Informacje prasowe

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

11 grudnia 2014

Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

„Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” zdobył główną nagrodę w  8. edycji konkursu „Raporty Społeczne”. Doceniono go  za wyjątkową klarowność prezentacji misji społecznej firmy oraz  wzorcową formę przedstawienia działalności CSR przez Orange Polska.  Podkreślono także zaangażowanie interesariuszy w proces przygotowania raportu.

W konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji jury główne, dziennikarskie, internauci oraz Ministerstwo Gospodarki wybierali najlepsze raporty spośród zgłoszonych 31 publikacji. Głównymi kryteriami oceny i wyboru raportów są kompletność, wiarygodność i komunikacja. „Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013” najlepiej spełniał te kryteria.

Publikacja Orange Polska została przygotowana wg międzynarodowych standardów raportowania GRI (Global Reporting Initiative) i poddana weryfikacji zewnętrznego audytora.
Nowością w tegorocznym Raporcie był udział internautów, którzy w ramach dyskusji na blogu korporacyjnym (www.blog.orange.pl) decydowali o wyborze treści i formy. Projekt graficzny nagrodzonego raportu przygotowała Agencja Reklamowa ArtGroup

Oprócz Orange w tegorocznej edycji konkursu nagrody otrzymały również firmy  – Lubelski Węgiel Bogdanka S.A, Energa SA oraz  Tauron Polska Energia SA.

Organizatorami konkursu są  Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku.

Patronami konkursu są Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska z najlepszym raportem społecznym

Informacje prasowe

Płatności zbliżeniowe telefonem NFC w Orange z kartą płatniczą Visa do konta ING Banku Śląskiego

2 grudnia 2014

Płatności zbliżeniowe telefonem NFC w Orange z kartą płatniczą Visa do konta ING Banku Śląskiego

Klienci Orange mogą od dziś korzystać z wygodnych i bezpiecznych płatności zbliżeniowych telefonem, używając karty płatniczej Visa do konta ING Banku Śląskiego. To kolejna karta dostępna w ramach usługi i aplikacji NFC Pass, która pozwala płacić smartfonem NFC w Orange w sklepach oraz w punktach handlowo-usługowych. Karta do konta ING Banku Śląskiego jest jednocześnie pierwszą kartą płatniczą NFC w systemie Visa, wydaną we współpracy z polskimi operatorami komórkowymi.

Usługa i aplikacja NFC Pass w Orange umożliwia instalowanie w jednym telefonie NFC, z kartą SIM NFC, debetowych i kredytowych kart płatniczych różnych banków, a w przyszłości innych dostawców usług – kart miejskich, kart dostępu itp.

Oferta usługi NFC Pass w Orange jest adresowana do wszystkich klientów – indywidualnych oraz firmowych, korzystających z usług mobilnych na abonament oraz na kartę. Aby z niej skorzystać, wystarczy podpisując lub przedłużając swoją umowę na telefon komórkowy wybrać aparat telefoniczny zgodny z usługą NFC Pass oraz kartę SIM NFC, na której możliwe jest zainstalowanie karty płatniczej banku. Od teraz dotyczy to również karty ING Visa NFC, która może być wydana do konta w ING Banku Śląskim.

Aplikacja NFC Pass jest już dostępna dla ponad dwudziestu modeli smartfonów NFC z systemem Android. W przyszłym roku planowane jest uruchomienie usługi NFC Pass na urządzeniach z systemem Windows Phone 8.1.

„Orange systematycznie poszerza portfolio kart NFC dostępnych w aplikacji NFC Pass, aby jak największe grono Klientów mogło cieszyć się z wygody płatności zbliżeniowych telefonem kartą połączoną z rachunkiem bieżącym.” – mówi Dariusz Boduch, Dyrektor Marketingu Ofert Multimedialnych w Orange Polska SA – „Na uwagę zasługuje wygoda i pewność korzystania w sklepie z płatności zbliżeniowych telefonem w Orange z kartą banku, które nie wymagają  odblokowania ekranu, uruchomienia aplikacji ani nawet połączenia z internetem.”

„Gratulujemy ING Bankowi Śląskiemu oraz sieci Orange wdrożenia mobilnych płatności zbliżeniowych Visa i cieszymy się, że usługa debiutuje na polskim rynku. Uważamy, że takie płatności są przyszłością w zakresie płacenia za zakupy w punktach sprzedaży, czego potwierdzeniem jest niezwykle szybki rozwój płatności zbliżeniowych w Polsce, w których jesteśmy europejskim liderem” – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

Przy płatnościach kartą ING Visa NFC transakcja wykonywana jest przy użyciu technologii zbliżeniowej Visa, która gwarantuje tak samo wysoki poziom bezpieczeństwa, jak przy płatnościach tradycyjną kartą. Realizacja transakcji nie wymaga otwierania aplikacji i posiadania połączenia z internetem. Płatności do kwoty 50 zł odbywają się bez konieczności wpisywania kodu PIN w terminalu płatniczym.

Transakcje zbliżeniowe telefonem komórkowym można realizować we wszystkich terminalach płatniczych akceptujących płatności zbliżeniowe w całej Polsce, których liczba przekracza już 280 tysięcy (ponad 70% wszystkich terminali zainstalowanych w kraju).
O ING BANK ŚLĄSKI:
ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Bank świadczy pełen zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych. ING oferuje wielokanałowy dostęp do kont osobistych i firmowych oraz posiada ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą spółki świadczące usługi leasingowe, faktoringowe, bankowości inwestycyjnej oraz maklerskie.
Grupa ING jest wywodzącą się z Holandii, globalną instytucją finansową świadczącą usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami dla klientów detalicznych i korporacyjnych.

O Orange:
Orange jest światowym liderem w oferowaniu klientom mobilnych usług NFC i tworzeniu wspólnych standardów na tym rynku. Polska była trzecim, po Francji (2010) i Wielkiej Brytanii (2011), krajem w którym Orange zaoferował komercyjne usługi płatności zbliżeniowych NFC w telefonie. Miało to miejsce w październiku 2012 roku.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Płatności zbliżeniowe telefonem NFC w Orange z kartą płatniczą Visa do konta ING Banku Śląskiego

Informacje prasowe

MUSE PIERWSZYM HEADLINEREM ORANGE WARSAW FESTIVAL 2015

1 grudnia 2014

MUSE PIERWSZYM HEADLINEREM ORANGE WARSAW FESTIVAL 2015

Jeden z największych obecnie zespołów rockowych na świecie będzie headlinerem trzeciego dnia festiwalu. Muse wystąpi 14 czerwca na Służewcu. The Chemical Brothers, Asking Alexandria, Mela Koteluk i Kadebostany także zagrają na Orange Warsaw Festival 2015.

MUSE wydał sześć albumów studyjnych, które sprzedały się w łącznej liczbie ponad 20 milionów egzemplarzy na całym świecie. Zespół, jako jedna z najlepszych kapel koncertowych na świecie, jest laureatem wielu prestiżowych nagród muzycznych, m.in. pięciu MTV Europe Music Awards, sześciu nagród NME oraz sześciu Q Awards. Wśród wyróżnień, znalazł się również dwukrotny tytuł Best British Live Act przyznany na Brits Awards oraz pięć nominacji do Grammy, zdobywając tytuł Best Rock Album za krążek The Resistance.
Ich ostatnia trasa koncertowa rozpoczęła się w październiku 2012 roku i gościła łącznie ponad 2 miliony fanów. Wyprzedany koncert Muse na Stadionie Olimpijskim w Rzymie był pierwszym wydawnictwem koncertowym nagranym w najwyższej jakości 4k Ultra High Definition. Obecnie zespół przebywa w studiu gdzie muzycy pracują nad siódmym albumem studyjnym zaplanowanym na 2015 rok.

THE CHEMICAL BROTHERS, przez ostatnie dwadzieścia lat, zmienili definicję grania muzyki elektronicznej na żywo. Przez ten czas, ich sety ewoluowały z początków w obskurnych londyńskich klubach do bycia jednym z najbardziej pożądanych na świecie artystów w muzyce elektronicznej. Przez cały ten czas ich koncertom przyświecał jeden główny pomysł: koncert powinien tworzyć własną, przenikającą się przestrzeń audiowizualną, pozwalającą publiczności zatracić się na czas trwania seta.
Ciągnący się związek The Chemical Brothers z reżyserem i artystą wizualnym Adamem Smithem dalej potrafi zaskoczyć efektami współpracy (co można zaobserwować we wspólnym filmie koncertowym z 2012 roku – Don’t Think). Zespół planuje wydanie ósmego albumu studyjnego w 2015 roku.

ASKING ALEXANDRIA to brytyjski zespół metalcorowy założony w mieście York. Grupa powstałą w 2008 roku kiedy Ben Bruce (gitarzysta) wrócił do Wielkiej Brytanii po dłuższym pobycie w dalekim Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Brzmienie Asking Alexandria określane jest przez krytyków jako metalcore połączony z heavy metalem oraz elementami elektroniki. Jako główną inspirację muzyczną zespołu, wokalista Danny Wornsnop podaje zespół Aerosmith.
Pierwszy album zespołu Stand Up and Scream został wydany w 2009 roku nakładem niezależnej amerykańskiej wytwórni Sumerian Records. Kolejne wydawnictwo – album Reckless & Relentless ukazał się w kwietniu 2011 roku i zadebiutował na 9 miejscu listy Billboard 200 oraz znalazł się w zestawieniu Top 5 Rock Albums magazynu Billboard. Album został również doceniony na Wyspach Brytyjskich, gdzie znalazł się na 7 miejscu UK Rock Chart. Najnowsze wydawnictwo grupy to wydany w 2013 roku album From Death to Destiny.

MELA KOTELUK to polska wokalistka i autorka tekstów. Zadebiutowała w 2012 roku albumem Spadochron, który odniósł duży komercyjny sukces i zyskał tytuł Platynowej Płyty. Za debiutancką płytę Mela otrzymała dwa Fryderyki 2013 w kategoriach Album Roku i Debiut Roku.
17 listopada 2014 roku ukazała się druga, autorska płyta Meli pt.: Migracje. Zapowiedział ją singiel zatytułowany Fastrygi, do którego powstał także teledysk. Migracje to zbiór niezależnych brzmieniowo kompozycji i polskich, autorskich tekstów. Całość dowodzi konsekwencji Meli i jej zespołu w pielęgnowaniu charakterystycznego języka, którego nie sposób pomylić z żadnym innym. Na płycie pojawiają się oryginalne, kojące dźwięki bardzo rzadkiego instrumentu w kształcie przypominającego UFO, o nazwie hang drum. Utwory ubarwia wiolonczela, a także flety, saksofony i klarnety.

KADEBOSTANY to założony w 2008 roku zespół, który szturmem wdziera się do świata muzyki pop. Jak sami podają, wywodzą się z małej europejskiej republiki – Kadebostanu i reprezentują tę nację na arenie międzynarodowej. Ich muzyka to zniewalająca mieszanka chwytliwych brzmień połączona z wpływami różnych, czasem pozornie wykluczających się naleciałości. Ich wizerunek udoskonalają występy na żywo, kiedy wizualne show łączy się z wyrazistym charakterem ich występów.
Kasebostany wydali swój pierwszy album w 2011 i już chwilę później rozpoczęli natarcie na międzynarodową publiczność, grając ponad sto koncertów na całym świecie.  Po sukcesie pierwszego krążka, artyści zaczęli pracę nad drugą płytą i już w 2013 roku na świat przyszedł album Pop Collection. Wydawnictwo, promowane singlem Walking With A Ghost wyraźnie pokazuje kierunek, w którym podążają muzycy. Album został też nagrodzony potrójną nominacją do Swiss Music Award.

ORANGE WARSAW FESTIVAL 2015

Orange Warsaw Festival 2015 odbędzie się w dniach 12-14 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Festiwal potrwa 3 dni, a na dwóch scenach wystąpi ponad 30 wykonawców.

Od 1 grudnia w sprzedaży są wyłącznie karnety, natomiast bilety jednodniowe będą dostępne od 2 lutego 2015. Każdy klient Orange może kupić maksymalnie 2 karnety lub 2 bilety jednodniowe w kategoriach GA, GA (D) i GA (KIDS) ze zniżką 15%.

Bilety można kupić na www.orangewarsawfestival.pl/bilety i www.eventim.pl oraz w sieci stacjonarnych punktów sprzedaży Eventim.

Bilety w sprzedaży ratalnej dostępne są w systemie rezerwacyjnym Eventim. Aby zakupić bilet na raty, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: info@eventim.pl umieszczając w temacie  „OWF15 – RATY”.

Bieżące informacje na temat Orange Warsaw Festival 2015 znajdują się na stronach festiwalu.

www.orangewarsawfestival.pl
www.facebook.com/OrangeWarsawFestival

z ramienia Organizatora Festiwalu – firmy Rochstar Events:
Monika Nowaczewska, Head Of Communication
email:  monika.nowaczewska@rochstar-events.com

z ramienia Sponsora Tytularnego Festiwalu – firmy Orange Polska:
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: MUSE PIERWSZYM HEADLINEREM ORANGE WARSAW FESTIVAL 2015

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej