Informacje prasowe

Orange Polska wdrożył inteligentną sieć transmisji danych dla PERN – lidera logistyki naftowej w Polsce

11 maja 2020

Orange Polska wdrożył inteligentną sieć transmisji danych dla  PERN – lidera logistyki naftowej w Polsce

Na potrzeby PERN Orange zestawił łącza światłowodowe oraz radiowe wraz z usługą transmisji danych w technologii MPLS oraz wdrożył rozwiązanie Hybrydowy SD-WAN. To pierwsze w naszym kraju tak szerokie wdrożenie tego rozwiązania.

Hybrydowy SD-WAN to nowoczesne rozwiązanie inteligentnej sieci WAN łączącej różne lokalizacje PERN. Usługa zapewnia wydajność i ciągłość pracy aplikacji biznesowych. Technologia jest redundantna, czyli zabezpieczona na wypadek awarii sprzętu lub łączy.

Co to oznacza?

Dzięki takiemu rozwiązaniu PERN zyskał elastyczną i łatwo zarządzaną architekturę sieciową dla 22 lokalizacji, szybkie i niezawodne połączenie baz ze swoim data center i biurem oraz bezpieczny dostęp urządzeń końcowych do firmowych aplikacji. Transmisja danych oparta jest na usłudze Biznesowy VPN oraz technologii SD-WAN.

PERN jest strategiczną spółką skarbu państwa gwarantującą bezpieczeństwo energetyczne Polski w obszarze ropy i paliw. Zarządza siecią rurociągów naftowych i produktowych, a także bazami ropy naftowej i bazami paliw. Obecnie Spółka realizuje program megainwestycji, które jeszcze bardziej wzmocnią bezpieczeństwo energetyczne państwa.

Z uwagi na strategiczny dla kraju charakter działalności PERN dba o niezawodność i bezpieczeństwo wdrażanych rozwiązań. Chętnie sięgamy po innowacyjne technologie, które pozwalają na lepszą obsługę naszych klientów i – w dłuższej perspektywie czasu – podnoszą efektywność naszych działań – powiedział Mateusz Wodejko, wiceprezes PERN odpowiadający m.in. za obszar IT.

Bożena Leśniewska, wiceprezes Orange Polska ds. rynku biznesowego dodaje:

Wykorzystywanie najnowszych technologii w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla biznesu to element strategii Orange. W ubiegłym roku jako pierwszy operator w Polsce uruchomiliśmy pilotażowo usługę Hybrydowy SD-WAN, proponując firmom nową jakość budowy wewnętrznych sieci informatycznych. Dziś uruchamiamy takie rozwiązanie dla lidera logistyki naftowej w Polsce. To dla nas niezwykle cenne doświadczenie. W dobie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw i poszukiwania kompleksowych rozwiązań, umożliwiających zarządzanie całą siecią firmową z jednego miejsca, takie rozwiązania jak SD-WAN wyznaczają nowe standardy. PERN daje przykład innym firmom.

Hybrydowy SD-WAN to rewolucyjne rozwiązanie dla przedsiębiorstw mających w całym kraju biura połączone w jedną sieć o zasięgu ogólnopolskim. Łączy oddziały i centra danych firmy, a także umożliwia optymalny dostęp do aplikacji w chmurze publicznej.

Rozwiązanie opiera się na co najmniej dwóch typach połączeń i umożliwia elastyczne wykorzystanie ich przepustowości. Pozwala na zarządzanie całą siecią z jednego miejsca oraz dokonywanie natychmiastowych zmian. Hybrydowy SD-WAN zapewnia bezpieczeństwo, stabilność i najwyższą wydajność wszystkich krytycznych aplikacji w sieci. Sprawdzi się w każdej branży. Projekt dla PERN to jedno z pierwszych wdrożeń tej usługi w Polsce.

Udostępnij: Orange Polska wdrożył inteligentną sieć transmisji danych dla  PERN – lidera logistyki naftowej w Polsce

Informacje prasowe

Tyler, The Creator na Orange Warsaw Festival 2021

7 maja 2020

Tyler, The Creator na Orange Warsaw Festival 2021

Tyler, The Creator, jedna z najbarwniejszych i najbardziej nieoczywistych postaci współczesnego hip-hopu, pierwszym headlinerem przyszłorocznej edycji Orange Warsaw Festival. Artysta wystąpi na Main Stage pierwszego dnia festiwalu. Do zobaczenia w 2021 roku w dniach 4-5 czerwca, na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec.

Tyler Gregory Okonma był przez lata nieformalnym liderem i współzałożycielem kolektywu hip-hopowego Odd Future, w pewnym momencie najważniejszego środowiska kalifornijskiego rapu. Jego solowym debiutem był mixtape „Bastard” (2009). Skomponował i wyprodukował praktycznie wszystkie utwory na swoich pięciu studyjnych albumach. Do tego kręcił teledyski, które same w sobie stawały się małymi dziełami sztuki. Jego pierwsze cztery płyty – „Goblin”, „Wolf”, „Cherry Bomb” i „Flower Boy” – znalazły się w pierwszej piątce amerykańskiego Billboardu. Natomiast ubiegłoroczny album „Igor” był pierwszym w karierze Tylera, który zadebiutował na pierwszym miejscu w USA. Wydawnictwo zdobyło nagrodę Grammy w kategorii Best Rap Album, a sam Tyler triumfował podczas tegorocznych BRIT Awards w kategorii International Male Solo Artist. Na wydawnictwie nie zabrakło dużych nazwisk (m.in. Kanye West, Playboi Carti, Pharrell, Lil Uzi Vert, Solange, CeeLo Green czy Charlie Wilson), a całość promował m.in. świetny „Earfquake”.

Twój bilet na Orange Warsaw Festival 2020 jest ważny. Zachowując swój bilet na Orange Warsaw Festival 2020 zyskujesz gwarancję udziału w festiwalu w 2021 roku w najlepszej cenie.

Informacje o biletach.

Udostępnij: Tyler, The Creator na Orange Warsaw Festival 2021

Informacje prasowe

Świętujemy pierwsze urodziny Orange Flex. Coraz więcej klientów docenia operatora w aplikacji

7 maja 2020

Świętujemy pierwsze urodziny Orange Flex. Coraz więcej klientów docenia operatora w aplikacji

Kiedy rok temu Orange Flex pojawił się na rynku, była to pierwsza w pełni cyfrowa oferta komórkowa dostępna w Polsce. Przez ostatnie 12 miesięcy usługa rozwijała się i odpowiadała na nowe potrzeby użytkowników. Elastyczne podejście i nowoczesność Flexa przyciągały coraz więcej osób. Po roku, społeczność Orange Flex tworzy kilkadziesiąt tysięcy aktywnych użytkowników, ceniących wygodę i wolność wyboru.

Klienci Orange Flex aktywnie korzystają z aplikacji, regularnie dzielą się opiniami na jej temat i co ważne – proponują ją innym. Już co piąty klient, który polecił ofertę zachęcił więcej niż 2 znajomych do dołączenia do Flexa.

Orange Flex od samego początku działa w myśl hasła #chceszmasz. Odpowiadanie na potrzeby klientów jest kluczowym elementem naszej strategii. Użytkownicy aplikacji mają realny wpływ na to, jakie nowe funkcjonalności pojawiają się w ofercie. To dzięki ich sugestiom w Orange Flex dodano m.in. obsługę eSIM na Apple Watch, nową metodę płatności BLIK a także uproszczono plany komórkowe i skrócono proces aktywacji. Takie działania pozwoliły na wzrost wskaźnika konwersji o ponad 200% w skali roku. Cieszymy się, że to rozwiązanie, wciąż nowe na naszym rynku, zyskuje na popularności – mówi Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange Polska.

Kim jest użytkownik Orange Flex i jak korzysta z oferty?

Orange Flex okazał się szczególnie atrakcyjny dla osób, którym bliskie są cyfrowe rozwiązania. Ponad połowa użytkowników to millenialsi, czyli osoby w wieku 25-40 lat. Pochodzą głównie z dużych i średnich miast.

Użytkownicy Orange Flex są niezwykle aktywni w sieci – w kwietniu zużyli średnio ponad 21 GB. Tylko na samo korzystanie z mediów społecznościowych potrzebowali aż 5 GB. Prawdziwym bestsellerem okazał się plan 30 GB za 30 zł miesięcznie.

Użytkownicy Flexa docenili również elastyczność. Ponad 60% osób zmieniających plan, decyduje się na wyższą opcję z większym pakietem danych. Świadczy to o rosnącym zapotrzebowaniu na internet w komórce, dzięki któremu mogą swobodnie słuchać muzyki oraz oglądać filmy i seriale online, czy po prostu korzystać z sieci tam, gdzie akurat tego potrzebują.

Klienci Orange Flex korzystają z licznych serwisów streamingowych, udostępniających muzykę oraz filmy i seriale. Najchętniej wybierają oni Video Pass i dzięki temu bez zużywania GB oglądają filmiki na YouTube, seriale i hity kinowe na Netflix, HBO GO, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot. Średnio w kwietniu na treści video zużyli ponad 8 GB.

Jeszcze więcej dobrych rzeczy czyli #chceszmasz

Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w nowości w Orange Flex. Nowe funkcjonalności były podyktowane wygodą użytkownika, odpowiadały na pojawiające się potrzeby i sugestie.

W drugiej połowie zeszłego roku pojawiła się oferta Flex Rodzina, która pozwoliła klientom na dodanie kilku numerów z poziomu jednego konta w aplikacji. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu w kilka minut można aktywować usługi dla swoich bliskich. Użytkownicy Flexa mają potrzebę kontroli nad wydatkami za usługi telekomunikacyjne a blisko 90% administratorów Flex Rodziny ma włączoną funkcję „zapytaj o zakup”.

W momencie startu, aplikacja Orange Flex udostępniła płatności za pomocą karty płatniczej. Na prośbę klientów na początku tego roku pojawiła się nowa metoda płatności – BLIK. Obecnie, już połowa nowych użytkowników decyduje się doładować środki za pomocą tego rozwiązania.

Mniejszymi, ale równie ważnymi wdrożeniami były: weryfikacja tożsamości cudzoziemców, wprowadzenie angielskiej wersji aplikacji a także uproszczenie procesu aktywacji czy poszerzenie listy partnerów dostępnych w Video, Music i Social Pass.

Przekaż GB – bo one mają moc

Unikalną funkcją, niedostępną do tej pory u innych operatorów, jest możliwość dzielenia się swoimi GB w ramach opcji „Przekaż GB”. W pół roku użytkownicy Flexa przesłali ponad 100 000 GB, a wartość pojedynczego transferu to blisko 7 GB. To rozwiązanie posłużyło w ostatnich dniach kwietnia do ważnej zbiórki. Użytkownicy Flex wykazali się niesamowitą mobilizacją – wystarczyły jedynie 24 godziny, aby zebrać ustaloną pulę GB, które Orange podwoił tak, aby do domów potrzebujących uczniów trafił tysiąc modemów.

Infografika do pobrania.

 

Udostępnij: Świętujemy pierwsze urodziny Orange Flex. Coraz więcej klientów docenia operatora w aplikacji

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej