Informacje prasowe

PGE i Orange Polska podpisały umowę o współpracy

18 lutego 2013

PGE i Orange Polska podpisały umowę o współpracy

Orange Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. podpisały umowę o współpracy w zakresie wzajemnego oferowania własnych produktów i usług w swoich sieciach sprzedaży. Firmy rozważają także kooperację w innych obszarach działalności, a w szczególności stworzenie w przyszłości wspólnej unikalnej oferty dla klientów.

– Grupa PGE skutecznie konkuruje na zliberalizowanym rynku energii elektrycznej i pozyskuje nowych klientów. Ewentualny alians w zakresie wspólnej oferty i kanałów sprzedaży z Orange Polska, pozwoli poszerzyć nasz portfel usług i osiągnąć obustronne korzyści – powiedział Krzysztof Kilian, Prezes Zarządu PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

– Plan strategiczny Orange Polska na najbliższe lata zakłada rozwój działalności także na rynkach innych, niż telekomunikacyjny. Umowa z Grupą PGE jest pierwszym dowodem na to, że bardzo poważnie traktujemy ten kierunek rozwoju firmy. Jestem przekonany, że współpraca ta przyniesie wymierne korzyści zarówno obydwu firmom, jak również naszym klientom – powiedział Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Umowa zapoczątkuje dalsze negocjacje obydwu firm, których celem będzie określenie szczegółowych zasad współpracy. Konkretne decyzje w tej sprawie zapadną po zakończeniu działań pilotażowych zaplanowanych na drugi i trzeci kwartał 2013 roku.

Dodatkowe informacje dla mediów:   

Biuro prasowe PGE:
Małgorzata Kozieł
+48 (22) 340 11 21
biuro.prasowe@gkpge.pl

Biuro prasowe Orange Polska:
Wojciech Jabczyński
+ 48 (22) 527 19 39
wojciech.jabczyński@orange.com

Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego pod względem przychodów i generowanego zysku. Dzięki połączeniu własnych zasobów paliwa i wytwarzania energii oraz posiadaniu sieci dystrybucyjnych, PGE gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Działalność GK PGE obejmuje wydobycie węgla brunatnego, wytwarzanie energii elektrycznej i ciepła, obrót hurtowy, dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej. W ramach Grupy Kapitałowej za integrację działalności w ramach poszczególnych segmentów odpowiadają spółki: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., PGE Energia Odnawialna S.A., PGE Energia Jądrowa S.A., PGE Dystrybucja S.A. oraz PGE Obrót S.A. GK PGE jest niekwestionowanym liderem pod względem zainstalowanych mocy i wielkości produkcji. Udział Grupy Kapitałowej PGE w produkcji energii elektrycznej w Polsce wynosi ok. 40 proc., natomiast w rynku dystrybucji energii elektrycznej ok. 26 proc.
Orange Polska jest częścią światowej grupy France Telecom – Orange i największa grupą telekomunikacyjną w Europie Środkowej. Obsługuje blisko 20 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej – Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi. Jest dostawcą bogatej oferty multimedialnej obejmującej m. in: telewizję, muzykę, ebooki, audiobooki, inteligentną nawigację i usługi lokalizacyjno informacyjne, a także ubezpieczenia i płatności zbliżeniowe NFC w telefonie.  Marka Orange angażuje się m.in. w działalność charytatywną, edukacyjną i sportową – jest głównym sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej i licznych programów społecznych realizowanych przez Fundację Orange.

Udostępnij: PGE i Orange Polska podpisały umowę o współpracy

Informacje prasowe

Orange Open Family – rachunki niższe nawet o 70 złotych

14 lutego 2013

Orange Open Family – rachunki niższe nawet o 70 złotych

Orange Polska rozszerza możliwości oszczędzania w ramach oferty łączonej Orange Open. W promocji Orange Open Family można dostać rabaty za zakup usług mobilnych tej samej kategorii, np. za drugi telefon komórkowy czy internet mobilny.  Łącząc nową i dotychczasową ofertę Orange Open można obniżyć rachunek nawet o 70 zł miesięcznie.

Podstawowa oferta Orange Open pozwala zaoszczędzić co miesiąc 30 zł – dzięki połączeniu usługi mobilnej (telefon komórkowy lub internet mobilny) i stacjonarnej (szybkim domowym internetem – Neostradą lub Fun Pack-iem czyli usługą internetu oraz  telefonu domowego i telewizji).

Orange Open Family zwiększa możliwości obniżenia comiesięcznych rachunków nawet o 40 zł. Wystarczy do posiadanego telefonu komórkowego dokupić drugi aby otrzymać 10 zł rabatu. Kolejne 10 zł można otrzymać w przypadku zakupu trzeciego telefonu.
Podobna zasada obowiązuje przy zakupie internetu mobilnego Orange Free. Jeśli klient korzysta już z tej usługi i dokupi kolejną lub kolejne dwie, zaoszczędzi co miesiąc odpowiednio 10 lub 20 złotych.

Klienci, którzy korzystają już z dwóch telefonów komórkowych w Orange lub z dwóch usług internetu mobilnego, automatycznie otrzymają rabat przy przedłużeniu umowy na jedną z tych  usług.

Rabaty wynikające z promocji Orange Open i Orange Open Family łączą się. Dzięki temu, co miesiąc można zyskać nawet 70 zł zniżki.

W Orange Open Family można łączyć usługi, z abonamentem o wartości przynajmniej 39 złotych. Rabat nie wymaga aktywacji jest naliczany automatycznie przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy na którąś z usług.

Przypominamy, że klienci korzystający z Orange Open zyskują bezpłatny, nielimitowany dostęp do serwisu muzycznego Deezer z ponad 20 milionami utworów muzycznych. Nie ponoszą też żadnych opłat za transmisję danych związaną z pobieraniem muzyki. Oferta jest dostępna dla klientów, którzy przystąpili do Orange Open po 13 sierpnia 2012 roku.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com
http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Udostępnij: Orange Open Family – rachunki niższe nawet o 70 złotych

Informacje prasowe

Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

13 lutego 2013

Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

Niemal 70% przedsiębiorców, którzy otrzymali od Orange pakiet reklamowy, odczuło pozytywny wpływ kampanii na prowadzoną działalność gospodarczą. Dodatkowo, udział w akcji wzmocnił pozytywny wizerunek firm, co deklarowało 65% z nich. Najważniejszym rezultatem jest poprawa wyników biznesowych przedsiębiorców. Co trzeci zaobserwował wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, niemal tyle samo zanotowało wzrost liczby klientów, co czwarty uczestnik projektu zauważył też wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

– Mogę stwierdzić z całą pewnością, że reklama na bilbordach i w Głosie Wielkopolskim sprawiła, że nasi klienci poczuli się dumni, że pojawiamy się w takich mediach i że dokonali zakupu właśnie w naszej firmie. Sądzę, że reklama bardzo pozytywnie wpłynęła na wizerunek Studio Rolety – powiedziała Katarzyna Osuch z firmy uczestniczącej w projekcie.

Innowacyjne na polskim rynku przedsięwzięcie, realizowane w minionym roku przez Orange, umożliwiło promocję niemal 500 przedsiębiorcom w całej Polsce. Było jednym z wielu działań ułatwiania firmom rozwoju biznesu. Projekt prowadzony był w dwóch odsłonach. Pierwsza akcja reklamowa skierowana była do najbardziej lojalnych klientów Orange, później był konkurs „Reklama dla Firm” do wszystkich przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą. Obie zostały zainicjowane zeszłorocznym rebrandingiem, który zamienił TP na Orange, a ich celem było podkreślenie roli Orange we wsparciu przedsiębiorców w Polsce. Patronat nad konkursem „Reklama dla Firm” objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

* * *

Udział w niestandardowej akcji Orange dla Firm pozytywnie ocenia aż 85% przedsiębiorców. Wśród uczestników projektu klienci Orange stanowili ponad połowę (52%). Jednak, co ciekawe, uczestnicy akcji korzystający na co dzień z usług innych operatorów mają zdecydowanie lepsze zdanie o marce Orange i znacznie chętniej rozważają zmianę dostawcy (56%) niż przedsiębiorcy, którzy nie mieli kontaktu z projektem (14%). Powyższe dane pochodzą z badania przeprowadzonego w listopadzie 2012 roku przez Millward Brown SMG/KRC dla Orange.

Więcej informacji:
www.reklamadlafirm.pl

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Kampania reklamowa z Orange pozytywnie wpłynęła na firmy

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej