Informacje prasowe

Orange pomaga klientom na Facebooku

28 listopada 2011

Orange pomaga klientom na Facebooku

Od dziś klienci Orange mogą wyjaśnić wątpliwości, rozwiązać problem czy kupić usługi również poprzez Facebooka. Na profilu Orange uruchomiona została specjalna zakładka „pomoc Orange”, miejsce gdzie wspierać ich będzie zespół kompetentnych doradców.

– Zakładka pomoc Orange na naszym profilu na Facebooku to miejsce, gdzie klienci znajdą wiele informacji o naszych usługach i ich działaniu oraz w razie potrzeby uzyskają kompetentną pomoc w rozwiązaniu swoich problemów. To przykład nowoczesnego i otwartego podejścia do obsługi klientów i szukania kontaktu z nimi tam, gdzie spędzają swój czas – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel i Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów.

– Od początku listopada, w ramach kampanii w Orange klienci mają lepiej, informujemy jak łatwiej korzystać z naszych usług. Mocno wierzymy w potencjał mediów społecznościowych, wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i zmieniamy się pod ich wpływem. Serwis na naszym fanpage’u FB to kolejny przykład kompleksowego podejścia do komunikacji z klientami – uważa Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Public Relations i Sponsoringu Grupy TP.

W serwisie pomoc Orange (www.facebook.com/OrangePolska) użytkownikom towarzyszyć będą doradcy myOrange, czyli konkretne, znane ze zdjęcia osoby, które będą dostępne online i będą aktywnie udzielały odpowiedzi i zarządzały problemami. Najważniejsze elementy serwisu to:

  • formularz pomocowy – to prosta aplikacja, która pozwala na zgłoszenie sprawy, która od razu trafia do aktywnych on-line doradców myOrange. Osoby te same sprawdzą niezbędne dane klienta i zajmą się jego sprawą.
  • forum techniczne Orange – można tu znaleźć odpowiedzi na tematy związane z techniką i obsługą
  • zrób to sam – serwis e-care, pozwalający na załatwienie on-line spraw związanych z obsługą konta abonenckiego
  • wideoporady – dotyczą spraw technicznych i użytkowych

Z poziomu zakładki klienci uzyskają też dostęp do sklepu Orange, poszerzonych informacji o ofercie, fakturach, płatnościach i formalnościach oraz do nowościach i promocjach. W razie konieczności znajdą tu również informacje o problemach w obsłudze.

Dotychczas klienci Orange mogli uzyskać pomoc poprzez główną stronę profilu, wpisując np. pytania w komentarzach. Ta forma także zostanie utrzymana, przede wszystkim dlatego, że jest wygodna dla użytkowników.

Obsługa na profilu Orange Polska jest bardzo szeroka. Serwis pomoc Orange, podzielony na obsługę klienta indywidualnego i biznesowego, to jedna z jej odsłon. Będzie rozwijany i wzbogacany o kolejne usługi wychodzące naprzeciw potrzebom klientów.

Udostępnij: Orange pomaga klientom na Facebooku

Informacje prasowe

Sieć Orange bardziej dostępna dla klientów PLAY

28 listopada 2011

Sieć Orange bardziej dostępna dla klientów PLAY

Operatorzy podpisali aneks do umowy o roamingu krajowym, który znacznie zwiększa wielkość ruchu wykonywanego przez klientów PLAY, jaka będzie obsługiwana przez sieć Orange. W ciągu najbliższych kilku tygodni klienci PLAY zyskają dostęp do sieci ORANGE w przypadku braku zasięgu sieci własnej, szczególnie na terenach słabiej zaludnionych.

Umowa o roamingu krajowym między obydwoma operatorami została podpisana w lipcu 2010 r. Do tej pory jednak, ruch klientów Play odbywający się z wykorzystaniem sieci radiowej Orange był relatywnie niewielki i ograniczony terytorialnie.

Korzystając z możliwości jakie daje konkurencja na rynku hurtowym, obie strony postanowiły rozszerzyć współpracę i podpisały w listopadzie 2011 r. aneks do umowy, w wyniku którego znacznie zwiększy się wielkość ruchu telekomunikacyjnego klientów Play obsługiwanego przez sieć Oragne. Pozwoli to operatorowi sieci Play zdywersyfikować swoje usługi realizowane za pomocą roamingu krajowego i lepiej zarządzać jego kosztami. Klienci Play zyskają możliwość korzystania z sieci aż trzech operatorów.

Rozszerzenie roamingu krajowego z Play jest dla nas nie tylko źródłem zwiększenia przychodów ale ważnym krokiem w rozwoju współpracy międzyoperatorskiej oraz potwierdzeniem zaufania dla jakości usług oferowanych w sieci Orange” – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel i Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów.

„Z przyjemnością ogłaszamy zawarcie tej umowy, dzięki której będziemy mogli oferować naszym klientom jeszcze lepsze usługi. W ten sposób klienci PLAY będą mieli możliwość korzystania z trzech różnych sieci – PLAY, PLUS i ORANGE. Inni operatorzy decydują się na dzielenie sieci, żeby ograniczać koszty, naszym celem jest poprawa jakości” – mówi Jørgen Bang-Jensen CEO Play.

Proces technicznego wdrażania ustaleń między operatorami potrwa kilka najbliższych tygodni. Uruchomienie dostępu do sieci Orange zostanie zrealizowane w sposób nie wymagający żadnych zmian w telefonach ani na kontach abonenckich klientów sieci Play.

Udostępnij: Sieć Orange bardziej dostępna dla klientów PLAY

Informacje prasowe

Nowa oferta mobilnego Internetu Business Everywhere

25 listopada 2011

Nowa oferta mobilnego Internetu Business Everywhere

Od 25 listopada w Orange dla Firm jest dostępna nowa oferta Business Everywhere z niższym abonamentem oraz większymi pakietami na transmisję danych, aż do 48 GB miesięcznie. Klienci mogą też skorzystać ze specjalnych ofert z modemem, komputerem lub tabletem w zestawie oraz dodatkowych planów na Internet w telefonie. Uzupełnieniem oferty jest duży wybór usług dodatkowych umożliwiających precyzyjne dopasowanie wybranej opcji do własnych potrzeb.

Nowa oferta Business Eveywhere to sześć elastycznych planów taryfowych, w których już od 15 zł (+VAT) miesięcznie można korzystać z nielimitowanego dostępu do Internetu w usłudze Szczęśliwe Godziny. W zależności od wyboru klienci mogą mieć  do dyspozycji od 500 MB do 48 GB miesięcznie, na transmisję danych w najnowocześniejszych technologiach, m. in. CDMA i HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s. Oprócz usługi mogą kupić jeden z nowoczesnych modemów i routerów w cenie od 1 zł (+VAT), a zawierając umowę na 36 miesięcy otrzymać dodatkowy rabat na abonament w wysokości 10 proc.

Szczegóły cenowe oferty w salonach sprzedaży przedstawia poniższa tabela (ceny + VAT):

 

Nowy Business Everywhere

Mini 0,5

Mini 3

Standard 6

Standard 12

Przemium 24

Premium 48

abonament z umową na 12 i 24 m-ce

15,00 zł

29,00 zł

42,00 zł

52,00 zł

79,00 zł

99,00 zł

abonament z umową na 36 m-cy

13,50 zł

26,10 zł

37,80 zł

46,80 zł

71,10 zł

89,10 zł

limit danych

500 MB

3 GB

6 GB

12 GB

24 GB

48 GB

Bezpłatne usługi dodatkowe w abonamencie

Szczęśliwe Godziny (nielimitowany dostęp do Internetu 24.00 – 8.00)

Szczęśliwe Godziny, Więcej E-maili,
Pakiet 60 Minut, Pakiet 60 SMS-ów,
Orange Hotspot

Klienci zainteresowani kupieniem usługi mobilnego Internetu z netbookiem lub laptopem w atrakcyjnej cenie, mogą skorzystać z oferty nowy Business Everywhere z komputerem. Wybierając ją, oprócz nowoczesnego urządzenia w cenie od 1 zł i wielu usług dodatkowych otrzymają także dodatkowe pakiety na transmisję danych dzięki czemu będą mogli wykorzystać co miesiąc nawet 52 GB na transmisję danych.

Do wyboru są między innymi:

  • laptop HP Pavilion dv6-6120sw, Samsung RV511,
  • netbooki – HP Mini 210-3000, Samsung NC110,

Szczegóły cenowe oferty w salonach sprzedaży przedstawia poniższa tabela (ceny + VAT):

 

Nowy Business Everywhere z komputerem

Mini 0,5

Mini 3

Standard 6

Standard 12

Przemium 24

Premium 48

abonament z umową na 12 i 24 m-ce

15,00 zł

29,00 zł

42,00 zł

52,00 zł

79,00 zł

99,00 zł

limit danych

500 MB

3 GB

6 GB

12 GB

24 GB

48 GB

dodatkowy limit

4 GB

Łączny limit

500 MB

7 GB

10 GB

16 GB

28 GB

52 GB

Bezpłatne usługi dodatkowe w abonamencie

Szczęśliwe Godziny (nielimitowany dostęp do Internetu 24.00 – 8.00)

Szczęśliwe Godziny, Więcej E-maili,
Pakiet 60 Minut, Pakiet 60 SMS-ów,
Orange Hotspot

Klienci posiadający już sprzęt do mobilnego internetu, mogą wybrać ofertę bez modemu. W zależności od czasu na jaki zawierają umowę ich abonament będzie obniżony do 1 zł (+VAT) nawet przez 4 miesiące.

Z myślą o uytkownikach, którzy łączą się z Internetem za pomocą telefonu lub smartfona przygotowano 5 planów Business Everywhere w telefonie, w których po wykorzystaniu wykupionego limitu nie są pobierane opłaty za dalsze korzystanie z Internetu. Dzięki temu nie ma ryzyka niespodziewanych, dodatkowych kosztów za połączenia z siecią www. To opcja szczególnie przydatna dla klientów, którzy w ramach swojego planu taryfowego nie posiadają żadnego pakietu na transmisję danych. Do wyboru są:

  • Nowy Business Everywhere Mini 2 w telefonie – 2 GB za 20 zł (+VAT),
  • Nowy Business Everywhere Standard 4 w telefonie – 4 GB za 30 zł  (+VAT),
  • Nowy Business Everywhere Standard 8 w telefonie – 8 GB za 40 zł  (+VAT),
  • Nowy Business Everywhere Premium 12 w telefonie – 12 GB za 50 zł  (+VAT),
  • Nowy Business Everywhere Premium 20 w telefonie – 20 GB za 60 zł  (+VAT).

Jednym z atutów nowej oferty jest możliwość samodzielnego decydowania o zwiększeniu limitu transferu danych dostępnego w abonamencie, w zależności od potrzeb. Umożliwiają to m. in. dodatkowe Pakiety GB, które można aktywować SMS-em lub za pośrednictwem konsultanta czy na stronie www.orange.pl.

Lista usług dodatkowych płatnych i dostępnych bezpłatnie, w wybranych opcjach oferty Nowy Business Everywhere:

  • Dodatkowe Pakiety GB – 3 pakiety do wyboru, które dają możliwość zwiększania limitu transmisji o 0,5 GB, 1 GB lub 2 GB, pakiety można kupować wielokrotnie, jednak nie więcej niż jeden na dobę,
  • Pracuj Swobodnie – transmisja danych w godzinach 9:00 – 17:00 nie jest wliczana

do limitu danych,

  • Więcej E-maili – nielimitowany dostęp do e-maili; transmisja z programów pocztowych nie pomniejsza limitu danych,
  • Cała Naprzód – możliwość korzystania z Internetu o maksymalnej prędkości nawet po wykorzystaniu miesięcznego limitu,
  • Orange Hotspot – nielimitowany dostęp do Internetu w punktach hotspot; transmisja danych w tych punktach nie pomniejsza limitu danych,
  • Pakiet 60 Minut – 60 minut do Orange i na numery stacjonarne,
  • Pakiet 60 SMS-ów – 60 SMS-ów do Orange i na numery stacjonarne,
  • Szczęśliwe Godziny – transmisja danych w godzinach 24:00 – 8:00 nie jest wliczana do limitu danych.

Nowa oferta Business Everywhere jest od 25 listopada dostępna w salonach sprzedaży Orange. W niedługim czasie będzie ją można zamawiać także za pośrednictwem e-sklepu na stronie www.be.orange.pl

*  *  *

Orange posiada największy w kraju zasięg szybkiego, mobilnego Internetu. Jest pierwszym w Polsce operatorem umożliwiającym korzystanie z dostępu w technologiach HSDPA+ DC/UMTS/EDGE/GPRS oraz CDMA do 1 Mb/s. Dzięki zasięgowi CDMA pokrywającemu 86% powierzchni kraju, klienci przebywający na teranach pozamiejskich mogą korzystać z ponad czterokrotnie szybszej transmisji danych w miejscach, gdzie pozostali operatorzy udostępniają połączenia tylko w najpopularniejszej technologii EDGE. Na obszarach miejskich i zurbanizowanych mają do dyspozycji technologie szybkiej transmisji danych z prędkością do 42 Mb/s. W ich zasięgu znajduje się ponad  60% Polaków. Łączny zasięg mobilnych usług internetowych sieci Orange obejmuje 99,6 %  populacji kraju.

 

Więcej informacji o ofercie na www.be.orange.pl

Udostępnij: Nowa oferta mobilnego Internetu Business Everywhere

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej