Orange rozpoczyna kampanię związaną z EURO 2016 i uruchamia nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You – stawiając kibiców na pierwszym planie. Zinedine Zidane od 29 maja będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Od 10 czerwca, w każdy meczowy wieczór, na fanów skupionych w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou czeka wyjątkowa niespodzianka związana z wieżą Eiffla. W ramach realizowanej na wyłączność kampanii „Fan of the Match”, podczas każdego meczu EURO 2016 Orange wyróżni jednego z fanów, doceniając jego kibicowanie.
Orange Sponsors You – kibice stają się prawdziwymi gwiazdami
Orange uruchomił dzisiaj nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You. Podczas gdy wielkie marki skupiają swoją uwagę na najlepszych graczach, drużynach czy wydarzeniach, platforma Orange Sponsors You wybrała alternatywne podejście i koncentruje się na kibicach. Orange wierzy, że to oni są prawdziwymi gwiazdami oraz że to ich wsparcie i pasja czynią wydarzenia takie jak EURO 2016TM tak wspaniałymi.
Rozpoczynając sponsoring EURO 2016, ambicją operatora jest okazać kibicom uznanie, na które zasługują, stawiając ich na pierwszym planie i kierując na nich światła reflektorów, jednocześnie nagradzając ich za pasję. EURO 2016 będzie dla Orange wydarzeniem z największą jak do tej pory aktywacją praw sponsoringowych, obejmującą globalnie:
- ponad 3.000 biletów na mecze, które kibice otrzymają jako nagrodę za ich pasję
- ponad 700 biletów na mecze dla pracowników
- ponad 200 wejściówek VIP dla kibiców na mecze rozgrzewkowe
- zaproszenie na finały na Stade de France dla ponad 20 najlepszych kibiców.
Orange Sponsors You ma coś dla każdego
Głównym przesłaniem Orange Sponsors You jest dostępność, by każdy mógł poczuć, że nie tylko kibicuje, ale uczestniczy w wydarzeniach i jest w nie zaangażowany. Dzięki specjalnym ofertom wdrażanym w poszczególnych krajach, klienci Orange, również biznesowi, będą mogli skorzystać z m.in. z promocji na internet, pakietów danych, telewizji mobilnej, darmowych rozmów oraz innych ofert, by każdy miał powód do świętowania, niezależnie od wyników meczów.
We Francji Orange zaproponuje swoim klientom więcej Internetu, umożliwiając im oglądanie meczów na telefonach komórkowych i tabletach. Operator pracuje także nad specjalną ofertą roamingu dla osób przybywających do Francji. Oferta Orange Holiday Europe, zaprojektowana będzie specjalnie na UEFA EURO 2016™. Pozostałe kraje Orange w Europie również pracują nad unikatowymi ofertami, obejmującymi m.in. np. darmowe GB transferu za każdy gol zdobyty w konkretnym meczu lub darmowe filmy do ściągnięcia za każdą wygraną ulubionej drużyny.
Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange, mówi: EURO 2016 będzie powodem do dumy dla Francji i dla Orange. Dla nas, platforma Orange Sponsors You jest okazją, by łączyć ludzi poprzez ich pasję. To nas inspiruje i pomaga nam stworzyć dziedzictwo, które będziemy mogli celebrować długo po zakończeniu mistrzostw. EURO 2016 to zaledwie początek.
Zinedine Zidane nawiązuje współpracę z Orange jako szef drużyny poszukującej najlepszych kibiców
29 maja Orange rozpoczyna w 28 krajach kampanię telewizyjną z udziałem słynnego francuskiego piłkarza. Zinedine Zidane roześle członków swojej drużyny, by odnaleźć najlepszych kibiców na świecie.
Ta globalna kampania reklamowa, połączona z filmem 360º zamieszczonym na www.OrangeSponsorsYou.com, pomoże znaleźć w krajach Orange na całym świecie ponad 20 najbardziej zaangażowanych kibiców i zaprosić ich na finał na Stade de France.
Ikona Paryża - wieża Eiffla – w wyjątkowej kampanii Orange
Każdego wieczoru podczas EURO 2016 wieża Eiffla pojawi się w centrum kampanii Orange Sponsors You. Fani skupieni w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou będą mieli wpływ na to, jaką rolę odegra ikona Paryża w tym piłkarskim święcie. Więcej szczegółów na ten temat zostanie podanych w najbliższych tygodniach.
Orange uruchamia kampanię „Fan of the Match”
Wraz z meczem otwarcia, Orange uruchamia kampanię na wyłączność pt. „Fan of the Match”. Wzorując się na koncepcji „Man of the Match” Orange będzie szukał kibica, który najbardziej wyróżnia się z tłumu na trybunach. Podczas każdego meczu jedna osoba zostanie nagrodzona tytułem „Fan of the Match” a jej kibicowanie zostanie w specjalny sposób docenione.
Strefy Kibica Orange
W Strefach Kibica zlokalizowanych w sześciu miastach (Lyon, Paryż, Lille, Marsylia, Bordeaux, Tuluza), kibice będą mogli skorzystać z przestrzeni do gier wideo czy oglądania meczy w UHD oraz zdobyć autografy gości z Team Orange Le 12ème homme. Orange stworzy także specjalne stoiska, gdzie kibice będą mieli okazję wypróbować najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
https://twitter.com/
Nasz blog: www.blog.orange.pl