Informacje prasowe

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

16 września 2009

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom nowy multipartnerski program lojalnościowy – PAYBACK. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm – partnerów Programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub „płacić” nimi za produkty i usługi. W odróżnieniu od innych programów lojalnościowych, Program PAYBACK jest znacznie bardziej korzystny dla uczestników – pozwala zbierać punkty na jedno konto w wielu miejscach, wspólnie z rodziną czy grupą znajomych i w efekcie o wiele częściej zamieniać je na nagrody.

– Program PAYBACK to całkowicie nowa jakość wśród programów lojalnościowych. Bardzo się cieszymy, że TP i Orange, jako jedyni przedstawiciele branży telekomunikacyjnej znajdują się w gronie partnerów i że to właśnie nasi klienci mogą z Programu PAYBACK korzystać – powiedział Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Kontentu Telekomunikacji Polskiej.  –  Jestem przekonany, że łącząc siły z pozostałymi partnerami – liderami w swoich branżach, stworzymy wyjątkową i bogatą ofertę – sprawimy, że nasi klienci odniosą jeszcze więcej korzyści niż dotychczas – dodał.

Aby zostać uczestnikiem programu, wystarczy pobrać z punktu sprzedaży TP lub Orange zestaw startowy z kartą. Zestaw jest również nieodpłatnie dostępny u takich partnerów jak: Allegro, BP, Real i Mix Electronics. Zainteresowani mogą się też zarejestrować online na stronach internetowych m.in. TP, Orange oraz na www.payback.pl.

Grupa TP przygotowała następujące zasady naliczania punktów PAYBACK za swoje usługi:

Klienci Orange mogą zbierać punkty PAYBACK za terminowe opłacanie faktur za internet lub rozmowy (abonament, mix lub doładowanie karty prepaid). W promocji obowiązującej do końca roku, punkty będą naliczane już od kwoty 25 zł. Za każde 2 złote wydane na wybrane usługi, na konto klienta trafi 1 punkt.  Ponadto, nawet 2700 punktów w przeciągu 3 lat można otrzymać za korzystanie z promocji „Mobilny internet w Orange”.

Z kolei klienci TP mogą otrzymywać punkty za korzystanie z neostrady tp oraz usług telewizyjnych – jeśli w terminie uregulują rachunek, otrzymają 1 punkt za każde 2 zł wartości tych usług. Ponadto, 300 punktów trafi na konto klienta jeśli skorzysta z promocji ‚Internet z usługą TV i telefonią internetową w TP”.

Dodatkowo, wszyscy użytkownicy dotychczasowych programów funkcjonujących w Grupie TP („o!” i „Profit”) otrzymają 150 punktów powitalnych jeśli zarejestrują się w Programie PAYBACK poprzez strony internetowe TP lub Orange do końca 2009 roku. Z kolei 50 punktów powitalnych otrzymają pozostali klienci TP i Orange jeśli zarejestrują się w Programie w ten sposób.

Prócz usług TP i Orange, punktami PAYBACK będą premiowane zakupy produktów i usług pozostałych partnerów programu: Allegro, BP, Real, BZ WBK, fly.pl, KOLPORTER, MixElectronics oraz Orbis.

Punkty PAYBACK będzie można wymieniać na usługi TP i Orange (szczegóły już wkrótce na naszych stronach internetowych) oraz pozostałych partnerów, a także na nagrody dostępne w katalogu nagród PAYBACK. Będzie je również można przekazać na cele charytatywne lub zamienić na mile w programie Miles&More.

Wszystkie punkty zebrane u różnych partnerów Programu sumują się na jednym koncie – aktualne saldo można sprawdzać po zarejestrowaniu się w Programie: dzwoniąc na infolinię PAYBACK 0 801 044 440 lub na stronie internetowej PAYBACK. Punkty można zbierać także wspólnie w ramach dowolnej grupy osób: rodziny czy przyjaciół.  W każdym zestawie powitalnym klienci znajda dwie karty: główna oraz dodatkową. Na obydwie można od razu zbierać punkty, które trafiają na jedno konto. Właścicielowi karty głównej do konta przysługuje wyłączne prawo do zamykania konta, pozostałe uprawnienia są identyczne dla wszystkich. Chcąc zbierać punkty w większej grupie, należy skorzystać z opcji łączenia kont.

Program PAYBACK, od roku 2000 z powodzeniem funkcjonuje na rynku niemieckim – kartę PAYBACK posiada 60% gospodarstw domowych.

Udostępnij: PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Informacje prasowe

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

16 września 2009

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom nowy multipartnerski program lojalnościowy – PAYBACK. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm – partnerów Programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub „płacić” nimi za produkty i usługi. W odróżnieniu od innych programów lojalnościowych, Program PAYBACK jest znacznie bardziej korzystny dla uczestników – pozwala zbierać punkty na jedno konto w wielu miejscach, wspólnie z rodziną czy grupą znajomych i w efekcie o wiele częściej zamieniać je na nagrody.

– Program PAYBACK to całkowicie nowa jakość wśród programów lojalnościowych. Bardzo się cieszymy, że TP i Orange, jako jedyni przedstawiciele branży telekomunikacyjnej znajdują się w gronie partnerów i że to właśnie nasi klienci mogą z Programu PAYBACK korzystać – powiedział Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Kontentu Telekomunikacji Polskiej.  –  Jestem przekonany, że łącząc siły z pozostałymi partnerami – liderami w swoich branżach, stworzymy wyjątkową i bogatą ofertę – sprawimy, że nasi klienci odniosą jeszcze więcej korzyści niż dotychczas – dodał.

Aby zostać uczestnikiem programu, wystarczy pobrać z punktu sprzedaży TP lub Orange zestaw startowy z kartą. Zestaw jest również nieodpłatnie dostępny u takich partnerów jak: Allegro, BP, Real i Mix Electronics. Zainteresowani mogą się też zarejestrować online na stronach internetowych m.in. TP, Orange oraz na www.payback.pl.

Grupa TP przygotowała następujące zasady naliczania punktów PAYBACK za swoje usługi:

Klienci Orange mogą zbierać punkty PAYBACK za terminowe opłacanie faktur za internet lub rozmowy (abonament, mix lub doładowanie karty prepaid). W promocji obowiązującej do końca roku, punkty będą naliczane już od kwoty 25 zł. Za każde 2 złote wydane na wybrane usługi, na konto klienta trafi 1 punkt.  Ponadto, nawet 2700 punktów w przeciągu 3 lat można otrzymać za korzystanie z promocji „Mobilny internet w Orange”.

Z kolei klienci TP mogą otrzymywać punkty za korzystanie z neostrady tp oraz usług telewizyjnych – jeśli w terminie uregulują rachunek, otrzymają 1 punkt za każde 2 zł wartości tych usług. Ponadto, 300 punktów trafi na konto klienta jeśli skorzysta z promocji ‚Internet z usługą TV i telefonią internetową w TP”.

Dodatkowo, wszyscy użytkownicy dotychczasowych programów funkcjonujących w Grupie TP („o!” i „Profit”) otrzymają 150 punktów powitalnych jeśli zarejestrują się w Programie PAYBACK poprzez strony internetowe TP lub Orange do końca 2009 roku. Z kolei 50 punktów powitalnych otrzymają pozostali klienci TP i Orange jeśli zarejestrują się w Programie w ten sposób.

Prócz usług TP i Orange, punktami PAYBACK będą premiowane zakupy produktów i usług pozostałych partnerów programu: Allegro, BP, Real, BZ WBK, fly.pl, KOLPORTER, MixElectronics oraz Orbis.

Punkty PAYBACK będzie można wymieniać na usługi TP i Orange (szczegóły już wkrótce na naszych stronach internetowych) oraz pozostałych partnerów, a także na nagrody dostępne w katalogu nagród PAYBACK. Będzie je również można przekazać na cele charytatywne lub zamienić na mile w programie Miles&More.

Wszystkie punkty zebrane u różnych partnerów Programu sumują się na jednym koncie – aktualne saldo można sprawdzać po zarejestrowaniu się w Programie: dzwoniąc na infolinię PAYBACK 0 801 044 440 lub na stronie internetowej PAYBACK. Punkty można zbierać także wspólnie w ramach dowolnej grupy osób: rodziny czy przyjaciół.  W każdym zestawie powitalnym klienci znajda dwie karty: główna oraz dodatkową. Na obydwie można od razu zbierać punkty, które trafiają na jedno konto. Właścicielowi karty głównej do konta przysługuje wyłączne prawo do zamykania konta, pozostałe uprawnienia są identyczne dla wszystkich. Chcąc zbierać punkty w większej grupie, należy skorzystać z opcji łączenia kont.

Program PAYBACK, od roku 2000 z powodzeniem funkcjonuje na rynku niemieckim – kartę PAYBACK posiada 60% gospodarstw domowych.

Udostępnij: PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Informacje prasowe

Zmiany w Zarządzie TP i PTK Centertel

15 września 2009

Zmiany w Zarządzie TP i PTK Centertel

Dziś Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej dokonała zmian w składzie zarządu firmy. Z przyczyn osobistych rezygnację z prac w zarządzie TP złożył Richard Shearer, a w jego miejsce, na funkcję wiceprezesa spółki ds. marketingu i strategii, powołano Vincenta Lobry. Wiceprezesem ds. operacyjnych został dotychczasowy członek zarządu TP Piotr Muszyński, który będzie odpowiedzialny za IT, sieć oraz usługi hurtowe. Grażyna Piotrowska-Oliwa, dotychczasowy Prezes PTK Centertel, podjęła decyzję o odejściu z Grupy TP. Jednocześnie otrzymała nową propozycję z Grupy France Telecom, którą będzie rozważać do 31 października br. Do tego dnia pozostanie w Grupie TP, jako doradca prezesa zarządu. Dzisiaj powołano także Mariusza Gacę na stanowisko prezesa spółki PTK Centertel, który w związku z nową funkcją zrezygnował z prac w zarządzie TP. Powierzono mu jednocześnie stanowisko dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. sprzedaży i obsługi klientów.

Komentując zmiany, Maciej Witucki, prezes zarządu TP, powiedział: „Nowa struktura zarządu ma na celu dostosowanie Grupy do zmieniającej się sytuacji rynkowej i gwarantuje realizację ambitnych wyzwań, które przed Grupą postawi nowa strategia. Witam Vincenta Lobry w zarządzie spółki. Jednocześnie życzę jemu, a także Piotrowi Muszyńskiemu i Mariuszowi Gacy sukcesów na nowych stanowiskach. Dziękuję Richardowi Shearerowi za jego dotychczasową pracę w Grupie TP, w czasie której włożył istotny wkład w rozwój strategii i modelu biznesowego. Szczególne podziękowania składam Grażynie Piotrowskiej-Oliwie za jej prawie 9-letnie nieprzeciętne zaangażowanie w pracę całej Grupy. Liczę, że swoim ogromnym doświadczeniem nadal będzie wspierać Grupę FT”.

Biogramy nowych wiceprezesów zarządu  TP oraz prezesa zarządu PTK Centertel

 

Vincent Lobry

Vincent Lobry rozpoczął pracę we France Telecom w 1979 roku jako inżynier nowych systemów i zarządzania siecią. Pracował dla FT w Indonezji, potem do 1994 roku w Stanach Zjednoczonych, a następnie do 2003 roku w Hiszpanii i we Włoszech. Vincent Lobry kierował także zespołami w obszarze Marketingu B2B i B2C w FT we Francji do stycznia 2006 roku, kiedy to został powołany na dyrektora Marketingu B2C (internet i telefonia stacjonarna). Od września 2007 r. Vincent Lobry pełni funkcję dyrektora Marketingu B2C (internet, telefonia stacjonarna i  komórkowa) w FT we Francji. Kawaler Orderu Zasługi (Ordre du Mérite), absolwent Politechniki (École Polytechnique) oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej (École Nationale Supérieure des Télécommunication) w Paryżu.

Piotr Muszyński

Od września 2008 odpowiada za obszar obsługi i techniki (Sieć, IT, R&D). W TP od 2001 roku, początkowo jako dyrektor Pionu Obsługi Klienta. W latach 2005 -2006 był dyrektorem Dywizji Obsługa i Sprzedaż, a od roku 2006 do września 2008  dyrektorem Wykonawczy Grupy TP ds. Obsługi i Sprzedaży.

Swoją karierę zawodową rozpoczął w roku 1990 w Eastern Europe Investment Ltd (EEI) jako wspólnik i kierownik projektu odpowiedzialny za strategię, marketing i rozwój biznesu. W roku 1993 dołączył do firmy REMA 1000 Poland Ltd jako członek zarządu – dyrektor zarządzający, a w latach 1999-2001 – prezes zarządu. Równolegle, w latach 1996-1998 był członkiem zarządu firmy Intersport Poland, biorąc udział w stworzeniu i operacyjnym uruchomieniu firmy.

Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zaawansowany Program Zarządzania organizowany przez IESE Business School Uniwersytetu Nawarry.

Mariusz Gaca

W marcu 2009 roku został powołany na członka Zarządu ds. Rynku Biznesowego. Karierę w Grupie TP rozpoczął w 2000 roku jako dyrektor Pionu Multimediów, odpowiadał wówczas za rozwój oferty dostępu do internetu dla rynku klientów indywidualnych (w szczególności oferty neostrada). Od 2005 związany z rynkiem biznesowym Grupy TP, początkowo jako dyrektor ds. Kluczowych Klientów, a następnie jako dyrektor Pionu Rynku Biznesowego Grupy TP.  W kwietniu 2008 r. został dyrektorem Wykonawczym Grupy TP ds. Rynku Biznesowego. Jest absolwentem Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył również studia MBA University of Illinois at Urbana Champaign.

Udostępnij: Zmiany w Zarządzie TP i PTK Centertel

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej