Informacje prasowe

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

14 maja 2014

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów. W zestawieniu przygotowanym przez Socialbakers brano pod uwagę m.in. prędkość reakcji na zapytania internautów oraz „responsywność”, czyli odsetek zapytań, na które została udzielona odpowiedź.
Ranking „najbardziej zaangażowanych społecznościowo” marek („Socially Devoted Brands”)  realizuje Socialbakers, niezależna organizacja zajmująca się monitoringiem mediów społecznościowych. Według danych za 1 kwartał 2014 roku, Orange Polska uplasował się na 7 miejscu osiągając drugi najlepszy czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane na Facebooku (18 minut) oraz trzeci najwyższy wynik jeśli chodzi o responsywność, który wyniósł 96,61%. O finalnej pozycji w rankingu decydowała liczba udzielonych odpowiedzi pomniejszona o liczbę pytań, na które firma nie odpowiedziała.
– Wyznaczamy najlepsze standardy komunikacji z klientami w mediach społecznościowych i od 2012 roku prowadzimy działania na dużą skalę – informuje Jolanta Dudek, Dyrektor Wykonawczy ds. Obsługi Klientów Orange Polska. – Kontaktujemy się z naszymi klientami nie tylko na markowych profilach na Facebooku, blogu Orange Polska czy Twitterze, ale niemal w każdym dostępnym miejscu internetu tj. na forach, zewnętrznych blogach i w komentarzach pod artykułami online. W 2013 roku zespół Orange Ekspertów tylko na Facebooku udzielił odpowiedzi na ok. 60 tysięcy pytań użytkowników. Prócz tego, stworzyliśmy specjalną aplikację na Facebooku „pomoc Orange”, ułatwiającą klientom samodzielne rozwiązanie problemu, m.in. za pomocą wirtualnego doradcy, instruktażowych filmów wideo czy na forum pomocy technicznej – dodaje.
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

Informacje prasowe

Klienci Orange Polecają

12 maja 2014

Klienci Orange Polecają

Klienci Orange Polecają to nowa propozycja dla wszystkich, którzy chcieliby podzielić się swoją opinią wybierając najlepszą ich zdaniem ofertę. Wystarczy wejść na www.klienciorangepolecaja.pl i oddać głos na jedną z proponowanych usług. Najlepszą ofertę będzie można wybierać kilka razy w roku, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

– Codziennie słuchamy opinii naszych klientów i zabiegamy o to, by byli zadowoleni z naszych usług i polecali je innym.  W naszej akcji „Klienci Orange Polecają” też zapraszamy ich do dzielenia się z nami opinią. Jestem przekonany, że również dzięki niej będziemy bliżej potrzeb klientów, a nasze kolejne oferty będą jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

W pierwszej, wiosennej edycji „Klienci Orange Polecają” do wyboru są trzy oferty – Neostrada, czyli szybki domowy internet o prędkości do 80 Mb/s, Orange Open – konwergentna oferta umożliwiająca obniżenie comiesięcznych rachunków nawet o 65 złotych oraz nowy plan taryfowy Smart Plan Multi z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami, dużymi pakietami internetowymi oraz nawet 400 minutami na rozmowy w roamingu na terenie UE.

Aby wziąć udział w głosowaniu, wystarczy kliknąć na przycisk „chcę zagłosować” umieszczony pod wybraną usługą na stronie www.klienciorangepolecaja.pl. Klienci, którzy przy okazji głosowania wypełnią krótki formularz mogą zagrać o nagrody. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej edycji, 500 uczestników otrzyma rabat na nową ofertę Orange. Ponadto, 10 osób, które najciekawiej uzasadnią dlaczego podoba im się usługa, na którą zagłosowali, otrzyma słuchawki muzyczne SONY bluetooth.

Usługa, na którą w danej edycji zagłosuje najwięcej głosów, otrzyma specjalne godło „Klienci Orange Polecają”.

Więcej informacji: www.klienciorangepolecaja.pl

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Klienci Orange Polecają

Informacje prasowe

Orange Fab: trzy projekty w finale

12 maja 2014

Orange Fab: trzy projekty w finale

Aplikacja bezpieczeństwa usług w chmurze SESAME+, system rezerwacji elektronicznej Wizyta.pl oraz kreator e-biuletynów PublishSoSimply – to projekty, które zakwalifikowały się do etapu finałowego pierwszej polskiej edycji  programu Orange Fab. Teraz czeka je 12 tygodni akceleracji, czyli dopracowywania finalnej wersji produktu i jego modelu biznesowego.

PlayWyłącz głos

Do udziału w programie Orange Fab zgłoszono 107 usług i rozwiązań. Dominowały projekty usług cloud computing, e-commerce, oraz cyfrowego kontentu. Wszystkie zgłoszenia zostały dokładnie przeanalizowane. 50 ekspertów przyglądało się im pod kątem możliwości dalszego rozwijania i zgodności z charakterem działalności Orange. Do półfinału zakwalifikowało się 11 rozwiązań. Z ich twórcami spotkaliśmy się podczas dwudniowych przesłuchań. Na podstawie ich prezentacji i dyskusji komisja kwalifikująca wyłoniła trzech finalistów.

-Duże firmy, aby skutecznie konkurować na rynku muszą być innowacyjne, a często nowatorskie, niekonwencjonalne pomysły powstają w małych firmach lub małych grupach inicjatywnych, czyli start-upach. Żeby wejść z nimi na rynek potrzebne jest im wsparcie technologiczne, logistycznie i oczywiście finansowe. Szansą dla nich są takie programy jak Orange Fab. Z kolei naszym celem jest pozyskanie nowych produktów i usług, Jesteśmy zainteresowani wdrażaniem rozwiązań spójnych ze strategią Orange, pozwalających na rozszerzenie oferty. Współpraca z finalistami Orange Fab może pójść w kilku kierunkach. Może to być wspólna oferta produktowa z Orange lub Partnerem Orange, zakup licencji na wyłączność lub inwestycja Orange w firmę pomysłodawcy. W efekcie zarówno firmy biorące udział w programie, jak też Orange Polska i jego klienci będą odnosili korzyści –”powiedział Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. Operacyjnych”

SESAME+ (S+), aplikację zapewniająca bezpieczeństwo usług świadczonych w chmurze, stworzyła firma GETYID Software & Service. Ma ona zastosowanie wszędzie tam, gdzie przechwycenie loginu i hasła grozi nieautoryzowanym dostępem do wrażliwych informacji. Jest przeznaczona dla operatorów komórkowych, współpracuje z każdym telefonem komórkowym bez uprzedniego przygotowania.

Aplikacja Wizyta.pl, opracowana przez firmę o tej samej nazwie, to wyjątkowo prosty w obsłudze i funkcjonalny internetowy system pozwalający na umawianie wizyt w firmie. Idealny do segmentu SOHO (np. salony fryzjerskie i kosmetyczne, gabinety lekarskie, rezerwacja obiektów sportowych). Program ma wgląd w terminarze wszystkich pracowników, pozwala błyskawicznie znaleźć pierwszy wolny termin, przypomina o wizycie sms-em i mailowo a jednocześnie umożliwia zmianę terminu w ten sam sposób.

PublishSoSimply, autorstwa firmy CREW4WEB, to kreator e-magazynów, do którego wystarczy wkleić tekst, zdjęcia lub grafiki. Układ treści tworzy się sam, dzięki odpowiednim szablonom. Magazyny można czytać m.in. na iPadzie, co stosunkowo niedawno było prawie nieosiągalne dla małych firm. W świecie,   w którym kontent jest tworzony lawinowo, małe firmy mogą skoncentrować się na jego selekcji i przekazywaniu swoim klientom i partnerom biznesowych najważniejszych informacji.
Projekty te zostaną zaprezentowane w Paryżu podczas międzynarodowego Demo Day. Będzie tam można zobaczyć również rozwiązania finalistów Orange Fab z Francji, USA, Japonii. Startupy będą prezentować swoje projekty dla top managementu Grupy Orange, firm inwestujących w VC, przedstawicieli wielu dziedzin biznesu.

Orange Fab to program wspomagający rozwój małych, innowacyjnych firm, tzw. start-up’ów. Uczestnicy mają szansę stworzyć wspólną ofertę produktową z Orange, zdobyć inwestora oraz wsparcie finansowe. Umożliwia on start-up’om skupienie się na rozwoju, wdrażaniu usług oraz tworzeniu produktów doskonalących obecne rozwiązania telekomunikacyjne. Orange oferuje własne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej oraz doświadczenie mentorów wywodzących się z lokalnych ekosystemów technologicznych. W ramach programu firmy uzyskają dostęp do zasobów technicznych i marketingowych Orange Polska, kanałów komunikacji  (w tym mediów społecznościowych), kanałów dystrybucji Orange. Mogą otrzymać także dofinansowanie w wysokości do 40 tys. zł.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Fab: trzy projekty w finale

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej