Informacje prasowe

Pakiety telewizyjne TP przez pół roku za darmo

5 marca 2010

Pakiety telewizyjne TP przez pół roku za darmo

Telekomunikacja Polska wprowadziła nową ofertę pakietów telewizyjnych. Wybrane pakiety są dostępne w niższej cenie, a dodatkowo, klienci, którzy podpiszą umowę na 24 miesiące, będą je mogli oglądać za darmo przez pierwsze 6 miesięcy. Dzięki nowej ofercie średni miesięczny koszt największego pakietu, obejmującego wszystkie najbardziej popularne kanały tematyczne dostępne na rynku, wynosi niewiele ponad 50 zł.

Pakiety telewizyjne to uzupełnienie podstawowego zestawu ponad 30 najchętniej oglądanych kanałów dostępnych w ramach abonamentu neostrady z telewizją. Decydując się na jeden z dodatkowych pakietów, klienci mogą urozmaicić podstawową ofertę programową i dopasować ją do potrzeb i zainteresowań całej rodziny. W pakietach telewizyjnych TP znajdują się najlepsze programy filmowe, sportowe, dziecięce, rozrywkowe, a także informacyjne i edukacyjne.

 

Pakiety telewizyjne dostępne w promocji:

umowa na 24 mies., ceny za miesiąc,

z VAT

średnia cena za miesiąc, z VAT

pierwsze 6 mies.

następne 18 mies.

  HBO + Orange sport

 

0zł

29,90 zł

(43,90 zł)

22,42 zł
  M  + Orange sport

 

0zł

39,90 zł

(53,90 zł)

29,92 zł
  L + Orange sport

 

0zł

49,90 zł

(73,90 zł)

37,42 zł
  L + HBO + Orange sport

 

0zł

69,90 zł

(98,90 zł)

52,42 zł

 

Pakiet M – to rozszerzenie pakietu podstawowego o ponad 20 programów o różnej tematyce: m.in. filmowe (AXN, Hallmark, Movies 24), informacyjne (TVN24, CNN), sportowe (Eurosport, Sportklub, TVP Sport), dla dzieci (Disney Chanel, Cartoon Network, Jetix Play), muzyczne (MTV) oraz popularno-naukowe (Animal Planet, Discovery Chanel, Discovery Historia orazID Investigation Discovery ).

Pakiet L – zawiera wszystkie programy z pakietu M i ponad 20 dodatkowych, m.in. filmowe (Universal Channel, AXN Crime, Comedy Central, Kino Polska) dla dzieci (Boomerang, KidsCo) muzyczne (MTV2, MTV Dance) oraz popularno-naukowe (Discovery Word, Discovery Science i Nat Geo Wild).

Pakiet HBO – kanały HBO, HBO2 i HBO Comedy a w nich najnowsze hollywoodzkie produkcje, głośne i kontrowersyjne seriale, poruszające dokumenty, koncerty gwiazd muzyki oraz programy rozrywkowe.

Orange sport – kanał pełen sportowych emocji, można tu obejrzeć wszystkie mecze Ekstraklasy, w każdej kolejce aż 6 na żywo. Ponadto, mecze Młodej ekstraklasy, Remes Pucharu Polski, Ligue 1 (Liga francuska), Liga Sagres (Liga portugalska), NBA, szwedzkiej ligi żużlowa Elitserien (występuje w niej wielu Polaków), rozgrywki Bundesligi piłki ręcznej i wiele innych wydarzeń sportowych z najwyższej półki.

 

Szczegółowe informacje na www.tp.pl

Udostępnij: Pakiety telewizyjne TP przez pół roku za darmo

Informacje prasowe

Orange najchętniej wybieranym operatorem mobilnym

4 marca 2010

Orange najchętniej wybieranym operatorem mobilnym

42% wszystkich firm i instytucji w Polsce korzysta z telefonów komórkowych działających w sieci Orange – wynika z najnowszego badania Pentor Research International. Orange jest również liderem na rynku mobilnego internetu, jego udziały mierzone liczbą kart SIM w ofertach Business Everywhere i Orange Free wynoszą 34,2%.

Z najnowszego badania, zrealizowanego przez Pentor w styczniu br. wynika, że ponad 95% działających w Polsce firm i instytucji deklaruje aktywne wykorzystanie usług telefonii komórkowej, w tym usług głosowych, mobilnego dostępu do internetu, bramek GSM i rozwiązań telemetrycznych.

W przypadku usług głosowych respondenci najczęściej deklarowali korzystanie z telefonów w sieci Orange. Aż 42% wszystkich firm i instytucji w Polsce posiada przynajmniej jedną aktywną, „głosową” kartę SIM w tej sieci. Orange jest również liderem pod względem udziałów rynkowych trzech głównych operatorów. Obsługuje 34,5% wszystkich głosowych kart SIM użytkowanych w firmach i instytucjach. Podobny odsetek kart SIM należących do sieci Orange dotyczy mobilnego dostępu do internetu. W ofertach Business Everywhere i Orange Free działa ich 34,2%.

Pentor Research International, co trzy miesiące bada liczbę aktywnych kart SIM na rynku klientów biznesowych oraz udziały rynkowe poszczególnych operatorów. Badanie jest realizowane w ramach panelu firm i instytucji, wylosowanych z REGON. Próba obejmuje 1500 firm i instytucji reprezentujących cały rynek klientów instytucjonalnych.

Więcej informacji na ten temat na: www.pentor.pl

Udostępnij: Orange najchętniej wybieranym operatorem mobilnym

Informacje prasowe

Gdyby Polacy wręczali Oscary

4 marca 2010

Gdyby Polacy wręczali Oscary

Jak wyglądałaby ceremonia rozdania Oscarów, gdyby to Polacy decydowali o zwycięzcach w poszczególnych kategoriach? Czy polskie preferencje zgadzają się z typami Amerykańskiej Akademii Filmowej? Ranking najlepszych filmów 2009 roku oraz ulubionych aktorek i aktorów polskiej publiczności przedstawia najnowszy raport Orange i New Age Media – „Preferencje kinowe Polaków”.

W niedzielę 7 marca odbędzie się 82. edycja rozdania Oscarów. Amerykańska Akademia Filmowa przyzna nagrody w 25 kategoriach, w tym, m.in. dla najlepszego filmu, aktorki i aktora. W gronie produkcji filmowych faworytem jest „Avatar” Jamesa Camerona, bijący rekordy popularności w kinach na całym świecie. Polski widz wydaje się podzielać zachwyt nad tą produkcją w technologii 3D. W kategorii nominowanych aktorek i aktorów (zarówno pierwszo, jak i drugoplanowych), typy kapituły różnią się znacznie od polskich rankingów popularności. Jakie są więc preferencje polskiej publiczności kinowej?

Według najnowszego raportu Orange i New Age Media, 17% Polaków uznało „2012″ za najlepszy film 2009 roku. Oscarowy faworyt „Avatar” znalazł uznanie u 14% badanych, zajmując drugie miejsce w zestawieniu. Co ciekawe, na pozostałych miejscach na próżno szukać innych nominowanych do Oscarów filmów. Brakuje zarówno „Bękartów Wojny”, jak i „Dystryktu 9″, jest za to polska produkcja „Kochaj i Tańcz” (12% wskazań) i amerykański „Kac Vegas” (9%).

– Wpływ na takie wyniki mogą mieć czynniki wskazywane przez respondentów jako kluczowe przy wyborze konkretnego filmu. Najważniejszy wpływ na wybór filmu ma ocena znajomych i jakość trailera. Tylko niewielka liczba badanych polega na recenzjach krytyków filmowych. Coraz istotniejsze stają się za to opinie innych widzów znalezione w Internecie i wszelkie akcje marketingowe, zwiększające popularność danej produkcji. W szerszym kontekście można uznać, że powodzenie filmu coraz bardziej zależy nie tylko od jego „wartości”, lecz od tego jak duży szum tworzy w mediach – mówi Łukasz Borys, szef zespołu badań ilościowych w Ipsos.

Dla respondentów mniejsze znaczenie ma to, kto wyreżyserował daną produkcję oraz jaka jest jej obsada. Polacy nie przywiązują też dużej wagi do nagród zdobytych na różnego rodzaju festiwalach.

W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Orange i New Age Media pytano też o ulubione aktorki i aktorów. Najwięcej głosów, jeżeli chodzi o kobiety, zdobyła w badaniu Sandra Bullock, którą wskazało 28% respondentów. I to do niej powędrowałby Oscar, gdyby zależało to od polskich kinomanów. Na kolejnych miejscach w kobiecym zestawieniu w większości znalazły się aktorki, które w tym roku nie otrzymały nominacji do Oscarów. Polacy prawdopodobnie nominowaliby do Oscara Angelinę Jolie (26%), Julię Roberts (23%), Penelope Cruz (15%) i Annę Przybylską (15%).

Sytuacja wygląda podobnie, jeżeli chodzi o aktorów. Uznanie Amerykańskiej Akademii Filmowej zyskało w tym roku pięciu aktorów pierwszo i pięciu drugoplanowych, jednak tylko jeden z nich – George Clooney znalazł się na liście ulubionych aktorów według Polaków. Zajął jednak dopiero 9 miejsce. Na największe uznanie zasłużył według badanych Robert de Niro (20%), a na kolejnych miejscach znaleźli się odpowiednio: Tom Cruise (18%), Nicolas Cage (17%), Brad Pitt (17%) i Piotr Adamczyk (14%).

A kogo nagrodzi Amerykańska Akademia Filmowa podczas 82. gali oscarowej? Dowiemy się już w niedzielę.

 

*****

Jakie są zwyczaje Polaków związane z wyborem filmów? Które produkcje były najbardziej przereklamowane? Czy w kinie siadamy zawsze na swoim miejscu? Kto jest najseksowniejszym aktorem zdaniem damskiej części publiczności? Czy chcemy spożywać alkohol w kinie? Na te i wiele innych pytań znajdą Państwo odpowiedź w pełnym raporcie Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków”. Premiera w kwietniu 2010 roku.

Badanie „Preferencje kinowe Polaków” zostało przeprowadzone w styczniu 2010 roku na zlecenie Orange i New Age Media przez instytut Ipsos. Metodologia: badanie ilościowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1010 Polaków wieku 15+. W przypadku wykorzystywania materiałów konieczne jest podanie źródła: Raport Orange i New Age Media: Preferencje kinowe Polaków.

Udostępnij: Gdyby Polacy wręczali Oscary

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej