Profil Orange Polska na Facebooku lubi już milion internautów, czyli co dziewiąty polski użytkownik serwisu. Jest to jednocześnie najpopularniejszy profil spośród 27, które ma na świecie marka Orange.
- Zaangażowanie internautów to dla nas powód do dumy i potwierdzenie skuteczności dwuletniej strategii marki na Facebooku. Staramy się, by nasz profil był atrakcyjny i odpowiadał na realne potrzeby użytkowników. Stąd choćby uruchomienie obsługi klientów na profilu. Dzięki m.in. takim działaniom udało nam się uzyskać najwyższy wskaźnik responsywności spośród wszystkich polskich fanpage na Facebooku – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.
Orange przygotowało milion bonusów dla miliona swoich fanów. Po wysłaniu podanego w dniu celebracji na profilu www.facebook.com/OrangePolska hasła pod bezpłatny numer 80408, użytkownicy ofert Orange na kartę, mix i abonament otrzymają doładowanie konta – niespodziankę. Orange przygotowało także z tej okazji specjalny film z podziękowaniami, wykorzystujący technikę malowania światłem: http://youtu.be/RQcLm-Jy08E oraz konkurs, w którym do wygrania jest iPhone 5.
Profil Orange Polska na Facebooku jest obecny od 21 lipca 2010. W tym czasie na profilu pojawiło się ponad 1100 postów i blisko 800 zdjęć. Fanpage Orange zajmuje pierwsze miejsce wśród polskich stron w tym serwisie pod względem ilości postów zamieszczanych na stronie przez jej fanów, ich liczba przekracza 26 tysięcy. Internauci prawie 330 tys. razy polubili też nasze treści i zamieścili ponad 190 tys. komentarzy. Na każdą publikację przypada ich średnio 169.
Na ten wynik złożyły się liczne aktywności, w tym niezwykle popularne konkursy, np. zabawa z kodami, w której sześciu edycjach wzięły łącznie 2,5 mln klientów. Duże znaczenie miało także uruchomienie kanału obsługi klienta na profilu. Każdego miesiąca fani zamieszczają na stronie oraz w specjalnym formularzu ponad 2300 zgłoszeń (najwyższy w branży współczynnik), nad których rozwiązaniem czuwa zespół konsultantów. Odpowiedź i udzielenie pomocy klientom na stronie zajmuje im średnio 7 minut.
Polski profil jest największą na świecie społecznością fanów Orange. Wyprzedza 27 profili należących do marki, spośród których drugi jest fanpage Orange France z 573 tys. fanów.
Materiały dodatkowe:
milion fanów Orange – podziękowanie http://youtu.be/KhrPtfgE17k
milion fanów Orange – making of http://youtu.be/RQcLm-Jy08E
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com