Informacje prasowe

Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

14 kwietnia 2016
Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

Orange rozpoczyna kampanię związaną z EURO 2016 i uruchamia nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You – stawiając kibiców na pierwszym planie. Zinedine Zidane od 29 maja będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Od 10 czerwca, w każdy meczowy wieczór, na fanów skupionych w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou czeka wyjątkowa niespodzianka związana z wieżą Eiffla. W ramach realizowanej na wyłączność kampanii „Fan of the Match”, podczas każdego meczu EURO 2016 Orange wyróżni jednego z  fanów, doceniając jego kibicowanie.

Orange Sponsors You – kibice stają się prawdziwymi gwiazdami

Orange uruchomił dzisiaj nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You. Podczas gdy wielkie marki skupiają swoją uwagę na najlepszych graczach, drużynach czy wydarzeniach, platforma Orange Sponsors You wybrała alternatywne podejście i koncentruje się na kibicach. Orange wierzy, że to oni są prawdziwymi gwiazdami oraz że to ich wsparcie i pasja czynią wydarzenia takie jak EURO 2016TM tak wspaniałymi.

Rozpoczynając sponsoring EURO 2016, ambicją operatora jest okazać kibicom uznanie, na które zasługują, stawiając ich na pierwszym planie i kierując na nich światła reflektorów, jednocześnie nagradzając ich za pasję. EURO 2016 będzie dla Orange wydarzeniem z największą jak do tej pory aktywacją praw sponsoringowych, obejmującą globalnie:

- ponad 3.000 biletów na mecze, które kibice otrzymają jako nagrodę za ich pasję

- ponad 700 biletów na mecze dla pracowników

- ponad 200 wejściówek VIP dla kibiców na mecze rozgrzewkowe

- zaproszenie na finały na Stade de France dla ponad 20 najlepszych kibiców.

Orange Sponsors You ma coś dla każdego

Głównym przesłaniem Orange Sponsors You jest dostępność, by każdy mógł poczuć, że nie tylko kibicuje, ale uczestniczy w wydarzeniach i jest w nie zaangażowany. Dzięki specjalnym ofertom wdrażanym w poszczególnych krajach, klienci Orange, również biznesowi, będą mogli skorzystać z m.in. z promocji na internet, pakietów danych, telewizji mobilnej, darmowych rozmów oraz innych ofert, by każdy miał powód do świętowania, niezależnie od wyników meczów.

We Francji Orange zaproponuje swoim klientom więcej Internetu, umożliwiając im oglądanie meczów na telefonach komórkowych i tabletach. Operator pracuje także nad specjalną ofertą roamingu dla osób przybywających do Francji. Oferta Orange Holiday Europe, zaprojektowana będzie specjalnie na UEFA EURO 2016™. Pozostałe kraje Orange w Europie również pracują nad unikatowymi ofertami, obejmującymi m.in. np. darmowe GB transferu za każdy gol zdobyty w konkretnym meczu lub darmowe filmy do ściągnięcia za każdą wygraną ulubionej drużyny.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange, mówi: EURO 2016 będzie powodem do dumy dla Francji i dla Orange. Dla nas, platforma Orange Sponsors You jest okazją, by łączyć ludzi poprzez ich pasję. To nas inspiruje i pomaga nam stworzyć dziedzictwo, które będziemy mogli celebrować długo po zakończeniu mistrzostw. EURO 2016 to zaledwie początek.

Zinedine Zidane nawiązuje współpracę z Orange jako szef drużyny poszukującej najlepszych kibiców 

29 maja Orange rozpoczyna w 28 krajach kampanię telewizyjną z udziałem słynnego francuskiego piłkarza. Zinedine Zidane roześle członków swojej drużyny, by  odnaleźć najlepszych kibiców na świecie.

Ta globalna kampania reklamowa, połączona z filmem 360º zamieszczonym na  www.OrangeSponsorsYou.com, pomoże znaleźć w krajach Orange na całym świecie ponad 20 najbardziej zaangażowanych kibiców i zaprosić ich na finał na Stade de France.

Ikona Paryża - wieża Eiffla – w wyjątkowej kampanii Orange   

Każdego wieczoru podczas EURO 2016 wieża Eiffla pojawi się w centrum kampanii Orange Sponsors You. Fani skupieni w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou będą mieli wpływ na to, jaką rolę odegra ikona Paryża w tym  piłkarskim święcie. Więcej szczegółów na ten temat zostanie podanych w najbliższych tygodniach.

Orange uruchamia kampanię „Fan of the Match”

Wraz z meczem otwarcia, Orange uruchamia kampanię na wyłączność pt. „Fan of the Match”. Wzorując się na koncepcji „Man of the Match” Orange będzie szukał kibica, który najbardziej wyróżnia się z tłumu na trybunach. Podczas każdego meczu jedna osoba zostanie nagrodzona tytułem „Fan of the Match” a jej kibicowanie zostanie w specjalny sposób docenione.

Strefy Kibica Orange

W Strefach Kibica zlokalizowanych w sześciu miastach (Lyon, Paryż, Lille, Marsylia, Bordeaux, Tuluza), kibice będą mogli skorzystać z przestrzeni do gier wideo czy oglądania meczy w UHD oraz zdobyć autografy gości z Team Orange Le 12ème homme. Orange stworzy także specjalne stoiska, gdzie kibice będą mieli okazję wypróbować najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.

Materiały dla prasy

Nowy spot z Zinédine Zidane

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl


Informacje prasowe

Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

11 kwietnia 2016
Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

Orange Polska ma nową propozycję dla klientów zainteresowanych superszybkim domowym internetem i atrakcyjną ofertą telewizyjną. Decydując się na FunPack, zawierający światłowodowy internet, telefon domowy oraz telewizję, będą mogli przez pierwsze 12 miesięcy korzystać z całego pakietu w cenie samego internetu, czyli już za 69 zł miesięcznie.

W ramach abonamentu za FunPack, klienci otrzymują superszybki internet w wybranej opcji prędkości (100 Mb/s, 300 Mb/s lub 600 Mb/s), telefon domowy z nielimitowanymi rozmowami z numerami stacjonarnymi w Polsce i do wybranych krajów oraz pakiet telewizyjny z 91 kanałami dla całej rodziny, w tym 25  w jakości HD.  Są atrakcyjne kanały filmowe (m.in. AXN HD,  Fox HD, Comedy Central HD, FilmBox, TVP Seriale), najchętniej oglądane kanały dziecięce (m.in. Nickelodeon, Cartoon Network, pakiet kanałów Disney czy TVP ABC) oraz popularne kanały sportowe - obydwa kanały Eurosportu w wersji HD oraz TVP Sport HD.

W nowej ofercie „Rok TV za darmo” niższa cena abonamentu za cały pakiet dostępna jest przy umowie na 24 miesięce. Przez pierwsze 12 miesięcy trwania umowy wyniesie on tyle, ile abonament za sam internet.

Szczegóły przedstawia poniższa tabela:

FunPack z internetem światłowodowym,

telefonem domowym i telewizją (umowa na 24 miesiące)

pierwsze 12 miesięcy pozostałe 12 miesięcy
100 Mb/s 99,90 zł           69 zł 99,90 zł
300 Mb/s 119,90 zł         79  zł 119,90 zł
600 Mb/s 139,90  zł        109 zł 139,90 zł

Nowa oferta to dobra okazja, by wypróbować możliwości jakie oferuje  internet światłowodowy  w FunPacku. W ciągu  pierwszych 6 miesięcy od podpisania umowy można zrezygnować z telefonu i telewizji (ze skutkiem na koniec 12 miesiąca umowy), pozostając przy usłudze internetowej.

Internet światłowodowy Orange jest obecnie dostępny w 16 miastach: Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Wrocławiu, Elblągu, Sosnowcu, Zielonej Górze, Krakowie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Mysłowicach i Gdańsku. Na koniec 2015 roku zasięg sieci światłowodowej obejmował ponad 700 tysięcy gospodarstw domowych. Dzięki szeroko zakrojonym inwestycjom w ciągu najbliższych 3 lat zwiększy się do nawet 3,5 mln gospodarstw domowych.

Więcej informacji na www.orange.pl

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl


Informacje prasowe

Przez 6 miesięcy energia elektryczna od Orange za pół ceny

06 kwietnia 2016
Przez 6 miesięcy energia elektryczna od Orange za pół ceny

Dla klientów korzystających z światłowodowego internetu oraz pakietu usług FunPack z internetem światłowodowym Orange Polska przygotował specjalną promocję na energię elektryczną - „Pół roku za pół ceny”. Zmieniając sprzedawcę prądu na Orange klient przez 6 miesięcy będzie korzystał z 50 proc. rabatu w opłatach za zużytą energię, bez ponoszenia opłaty miesięcznej przez cały okres umowy.

Oferta przeznaczona jest dla obecnych i nowych klientów Internetu światłowodowego, korzystających z opcji do 100, do 300 i do 600 Mb/s. Promocyjne ceny dotyczą pierwszych sześciu miesięcy umowy zawieranej na 24 miesiące.

Dzięki rabatowi klienci mogą zaoszczędzić nawet 360 zł w opłatach za realnie zużytą energię, promocja nie obejmuje kosztów jej przesyłu. Oszczędności są obliczone przy założeniu zużycia 3000 kWh rocznie w odniesieniu do klientów z obszaru RWE Stoen Operator Sp. z o.o.

Po podpisaniu umowy klient nie musi się o nic martwić, to Orange załatwia wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy energii. Odbywa się to w płynny sposób, bez przerw w dostawie prądu.

Promocja obowiązuje do końca 2016 roku, więcej informacji na stronie: www.orange.pl/energiadladomu

Więcej informacji:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Scroll to Top