Informacje prasowe

Orange wprowadza Antywirus MMS

13 stycznia 2009

Orange wprowadza Antywirus MMS

Orange we współpracy z firmą Fortinet uruchomił bezpłatną usługę Antywirus MMS, zwiększającą bezpieczeństwo użytkowników telefonów komórkowych. Uniemożliwia ona rozprzestrzenianie złośliwego oprogramowania poprzez wiadomości multimedialne a także informuje użytkowników o wykrytym zagrożeniu i pomaga w jego usunięciu.

Każda wiadomość MMS wysyłana z sieci Orange i do sieci Orange jest automatycznie przesyłana do aplikacji antywirusowej, która na podstawie wyników skanowania decyduje o jej dostarczeniu do adresata lub zablokowaniu i natychmiastowym skasowaniu.

W przypadku wykrycia niebezpiecznego oprogramowania w wiadomości wysłanej do użytkownika telefonu Orange z innej sieci, adresat otrzyma informację o próbie przesłania niebezpiecznego MMS-a i jego zablokowaniu przez Orange Antywirus MMS. Jeśli wiadomość została wysłana przez użytkownika telefonu Orange, nadawca otrzyma podobną informację oraz wskazówki pomagające usunąć problem za pomocą aplikacji FortiCleanUp dostępnej na stronie http://wap.orange.pl/avmms. Nadawca zablokowanego MMS-a wysyłanego z sieci Orange nie jest obciążany jego kosztem ani kosztem przesłania informacji o wykrytym wirusie. Licencja na użytkowanie programu FortiCleanUp jest dostarczana bezpłatnie, za zgodą spółki Fortinet.

* * *

FortiCleanUp został opracowany przez zespół antywirusowy Fortinet, jednego z wiodących dostawców oprogramowania antywirusowego. Jest przeznaczony do unieszkodliwiania i usuwania wariantów wirusa powszechnie znanego pod nazwą Commwarrior – najczęściej spotykanego wirusa przenoszonego za pomocą wiadomości MMS.

Udostępnij: Orange wprowadza Antywirus MMS

Informacje prasowe

Ponad 1,5 mln zł dla WOŚP od klientów Grupy TP i z licytacji złotych kart

12 stycznia 2009

Ponad 1,5 mln zł dla WOŚP od klientów Grupy TP i z licytacji złotych kart

Klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów ofiarowali Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy blisko 1,1 mln zł. Dodatkowo, z licytacji złotych kart telefonicznych od TP uzyskano ponad 425 tys. złotych. 

TP i Orange, jak co roku bezpłatnie uruchomiły charytatywne numery i cały dochód z połączeń oraz sms-ów przekazały Orkiestrze. Klienci Orange wysłali 207 895 sms-ów o łącznej wartości 1 039 475 zł. Na linię TP zadzwoniło 11 928  osób, wspierając Orkiestrę kwotą 48 427, 68 zł.

Już po raz 11 licytowano złote karty telefonicznych – 100 takich kart zamawia TP co roku specjalnie dla WOŚP. Tradycyjnie najwyższą kwotę zaoferowano za karę z numerem 1. W tym roku została sprzedana za rekordowe 60 tys. złotych. Z licytacji kart uzyskano łącznie 425 996,94 zł.

TP zorganizowała również specjalną aukcję, w której mogą wziąć udział pracownicy firmy. Na sprzedaż wystawiono ponad 100 przedmiotów, pieniądze będą wpłacane bezpośrednio na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Udostępnij: Ponad 1,5 mln zł dla WOŚP od klientów Grupy TP i z licytacji złotych kart

Informacje prasowe

Karty ze złotymi serduszkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

9 stycznia 2009

Karty ze złotymi serduszkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Sto złotych kart telefonicznych z 24-karatowym serduszkiem otrzyma od Telekomunikacji Polskiej Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, której XVII finał odbędzie się w najbliższą niedzielę. Całkowity dochód z licytacji kart TP zostanie w tym roku przeznaczony na leczenie dzieci z chorobami nowotworowymi. Na potrzeby zbiórki TP uruchomi też specjalną linię telefoniczną 0 704 407 401, a Orange – numer 7547 do wysyłki sms-ów.

Dzwoniąc na numer 0704 407 401, przekazujemy na rzecz dzieci 4,06 zł (4,95 zł brutto). Z kolei wysyłając sms o treści SERCE na numer 7547 w sieci Orange, wspomagamy Orkiestrę kwotą 5 zł. Obydwa numery będą czynne w dniu finału, czyli w niedzielę 11 stycznia, przez całą dobę. TP i Orange przekazują cały dochód z połączeń i sms-ów Orkiestrze, a numery uruchamiają nieodpłatnie.

W ubiegłym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów ofiarowali Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy ponad 800 tys. zł. Klienci wysłali 153 323 sms-ów o łącznej wartości 766 615 zł. Na linię TP zadzwoniło 9431 osób, wspierając Orkiestrę kwotą 38 289,86 zł.

Licytacje złotych kart, zamawianych przez TP specjalnie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, odbędzie się w tym roku już po raz 12. Karty zdobi serce z 24 karatowego złota zawieszone na złotym łańcuszku. Dotychczas z licytacji kart Orkiestrze udało się uzyskać ponad 1,9 mln złotych, z czego w ubiegłym roku ponad 400 tys. złotych. Kartę numer jeden sprzedano podczas ubiegłorocznej licytacji za 55 tys. zł.

Grupa TP zorganizowała również specjalną aukcję, w której mogą wziąć udział jej pracownicy. Na sprzedaż wystawiono ponad 100 przedmiotów, pieniądze będą wpłacane bezpośrednio na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ubiegłym roku z takiej akcji uzyskano ponad 16 tys. zł.

Udostępnij: Karty ze złotymi serduszkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej