Informacje prasowe

Orange Polska wdrożył inteligentną sieć transmisji danych dla PERN – lidera logistyki naftowej w Polsce

11 maja 2020
Orange Polska wdrożył inteligentną sieć transmisji danych dla  PERN – lidera logistyki naftowej w Polsce

Na potrzeby PERN Orange zestawił łącza światłowodowe oraz radiowe wraz z usługą transmisji danych w technologii MPLS oraz wdrożył rozwiązanie Hybrydowy SD-WAN. To pierwsze w naszym kraju tak szerokie wdrożenie tego rozwiązania.

Hybrydowy SD-WAN to nowoczesne rozwiązanie inteligentnej sieci WAN łączącej różne lokalizacje PERN. Usługa zapewnia wydajność i ciągłość pracy aplikacji biznesowych. Technologia jest redundantna, czyli zabezpieczona na wypadek awarii sprzętu lub łączy.

Co to oznacza?

Dzięki takiemu rozwiązaniu PERN zyskał elastyczną i łatwo zarządzaną architekturę sieciową dla 22 lokalizacji, szybkie i niezawodne połączenie baz ze swoim data center i biurem oraz bezpieczny dostęp urządzeń końcowych do firmowych aplikacji. Transmisja danych oparta jest na usłudze Biznesowy VPN oraz technologii SD-WAN.

PERN jest strategiczną spółką skarbu państwa gwarantującą bezpieczeństwo energetyczne Polski w obszarze ropy i paliw. Zarządza siecią rurociągów naftowych i produktowych, a także bazami ropy naftowej i bazami paliw. Obecnie Spółka realizuje program megainwestycji, które jeszcze bardziej wzmocnią bezpieczeństwo energetyczne państwa.

Z uwagi na strategiczny dla kraju charakter działalności PERN dba o niezawodność i bezpieczeństwo wdrażanych rozwiązań. Chętnie sięgamy po innowacyjne technologie, które pozwalają na lepszą obsługę naszych klientów i – w dłuższej perspektywie czasu – podnoszą efektywność naszych działań – powiedział Mateusz Wodejko, wiceprezes PERN odpowiadający m.in. za obszar IT.

Bożena Leśniewska, wiceprezes Orange Polska ds. rynku biznesowego dodaje:

Wykorzystywanie najnowszych technologii w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla biznesu to element strategii Orange. W ubiegłym roku jako pierwszy operator w Polsce uruchomiliśmy pilotażowo usługę Hybrydowy SD-WAN, proponując firmom nową jakość budowy wewnętrznych sieci informatycznych. Dziś uruchamiamy takie rozwiązanie dla lidera logistyki naftowej w Polsce. To dla nas niezwykle cenne doświadczenie. W dobie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw i poszukiwania kompleksowych rozwiązań, umożliwiających zarządzanie całą siecią firmową z jednego miejsca, takie rozwiązania jak SD-WAN wyznaczają nowe standardy. PERN daje przykład innym firmom.

Hybrydowy SD-WAN to rewolucyjne rozwiązanie dla przedsiębiorstw mających w całym kraju biura połączone w jedną sieć o zasięgu ogólnopolskim. Łączy oddziały i centra danych firmy, a także umożliwia optymalny dostęp do aplikacji w chmurze publicznej.

Rozwiązanie opiera się na co najmniej dwóch typach połączeń i umożliwia elastyczne wykorzystanie ich przepustowości. Pozwala na zarządzanie całą siecią z jednego miejsca oraz dokonywanie natychmiastowych zmian. Hybrydowy SD-WAN zapewnia bezpieczeństwo, stabilność i najwyższą wydajność wszystkich krytycznych aplikacji w sieci. Sprawdzi się w każdej branży. Projekt dla PERN to jedno z pierwszych wdrożeń tej usługi w Polsce.


Informacje prasowe

Tyler, The Creator na Orange Warsaw Festival 2021

07 maja 2020
Tyler, The Creator na Orange Warsaw Festival 2021

Tyler, The Creator, jedna z najbarwniejszych i najbardziej nieoczywistych postaci współczesnego hip-hopu, pierwszym headlinerem przyszłorocznej edycji Orange Warsaw Festival. Artysta wystąpi na Main Stage pierwszego dnia festiwalu. Do zobaczenia w 2021 roku w dniach 4-5 czerwca, na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec.

Tyler Gregory Okonma był przez lata nieformalnym liderem i współzałożycielem kolektywu hip-hopowego Odd Future, w pewnym momencie najważniejszego środowiska kalifornijskiego rapu. Jego solowym debiutem był mixtape „Bastard” (2009). Skomponował i wyprodukował praktycznie wszystkie utwory na swoich pięciu studyjnych albumach. Do tego kręcił teledyski, które same w sobie stawały się małymi dziełami sztuki. Jego pierwsze cztery płyty - „Goblin”, „Wolf”, „Cherry Bomb” i „Flower Boy” – znalazły się w pierwszej piątce amerykańskiego Billboardu. Natomiast ubiegłoroczny album „Igor” był pierwszym w karierze Tylera, który zadebiutował na pierwszym miejscu w USA. Wydawnictwo zdobyło nagrodę Grammy w kategorii Best Rap Album, a sam Tyler triumfował podczas tegorocznych BRIT Awards w kategorii International Male Solo Artist. Na wydawnictwie nie zabrakło dużych nazwisk (m.in. Kanye West, Playboi Carti, Pharrell, Lil Uzi Vert, Solange, CeeLo Green czy Charlie Wilson), a całość promował m.in. świetny „Earfquake”.

Twój bilet na Orange Warsaw Festival 2020 jest ważny. Zachowując swój bilet na Orange Warsaw Festival 2020 zyskujesz gwarancję udziału w festiwalu w 2021 roku w najlepszej cenie.

Informacje o biletach.


Informacje prasowe

Świętujemy pierwsze urodziny Orange Flex. Coraz więcej klientów docenia operatora w aplikacji

07 maja 2020
Świętujemy pierwsze urodziny Orange Flex. Coraz więcej klientów docenia operatora w aplikacji

Kiedy rok temu Orange Flex pojawił się na rynku, była to pierwsza w pełni cyfrowa oferta komórkowa dostępna w Polsce. Przez ostatnie 12 miesięcy usługa rozwijała się i odpowiadała na nowe potrzeby użytkowników. Elastyczne podejście i nowoczesność Flexa przyciągały coraz więcej osób. Po roku, społeczność Orange Flex tworzy kilkadziesiąt tysięcy aktywnych użytkowników, ceniących wygodę i wolność wyboru.

Klienci Orange Flex aktywnie korzystają z aplikacji, regularnie dzielą się opiniami na jej temat i co ważne - proponują ją innym. Już co piąty klient, który polecił ofertę zachęcił więcej niż 2 znajomych do dołączenia do Flexa.

Orange Flex od samego początku działa w myśl hasła #chceszmasz. Odpowiadanie na potrzeby klientów jest kluczowym elementem naszej strategii. Użytkownicy aplikacji mają realny wpływ na to, jakie nowe funkcjonalności pojawiają się w ofercie. To dzięki ich sugestiom w Orange Flex dodano m.in. obsługę eSIM na Apple Watch, nową metodę płatności BLIK a także uproszczono plany komórkowe i skrócono proces aktywacji. Takie działania pozwoliły na wzrost wskaźnika konwersji o ponad 200% w skali roku. Cieszymy się, że to rozwiązanie, wciąż nowe na naszym rynku, zyskuje na popularności – mówi Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange Polska.

Kim jest użytkownik Orange Flex i jak korzysta z oferty?

Orange Flex okazał się szczególnie atrakcyjny dla osób, którym bliskie są cyfrowe rozwiązania. Ponad połowa użytkowników to millenialsi, czyli osoby w wieku 25-40 lat. Pochodzą głównie z dużych i średnich miast.

Użytkownicy Orange Flex są niezwykle aktywni w sieci - w kwietniu zużyli średnio ponad 21 GB. Tylko na samo korzystanie z mediów społecznościowych potrzebowali aż 5 GB. Prawdziwym bestsellerem okazał się plan 30 GB za 30 zł miesięcznie.

Użytkownicy Flexa docenili również elastyczność. Ponad 60% osób zmieniających plan, decyduje się na wyższą opcję z większym pakietem danych. Świadczy to o rosnącym zapotrzebowaniu na internet w komórce, dzięki któremu mogą swobodnie słuchać muzyki oraz oglądać filmy i seriale online, czy po prostu korzystać z sieci tam, gdzie akurat tego potrzebują.

Klienci Orange Flex korzystają z licznych serwisów streamingowych, udostępniających muzykę oraz filmy i seriale. Najchętniej wybierają oni Video Pass i dzięki temu bez zużywania GB oglądają filmiki na YouTube, seriale i hity kinowe na Netflix, HBO GO, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot. Średnio w kwietniu na treści video zużyli ponad 8 GB.

Jeszcze więcej dobrych rzeczy czyli #chceszmasz

Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w nowości w Orange Flex. Nowe funkcjonalności były podyktowane wygodą użytkownika, odpowiadały na pojawiające się potrzeby i sugestie.

W drugiej połowie zeszłego roku pojawiła się oferta Flex Rodzina, która pozwoliła klientom na dodanie kilku numerów z poziomu jednego konta w aplikacji. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu w kilka minut można aktywować usługi dla swoich bliskich. Użytkownicy Flexa mają potrzebę kontroli nad wydatkami za usługi telekomunikacyjne a blisko 90% administratorów Flex Rodziny ma włączoną funkcję „zapytaj o zakup”.

W momencie startu, aplikacja Orange Flex udostępniła płatności za pomocą karty płatniczej. Na prośbę klientów na początku tego roku pojawiła się nowa metoda płatności - BLIK. Obecnie, już połowa nowych użytkowników decyduje się doładować środki za pomocą tego rozwiązania.

Mniejszymi, ale równie ważnymi wdrożeniami były: weryfikacja tożsamości cudzoziemców, wprowadzenie angielskiej wersji aplikacji a także uproszczenie procesu aktywacji czy poszerzenie listy partnerów dostępnych w Video, Music i Social Pass.

Przekaż GB – bo one mają moc

Unikalną funkcją, niedostępną do tej pory u innych operatorów, jest możliwość dzielenia się swoimi GB w ramach opcji „Przekaż GB”. W pół roku użytkownicy Flexa przesłali ponad 100 000 GB, a wartość pojedynczego transferu to blisko 7 GB. To rozwiązanie posłużyło w ostatnich dniach kwietnia do ważnej zbiórki. Użytkownicy Flex wykazali się niesamowitą mobilizacją - wystarczyły jedynie 24 godziny, aby zebrać ustaloną pulę GB, które Orange podwoił tak, aby do domów potrzebujących uczniów trafił tysiąc modemów.

Infografika do pobrania.

 

[KGVID]https://biuroprasowe.orange.pl/wp-content/uploads/2020/05/office/Orange_flexURODZINY_05-audio.mp4[/KGVID]

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.