Informacje prasowe

Orange sponsorem IV edycji konkursu na Dziennikarza Obywatelskiego Roku i Blogera Roku

07 stycznia 2010
Orange sponsorem IV edycji konkursu na Dziennikarza Obywatelskiego Roku i Blogera Roku

Ruszyła IV edycja konkursu na Dziennikarza Obywatelskiego Roku i Blogera Roku. Konkurs wyłoni osoby, które publikując materiały lub blogując w Internecie, dostarczają rzetelnych materiałów, służą społeczeństwu i lokalnym społecznościom. Organizatorem jest portal Wiadomości24.pl, a sponsorem Orange. Zwycięzców poznamy 11 marca 2010 r.

- Z uwagą obserwujemy rozwój dziennikarstwa obywatelskiego i blogosfery, które są powrotem do korzeni dziennikarstwa. Staramy się wspierać to zjawisko i aktywnie w nim uczestniczyć. Dlatego stworzyliśmy w 2009 r. platformę blogową, będącą rodzajem dziennikarstwa korporacyjnego - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz Dyrektor Departamentu PR Grupy TP oraz członek Kapituły konkursu.

- Doceniam zaangażowanie Orange i pomoc udzieloną przy organizacji konkursu, mającego promować wartościowe materiały dziennikarzy obywatelskich oraz najlepsze blogi polskiego internetu. Konkurs Wiadomości24.pl jest unikalny nie tylko dlatego, że był pierwszy w polskim internecie, ale również dlatego, że jest otwarty - nie stawia barier przed kandydatami - uważa Tomasz Kowalski wydawca Wiadomości24.pl

Wspieranie przez Orange rozwoju nowych mediów w Polsce jest elementem strategii komunikacyjnej firmy, która kładzie duży nacisk na wykorzystywanie mediów społecznych w dialogu z klientami. Konsekwencją tej strategii było uruchomienie w 2009 roku platformy blogowej. Pod adresem www.blog.tp.pl Grupa TP prowadzi cztery blogi:  korporacyjny, rzecznika prasowego (został uznany za najlepszy blog profesjonalny 2009 r.), technologiczny i sportowy. Spośród 377 spółek notowanych na warszawskiej giełdzie tylko Grupa TP stworzyła własną platformę blogową. Grupa TP prowadzi dialog z internautami również na mikroblogach i portalach społecznościowych.


Informacje prasowe

Orange rozdaje minuty do wszystkich

06 stycznia 2010
Orange rozdaje minuty do wszystkich

W promocji „Minuty za Minuty" w Nowym Orange Go, za każde zainicjowane połączenie trwające dłużej niż 2 minuty dzwoniący otrzymuje od 3 do 9 dodatkowych minut na kolejne połączenia do wszystkich sieci (nie dotyczy Play i Cyfrowego Polsatu).

Dodatkowe minuty są rozliczane w pierwszej kolejności i można je wykorzystać już przy następnym połączeniu. Niewykorzystany czas przechodzi na kolejne połączenia. Codziennie można dostać nawet 45 dodatkowych minut, są one ważne w ciągu 24 godzin od chwili przyznania.

Liczba przyznanych minut zależy od wartości ostatniego doładowania:

Nominał ostatniego doładowania

Liczba dodatkowych minut za każde połączenie trwające ponad 2 min*

25 - 49,99 zł

3 minuty

50 - 99,99 zł

6 minut

100 zł i więcej

9 minut

* - dotyczy połączeń z doładowania.

Aktywacja promocji jest jednorazowa, można ją włączyć na jeden ze sposobów:

  • wysyłając SMS-a aktywującego o treści HALO pod numer 900 (opłata jak za standardowy SMS);
  • wpisując na klawiaturze telefonu *101*11# i potwierdzając przyciskiem połączenia (aktywacja bezpłatna).

Wysyłając SMS o treści ILE pod numer 900, użytkownik może sprawdzać liczbę minut, którymi dysponuje.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na www.orange.pl


Informacje prasowe

Noworoczna wyprzedaż telefonów w Orange

04 stycznia 2010
Noworoczna wyprzedaż telefonów w Orange

Od 4 stycznia Orange obniża ceny 18 modeli telefonów w ofertach abonament i mix. Obniżki cen sięgają nawet 688 złotych.

Telefony w niższych cenach można wybierać przedłużając umowę lub kupując nową aktywację. Do wyboru jest sześć wartości miesięcznych opłat, w wysokości od 25 do 200 zł oraz trzy okresy, na które można zawrzeć umowę: 24, 30 i 36 miesięcy.

Oprócz telefonu w dobrej cenie, klienci wybierający Orange abonament 55 dostaną atrakcyjną ofertę, w której co miesiąc będą mieli 150 minut na połączenia do wszystkich sieci, a za minutę połączenia zapłacą tylko 29 gr. Może ponadto wybrać, co najmniej dwa prezenty. Pozwalają one na przykład, na bezpłatne wysyłanie SMS-ów lub zwiększenie liczby bezpłatnych minut na połączenia w Orange, nawet o 360 miesięcznie.

Przykładowe zmiany cen modeli telefonów objętych obniżką - w wybranych ofertach:

  • Samsung F300 1 zł, taniej o 688 zł,
  • Nokia 5800 - 1 zł, taniej o 548 zł,
  • HTC Dual Touch - 1 zł, taniej o 548 zł,
  • LG KM900 Arena - 1 zł, taniej o 398 zł,
  • Motorola U9 - 1 zł, taniej o 378 zł,
  • Motorola W510 - 1 zł, taniej o 248 zł,
  • Motorola Z6w - 1 zł, taniej o 378 zł,
  • Nokia 6210 Navigator - 1 zł, taniej o 198 zł,
  • Samsung Corby - 1 zł, taniej o 168 zł,
  • Samsung Ultra Classic - 1 zł, taniej o 148 zł,
  • Samsung Ultra Touch - 1 zł , taniej o 98 zł,
  • Nokia 5130 - 1 zł, taniej o 98 zł,
  • LG KP501 Cookie - 1 zł, taniej o 98 zł,
  • LG KG990i Viewty - 1 zł, taniej o 98 zł,
  • Sony Ericsson W595s - 1 zł, taniej o 98 zł,
  • LG BL20 New Chocolate - 1 zł, taniej o 78 zł,
  • Nokia 2330 - 1 zł, taniej o 68 zł,
  • Orange Vegas -1 zł, taniej o 78 zł.

Szczegóły na stronie www.orange.pl.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.