Informacje prasowe

Orange we współpracy z Dailymotion oferuje najlepiej umiejscowione reklamy w internetowych portalach wideo online

15 lipca 2011
Orange we współpracy z Dailymotion oferuje najlepiej umiejscowione reklamy w internetowych portalach wideo online

  • Dzięki współpracy z nowym partnerem, Orange Advertising Network (OAN), może jako jedyny na rynku, zaoferować precyzyjnie adresowane, tworzone na zamówienie reklamy cyfrowe umieszczane w internetowych serwisach prezentacji filmów wideo online.
  • Reklamy będą publikowane na jednej z największych platform filmów wideo online – Dailymotion, która należy do 30 najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych na świecie.
  • Umowa o wyłącznej współpracy partnerskiej obejmuje Wielką Brytanię, Hiszpanię, Polskę i Amerykę Łacińską.*
  • Dailymotion dzieli swoje materiały wideo na oficjalne (premium) i generowane przez użytkowników. Orange wykorzysta ten podział podczas tworzenia reklam na zamówienie. W rezultacie materiały reklamowe zostaną powiązane z odpowiednimi treściami wideo, a reklamodawca dotrze ze swoją kampanią do odpowiednich odbiorców w wybranej lokalizacji geograficznej.
  • W portalu Dailymotion działa społeczność twórców wideoklipów o nazwie „Motionmakers”. Reklamodawcy będą mogli wykorzystać jej potencjał podczas projektowania i realizacji kampanii reklamowych.
  • Dailymotion rejestruje 1,2 miliarda odsłon w miesiącu, a zbiór 20 milionów filmów powiększa się codziennie o 20 000 nowych. Stronę odwiedza 114 mln użytkowników miesięcznie.

14 lipca, Orange poinformował o podpisaniu umowy o wyłącznej współpracy partnerskiej z firmą Dailymotion. Umożliwi ona zaoferowanie jedynego na rynku, zintegrowanego rozwiązania reklamowego, umożliwiającego dotarcie za pośrednictwem platformy Dailymotion, do precyzyjnie określanych grup odbiorców. Orange Advertising Network* będzie mieć wyłączne prawo do sprzedaży i reprezentowania zasobów reklam wideo Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej*.

Z Dailymotion korzysta miesięcznie 114 milionów użytkowników na całym świecie, a jej katalog filmów każdego dnia powiększa się o 20 000 nowych pozycji. Co miesiąc w portalu Dailymotion oglądanych jest 1,2 miliarda filmów. Materiały dostępne w serwisie są podzielone na trzy grupy: oficjalne (premium), profesjonalne (amatorskie wysokiej klasy) oraz generowane przez użytkowników, a dodatkowo dzieli się je na kanały. Dzięki temu reklamodawcy mają do dyspozycji bardzo obszerny, uporządkowany zbiór materiałów. Podział na treści premium i generowane przez użytkowników oraz zagregowany katalog oparty na lokalizacji znacznie ułatwia ukierunkowanie reklam. Ponadto, dzięki partnerskim umowom z ITN w Wielkiej Brytanii, TV Azteca w Ameryce Łacińskiej lub TV3 w Hiszpanii,  Dailymotion zapewnił sobie szerokie prawa do treści premium na tych rynkach. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów, dostosowanych do wymagań lokalnych odbiorców, gwarantuje, że reklamodawca dotrze do właściwych klientów, w każdym kraju, ze znacznie większą precyzją niż dotychczas.

Właściciele marek będą mogli również wykorzystać kreatywność  „Motionmakers” - społeczności twórców wideoklipów umieszczanych w serwisie Dailymotion, która stanowi 20% wszystkich użytkowników. Mogą im zaproponować tworzenie materiałów na zamówienie. W rezultacie otrzymają filmy wideo inspirowane opisem marki, które stanowią unikatowe materiały marketingowe doskonale dostosowane do konkretnej kampanii.

W serwisie Dailymotion dostępne są również reklamy towarzyszące. Reklamodawca może łączyć materiały wideo z tradycyjnymi formatami reklam internetowych, korzystać z najbardziej kreatywnych i skutecznych formatów dostępnych na rynku, a także zostać sponsorem katalogu materiałów premium, aby zapewnić sobie jeszcze lepszą widoczność marki.

Reklamodawcy coraz częściej wykorzystują reklamy wideo w swoich kampaniach internetowych, ale jeśli nie są w stanie skierować odpowiednich treści do właściwej grupy odbiorców na konkretnym rynku, to ich działania można porównać do wrzucenia igły w stóg siana” – powiedział Luc Tran Thang, wiceprezes firmy Orange Advertising. „Możemy zagwarantować reklamodawcom i właścicielom marek, że dotrą do właściwych adresatów, ponieważ nasze materiały wideo są zlokalizowane i odpowiednio ukierunkowane. Taką gwarancję oferuje tylko Dailymotion”.

Orange Advertising Network jest naturalnym partnerem dla Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej. Zatrudnia specjalistów na całym świecie, którzy pomogą w odpowiednim wykorzystaniu naszych materiałów” – powiedział Luc Daumont, wiceprezes ds. rozwoju międzynarodowego firmy Dailymotion. „Materiały wideo umieszczone w Internecie stanowią dla reklamodawców atrakcyjną platformę, pod warunkiem, że komunikaty reklamowe są połączone z filmami w sposób uwzględniający zainteresowania widzów. Dailymotion umożliwia bardziej precyzyjne ukierunkowanie reklam niż tradycyjne kanały przekazu. Tworzymy uporządkowany katalog treści i wykorzystujemy potencjał twórczy społeczności naszych użytkowników. Dzięki temu Orange Advertising Network może zapewnić reklamodawcom nie tylko skuteczność kampanii, ale również swobodę kreatywnego korzystania z innowacyjnej, interaktywnej platformy. Dodatkową korzyścią są narzędzia do pomiaru zwrotu z inwestycji”.

Informacje o Orange

France Telecom-Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Zatrudnia łącznie 170 000 pracowników, w tym 102 000 we Francji. W pierwszym kwartale 2011 osiągnął sprzedaż o wartości 11,2 mld EUR. Działa w 35 krajach. Ma 215,9 mln klientów (dane z 31 marca 2011 r.), z czego 141,6 mln to użytkownicy marki Orange oferującej usługi internetowe, telewizję i usługi mobilne, dostępne w większości krajów, w których działa Grupa. 31 marca 2011 r. z urządzeń mobilnych korzystało 156,7 mln klientów na całym świecie, a z szerokopasmowego Internetu (łącza ADSL i łącza optyczne) – 13,9 mln. Orange jest jednym z największych europejskich operatorów Internetu mobilnego i szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services – jednym ze światowych liderów w dziedzinie usług telekomunikacyjnych dla firm.

Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE.

Więcej informacji (przez Internet i w urządzeniach mobilnych): www.orange.com, www.orange-business.com, www.orange-innovation.tv

Orange oraz nazwy wszystkich innych produktów i usług Orange wymienionych w niniejszym materiale są znakami towarowymi firmy Orange Brand Services Limited, Orange France lub France Telecom.

Informacje o Dailymotion

Dailymotion to serwis internetowy umożliwiający publikowanie i przeglądanie materiałów wideo w nowatorski sposób. Łączy on kreatywność Internetu z jakością tradycyjnych środków przekazu. Jest jednym z największym na świecie tego typu portali, odwiedzanym miesięcznie przez 114 milionów użytkowników (źródło: comScore, maj 2011 r.), którzy oglądają miliard filmów. Dailymotion publikuje materiały zaprojektowane przez użytkowników, dostarczone przez partnerów oraz stworzone w ramach programu Motionmaker. Użytkownicy mają do dyspozycji najnowocześniejsze technologie, takie jak kreatory treści, dzięki czemu filmy reprezentują najwyższą jakość, w tym – High Definition. Serwis działa szybko i jest łatwy w obsłudze. Automatycznie filtruje nieautoryzowane treści zgłoszone przez właścicieli praw autorskich. Zapewnia użytkownikom materiały najwyższej jakości, a równocześnie chroni prawa twórców. Dailymotion, dostępny praktycznie we wszystkich krajach świata, oferuje 33 wersje swojej strony głównej ze specjalnymi treściami lokalnymi.

Więcej informacji: http://www.dailymotion.com

Informację dodatkowe znajdują się w załącznikach.

 

Kontakty dla mediów:

Vanessa Clarke +44 7891 056 593, vanessa.clarke@orange-ftgroup.com

(Unanimis) Lainie Morison +44 207 016 2338, Lainie.Morison@unanimis.co.uk

(Dailymotion) Joe Meaney, +44 845 680 1864, joe@proofcommunication.com


* W Wielkiej Brytanii Orange będzie wspierać Dailymotion  na portalach internetowych i mobilnych,  w Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej – tylko na internetowych, we Francji – tylko na mobilnych. Ameryka Łacińska nie obejmuje Brazylii. Portal Dailymotion jest dostępny we wszystkich krajach świata z wyjątkiem Chin i Korei Południowej.

* Orange Advertising Network działa w Wielkiej Brytanii pod firmą Unanimis, która jest jednostką zależną

w całości należącą do France Telecom-Orange Group.


Informacje prasowe

„Środy z Orange” w twoim telefonie

15 lipca 2011
„Środy z Orange” w twoim telefonie

Wszyscy klienci Orange mogą pobrać na telefony komórkowe darmową aplikację „Środy z Orange”, dzięki której na bieżąco będą śledzić aktualny repertuar kinowy, zamówią kod na 2 bilety do kina w cenie 1 czy zarezerwują miejsce w sali kinowej.

Dzięki akcji "Środy z Orange" nasi klienci kupują dwa bilety w cenie jednego na środowe seanse kinowe w Cinema City i Orange IMAX w całej Polsce. Ponadto w restauracjach Pizza Hut w całej Polsce kinomaniacy mogą dostać drugą pizzę na wynos w prezencie.

Z kolei aplikacja "Środy z Orange” w telefonie daje dostęp do trailerów filmów, repertuaru czy możliwości rezerwacji konkretnych miejsc na sali kinowej. Program podzielony jest na 4 sekcje:

  • Filmy – lista aktualnych filmów w kinach Cinema City i Orange IMAX
  • Kina – lista kin Cinema City i Orange IMAX w Polsce
  • 241 – zamawianie kodów na Środy z Orange, sprawdzanie historii zamówień
  • Ustawienia – możliwość wprowadzenia własnych danych osobowych do rezerwacji miejsc w kinach

Aplikację „Środy z Orange” można bezpłatnie pobrać z Orange World, Apple App Store, Android Market oraz BlackBerry App World. Obsługuje większość modeli Nokii, Sony Ericssona, Samsunga i LG wyposażonych w Java ME oraz na urządzenia iPhone, Android i BlackBerry.

Bezpośrednie adresy aplikacji:

Aplikację przygotowała dla Orange firma Norbsoft Sp. z o.o.


Informacje prasowe

TP po raz trzeci w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych

14 lipca 2011
TP po raz trzeci w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie rozpoczyna dziś notowania indeksu RESPECT w nowym zestawieniu, powiększonym o 7 kolejnych spółek. Wśród 22 firm, które przeszły cykliczną ocenę kwalifikującą do indeksu firm odpowiedzialnych od samego początku jest Telekomunikacja Polska.

Giełdowy indeks RESPECT działa od listopada 2009 roku. Wówczas spośród notowanych na warszawskim parkiecie spółek tylko 16 przeszło kalifikację umożliwiającą notowanie w tym zestawieniu. Wśród nich tylko 5 spółek z WIG20, w tym Telekomunikacja Polska.

Aktualnie indeks obejmuje 22 spółki giełdowe działające zgodnie z najlepszymi standardami zarządzania ładem korporacyjnym (corporate governance), informacyjnym i relacji z inwestorami, a także w obszarach ekologii, spraw społecznych i pracowniczych.

Od początku 2011 roku wartości indeksu są publikowane w trybie ciągłym, dzięki czemu inwestorzy mają większe możliwości śledzenia działań spółek w nim notowanych. Ponadto skład indeksu jest aktualizowany co pół roku, dzięki czemu odpowiada rzeczywistej aktywności spółek w obszarze CSR.

 

Więcej informacji na temat RESPECT Index można znaleźć na stronie www.odpowiedzialni.gpw.pl.

Scroll to Top