie społeczną odpowiedzialnością i strategiczne podeście do społecznej odpowiedzialności biznesu.. Dzięki dialogowi z klientami, regulatorem, pracownikami, organizacjami pożytku publicznego oraz wieloma innymi podmiotami, firma na bieżąco aktualizuje swoją wiedzę na temat potrzeb 
i oczekiwań otoczenia i by móc brać je pod uwagę w ramach przedsięwzięć biznesowych. Jest przykładem jak prowadzić biznes odpowiedzialnie i wspierać budowę społeczeństwa informacyjnego.

„Cieszy mnie bardzo, że udaje nam się sprostać wysokim wymaganiom i po raz kolejny znaleźć się w tym szacownym gronie. Obecność w RESPECT Index oznacza, że nasze wysiłki idą w bardzo dobrym kierunku. CSR staje się częścią naszej kultury organizacyjnej, odgrywa istotną rolę w zarządzaniu firmą. Stąd decyzja o cyklicznym raportowaniu CSR, dialogu z interesariuszami i intensywnej komunikacji. Wiemy, że nasze otoczenie społeczne tego od nas oczekuje. Z chęcią, ale też z poczuciem odpowiedzialności,  podejmujemy nowe wyzwania w tym obszarze” – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

Giełdowy indeks RESPECT działa od listopada 2009 roku, to pierwszy w Europie Środkowej i Wschodniej indeks spółek giełdowych działających w sposób odpowiedzialny społecznie. Projekt jest realizowany przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie we współpracy z partnerami zewnętrznymi.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Wyjątkowe życzenia świąteczne z Orange i Rodzinką.pl

16 grudnia 2013
Wyjątkowe życzenia świąteczne z Orange i Rodzinką.pl

Orange przygotował oryginalną „kartkę świąteczną” dla  wszystkich, którzy szukają pomysłu na niecodzienne  życzenia dla swoich bliskich. Na profilu Orange Polska na Facebooku uruchomiono aplikację „Boscy na święta”, za pomocą której każdy może stworzyć i wysłać personalizowane pozdrowienia świąteczne. Nagrali je aktorzy popularnego serialu Rodzinka.pl, którzy promują także oferty świąteczne Orange.

Każdy z członków serialowej rodzinki Boskich (Małgorzata Kożuchowska jako Natalia, Tomasz Karolak w roli Ludwika oraz Mateusz Pawłowski – Kacper, Maciej Musiał – Tomek, Adam Zdrójkowski – Kuba)  nagrał 6 wariantów życzeń. Można je układać w dowolnej kolejności, wybierać dowolne elementy, co daje tysiące kombinacji. Aby spersonalizować życzenia, będzie można również zwrócić się imiennie do adresata. Aktorzy nagrali prawie 700 najpopularniejszych polskich imion.

Po wyborze wszystkich elementów życzeń, złożą się one w jedną całość a użytkownik otrzyma plik dźwiękowy, ze  skomponowanymi przez siebie życzeniami. Gotowe nagranie można opublikować na swoim profilu lub  profilu adresata, a także  wysłać e-mailem lub MMS-em.

Aplikacja rusza już dzisiaj, tak by każdy zdążył przed świętami pozdrowić swoich bliskich.

Aplikacja dostępna jest tutaj.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nowa odsłona bloga Orange Polska

10 grudnia 2013
Nowa odsłona bloga Orange Polska

Orange Polska zaprezentowało nową odsłonę firmowego bloga. Postawiliśmy na nowoczesną szatę graficzną, intuicyjną nawigację, czytelny układ treści i unikalne materiały. Przez dotychczasowe 5 lat istnienia blogów Orange Polska, opublikowaliśmy na nich 3 625 postów, które były komentowane ponad 160 tys. razy. Co miesiąc bloga odwiedza ponad 100 tys. internautów.

Blog jest dla klientów i mediów często pierwszym źródłem informacji o działaniach Orange Polska. To istotny element otwartej na klientów strategii komunikacyjnej firmy. Blog w nowej odsłonie jest nowoczesnym, multimedialnym komunikatorem, w którym użytkownicy znajdują nie tylko newsy, ale także reportaże wideo, autorskie materiały filmowe i transmisje „live”. Dzięki blogowi nasi klienci mogą również uzyskać szybką i fachową pomoc w rozwiązywaniu swoich problemów.

- Nowy blog Orange skupia wszystkie treści w jednym miejscu. Postawiliśmy na nowoczesną szatę graficzną, intuicyjną nawigację, czytelny układ treści i unikalne materiały. Jesteśmy liderem w oferowaniu klientom najnowocześniejszych form komunikacji, dlatego dajemy naszym klientom najlepszy możliwy produkt - przekonuje Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CRS w Orange Polska.

Dotychczasowa Platforma blogowa www.blog.orange.pl działała od grudnia listopada 2009 roku i była jednym z pierwszych w Polsce przykładów tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę. Rok wcześniej, w grudniu 2008 roku wystartował blog rzecznika prasowego. Potem dołączyły niego blogi: korporacyjny, technologiczny, sportowy i tematyczny Orange blog talks.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.: 22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top