Informacje prasowe

Orange Polska podpisał kolejną umowę o dostępie do sieci światłowodowej Fiberhost

13 lipca 2020
Orange Polska podpisał kolejną umowę o dostępie do sieci światłowodowej  Fiberhost

Umowa jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy między firmami. Dostęp dotyczy sieci wybudowanych w ramach trzeciego konkursu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC3) i obejmie kolejnych 550 tys. gospodarstw domowych w kraju. Oznacza to, że korzystając z otwartej sieci światłowodowej, udostępnianej przez INEA pod marką Fiberhost, usługi Orange Polska będą dostępne dla ponad miliona użytkowników.

Współpraca INEA i Orange Polska w zakresie otwartych sieci światłowodowych rozpoczęła się w 2017 roku. Wtedy operator uzyskał dostęp do sieci komercyjnych, czyli budowanych ze środków własnych INEA. Dwa lata później rozszerzono współpracę o infrastrukturę budowaną w ramach pierwszego i drugiego konkursu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC). Teraz podpisana została kolejna umowa, na sieci powstające w ramach trzeciego konkursu POPC.

- Orange Polska to pierwszy operator w kraju, z którym już ponad 3 lata temu rozpoczęliśmy współpracę w modelu open access. Dziś z naszych usług hurtowych na otwartej sieci Fiberhost korzystają zarówno ogólnopolscy jak i lokalni dostawcy usług, oferując klientom usługi detaliczne na najwyższym poziomie. Cieszy nas duże zainteresowanie oferowaniem usług na sieciach powstających w ramach trzeciego konkursu POPC. Pierwsi klienci Orange Polska będą mogli skorzystać z usług operatora na nowych sieciach już w lipcu - komentuje Michał Bartkowiak, Prezes INEA S.A.

- W zasięgu oferty światłowodowej Orange Polska jest już 4,6 mln gospodarstw domowych. Zwiększanie jej dostępności realizuje jeden z kluczowych punktów naszej strategii. Dzięki współpracy z beneficjentami POPC możemy udostępniać Orange Światłowód w miejscach, gdzie nie realizujemy inwestycji własnych. Cieszę się, że robimy kolejny biznesowy krok w kontynuowaniu współpracy z INEA, wspólnie pracując nad ulepszaniem procesów oraz poprawianiem jakości obsługi klientów – mówi Piotr Jaworski, członek Zarządu ds. sieci i technologii Orange Polska.

Dzięki wszystkim podpisanym umowom Orange Polska uzyskał dostęp do niemal całej otwartej sieci światłowodowej pod marką Fiberhost, która zasięgiem obejmie docelowo ponad milion gospodarstw domowych w całej Polsce.

Mediateka


Informacje prasowe

Rada Nadzorcza Orange Polska poparła kandydaturę Juliena Ducarroz na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki

07 lipca 2020
Rada Nadzorcza Orange Polska poparła kandydaturę Juliena Ducarroz na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki

Julien Ducarroz został pozytywnie zaopiniowany przez Komitet ds. Wynagrodzeń i uzyskał podczas specjalnie zwołanego spotkania poparcie Rady Nadzorczej jako kandydat na stanowisko Prezesa Zarządu Orange Polska.

Spotkanie Rady Nadzorczej Orange Polska zakończone wydaniem pozytywnej rekomendacji odbyło się 6 lipca. Przed specjalnym spotkaniem Rady, Julien Ducarroz otrzymał również pozytywną opinię Komitetu Rady Nadzorczej ds. Wynagrodzeń, który udziela rekomendacji Radzie m.in. w sprawie wyboru i wynagrodzenia członków zarządu. Powołanie Juliena Ducarroz ma nastąpić podczas posiedzenia Rady Nadzorczej zaplanowanego na 21 lipca 2020 r.

Julien Ducarroz został zgłoszony jako kandydat na stanowisko Prezesa Zarządu Orange Polska przez Orange S.A., większościowego udziałowca spółki. Po formalnym powołaniu przez Radę Nadzorczą, zastąpi on Jean-François Fallachera, który przyjął propozycję Grupy Orange objęcia funkcji Prezesa Zarządu Orange Hiszpania od 1 września 2020 r., o czym spółka poinformowała w raporcie bieżącym 9/2020 z dnia 12 czerwca 2020 r.

Maria Pasło-Wiśniewska, przewodnicząca Komitetu ds. Wynagrodzeń i niezależny członek Rady Nadzorczej Orange Polska, stwierdziła: "Julien Ducarroz otrzymał jednogłośnie pozytywną opinię Komitetu ds. Wynagrodzeń. Jestem przekonana, że jego szerokie doświadczenie w sektorze telekomunikacji, z ponad 10-letnim stażem na stanowiskach wykonawczych, zdobyte w różnych krajach i w różnych obszarach takich jak strategia i  rynek komercyjny, będzie dużym atutem przy przeprowadzeniu Orange Polska przez nowy plan strategiczny".

Julien Ducarroz (ur. 1975 r., narodowość szwajcarska), pracuje w Grupie Orange od 2002 r. Pracował w różnych spółkach Grupy, w różnych krajach. W ostatnich latach był Prezesem Zarządu Orange Mołdawia (od 2016 r. do chwili obecnej) oraz Dyrektorem Handlowym i Członkiem Wykonawczym Zarządu Orange Rumunia (2008-2016).


Informacje prasowe

ASAP Rocky, Martin Garrix, Michael Kiwanuka i Yungblud – kolejni artyści na Open’er 2021

03 lipca 2020
ASAP Rocky, Martin Garrix, Michael Kiwanuka i Yungblud – kolejni artyści na Open’er 2021

Kolejni artyści potwierdzają koncerty na Open'er Festival powered by Orange 2021! A$AP Rocky, Martin Garrix, Michael Kiwanuka oraz Yungblud także wystąpią w Gdyni. Regular Tickets na przyszłoroczną edycję festiwalu już w sprzedaży.

A$AP ROCKY

Rakim Mayers rozpoczął karierę jeszcze jako nastolatek. W 2007 roku dołączył do słynnego nowojorskiego kolektywu A$AP Mob, od którego pochodzi jego pseudonim artystyczny. Debiutancki mixtape "Live.Love.A$AP" ukazał się w 2011 roku, a dwa następne albumy "Long. Live. A$AP" (2011) i "At. Long. Last. A$AP." (2015) debiutowały na szczycie zestawienia Billboard 200. Jego ostatni album był jedną z najważniejszych rapowych płyt ubiegłego roku. „Testing” zjednał krytyków i fanów nowojorskiego rapera, zyskując opinię najbardziej dojrzałego dzieła w dyskografii Flacko, co zresztą sam przyznał w wywiadzie dla „GQ”: „Wolę eksperymentować i rozwijać się z moją publicznością. To co teraz robię to nie jest tylko rapowanie – to robienie muzyki”. Blisko godzinny album nie jest przepakowany gośćmi, ale ci, którzy się na nim pojawiają - Moby, Frank Ocean, FKA Twigs czy Skepta - doskonale odnaleźli się w towarzystwie głównego bohatera.

MARTIN GARRIX

Martin Garrix swój pierwszy spektakularny sukces zaliczył w wieku 17 lat, kiedy na rynku pojawił się jego singiel „Animals”. W ciągu kilku tygodni nagranie uczyniło z holenderskiego DJ-a światową gwiazdę, a klip do kawałka obejrzano do dziś ponad 1,3 miliarda razy. Natomiast liczone w setkach milionów streamy i pierwsze miejsca na listach przebojów przypieczętowały jego status ikony EDM-u. Wystarczy pojawić się na jednym z setów artysty, by zrozumieć w czym tkwi siła jego sukcesu. Młodość, muzyka, bezpretensjonalność, kontakt z publiką i niepodrabialne wizualne show. Oto obraz idola naszych czasów, który jako dziecko marzył o byciu DJ-em i spełnił je z nawiązką, dwukrotnie sięgając po tytuł najlepszego DJ-a na świecie według „DJ’s Magazine”. W 2018 roku ukazała się EP-ka „BYLAW”, która trafiła do pierwszej dwudziestki najlepszych albumów tanecznych w USA, a w ubiegłym roku zaserwował fanom serię singli – między innymi „Summer Days” z Macklemorem i Patrickiem Stumpem. Martin Garrix wystąpi 2 lipca w Gdyni!

MICHAEL KIWANUKA

Od 2012 roku i debiutanckiego albumu „Home Again” Michael Kiwanuka urósł do rangi jednego z najważniejszych przedstawicieli brytyjskiego indie rocka i folku. Duża w tym zasługa sukcesu albumu „Love & Hate” (2016), na którym znalazły się takie piosenki jak „Cold Little Heart” (spopularyzowany przez serial „Wielkie kłamstewka”) czy utwór tytułowy. Jak przyznaje, "Love & Hate" był dość introspektywny i stanowił dla niego rodzaj terapii. Tworząc ostatnią płytę zatytułowaną po prostu "Kiwanuka", czuł się w końcu sobą. "Pamiętam, jak podpisywałem pierwszy kontrakt płytowy i dostawałem pytania o to, jak chcę, aby mnie nazywano. Ale nigdy nie chciałem przyjmować pseudonimów jak Johnny Thunders lub wielu innych artystów przede mną. Na tym albumie w końcu godzę się ze sobą. Nie będę miał żadnego alter ego. Nie stanę się Sashą Fierce czy Ziggy Stardustem, chociaż wszyscy dokoła mi coś podobnego sugerują. Mogę być po prostu Michaelem Kiwanuką", powiedział artysta. Michael Kiwanuka wystąpi na Open’erze 2 lipca.

YUNGBLUD

Dominic Richard Harrison, znany jako YUNGBLUD, wdarł się na muzyczną scenę niczym petarda. Wydany w 2018 roku debiut "21st Century Liability" z miejsca dał mu rozpoznawalność na skalę międzynarodową, a jego charakterystyczny, inspirowany rockiem i hip-hopem styl przysporzył mu legiony wielbicieli. To właśnie więź, która powstała między artystą a jego słuchaczami stała się podstawą dla ubiegłorocznej EP-ki "The Underrated Youth". "Moi fani wciąż opowiadają mi niesamowite historie, przez które musieli przejść - jak coming out przed rodzicami czy zmiana płci. Z każdym dniem, każdym koncertem, każdą kolejną wiadomością w tej EP-ce zaczęło chodzić mniej o mnie, a więcej o tę rzeszę ludzi, którzy chcą walczyć o wszystko, w co wierzymy", powiedział 22-letni artysta, który pojawi się na festiwalu 2 lipca.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 7.06.2021 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI - 649 ​​​PLN

Karnet 4 DNI + pole namiotowe - 749 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) - 459 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe - 529 PLN

Bilet jednodniowy - 315 PLN

Mediateka

Scroll to Top